Ik word alleen maar depressief van datingsites

11-01-2010 16:10 28 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft toch ook niet persée af te wachten, wie op jou reageert. De meeste dates die ik via datingsites heb gehad was met mannen waarbij ik het eerste initiatief nam, het eerste berichtje stuurde.

Ik stuur gewoon een heel kort berichtje met een kleine verwijzing, grappig opmerking naar zijn profiel. Ik krijg dan vaak een reactie terug... ik zie het als even 'oogcontact' maken.

Ik heb a.s. donderdag een date, ook met iemand die ik aanschreef, hij heeft uiteindelijk wel de date voorgesteld.

Persoonlijk vond ik Lexa niet zo fijn. Ik ben actief op RP.
quote:pippa2 schreef op 11 januari 2010 @ 16:10:

misschien ben ik gewoon niet leuk genoegniemand is niet leuk genoeg (ook dikke vrachtwagenchaeuffeurs en 50-jarige leraren uit Mexico niet trouwens)
Geduld. Degene die meteen reageren zijn over het algemeen niet bepaald de personen die op zoek zijn naar een date/relatie, maar meer naar een lekker jong ding...

Reageer je zelf ook op mensen die er op staan? Gewoon niet teveel mee bezig zijn, reageren op mensen die jou leuk lijken en de rest negeren.

Ikz ou het vooral zien als een leuk iets om extra contacten op te bouwen, niet perse om een relatie te vinden.
al reageren er 100 dikke busschauffeurs, en er zit er 1 tussen die wel leuk is, dan vind ik het wel de moeite.
Wat al gezegd is reageer zelf en skip wat jou interesse niet heeft.

Ik heb mijn huidige partner op die manier leren kennen nu 3 jaar geleden.

Had een profiel aangemaakt en binnen 1 week zaten we op msn en een maand later een 1e date ruim 6 maanden later woonden we samen en inmiddels hebben we een kleintje samen ( ik had zelf 3 kinderen)

Neem zelf het intiatief...
--
Ik reageer ook zelf. En soms krijg ik dan ook de reactie etrug: Sorry, niet mijn type. Dat kan. Dat heb ik ook regelmatig, als er iemand op mij regaeert. Uiterlijk is niet alles, maar de eerste oogopslag moet ik wél positief vinden...

En ik heb in eerste instantie ook niets met brillen, snorren of dikke mannen. Maar soms zijn andere dingen dan zo leuk, dan valt die bril etc. in het niet...
Zet iig niet een foto neer waar je zelf supermooi op staat, dat kan IRL alleen maar tegenvallen. Zet er meerdere foto's op van jezelf. En zelluf reageren inderdaad....
Ach, werd je dan wel vrolijk van de schooldisco?

Ik heb mezelf maar teruggetrokken van de datingsites waar ik op stond. De doelgroep 'net boven mij qua leeftijd' voelt veel te oud voor me, de doelgroep 'rond mijn leeftijd of net eronder' lijkt op zoek naar een jongere blom. Misschien dat ik nog wel eens iets ga proberen met activiteitenclubs, mensen in het echt en ongedwongen ontmoeten spreekt me meer aan dan het zoeken naar een partner wat toch de bedoeling is van een datingsite.
moet zeggen dat ik paiq.nl een leuke site vind!

Mijn huidige vriend (relatie van 4,5 jaar!) heb ik leren kennen via chatten.nl. Op zijn profiel heb ik destijds een berichtje achtergelaten.. en later zat ik toevallig bij hem in de chatbox.. en zo is het ontstaan! Die rare mannen filter je er overigens zo uit.
Whhaaha ik viel op mijn bril loze date....hij had contactlenzen....maar ja nu draagt hij meestal zijn bril...hij is te leuk, maar of ik hem met bril ook een mailtje had gestuurd 3 jaar geleden?

Hmmm oké eerlijk zeggen? nee denk het niet, maar dan zou ik dus echt alleen om die bril een geweldige vent hebben laten schieten..........
Ik ben ook van alle datingsites af waar ik op stond. Misschien is het gewoon niet zo de manier voor mij. Of heb ik op het moment dusdanig geen behoefte aan een relatie dat ik geen zin meer had om me bezig te houden met al die profielen en zo vaak vertellen wat je doet, wie je bent etc.

Misschien komt er weer een tijd, misschien ook niet.... ach....
quote:pippa2 schreef op 11 januari 2010 @ 16:27:

[...]

Jullie hebben ook groot gelijk. Het is ook vooral het vleeskeurings-element dat me wat moedeloos maakt. Hele leuke mannen reageerden TOT mijn foto online kwam....gnrggggbleeeeh.

En ik beoordeel zelf ook op uiterlijk, dus mij gepiep is nog hypocriet ook.

Yep, vind ik ook hypocriet.
--
Heb een paar keer op datingsites gestaan,maar eigenlijk nooit iets fatsoenlijks tegen gekomen.Of ze bleken toch getrouwd,of ze hadden andere dingen die me vrij snel gingen irriteren.Misschien ben ik te kritisch,maar werd al misselijk van al die profielen met als hobby:strandwandeling(terwijl ze in zuidlimburg woondenn) kaarsjeswijntje,dvdtje haardvuur(als je dan vroeg heb je een open haard,nee dat dan weet niet??) Vond dat er gewoon heel veel nepperds opstonden eigenlijk......en werd er inderdaad depri van soms......

De mannen die in het begin meteen reageren zijn alleen op dat ene uit........lezen vaak ook je profiel helemaal niet! Heb je bijv staan: Ik heb 2 fijne puberzonen,vragen ze....heb je kinderen? Heel irritant...

Maarja,waarkom je ze dan wel tegen he?
Ik heb mijn man leren kennen op Yellow Date.

Inderdaad is het vaak zo dat er "oude mannen" reageren, maar er zitten ook echt mannen tussen die net zoals jij op zoek zijn naar iets moois, naar iets gezelligs en het serieus menen.

Geef niet te snel op, en schenk geen aandacht aan de mensen waarbij je geen goed gevoel hebt,

Liefs, Snoet
Ik snap het brillenverhaal trouwens niet zo goed. Je hebt tegenwoordig juist hele leuke monturen toch? Ik zou daar nu niet meer op afhaken. Op de modellen van vroegah trouwens wel.

Ergo: heb je wel een leuk montuur?
Ik ben weer even uit gedate (uhhh.... die rare snuiter van laatst stond op LEXA, zo'n beetje de enige goed uitziende man van rond de 45).

Ik ken het gevoel dat je bescrhijft. Heb er toch ook een beetje moeite mee, dat vleeskeur-gebeuren. Ik had wel heel duidelijk in mn profiel weer gegeven hoe ik in het leven sta. Zal een aantal mensen af hebben geschrikt ( totaal niet materialistisch enzo), maar dan hou je de mensen over die hetzelfde in het leven staan ( hoop je dan!)
Ik vond Lexa ook niks. Kreeg ook alleen maar reacties van 45-jarigen uit Frankrijk enzo.

Vind www.paiq.nl wel erg leuk! Heb al heel wat leuke matches
Een behoorlijk aantal mannen op datingsites willen alleen snelle sex scoren. Houd dat in je achterhoofd.
Een vriendin van mij zit op Relatie Planet, tot nu toe wel leuke contacten (nog geen date)

Is chatten.nl nou ook een soort datingsite?
quote:Amber83 schreef op 12 januari 2010 @ 16:53:

Ik vond Lexa ook niks. Kreeg ook alleen maar reacties van 45-jarigen uit Frankrijk enzo.

Vind www.paiq.nl wel erg leuk! Heb al heel wat leuke matches

Ik ben sinds gisteren op Paiq,en ik heb toch een leuke matches...

Niet echt dus,ik krijg de 'oude buschauffeurs' zeg maar.

Nadeel op deze site vind ik dat je eerst moet chatten voordat je een foto ziet(ik geef eerlijk toe dat ik zgn. credits gekocht heb om foto's eerder te zien ivm waste off time).

Depressief word ik er niet van hoor,probeer het maar te zien als een leuk tijdverdrijf,en je weet maar nooit.
quote:Zamirah schreef op 12 januari 2010 @ 19:48:

Een behoorlijk aantal mannen op datingsites willen alleen snelle sex scoren. Houd dat in je achterhoofd.Waarheid als een koe Zamirah.
quote:pippa2 schreef op 11 januari 2010 @ 16:27:

[...]

En ik beoordeel zelf ook op uiterlijk, dus mij gepiep is nog hypocriet ook.

zelfkennis is het begin van wijsheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven