Ik wil ook!

09-04-2012 01:14 84 berichten
Net zoals jullie voortdurend klagen....kan ik niet deze week een vriend krijgen?
Meid, je bent 25 toch? Dan mag je toch zelf wel bepalen wat je wanneer doet mag ik hopen.
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:03:

[...]

ik ben niet 15/16....Hoe oud ben je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk. Wijntje?
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 01:54:

En voor degenen die zeggen laat het gewoon gebeuren + zoek niet....IK WACHT AL 6 JAAR! Als ik nu niet zelf in beweging kom kan ik niet verder leven....dus graag tips waar ik iemand kan ontmoeten!

Het maakt me niets uit ik heb geen enkele eis....hij mag 80 zijn, hij mag gehandicapt zijn, hij mag alcoholist zijn, hij mag me mishandelen, hij mag loodgieter zijn etc.....dus uiterlijk, inkomen, leeftijd, karakter het maakt me niets uit. Ik wil gewoon een vriend. Als we een relatie hebben gehoorzaam ik hem gewoon altijd en hij mag doen wat hij wil. Zolang ik maar iemand heb, Dus hoe moeilijk kan dit zijn? Ik weet iemand voor je! Stuur Eenzamehans even een vriendenverzoekje!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 09 april 2012 @ 02:08:

[...]

Ik weet iemand voor je! Stuur Eenzamehans even een vriendenverzoekje!
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:05:

[...]

eeeh en jij denkt dat mijn ouders me naar een kroeg laten gaan? sterker nog ik ben s'nachts nog nooit alleen buiten geweest....volgens mij ben ik ooit toen ik van de uni naar huis kwam rond 22:30 buiten geweest....tja mijn vader haalde me bij het treinstation met de auto op...en gedurende de treinrit naar zijn auto toe liepen mijn ouders me voortdurend te sms'en....Ah. Dus iemand met een eigen huis zou misschien erg handig zijn?
quote:_lupine_ schreef op 09 april 2012 @ 02:07:

Meid, je bent 25 toch? Dan mag je toch zelf wel bepalen wat je wanneer doet mag ik hopen.

Ja, indien ik een vriend had. Of als ik nu apart zou wonen natuurlijk, want dan kunnen ze het niet zien.

Laat ik het zo zeggen wij wonen in Rotterdam, mijn broer van 31 woont in Amsterdam.....Hij is nog nooit na 19:00 buiten geweest. Mijn ouders bellen hem de hele avond door tot het rond 03:00 is....en dat doen ze al 5 jaar lang....als hij niet thuis is s'nachts geloof me mijn ouders vertrekken direct naar Amsterdam...blijkt hij in een kroeg te zitten dan trekt mijn moeder bij hem in om hem in de gaten te houden.
Je verhaal wordt steeds geloofwaardiger
die zal mij zelfs afwijzen:

oude, te dikke, te onverzorgde vrouwen

......ben 25, niet dun niet dik....ben maatje 38/40....en ben redelijk verzorgd (niet altijd, alleen als ik er zin in heb zoals hopelijk morgen).
quote:VotesforLeo schreef op 09 april 2012 @ 02:11:

Je verhaal wordt steeds geloofwaardigerer is geen verhaal...IK WIL OOK IEMAND....wat valt er hier niet aan te geloven? iedereen wil toch een relatie en ooit trouwen en kinderen?
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:10:

[...]

Ja, indien ik een vriend had. Of als ik nu apart zou wonen natuurlijk, want dan kunnen ze het niet zien.

Laat ik het zo zeggen wij wonen in Rotterdam, mijn broer van 31 woont in Amsterdam.....Hij is nog nooit na 19:00 buiten geweest. Mijn ouders bellen hem de hele avond door tot het rond 03:00 is....en dat doen ze al 5 jaar lang....als hij niet thuis is s'nachts geloof me mijn ouders vertrekken direct naar Amsterdam...blijkt hij in een kroeg te zitten dan trekt mijn moeder bij hem in om hem in de gaten te houden.

Dus voor je broer 26 werd, werd hij niet gecontroleerd?

En je kan ook de telefoon opnemen om 3 uur ;s nachts als je niet thuis bent.
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:12:

......ben 25, niet dun niet dik....ben maatje 38/40....en ben redelijk verzorgd (niet altijd, alleen als ik er zin in heb zoals hopelijk morgen).Kom op, er loopt echt wel iemand rond bij wie je succes zult hebben hoor!! En Rotterdam is groot! Beetje de moed erin houden...
Haha schei toch uit!

Je broer is nog nooit na 19.00 buiten geweest.
quote:louisavuitton schreef op 09 april 2012 @ 02:13:

[...]

Dus voor je broer 26 werd, werd hij niet gecontroleerd?

En je kan ook de telefoon opnemen om 3 uur ;s nachts als je niet thuis bent.nee, toen mocht hij net als ik nooit naar buiten s'nachts.
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:13:

[...]

er is geen verhaal...IK WIL OOK IEMAND....wat valt er hier niet aan te geloven? iedereen wil toch een relatie en ooit trouwen en kinderen?Wat er niet valt te geloven is dat dit onwaarschijnlijk is. En mocht het waar zijn, zou ik het advies wat jou al vaker gegeven is snel ter harte nemen: zoek hulp
quote:mieke19877 schreef op 09 april 2012 @ 02:12:

......ben 25, niet dun niet dik....ben maatje 38/40....en ben redelijk verzorgd (niet altijd, alleen als ik er zin in heb zoals hopelijk morgen).

Lezen, Mieke. Hij geeft iedereen een kans, net als jij.

Je bent gewoon God's gift to Hans, écht.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 02:15:

Haha schei toch uit!

Je broer is nog nooit na 19.00 buiten geweest.

hmmm zo bedoel ik het niet....idd kan hij weleens later van zijn werk thuis zijn gekomen...ik bedoel meer we gaan nooit s'avonds/ s'nachts stappen...het mag niet....het mag wel als we iemand zouden hebben...

maaarrrrre wat mijn ouders niet begrijpen is dat als je nergens heen mag je ook nooit een relatie krijgt...niet dat mijn ouders dat belangrijk vinden....die storen zich er niet aan dat we beide eenzaam zijn. Zolang je een diploma hebt is alles in orde volgens hun. Ik denk dat mijn broer het nu ook wel oke vind...hij woont al 5 jaar op zichzelf dus hij is het vast gewend geraakt...nou ja hopelijk vind ik het ook ooit oke...op dit moment maakt het hele idee van nooit trouwen en kinderen me gewoon verdrietig. Ik wil gewoon weten hoe het voelt om geknuffeld te worden en gewoon iemand te hebben om mee te praten en mee uit te gaan...en op reis te gaan etc
quote:Dana schreef op 09 april 2012 @ 02:18:

[...]

Lezen, Mieke. Hij geeft iedereen een kans, net als jij.

Je bent gewoon God's gift to Hans, écht. Romantisch he?
Lieve Mieke

Ik zit in dezelfde situatie, ook nooit een relatie gehad en er helemaal klaar voor.Je komt over als een lieve vrouw die echt een relatie wil en dat wil ik ook. Ik zal je als een prinses behandelen. Laat wat van je horen dan kunnen we in contact komen.
quote:eenzamehans schreef op 09 april 2012 @ 02:21:

Lieve Mieke

Ik zit in dezelfde situatie, ook nooit een relatie gehad en er helemaal klaar voor.Je komt over als een lieve vrouw die echt een relatie wil en dat wil ik ook. Ik zal je als een prinses behandelen. Laat wat van je horen dan kunnen we in contact komen.Mieke, reageer snel.....anders doe ik het!
Mieke, als je verhaal waar is, vind ik het heel erg triest en zou ik ergens hulp gaan zoeken.

Als je verhaal niet waar is, heb je in elk geval een rijke fantasie.

Trusten!
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 02:21:

[...]

Romantisch he?Ja enorm! En die ontknoping ook, dat ze morgen allebei gepermaband zijn wegens dubbelnicken: net Romeo en Julia in het internet-tijdperk.
quote:eenzamehans schreef op 09 april 2012 @ 02:21:

Lieve Mieke

Ik zit in dezelfde situatie, ook nooit een relatie gehad en er helemaal klaar voor.Je komt over als een lieve vrouw die echt een relatie wil en dat wil ik ook. Ik zal je als een prinses behandelen. Laat wat van je horen dan kunnen we in contact komen.

ik wil niet als een prinses behandeld worden...ik wil niets van je....tenminste je mag doen wat je wilt met me...alleen vraag ik niets van je...mijn eisen zijn letterlijk 0.

Enigste probleem is dat ik het gevoel heb dat jij een vrouw ben...begrijp me niet verkeerd....als ik de hoop compleet laat varen wil ik het nog wel met een vrouw proberen, maar zolang die 0,1% hoop aanwezig is....
quote:Dana schreef op 09 april 2012 @ 02:24:

[...]

Ja enorm! En die ontknoping ook, dat ze morgen allebei gepermaband zijn wegens dubbelnicken: net Romeo en Julia in het internet-tijdperk. Ik dubbelnick niet dus heb niks te vrezen.
kijk eens aan, zo snel kan het gaan. Wat een fantaaastisch forum is het toch! Hou ons op de hoogtequote:eenzamehans schreef op 09 april 2012 @ 02:21:

Lieve Mieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven