Ik wil scheiden

29-07-2012 22:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil echt graag scheiden met mijn man. Ik kan het niet meer. Hij is zo slecht man altijd gaat uit met vrienden vreem gaan. Ik ben altijd thuis met kinderen. Hij wil mijn leven kapot maken. Ik heb met hem een keer over scheiden gehaad maar hij wilde niet hij zeg ik ga me veranderen sorry en bla bla bla...

Maar hij zal nooit veranderen. Ik ben zo triest :( we doen niets samen ik ben als alleenstande moeder, heb alleen van hem sex en finaniciering want ik werk niet.

Weet iemand misschien welke rechten heb ik na scheiding?

Ik woon in Nederland al 3 jaar (kom uit Bosnie) we hebben twee kinderen een zoontje van 10 en dochtertje van 2 jaar. Hij heeft koopwooning maar dat was toen we kennen niet met elkar.Dus eigenhuis is op zijn naam. Wat als ik wil scheiden waar kan ik wonen? Dat is mijn vraag. Ik wil liever niet bij hem wonnen en niet in zijn huis. mag ik urgente woning aanvragen. En welke organisatie kan me helpen imn mijn geval? Weet iemand?

Ik moet nog werk vinden, ooo ik heb zo moelijk periode in mijn leven :((((( maar ik kan het niet meer :(((((

Sorry voor mijn Nederlands het is niet uitstekend maar ik denk dat jullie begrijpen

Alvast bedankt
Ze is zowel in NL als in B&H getrouwd want huwelijk is daar gesloten en hier ingeschreven.

Indy, zoek contact met maatschappelijk werk, die kunnen je helpen. Zorg voor de rest dat je al je papieren bij elkaar hebt, bij iemand kunt verblijven voor een tijdje en zoek werk.

Trazi razvod i posao. (scheiden & werken)
-
Hoe ver ben je al opgeschoten Indy??

Heb je al stappen ondernomen,

ben je al ergens geweest voor hulp???
Nog nieks gedaan.

Ik heb veel nagedacht en besloten dat ik een werk eerst moet vinden. Als ik ben zelfstandig ( zonder financiering van hem), dan wordt veel makkelijker dan nu.

Ik heb een opleiding gevolgt, ging prima in het begin maar vanwege onze ruzies ik kon het niet meer. Ik was heel veel achter en kon me niet concentreeren op het leren. Nu ben ik gestopt met de opleiding.

Vidim ovdje ima i nasih pozdrav za sve
Ik wens je heel veel succes met alles. hoop, dat je snel uit deze ellende kan sttappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven