Ik wil ook!

09-04-2012 01:14 84 berichten
Net zoals jullie voortdurend klagen....kan ik niet deze week een vriend krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker slapen meid
Onzintopic.
maar ik wil ook zo graag
Wat vervelend voor je lieverd
quote:jaschenca_2 schreef op 09 april 2012 @ 01:19:

Onzintopic.
Oh... jij bent het weer met je bizarre levensverwachting, sorry geen tips voor je. Ja hooguit GA LEVEN maar dat wil je niet. Blijf dan maar achter de geraniums zitten en begiet ze met je tranen.

Je wilt geen hulp, hebt geen normale kijk op het leven etc. Misschien eens buiten het paadje lopen?
Als je het met de eerste beste wanhopige lamlul aanlegt, kan het best lukken binnen een week hoor. Kun je ook daarna hier een klaagtopic gaan openen.
Hahaha, die lupine, geestig
quote:_lupine_ schreef op 09 april 2012 @ 01:31:

Als je het met de eerste beste wanhopige lamlul aanlegt, kan het best lukken binnen een week hoor. Kun je ook daarna hier een klaagtopic gaan openen.waar kan ik die tegenkomen?
zal ik starten bij de supermarkt of een winkelcentrum? Morgen is alles bij mij in de buurt open als het goed is? Zal me helemaal opdoffen en gewoon tegen allerlei mannen aanbotsen! Heb er zin in!
Enlighten me.... Forum nu mobiel op bed. Is dit niet echt?
heeft iemand meer tips? ik heb het ooit heel lang geleden in een boekhandel geprobeerd. Echter na 5 uur rondlopen door de Donner in Rotterdam gaf ik het op aangezien ik gewoon niemand tegen kwam.

Zijn er nog andere plaatsen?
Jee............... ga je ouders plagen kindje...........
Plaatsen genoeg.

Gewoon je opdoffen en midden in het gangpad bij Albert Heijn gaan liggen.
En voor degenen die zeggen laat het gewoon gebeuren + zoek niet....IK WACHT AL 6 JAAR! Als ik nu niet zelf in beweging kom kan ik niet verder leven....dus graag tips waar ik iemand kan ontmoeten!

Het maakt me niets uit ik heb geen enkele eis....hij mag 80 zijn, hij mag gehandicapt zijn, hij mag alcoholist zijn, hij mag me mishandelen, hij mag loodgieter zijn etc.....dus uiterlijk, inkomen, leeftijd, karakter het maakt me niets uit. Ik wil gewoon een vriend. Als we een relatie hebben gehoorzaam ik hem gewoon altijd en hij mag doen wat hij wil. Zolang ik maar iemand heb, Dus hoe moeilijk kan dit zijn?
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:53:

Plaatsen genoeg.

Gewoon je opdoffen en midden in het gangpad bij Albert Heijn gaan liggen.Het probleem is hoe kan je iemand in de supermarkt aanspreken...oke morgen ga ik naar de AH en bots ik tegen alle mannen aan die ik zie...maar wat nou als die allemaal al getrouwd zijn of al een relatie hebben of verder geen interesse tonen? ik wou dat het echt zo makkelijk was als lupine schrijft....
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 01:48:

zal ik starten bij de supermarkt of een winkelcentrum? Morgen is alles bij mij in de buurt open als het goed is? Zal me helemaal opdoffen en gewoon tegen allerlei mannen aanbotsen! Heb er zin in!Ik vind dit een goed idee, ik zou het doen. Je leeft helemaal op bij het vooruitzicht. Dat is positief
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:53:

Plaatsen genoeg.

Gewoon je opdoffen en midden in het gangpad bij Albert Heijn gaan liggen.Of daar gaan werken als junior vakkenvuller. En dan maar hopen dat je Willem tegen het lijf loopt.. .
Volgens mij is het zo makkelijk als lupine schrijft hoor.

Verder gaat het wel?
quote:louisavuitton schreef op 09 april 2012 @ 01:58:

[...]

Of daar gaan werken als junior vakkenvuller. En dan maar hopen dat je Willem tegen het lijf loopt.. .
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:58:

Volgens mij is het zo makkelijk als lupine schrijft hoor.

Verder gaat het wel?niet echt ben al sinds 7 uur hiermee bezig...ik wil het gewoon zo graag....ik weet wel dat dit juist het probleem is....als je iets heel graag wilt gebeurt het gewoon niet....maar ja ik kan niet stoppen met iets te willen....ik gaf al aan ik zoek al 6 jaar niet meer,,,,desondanks heb ik wel altijd een stille hoop gehad van ooit zal het ervan komen...kan me er niet bij neerleggen dat het mij nooit gebeurt terwijl sommige meiden meerdere relaties hebben of meerdere keren trouwen....is er dan niet 1 iemand voor mij ik word hier zo droevig van....volgens mij ben ik trouwens depressief, maar het wordt voor mij niet duidelijk wat een depressie nou inhoudt en of het ernstig is.
De meest simpele zielen kom je in Rotterdam tegen op het stadhuisplein in die kroegen daar. Wanhoop gegarandeerd.

Zeker in de weekenden gaat het je echt lukken. Probeer anders een keer een nachtcafe om een uurtje of vijf, zes 's ochtends, ook daar heb je dan kans van slagen.
quote:louisavuitton schreef op 09 april 2012 @ 01:58:

[...]

Of daar gaan werken als junior vakkenvuller. En dan maar hopen dat je Willem tegen het lijf loopt.. . ik ben niet 15/16....
quote:_lupine_ schreef op 09 april 2012 @ 02:03:

De meest simpele zielen kom je in Rotterdam tegen op het stadhuisplein in die kroegen daar. Wanhoop gegarandeerd.

Zeker in de weekenden gaat het je echt lukken. Probeer anders een keer een nachtcafe om een uurtje of vijf, zes 's ochtends, ook daar heb je dan kans van slagen.eeeh en jij denkt dat mijn ouders me naar een kroeg laten gaan? sterker nog ik ben s'nachts nog nooit alleen buiten geweest....volgens mij ben ik ooit toen ik van de uni naar huis kwam rond 22:30 buiten geweest....tja mijn vader haalde me bij het treinstation met de auto op...en gedurende de treinrit naar zijn auto toe liepen mijn ouders me voortdurend te sms'en....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven