Ik wil dit even kwijt...
maandag 30 april 2018 om 04:03
Hoi allemaal,
Na jarenlang meelezen op het forum, nu zelf een account aangemaakt.
Ik wil even mijn verhaal kwijt want ik kan er niet van slapen (vandaar een topic op dit tijdstip).
Alvast sorry als het een lang verhaal word..
Ik ben een vrouw van 46 jaar, en ik ben sinds 1 jaar na een huwelijk van 20 jaar gescheiden. Ik heb uit dit huwelijk 3 geweldige kinderen (2 dochters, van 19 en 17 jaar en 1 zoon van 15 jaar) en zij hebben erg veel verdriet gehad van de scheiding. Ik voel me hierdoor een enorm slechte moeder, want de scheiding was mijn schuld..
Ik heb namelijk toen ik nog getrouwd was een affaire gehad met een jongere man (hij is nu 29), ik noem hem even W. We hebben elkaar ontmoet op de sportvereniging waar ik samen met mijn (inmiddels dus ex-)man sportte.
We konden het altijd al goed met elkaar vinden en op een dag zorgde 1 kus in het berghok voor een 2 jaar durende affaire.
We waren echt gek op elkaar, na elke training ging ik met hem mee naar huis (mijn man trainde niet op dezelfde dagen als ik, aangezien er iemand bij de kids moest blijven) en in het weekend ging ik elke zaterdag naar hem toe, en zei dat ik naar mijn vriendin (die in scheiding lag) ging omdat zij het zo moeilijk had, zij wist van mijn affaire en hield dit dus ook verborgen voor mijn man. Zo zijn we 1 jaar lang bezig geweest, tot er verhalen kwamen op de sportvereniging, mijn man vertrouwde mij niet meer maar ik kon nog geen afscheid nemen van W. en we zagen elkaar vanaf dat moment alleen nog maar tijdens en na de trainingen want mijn man trapte niet meer in de zaterdagavonden met “vriendin”.
Ik ben nog een half jaar samen geweest met mijn man, toen hij erachter kwam dat de affaire niet voorbij was heeft hij meteen de scheiding aangevraagd.
Inmiddels ben ik ook niet meer samen met W. Hij heeft zelfs al een tijdje een nieuwe vriendin. Dit doet mij erg veel pijn. Ik wist diep in mijn hart altijd wel dat we niet samen oud zouden worden, ik ben al getrouwd geweest, heb 3 kinderen.
Dit wilde ik dus ook niet meer, en hij natuurlijk wel. En nu ben ik alles kwijt, mijn fijne zorgeloze leventje bij mijn ex-man, ik was huisvrouw/moeder, hij heeft een succesvol bedrijf en we hadden het financieel erg goed, een mooi huis, een luxe leventje. Nu zit ik alleen in mijn appartement in het centrum, waar mijn kinderen om het weekend ook wonen, zij wonen het grootste deel van de tijd bij hun vader omdat zijn woning dichter bij school is. Ik zie mijn kinderen wekelijks want ze komen vaak genoeg even kletsen, of ze slapen bij mij na het uitgaan omdat ze dan toch al in het centrum zijn. Maar het huis van hun vader, dat is “thuis” voor ze. En dat doet mij toch wel pijn.
Ik ga zelf ook vaak de kroeg in met mijn vriendinnen, en ik kom W. daar nog vaak tegen. Dit is erg lastig. Ik kan hem gewoon niet vergeten en ik mis hem zo.. we hadden het zo goed samen.
En ondertussen praat het hele dorp over mij.. vanwege de affaire en het leeftijdsverschil van 17 jaar, en dat ik daarvoor mijn huwelijk heb verknald. Mijn ex-man maakt mij ook graag zwart overal waar hij komt, en veel van onze gezamelijke vrienden kijken mij nu niet meer aan.
Het liefst zou ik weer elke dag met W. samen zijn, maar ik gun hem het geluk, het vaderschap en een huwelijk, en dat gaat met zijn nieuwe vriendin evt wel lukken, met mij niet.
Ik hoop dat ik hem snel kan vergeten, en door kan gaan met mijn leven, want nu bestaat mijn leven vooral uit alle kroegen afgaan met mijn vriendinnen (overigens alleen de weekenden dat mijn kinderen bij hun vader zijn), maar toch zegt een klein stemmetje in mij, dat ik hem terug moet winnen. Want hij is mijn grote liefde... en ik baal enorm dat ik zo oud ben. Want als ik van zijn leeftijd weet ik zeker dat wij zouden trouwen, en een gezin zouden stichten..
Ik weet niet wat ik met dit topic wil... ik wilde het even van me afschrijven.
Sorry voor het hele lange en misschien zelfs warrige verhaal..
Als iemand tips heeft hoe ik hier uit kom, graag!!! Ik wil dit niet meer..
Na jarenlang meelezen op het forum, nu zelf een account aangemaakt.
Ik wil even mijn verhaal kwijt want ik kan er niet van slapen (vandaar een topic op dit tijdstip).
Alvast sorry als het een lang verhaal word..
Ik ben een vrouw van 46 jaar, en ik ben sinds 1 jaar na een huwelijk van 20 jaar gescheiden. Ik heb uit dit huwelijk 3 geweldige kinderen (2 dochters, van 19 en 17 jaar en 1 zoon van 15 jaar) en zij hebben erg veel verdriet gehad van de scheiding. Ik voel me hierdoor een enorm slechte moeder, want de scheiding was mijn schuld..
Ik heb namelijk toen ik nog getrouwd was een affaire gehad met een jongere man (hij is nu 29), ik noem hem even W. We hebben elkaar ontmoet op de sportvereniging waar ik samen met mijn (inmiddels dus ex-)man sportte.
We konden het altijd al goed met elkaar vinden en op een dag zorgde 1 kus in het berghok voor een 2 jaar durende affaire.
We waren echt gek op elkaar, na elke training ging ik met hem mee naar huis (mijn man trainde niet op dezelfde dagen als ik, aangezien er iemand bij de kids moest blijven) en in het weekend ging ik elke zaterdag naar hem toe, en zei dat ik naar mijn vriendin (die in scheiding lag) ging omdat zij het zo moeilijk had, zij wist van mijn affaire en hield dit dus ook verborgen voor mijn man. Zo zijn we 1 jaar lang bezig geweest, tot er verhalen kwamen op de sportvereniging, mijn man vertrouwde mij niet meer maar ik kon nog geen afscheid nemen van W. en we zagen elkaar vanaf dat moment alleen nog maar tijdens en na de trainingen want mijn man trapte niet meer in de zaterdagavonden met “vriendin”.
Ik ben nog een half jaar samen geweest met mijn man, toen hij erachter kwam dat de affaire niet voorbij was heeft hij meteen de scheiding aangevraagd.
Inmiddels ben ik ook niet meer samen met W. Hij heeft zelfs al een tijdje een nieuwe vriendin. Dit doet mij erg veel pijn. Ik wist diep in mijn hart altijd wel dat we niet samen oud zouden worden, ik ben al getrouwd geweest, heb 3 kinderen.
Dit wilde ik dus ook niet meer, en hij natuurlijk wel. En nu ben ik alles kwijt, mijn fijne zorgeloze leventje bij mijn ex-man, ik was huisvrouw/moeder, hij heeft een succesvol bedrijf en we hadden het financieel erg goed, een mooi huis, een luxe leventje. Nu zit ik alleen in mijn appartement in het centrum, waar mijn kinderen om het weekend ook wonen, zij wonen het grootste deel van de tijd bij hun vader omdat zijn woning dichter bij school is. Ik zie mijn kinderen wekelijks want ze komen vaak genoeg even kletsen, of ze slapen bij mij na het uitgaan omdat ze dan toch al in het centrum zijn. Maar het huis van hun vader, dat is “thuis” voor ze. En dat doet mij toch wel pijn.
Ik ga zelf ook vaak de kroeg in met mijn vriendinnen, en ik kom W. daar nog vaak tegen. Dit is erg lastig. Ik kan hem gewoon niet vergeten en ik mis hem zo.. we hadden het zo goed samen.
En ondertussen praat het hele dorp over mij.. vanwege de affaire en het leeftijdsverschil van 17 jaar, en dat ik daarvoor mijn huwelijk heb verknald. Mijn ex-man maakt mij ook graag zwart overal waar hij komt, en veel van onze gezamelijke vrienden kijken mij nu niet meer aan.
Het liefst zou ik weer elke dag met W. samen zijn, maar ik gun hem het geluk, het vaderschap en een huwelijk, en dat gaat met zijn nieuwe vriendin evt wel lukken, met mij niet.
Ik hoop dat ik hem snel kan vergeten, en door kan gaan met mijn leven, want nu bestaat mijn leven vooral uit alle kroegen afgaan met mijn vriendinnen (overigens alleen de weekenden dat mijn kinderen bij hun vader zijn), maar toch zegt een klein stemmetje in mij, dat ik hem terug moet winnen. Want hij is mijn grote liefde... en ik baal enorm dat ik zo oud ben. Want als ik van zijn leeftijd weet ik zeker dat wij zouden trouwen, en een gezin zouden stichten..
Ik weet niet wat ik met dit topic wil... ik wilde het even van me afschrijven.
Sorry voor het hele lange en misschien zelfs warrige verhaal..
Als iemand tips heeft hoe ik hier uit kom, graag!!! Ik wil dit niet meer..

maandag 30 april 2018 om 20:39
Foei meid had je er nog achter moeten zeggen...AnanasLolly schreef: ↑30-04-2018 16:07Dit inderdaad.. Iemand die zn kinderen op 1 heeft staan gaat echt niet zo met ze om
Wat een vies vrouwtje ben jij.. En dan nog zwelgen in zelfmedelijden ook.. Echt, leer je schamen!
Sorry maar wat een foute reacties hier waarvan deze er slechts 1 van...

maandag 30 april 2018 om 20:42
Gevoelens kun je nou eenmaal niet 123 uitzetten...
Was het maar zo'n feest, helaas zijn wij mensen niet van ijzer.
maandag 30 april 2018 om 20:47
Hoe ik er nu op terug kijk... Ik weet dat ik fout ben geweest, tegenover mijn ex-man en kinderen. Ik had dingen anders kunnen doen inderdaad. Maar van W. zelf heb ik geen spijt. Ik heb met hem een onwijs mooie tijd gehad. En ik mis hem oprecht. Hij is echt een geweldige man. We hebben er allebei veel verdriet van gehad, maar we wisten dat het beter was om er een punt achter te zetten. Ik had alleen niet verwacht dat hij “zo snel” iemand tegen zou komen. Als we elkaar zien hangt er nog altijd spanning tussen ons, maar we doen er niks meer mee..
Over het “oppassen” op de kids, dit kwam inderdaad vanuit mij, met een smoes dat ik ze absoluut niet alleen wilde laten s’avonds, dus ex-man en ik besloten op andere dagen te trainen, zodat ik W. kon zien.. Heel fout. Ik weet het.
Ik ben ook blij dat mijn kinderen nog bij me komen, ze zijn eerst heel boos op mij geweest want “mama wilde weg bij papa, en mama wilde scheiden”. Maar uiteindelijk is dit wel iets gezakt geloof ik, zij weten niet dat hun vader de scheiding aan heeft gevraagd omdat ik een affaire had.
En over de kroeg, er zijn in het dorp waar ik woon niet zo veel kroegen, dus vandaar dat ik nog steeds naar deze kroeg ga. En ik moet ook zeggen, als ik in het weekend de kids niet heb, vind ik het leuk om met mijn vriendinnen (mijn vriendinnen zijn ook gescheiden, en in de weekenden dat we de kids niet hebben kunnen we dit soort dingen ondernemen) het centrum in te gaan, wat te eten en drinken etc. en dan eindigen we vaak in die kroeg. Niet omdat hij daar werkt, maar omdat het de gezelligste kroeg is.
Ik las ook nog ergens de vraag of mijn kinderen op dezelfde sportverening zitten. En ja mijn zoon, en een van mijn dochters sporten hier ook. Mijn zoon nog steeds, mijn dochter niet meer, zij had er geen zin meer in.
Zij hebben overigens nooit iets mee gekregen van mijn affaire op de sportvereniging, dus mijn dochter is niet gestopt vanwege dit gedoe.
Bedankt voor jullie reacties! Ik wil ook graag aan het werk dus ben op zoek naar een baan. Ik denk ook dat dit helpt, wat afleiding van alles.. ik probeer mijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Het gaat wat tijd kosten maar het komt wel goed hopelijk. Mijn zussen praten zelfs niet meer met mij vanwege dit alles.. dus ik heb alleen mijn kids nog.
Over het “oppassen” op de kids, dit kwam inderdaad vanuit mij, met een smoes dat ik ze absoluut niet alleen wilde laten s’avonds, dus ex-man en ik besloten op andere dagen te trainen, zodat ik W. kon zien.. Heel fout. Ik weet het.
Ik ben ook blij dat mijn kinderen nog bij me komen, ze zijn eerst heel boos op mij geweest want “mama wilde weg bij papa, en mama wilde scheiden”. Maar uiteindelijk is dit wel iets gezakt geloof ik, zij weten niet dat hun vader de scheiding aan heeft gevraagd omdat ik een affaire had.
En over de kroeg, er zijn in het dorp waar ik woon niet zo veel kroegen, dus vandaar dat ik nog steeds naar deze kroeg ga. En ik moet ook zeggen, als ik in het weekend de kids niet heb, vind ik het leuk om met mijn vriendinnen (mijn vriendinnen zijn ook gescheiden, en in de weekenden dat we de kids niet hebben kunnen we dit soort dingen ondernemen) het centrum in te gaan, wat te eten en drinken etc. en dan eindigen we vaak in die kroeg. Niet omdat hij daar werkt, maar omdat het de gezelligste kroeg is.
Ik las ook nog ergens de vraag of mijn kinderen op dezelfde sportverening zitten. En ja mijn zoon, en een van mijn dochters sporten hier ook. Mijn zoon nog steeds, mijn dochter niet meer, zij had er geen zin meer in.
Zij hebben overigens nooit iets mee gekregen van mijn affaire op de sportvereniging, dus mijn dochter is niet gestopt vanwege dit gedoe.
Bedankt voor jullie reacties! Ik wil ook graag aan het werk dus ben op zoek naar een baan. Ik denk ook dat dit helpt, wat afleiding van alles.. ik probeer mijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Het gaat wat tijd kosten maar het komt wel goed hopelijk. Mijn zussen praten zelfs niet meer met mij vanwege dit alles.. dus ik heb alleen mijn kids nog.
maandag 30 april 2018 om 20:54
Ank30 schreef: ↑30-04-2018 20:47Hoe ik er nu op terug kijk... Ik weet dat ik fout ben geweest, tegenover mijn ex-man en kinderen. Ik had dingen anders kunnen doen inderdaad. Maar van W. zelf heb ik geen spijt. Ik heb met hem een onwijs mooie tijd gehad. En ik mis hem oprecht. Hij is echt een geweldige man. We hebben er allebei veel verdriet van gehad, maar we wisten dat het beter was om er een punt achter te zetten. Ik had alleen niet verwacht dat hij “zo snel” iemand tegen zou komen. Als we elkaar zien hangt er nog altijd spanning tussen ons, maar we doen er niks meer mee..

Mijn mening is gestippeld.
maandag 30 april 2018 om 20:56
Je komt op mij nogal naïef over. Je denkt dat je ex en je kinderen totaal geen problemen hebben met jou, omdat ze er niks over zeggen?Ank30 schreef: ↑30-04-2018 15:28Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen.
Er waren inderdaad geen problemen in mijn huwelijk, mijn ex-man is altijd heel goed geweest voor mij en de kinderen, hij is een top vader voor ze. Het is gewoon dat ik verliefd werd op een ander en dit niet kon tegenhouden.
Mijn ex-man betaald inderdaad partneralimentatie. Ik ben al die jaren huisvrouw/moeder geweest en ben dus na de scheiding op zoek gegaan naar een baan. Ik ben nu nog steeds werkzoekende.
Mijn kinderen slapen soms in t weekend bij mij na het uitgaan (vooral mijn dochters, mijn zoon gaat nog niet uit), dit gebeurd ook wel eens als ze eigenlijk in het weekend bij hun vader zouden zijn dus dan slapen ze alleen bij mij, ik blijf hier dan ook niet speciaal voor thuis.
Ik heb een hartstikke fijn appartement, en misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar ik mis het onbezorgde, ik hoefde nergens naar te kijken, en nu moet ik oppeens vanalles zelf regelen, dat vind ik soms lastig.
W. ontlopen in de kroeg gaat erg lastig, hij werkt af en toe in deze kroeg achter de bar. Mijn dochters gaan trouwens ook naar deze kroeg en zij vinden het volgens mij niet erg dat ik daar ook ben (dit hebben ze tenminste nog nooit tegen mij gezegd).
Ik spreek W. hier dus nog wel eens, en dan praten we even, nooit als zijn nieuwe vriendin ook in de kroeg is want zij heeft de roddels over ons ook meegekregen en vind dit niet oke.
Verhuizen naar een ander dorp wil ik niet want dan zie ik mijn kinderen dus minder vaak. Nu kunnen ze zo binnenlopen als ze in het centrum zijn en dat vinden we allemaal fijn. Het geroddel word steeds minder, het is veel erger geweest, ik denk dat het nieuwe er nu wel af is, en het verhaal is bij de meeste mensen inmiddels wel bekend maar toch vind ik het vervelend als ik met mijn kinderen door het centrum loop, en nare blikken krijg. Ik heb mijn kinderen zoveel mogelijk buiten mijn affaire gehouden, zij weten niet met wie en hoelang etc.
Ik sport nog steeds bij dezelfde vereniging, mijn exman en W. trouwens ook. Dit gaat opzich prima. Er worden af en toe nog wel opmerkingen gemaakt, gek genoeg meer tegen W. dan tegen mij. Mijn ex kijkt ons allebei niet meer aan. Hij kende W. ookal voor onze affaire maar dat contact is voorbij.
Ik had deze reacties overigens wel verwacht, zo hebben de meeste mensen in mijn omgeving ook gereageerd er zaten ook wel een paar lieve reacties bij, dus dank!! Ik weet dat ik verder moet met mijn leven, en uiteraard staan mijn kids op 1. Zij worden alleen ook ouder en hebben mij steeds minder vaak nodig..
Ga naar een andere sportschool, dat jij daar nog komt maakt het erg ongemakkelijk voor je ex-man. Snap eigenlijk ook niet wat W daar nog doet.
Ga niet meer naar de kroeg waar W werkt, ga sowieso niet naar de kroeg. Wat heb je daar te zoeken? Kost alleen maar geld en beter investeer jij je tijd in werk vinden. En denk jij zelf ook niet dat je kinderen zich kapot schamen voor je? 43 jaar oude moeder in een jongeren kroeg en ze weten heus wel wie de barman is.
Of praat je er gewoon omheen dat je elke mogelijkheid aangrijpt om bij W te zijn?
maandag 30 april 2018 om 21:04
Wat ben je voor een moeder?! Werkelijk... je bent alleen maar met jezelf bezig en denkt geen moment aan je kinderen die “altijd op 1 staan”. Bah!
En op de sportvereniging waar je eigen kinderen sporten, dat je het gore lef hebt om zo iets te flikken. Als je mijn moeder was geweest had ik je nooit meer aangekeken. Scheiden oke, maar op deze manier? Walgelijk. En je kinderen zijn niet achterlijk hoor. Je dochters staan in dezelfde kroeg, denk je nou echt dat ze niets te horen krijgen? En waarom ga je uberhaupt nog? Je dochters hoeven niet toe te kijken hoe moeders staat te sloeren... jeetje. Je vriendinnen en jij zijn dus allemaal gescheiden cougars? Op zoek naar de lekkerste jonge mannen in de kroeg. Triest.
En volgens mij wil jij helemaal geen adviezen, je wil alleen bevestiging dat je inderdaad oh zo zielig bent! Nou zielig ben je inderdaad.
En op de sportvereniging waar je eigen kinderen sporten, dat je het gore lef hebt om zo iets te flikken. Als je mijn moeder was geweest had ik je nooit meer aangekeken. Scheiden oke, maar op deze manier? Walgelijk. En je kinderen zijn niet achterlijk hoor. Je dochters staan in dezelfde kroeg, denk je nou echt dat ze niets te horen krijgen? En waarom ga je uberhaupt nog? Je dochters hoeven niet toe te kijken hoe moeders staat te sloeren... jeetje. Je vriendinnen en jij zijn dus allemaal gescheiden cougars? Op zoek naar de lekkerste jonge mannen in de kroeg. Triest.

En volgens mij wil jij helemaal geen adviezen, je wil alleen bevestiging dat je inderdaad oh zo zielig bent! Nou zielig ben je inderdaad.

maandag 30 april 2018 om 21:11
Partneralimentatie als je ex een eigen zaak heeft kan zomaar een flink bedrag zijn. Veel meer dan je bij eenvoudig werk (zelfs full time) verdient.yourlocalhero schreef: ↑30-04-2018 20:57Na een jaar nog werkzoekend...TO callcenters nemen veelal mensen aan ...en zonder al te veel vragen en ervaring...
Denk niet dat TO op bijstand niveau zit en dan is de motivatie om te gaan werken een stuk minder....

maandag 30 april 2018 om 21:12
Waar staat dat het een jongeren kroeg is?OliebolmetKrenten schreef: ↑30-04-2018 20:56Je komt op mij nogal naïef over. Je denkt dat je ex en je kinderen totaal geen problemen hebben met jou, omdat ze er niks over zeggen?
Ga naar een andere sportschool, dat jij daar nog komt maakt het erg ongemakkelijk voor je ex-man. Snap eigenlijk ook niet wat W daar nog doet.
Ga niet meer naar de kroeg waar W werkt, ga sowieso niet naar de kroeg. Wat heb je daar te zoeken? Kost alleen maar geld en beter investeer jij je tijd in werk vinden. En denk jij zelf ook niet dat je kinderen zich kapot schamen voor je? 43 jaar oude moeder in een jongeren kroeg en ze weten heus wel wie de barman is.
Of praat je er gewoon omheen dat je elke mogelijkheid aangrijpt om bij W te zijn?
Misschien is het wel een ouwe lullen café of gemengd.
Heb ook in een dorp gewoond, de paar kroegen daar waren vooral gemengd, publiek tussen de 16 ( kon toen nog) en 70 o.i.d.
maandag 30 april 2018 om 21:16
En ook je man was zo dom zich niet te realiseren dat je oudste de leeftijd had van oppas?
Nice try maar sorry ik geloof er nog steeds niks van. Fijne vakantie.
maandag 30 april 2018 om 21:22
Dus gedraag je eens volwassen, ga niet met je vriendinnen bij die jonge gasten hangen in de kroeg, staat zo sneu en wanhopigAnk30 schreef: ↑30-04-2018 20:47Hoe ik er nu op terug kijk... Ik weet dat ik fout ben geweest, tegenover mijn ex-man en kinderen. Ik had dingen anders kunnen doen inderdaad. Maar van W. zelf heb ik geen spijt. Ik heb met hem een onwijs mooie tijd gehad. En ik mis hem oprecht. Hij is echt een geweldige man jongen. We hebben er allebei veel verdriet van gehad, maar we wisten dat het beter was om er een punt achter te zetten. Ik had alleen niet verwacht dat hij “zo snel” iemand tegen zou komen, je was een fuckbuddy en nu gaat hij voor het serieuze. Als we elkaar zien hangt er nog altijd spanning tussen ons, maar we doen er niks meer mee.. echt gênant dit. ws spanning bij jou, bij hem ws iets van schaamte en maar hopen dat je je niet zo opdringt want dan staat hij voor lul
Ik ben ook blij dat mijn kinderen nog bij me komen, ze zijn eerst heel boos op mij geweest want “mama wilde weg bij papa, en mama wilde scheiden”. Maar uiteindelijk is dit wel iets gezakt geloof ik, zij weten niet dat hun vader de scheiding aan heeft gevraagd omdat ik een affaire had. Nee de kinderen zijn gek
En over de kroeg, er zijn in het dorp waar ik woon niet zo veel kroegen, dus vandaar dat ik nog steeds naar deze kroeg ga. En ik moet ook zeggen, als ik in het weekend de kids niet heb, vind ik het leuk om met mijn vriendinnen (mijn vriendinnen zijn ook gescheiden, en in de weekenden dat we de kids niet hebben kunnen we dit soort dingen ondernemen) het centrum in te gaan, wat te eten en drinken etc. en dan eindigen we vaak in die kroeg. Op zoek naar een jonge vent? ga lekker naar een kroeg waar leeftijdsgenoten komen. Niet omdat hij daar werkt, maar omdat het de gezelligste kroeg is. Oja tuurlijk
Ik las ook nog ergens de vraag of mijn kinderen op dezelfde sportverening zitten. En ja mijn zoon, en een van mijn dochters sporten hier ook. Mijn zoon nog steeds, mijn dochter niet meer, zij had er geen zin meer in. ws iets opgevangen in de wandelgangen
Bedankt voor jullie reacties! Ik wil ook graag aan het werk dus ben op zoek naar een baan. Ik denk ook dat dit helpt, wat afleiding van alles.. ik probeer mijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Het gaat wat tijd kosten maar het komt wel goed hopelijk. na een jaar nog geen baan, wonderbaarlijk in deze tijd. schoonmaakwerk/thuiszorg iedereen springt om personeel Mijn zussen praten zelfs niet meer met mij vanwege dit alles.. dus ik heb alleen mijn kids nog. sneu maar begrijpelijk
En doe niet net of je kinderen gek zijn, die weten het echt wel hoor
maandag 30 april 2018 om 21:23
In een ouwe lullen cafe komen de kinderen van TO niet en staat geen jonge knul achter de bar, maar gewoon een 60 jarige vent

maandag 30 april 2018 om 21:25
Er hangt echt geen spanning meer tussen jullie, geloof er niks van. Hij moet je niet meer, het wordt tijd dat je je dat realiseert. Hoe kan je nou niet inzien dat je alleen leuk was voor erbij en nooit serieus een optie? En je kan heus wel een andere kroeg opzoeken als je dat wilt. Het lijkt mij dat je vriendinnen hier wel vanaf weten. Dan snap ik niet hoe je steeds in die kroeg terecht komt. Je doet helemaal niets om de situatie te verbeteren.
Je jankt. Sorry, maar je jankt. En ik snap niet goed wat je nu met dit topic wilt. Je komt over als een verwend prinsesje die 'oh oops hoe kan dat nou' ineens alles is kwijt geraakt. Maar nog niet lijkt te beseffen hoe het daadwerkelijk zit.
Je kinderen weten van niets zeg je, nou geloof me, die komen daar heus nog wel achter vroeg of laat. Ik zou het ze als ik jou was, zelf vertellen. Dat lijkt me minder pijnlijk dan via via horen.
Je jankt. Sorry, maar je jankt. En ik snap niet goed wat je nu met dit topic wilt. Je komt over als een verwend prinsesje die 'oh oops hoe kan dat nou' ineens alles is kwijt geraakt. Maar nog niet lijkt te beseffen hoe het daadwerkelijk zit.
Je kinderen weten van niets zeg je, nou geloof me, die komen daar heus nog wel achter vroeg of laat. Ik zou het ze als ik jou was, zelf vertellen. Dat lijkt me minder pijnlijk dan via via horen.
maandag 30 april 2018 om 22:08
Doe eens rustig.HarleyS schreef: ↑30-04-2018 21:04Wat ben je voor een moeder?! Werkelijk... je bent alleen maar met jezelf bezig en denkt geen moment aan je kinderen die “altijd op 1 staan”. Bah!
En op de sportvereniging waar je eigen kinderen sporten, dat je het gore lef hebt om zo iets te flikken. Als je mijn moeder was geweest had ik je nooit meer aangekeken. Scheiden oke, maar op deze manier? Walgelijk. En je kinderen zijn niet achterlijk hoor. Je dochters staan in dezelfde kroeg, denk je nou echt dat ze niets te horen krijgen? En waarom ga je uberhaupt nog? Je dochters hoeven niet toe te kijken hoe moeders staat te sloeren... jeetje. Je vriendinnen en jij zijn dus allemaal gescheiden cougars? Op zoek naar de lekkerste jonge mannen in de kroeg. Triest.![]()
...

maandag 30 april 2018 om 22:21
Wat me nog steeds opvalt is dat het muntje bij jou niet valt. Jou treft geen blaam volgens jou. Een hogere macht dreef jou in de armen van W. Jij kon er volgens jou niets aan doen. Je lijkt me geen aanpakker of iemand die zelfkennis heeft. Het lijkt me tijd dat dat eens gaat veranderen.
Je hoeft de schoenveters van je kinderen niet meer te strikken maar jij moet toch echt je kinderen steunen in deze moeilijke tijd. Nu en in de toekomst.
Je zegt dat je naast je kinderen niemand hebt maar spreekt toch iedere week af met je gescheiden vriendinnen? Noem die maar niemand.
Je vindt het moeilijk om nu zelf alles te moeten regelen maar al die jaren koos je ervoor om huismoeder te zijn. Ik mag toch hopen dat jij dan thuis het hele reilen en zeilen regelde, niet dat je man dat ook nog eens moest doen. Daarbij zijn je kinderen al een tijd van de basisschool dus wat deed jij dan al die tijd tussen 9 en 15 uur? Beetje niksen ofzo?
Je bent naief als je denkt dat je kinderen zo weinig meekrijgen over die affaire. Kom op, in een dorp... Word wakker, vrouw.
Na een jaar nog geen werk hebben klinkt als een verwende, passieve vrouw. Kom van je kont, tijd voor actie. Waar is je trots.
Je hoeft de schoenveters van je kinderen niet meer te strikken maar jij moet toch echt je kinderen steunen in deze moeilijke tijd. Nu en in de toekomst.
Je zegt dat je naast je kinderen niemand hebt maar spreekt toch iedere week af met je gescheiden vriendinnen? Noem die maar niemand.
Je vindt het moeilijk om nu zelf alles te moeten regelen maar al die jaren koos je ervoor om huismoeder te zijn. Ik mag toch hopen dat jij dan thuis het hele reilen en zeilen regelde, niet dat je man dat ook nog eens moest doen. Daarbij zijn je kinderen al een tijd van de basisschool dus wat deed jij dan al die tijd tussen 9 en 15 uur? Beetje niksen ofzo?
Je bent naief als je denkt dat je kinderen zo weinig meekrijgen over die affaire. Kom op, in een dorp... Word wakker, vrouw.
Na een jaar nog geen werk hebben klinkt als een verwende, passieve vrouw. Kom van je kont, tijd voor actie. Waar is je trots.
maandag 30 april 2018 om 22:46
Mag ik dat alsjeblieft zelf even uitmaken? Ik vind het oprecht een klerestreek en dat zeg ik dan ook. Of is het de bedoeling dat iedereen met een TO mee jankt? Als ze had geschreven dat haar man haar twee jaar lang had besodemieterd, dan was hij door alles en iedereen verguist.

maandag 30 april 2018 om 22:59
Heb je deze situatie wel eens omgedraaid? Wat als jouw ex-man ondanks jullie goede huwelijk ook maar meteen voor de bijl ging met een andere vrouw en jou al die tijd bedonderde? En als hij werd betrapt stug doorging met liegen en bedriegen? Hoe had je dat gevonden?Er waren inderdaad geen problemen in mijn huwelijk, mijn ex-man is altijd heel goed geweest voor mij en de kinderen, hij is een top vader voor ze. Het is gewoon dat ik verliefd werd op een ander en dit niet kon tegenhouden.
Iedereen, ook je ex-man, kan gevoelens krijgen voor een ander maar het zou wat zijn als iedereen daar meteen naar handelt. Ik zeg niet dat dat altijd makkelijk is maar je doet alsof je geen keuze had om bij W. weg te blijven. Klinkt niet volwassen, niet eerlijk naar anderen toe, klinkt niet als een volwassen vrouw die ooit het ja-woord heeft gegeven.

dinsdag 1 mei 2018 om 01:19
Wat een hoop aannames.ZaraZara100 schreef: ↑30-04-2018 22:21Je lijkt me geen aanpakker of iemand die zelfkennis heeft. Het lijkt me tijd dat dat eens gaat veranderen.
Daarbij zijn je kinderen al een tijd van de basisschool dus wat deed jij dan al die tijd tussen 9 en 15 uur? Beetje niksen ofzo?

dinsdag 1 mei 2018 om 10:01
TO heeft zeker dom en egoïstisch gehandeld. Uit haar bericht(en) lees ik wel degelijk dat ze op bepaalde onderdelen haar verantwoording neemt. Waarschijnlijk was haar huwelijk toch al niet top, anders ga je geen affaire aan met iemand.
Natuurlijk besef ik dat ze haar man en kinderen bedrogen en pijn heeft gedaan. Achteraf had ze natuurlijk "open kaart" moeten spelen.
Ik zie alleen de meerwaarde niet van een aantal reacties om haar keihard neer te sabelen. Maken wij dan ook nooit fouten in ons leven?
Natuurlijk besef ik dat ze haar man en kinderen bedrogen en pijn heeft gedaan. Achteraf had ze natuurlijk "open kaart" moeten spelen.
Ik zie alleen de meerwaarde niet van een aantal reacties om haar keihard neer te sabelen. Maken wij dan ook nooit fouten in ons leven?