Ik walg echt van mezelf

16-06-2010 19:36 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt eigenlijk al genoeg...

Ik kreeg vandaag per sms van mijn (beste) vriendin te horen dat ik voortaan van haar been af moet blijven. Het gebeurd vooral als we samen in de auto zitten en we aan het praten zijn. Dan raak ik met mijn hand haar been wel eens aan tijdens een gesprek en ik ben me daar niet heel bewust van. Tot nu dan.

En ik voel me gewoon klote. Enorm klote. Klote dat het via een sms gezegd moet worden. Dat het al langere tijd speelt, maar dat ze er naar lang nadenken toch moest zeggen en dat het zelfs haar vriendin is opgevallen. Ik geef haar gelijk. Ik zelf vind het namelijk ook vies als iemand steeds aan me zit.

Voel me zo´n vies mannetje wat perse iemand moet aanraken. Een persoon waar ik echt van walg. Ik schaam me ook dood. Vond mezelf altijd een integer en net persoon, maar dat is nu aan diggelen geslagen. Weet je, misschien maak ik er ook een drama van, maar het heeft me ontzettend gekwetst. Ook dat ik het zelf niet door had.

Wil haar ook voorlopig niet onder ogen komen. Ik ben ook niet op zoek naar antwoorden, maar vraag me af of er iemand is die zoiets vergelijkbaars heeft meegemaakt...
Ik vind het een beetje overdreven. Je vriendin kan toch ook tijdens een gesprek zeggen dat ze het niet fijn vindt. In plaats van achteraf als je er niks meer aan kan doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je voelt je rot omdat je het been van een vriendin hebt aangeraakt? En waarom vind je het vies als iemand steeds aan je zit?
Ach, je hebt haar toch verder niet aangerand ofzo? Zou er niet al te zwaar aan tillen hoor! Snap dat je je nu schaamt, maar gelukkig zie je zelf ook in dat je misschien een beetje te vrijpostig was.

Vind het eigenlijk ook nogal overdreven van je vriendin. Door het via sms te zeggen maakt ze er een heel ding van, terwijl ze het ook op het moment zelf had kunnen aangeven.
nou nou als je het zelf niet door had dan deed je onbewust en met de beste intenties.. dus niets om over in te zitten en helemaal niet om over te walgen...

en waarom per sms?? das raar van die vriendin van je
Jammer dat ze het zo onnodig zwaar maakt.

ze had je dat toch ook gewoon op het moment zelf kunnen zeggen met een grapje...of je hand wegleggen zodat je je er bewust van werd dat ze dat niet op prijs stelt.

Doe je het ook bij anderen?

en val je op haar misschien?
Bel haar even.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Hou eens op met die avatOr wisselingen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb best veel meegemaakt, maar dit dan weer niet.

Heel je integriteit aan diggelen geslagen, je walgt van jezelf door die ene opmerking?

Weet je, ik denk dat je er inderdaad een drama van maakt.
quote:traincha2 schreef op 16 juni 2010 @ 19:39:

Je voelt je rot omdat je het been van een vriendin hebt aangeraakt? En waarom vind je het vies als iemand steeds aan je zit?

Nou, misschien moet ik vies wat nuanceren. Niet fijn als iemand zomaar aan gaat zitten...

Ik weet haar uitspraken nog toen er zomaar een vent een arm om haar heen legde en haar gezichtsuitdrukking. Dat beeld vertaal ik nu naar mezelf. Dat ze mij nu ook zo ziet...

Ik ben me er gewoon niet van bewust geweest...

Het ging ook echt onbewust... Als ze bijvoorbeeld iets zei of zo en ik zei dan, het komt wel goed en daarbij gelijk een hand op haar been. Nooit langer dan 2 of 3 seconden...
Ja, kom op zeg...

Als het gewoon tijdens een gesprek af en toe een tikje of lichte aanraking is, geen drama van maken..

Zou jouw hand op haar bovenbeen liggen en steeds een stukje verder omhoog schuiven, ja, dan is het een ander verhaal.

Ik ben ook niet zo amicaal, maar als een vriend dit zou doen zou ik er niet eens bij stilstaan...
Stel je niet zo aan.

Stomme beste vriendin trouwens die niet gewoon haar mond opentrekt maar smst.
quote:Culater schreef op 16 juni 2010 @ 19:36:

en ik ben me daar niet heel bewust van.Niet helemaal? Of helemaal niet? Tot nu dan.

Voel me zo´n vies mannetje wat perse iemand moet aanraken. Een persoon waar ik echt van walg.

Je maakt er nu zélf iets sexueels van. Je weet zelf toch hoe het wel of niet bedoeld is? Ik ken zat mensen die tijdens een gesprek steeds een klap(je) op je arm geven, of zo'n beetje tussen je hals en je borsten in staan te prikken met hun vinger ( precies daar altijd waar het pijn doet ). Dat doen ze niet omdat ze dan zo héérlijk mij betasten kunnen, da's gewoon een - irritante - gewoonte om je woorden kracht bij te zetten, of de aandacht te krijgen of vast te houden.

Ik schaam me ook dood. Vond mezelf altijd een integer en net persoon, maar dat is nu aan diggelen geslagen. Je lijkt wel gek om je iets aan te laten praten wat jij niet zo bedoeld hebt.

Ik heb geen idee hoe jij aan haar been zit, maar als jij dat niet met een sexuele bedoeling doet dan zou ik zeggen dat je het bijzonder vervelend vindt dat dat wel zo is overgekomen, dat je er op let en dat ze het maar gewoon moet zeggen als je het per ongeluk toch doet omdat het gewoon een stomme gewoonte is.

Weet je, misschien maak ik er ook een drama van, maar het heeft me ontzettend gekwetst. Ja, snap ik. Ook dat ik het zelf niet door had.

Wil haar ook voorlopig niet onder ogen komen.Ben je gek, maak het niet groter dan het nu is (gemaakt, waarschijnlijk doordat die vriendin haar er op attendeerde ) Ik ben ook niet op zoek naar antwoorden, maar vraag me af of er iemand is die zoiets vergelijkbaars heeft meegemaakt...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ze zo'n goede vriendin is vind het heel raar dat dat per sms gezegd moet worden....
Ik vind het maar kinderachtig van haar.
Ik vind het ook wat lichtelijk overdreven wat je schrijft. Je vriendin is kinderachtig om het per sms te doen. En dat kan je haar ook gewoon de volgende keer zeggen. Ik bedenk me dat als ik enthousiast iets vertel ook wel eens de arm aantik van mijn gesprekspartner. Gaat onbewust. Maar ik zou het wel waarderen als iemand het gewoon tegen mij zegt ipv een zielig smsje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:lindy schreef op 16 juni 2010 @ 19:41:

Tja, je maakt er inderdaad een drama van. Maar even heel eerlijk; ik ben er ook absoluut niet van gediend wanneer mannen die niet mijn vriend zijn, aan me zitten op die manier. Mijn goede vriendinnen en gay vrienden mogen het wel, maar die doen het zéker niet met bijbedoelingen. Voortaan toch wat meer op iemands lichaamstaal letten, want als ze het niet leuk vindt en het is al langer aan de gang, had je dat waarschijnlijk wel kunnen merken.

Iemand die het héél vervelend vindt die schuift zo ongeveer tegen het portier aan.

Dus het feit dat hij het de hele weg heeft kunnen doen zou aan moeten geven - volgens mijn idee - dat ze het nou ook niet zó pervers, shocking , vrijpostig oid vond.
Ja als jullie zulke goede vrienden zijn, mag ze ook wel open naar jou toe zijn en dit bij jou aangeven, ipv een sms te sturen.

Een sms/mailtje/msn kan ook zo anders overkomen dan bedoelt vind ik.
Ben ik nou de enige die denkt...waar GAAT het over? Van beide kanten. Een sms om een been niet meer aan te raken en iemand die zichzelf daardoor een vies mannetje vindt?

Leg je je hand per ongeluk TUSSEN haar benen ofzo?
Mylene,ik vond dat niet erg hoor
Hebben we te maken met een huilie?
quote:Ste_ schreef op 16 juni 2010 @ 19:39:

Ach, je hebt haar toch verder niet aangerand ofzo? Zou er niet al te zwaar aan tillen hoor! Snap dat je je nu schaamt, maar gelukkig zie je zelf ook in dat je misschien een beetje te vrijpostig was.

Vind het eigenlijk ook nogal overdreven van je vriendin. Door het via sms te zeggen maakt ze er een heel ding van, terwijl ze het ook op het moment zelf had kunnen aangeven.

Mee eens. Ik vind het gedrag van je vriendin laakbaarder dan dat van jou, eerlijk gezegd. Sommige mensen zijn nu eenmaal lichamelijker ingesteld en leggen sneller een hand op een arm of een been van hun gesprekspartner.

Ik vind dat je juist bij een vriend gewoon op een normale manier moet kunnen zeggen dat je zelf anders in elkaar steekt en je er ongemakkelijk over voelt. Ik vind het overdreven en geen vriendschappelijk gedrag van de vriendin in kwestie om via een sms zo'n mededeling te doen.
quote:JJ80 schreef op 16 juni 2010 @ 19:49:

Ben ik nou de enige die denkt...waar GAAT het over?

Ja

Ik denk; dit gaat over een jongen van nog geen 19 en een meisje van net 17 met een vriendin die achterin zit van nét nog 17.

En als dat niet het geval is, dán ga ik pas denken " waar gáááááát het over? " .
per sms?

Die is gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven