Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
quote:Very Cherry schreef op 11 februari 2009 @ 00:22:

Als hij echt zoveel game-t, kan er meer aan de hand zijn. Ik behandel verslavingen (o.a. gokken en gamen) en wat ik vaak tegenkom (meer bij gamen dan bij gokken) is zgn. identiteits-problematiek. Niet dat ie verslaafd is, of dat ik dat vind, dat even terzijde, maar gamen betekent een imago hebben, een andere identiteit, je hebt bep. krachten/ powers en staat ergens in een hierarchie, terwijl je jezelf in het dagelijks leven maar een Lul de Behanger vindt. Even kort door de bocht. Ik weet niet waar hij over gelogen heeft, maar heeft het misschien indirect of direct hiermee te maken, met zichzelf anders voordoen, of iets verbloemen of juist aandikken?

Ja mijn ex was een game-verslaafde dus ik heb er ook wel aan gedacht idd.

Maar hij zit gewoon veel achter de tv/pc en hij werkt ook met pc's dus thuis doet hij zijn werk ookweleens en hij gamed ook zegmaar.

Hij is nogal passief en niet zo sociaal als ik dat zo zie.

Contacten onderhoud hij gewoon niet.

Ik ben een boek aan t lezen en daar staan best nuttige dingen in.

Pluk het geluk in de liefde heet het boek.

En veel dingen daar kan ik me wel in vinden. Misschien een handig middel om met mn vriend te praten over die dingen en te vragen wat hij ervan vind.

Ik merk gewoon dat er zelfs na het gesprek van dit weekend NIKS is veranderd. Erg jammer. En mn geduld raakt wel op.

Ook door middel van het boek zie ik gewoon dat bepaalde dingen belangrijk zijn en ik heb het er ook weleens met hem over gehad, over die onderwerpen maar zo kan ik het wat duidelijker maken misschien... en ja..misschien is hij gewoon zo..en niet zoals hij 't eerste half jaar/jaar was..

Zoals madhe tegen me zei, ik moet hem opnieuw leren kennen.. en ik heb dat ook echt door. En ik vind het ontzettend jammer dat ik me zo voel en dat ik tegen al deze dingen aanloop in onze relatie. Had het graag anders gezien.. maargoed.. het ligt niet alleen in mijn handen.

Waar hij over gelogen heeft, heeft niks te maken over zichzelf anders voordoen. Hij had eenmaal gelogen en daarom bleef hij die leugen voortzetten. Hij wilde gewoon niet dat ik boos op m zou zijn omdat ie gelogen had. Boos was ik ook niet wel erg teleurgesteld.
quote:Summergirl36 schreef op 11 februari 2009 @ 09:28:

Hi Karin,

Klinkt heftig en gecompliceerd allemaal..je zegt dat hij je "emotionele behoeftes niet bevredigd"..dat is toch wel erg eigenlijk in een relatie...dat hij je niet begrijpt/niet wil begrijpen. Probeer voor jezelf tijdig op de rem te trekken in dit geheel,anders ga je er aan onder door volgens mij! Dat gamen enzo is ook wel heftig en overwerken,het lijkt ook wel een soort vlucht, zolang hij met werken/gamen bezig is hoeft hij over andere dingen (zoals zijn relatie!) niet na te denken. Dat is niet echt een gezonde situatie natuurlijk. Maar hij heeft je dus een brief gestuurd?ben ook erg benieuwd wat daar in staat!

En ben ook benieuwd hoe het met Ilse is inderdaad,of ze nogi steeds met meneer 2 aan het daten is. En met Madhe gaat het vast ok denk ik.

Hier ook alles prima hoor, beetje moe...toe aan het voorjaar,maar dat zijn we allemaal denk ik! Ben in dubio of ik mijn date nog berichtje zal sturen een dezer dagen,over zaterdagavond,over hoe en wat,ik wil het eigenlijk nog even aankijken,afwachten tot hij wat laat horen. Wat mij betreft staat de afspraak gewoon,maar als het niet doorgaat ga ik gewoon wat anders doen..moet ik het wel even weten tijdig natuurlijk.. lastig dit! Hij is ook al hele tijd niet online geweest op datingsite, alleen maar aan t werk en stress vermoed ik..maar goed, hij stelde zelf zaterdag voor,dus daar ga ik vooralsnog nog maar even van uit!

Ja is ook zo..

Ik voel me gewoon totaal niet begrepen en gehoord.. zelfs na al onze gesprekken van de afgelopen weken.. er gebeurd gewoon niks.. en ik doe mn best wel maar ik vind het echt moeilijk omdat hij al 2x niet op mijn mail gereageerd heeft en hij verder echt niks van zich laat horen.

En ik snap ook niet waarom het zo moeilijk gaat hoor, want eignl gaat het nergens over.. dat je er voor elkaar bent en moeite doet om de ander te begrijpen enz enz dat is toch vanzelfsprekend in een relatie? Vind ik hoor.

Ja ik weet dat het een vlucht is maar hij ziet het zelf niet zo.

Hij werkt keihard aan zijn cariere en hij is er trots op en dat begrijp ik aan de ene kant ook wel.. maar hij verwaarloosd zijn sociale leven zegmaar.

In die brief staat zijn verhaal over die leugen en waarom.

Dat heb ik hem gevraagd zodat ik, als ik vragen heb, ik die brief kan lezen ipv hem steeds moet vragen.

Ja heb ook wel behoefte aan t voorjaar haha, maar op t weerbericht hebben ze het over vriezen enz enz dus komt nog niet..

Ja over die date..snap wel dat je er duidelijkheid over wilt hebben, aan de andere kant hij wilde zaterdag dus mag hij ook zeggen waar en hoelaat etc. En als hij niks van zich laat horen is hij gewoon ontzettend bot en zou ik ook geen aandacht meer aan m besteden..
Heb mn vriend gister eventjes gesproken aan de telefoon.

Hij was weer aan het gamen..

Ik vroeg hem waarom we zo weinig contact hebben zelfs na het gesprek maar "hij weet het niet". Hij ziet het zelf niet als probleem etc etc. Dat was me allang duidelijk maar ik dacht dat we dit weekend hadden besproken dat we om elkaar denken en een middenweg nemen. Dat we 100% gaan voor onze relatie. En nu is hij dus alleen met zichzelf bezig. Hij reageert gewoon niet op mn mailtjes. Een dag later zelfs niet, en dan ben ik er nog niet over begonnen, laat hem zn gang gaan maar vind t na een tijd toch best wel apart dat hij wel zit te gamen en ik nog helemaal niks van hem heb gehoord terwijl ik bv. een belangrijk gesprek heb op mn werk.

Ik kwam tot het inzicht dat ik diegene ben die bezig is met onze relatie, die eraan werkt en die het bespreekbaar maakt.

Ik had gister een gesprek op mn werk, dat ik veel doe voor anderen en dat dit niet altijd hoeft. Ik mag ook best even achteruit gaan zitten en kijken wat anderen doen.. Ik vind dat wel moeilijk want ik vind het prettig om iets te doen en als ik zelf niks te doen heb, doe ik graag iets voor anderen. Maargoed het kan ook mijn valkuil zijn en dat zie ik in een relatie ook. Ik werk er verdorie keihard voor en van zijn kant zie ik niks terwijl hij me het vertrouwen zo gaf dit weekend, hij hield van me, wilde me echt niet kwijt..tranen,tranen,tranen.

Wat madhe zei, ik moet hem opnieuw leren kennen.

En ik krijg het al steeds meer door.. ik begin verbanden te leggen tussen wat hij ooit verteld heeft en wat hij nu doet.

Bijv. met zijn ex had hij eignl nooit ruzie, ze leefden wat langs elkaar heen. Hij was veel bezig met zijn stage/werk/toekomst en zij was zelf ook bezig met haar dingetjes. Svonds ging hij vooral tv kijken of achter de pc. Ze hebben een aantal jaar een relatie gehad.

Bij een andere ex wist hij eigenlijk nooit wat ze deed of waar ze was en hij vertrouwde het ook niet altijd. Het contact was dus ook niet helemaal goed.

Nouja 2 voorbeelden waar ik best wel kan inkomen omdat hij nu ook zo doet. als ik niks van me zou laten horen zou hij ook geen idee hebben wat ik doe omdat hij er weinig naar vraagt.

En hij leeft nu ook een beetje langs me heen. Misschien is hij gewoon zo..

Sorry dat ik hier zoveel ellende neer schrijf maar het maakt voor mij ook zoveel dingen helder als ik het zie staan..dat dat mijn gedachten zijn.. en door jullie advies blijf ik scherp.

Nouja mijn conclusie voor deze week..

Ik ben veel te veel met hem bezig. Alles draait om hem en mijn relatie te verbeteren. Waar ben ik? Waar is mn werk? En waar zijn de andere dingen die belangrijk zijn voor mij. Ik wil me daar meer op focussen want ik ben nu te afhankelijk. Dat word elke week al minder maar toch vind ik het niet prettig.

Ik wil gelukkig zijn :( en ik merk dat ik elke x weer wat probeer.

Jullie advies blijft me goed doen en scherp houden. Ik kan niet stil zitten als ik een mogelijkheid heb om er iets aan te doen.

Terwijl ik er misschien beter niks meer aan kan doen omdat het misschien verspilde moeite is. Maar ik wil zeker weten dat ik alles gedaan heb wat ik kan.

Het maakt me verdrietig omdat ik zoveel om hem geef omdat hij écht leuke kanten heeft, het wordt overschaduwd door al het gedoe.. Ik wil alleen maar dat het goed zit.. dat hij er voor me is. Maar hoe gelijkwaardig is een relatie waarbij je moet roepen,schreeuwen om te krijgen wat je verdiend? Terwijl je superveel voor de ander over hebt en voor de ander wil doen.

Het zit hardstikke scheef.

Vandaar, en dat beloof ik hier plechtig (nu zal ik me eraan houden hihi) Na dit weekend.. als er geen verandering op treed..

Verbreek ik mijn relatie. Dat betekend dat ik mijn best zal doen om aan te geven wat ik belangrijk vind, wat ik graag met hem wil, en daarbij rekening houdend met wat hij belangrijk vind. Door middel van het boek begrijpt hij mijn gevoel misschien beter. En dat is alles wat ik tot nu toe nog kan doen om gelukkig te worden in deze relatie. Zegt hij me te begrijpen, zegt hij er weer voor te willen gaan met mij en zitten we op 1 lijn wat betreft wat we willen in onze relatie.. en uiteindelijk blijft het zoals het altijd was.. dan weet ik genoeg.

En ookal is het nog lang geen april.. de grens is voor mij al hier. En april is nog ver weg. Duurd te lang..zolang kan ik niet in deze situatie blijven.

Bedankt voor jullie tips.. Misschien een vage post van mij.

Maar ik sta hier volledig voor.. en ik ben benieuwd naar de uitkomst..
Summergirl,

Wat zou jij het liefste willen doen wat betreft de date, wat verwacht je (of hoop je) en wat voor gevoel heb je er vandaag over? Heb je al iets gehoord van meneer?
Hi Karin,

dat is een hele stap...goed hoor meis! Je klinkt echt al zoveel sterker dan een tijdje terug, je bent echt tot bepaalde inzichten gekomen, tot "inkeer" zou je kunnen zeggen.Het gaat er natuurlijk om wat JIJ wil en waar JIJ gelukkig van wordt...als je voor jezelf zoiets hebt na dit weekend, het werkt niet meer, dan is het heel goed van je dat je dan voor je eigen geluk gaat en er een punt achter zet. Maar je hoeft je t.o.v. ons niet te verantwoorden hoor,wij geven je alleen maar raad/advies, uiteindelijk moetj e zelf de beslissing nemen en zullen wij je niet veroordelen om de beslissing die je uiteindelijk neemt. Veel sterkte in elk geval! En heb het al eerder gezegd,ga wat leuek dingen plannen met vriendinnen,lekker stappen,of carnavallen(volgend weekend!)als je daar wat mee hebt.Heel goed om je gedachten te verzetten,kan ik je verzekeren

Tja,wat betreft mijn date...ben er eerlijk gezegd niet meer mee bezig, ik merk het wel,ik ga zelf niks meer laten horen in elkg eval,hij komt nu maar met een voorstel voor zaterdagavond:Denk dat ik zaterdag ofzo smsje krijg van hem..of misschien laat hij helemaal niks horen,dan moet ik daar ook mijn conclusie uittrekken denk ik....ken hem niet goed genoeg om een oordeel over hem te geven,weet neit of hij altijd zo druk is,maar uiteindelijk wil je in een relatie commitment,iemand die voor je gaat en tijd vrijmaakt.Maar goed, we hebben het over 1 date die we hebben gehad,dus daar is absoluut nog geen sprake van. Maar ik ben het eens met je, ik doe ff niks...denk nieet eens dat ik nog zoveel zin heb in die date zaterdagavond,beetje dubbel gevoel erover..lastig!! Heb zin in volgend weekend (Carnaval!)
quote:Summergirl36 schreef op 12 februari 2009 @ 12:20:

Hi Karin,

dat is een hele stap...goed hoor meis! Je klinkt echt al zoveel sterker dan een tijdje terug, je bent echt tot bepaalde inzichten gekomen, tot "inkeer" zou je kunnen zeggen.Het gaat er natuurlijk om wat JIJ wil en waar JIJ gelukkig van wordt...als je voor jezelf zoiets hebt na dit weekend, het werkt niet meer, dan is het heel goed van je dat je dan voor je eigen geluk gaat en er een punt achter zet. Maar je hoeft je t.o.v. ons niet te verantwoorden hoor,wij geven je alleen maar raad/advies, uiteindelijk moetj e zelf de beslissing nemen en zullen wij je niet veroordelen om de beslissing die je uiteindelijk neemt. Veel sterkte in elk geval! En heb het al eerder gezegd,ga wat leuek dingen plannen met vriendinnen,lekker stappen,of carnavallen(volgend weekend!)als je daar wat mee hebt.Heel goed om je gedachten te verzetten,kan ik je verzekeren

Tja,wat betreft mijn date...ben er eerlijk gezegd niet meer mee bezig, ik merk het wel,ik ga zelf niks meer laten horen in elkg eval,hij komt nu maar met een voorstel voor zaterdagavond:Denk dat ik zaterdag ofzo smsje krijg van hem..of misschien laat hij helemaal niks horen,dan moet ik daar ook mijn conclusie uittrekken denk ik....ken hem niet goed genoeg om een oordeel over hem te geven,weet neit of hij altijd zo druk is,maar uiteindelijk wil je in een relatie commitment,iemand die voor je gaat en tijd vrijmaakt.Maar goed, we hebben het over 1 date die we hebben gehad,dus daar is absoluut nog geen sprake van. Maar ik ben het eens met je, ik doe ff niks...denk nieet eens dat ik nog zoveel zin heb in die date zaterdagavond,beetje dubbel gevoel erover..lastig!! Heb zin in volgend weekend (Carnaval!)

Weet dat ik me niet hoef te verantwoorden hier zegmaar, maar ik vind het wel prettig, een stok achter de deur gevoel zegmaar ik weet het niet, zit tussen de oren haha :P.

Dankjewel :)!

Ja ik zal mn vriendinnen even een mailtje sturen om iets af te spreken, even opstap enzo. Heb ik wel zin in. En volgende week zie ik n andere vriendin van me. Carnaval.. leuk! is alleen een beetje te ver reizen voor mij.

Vandaag is tot nu een goede dag, mn broertje is een jaar werkloos geweest en begint morgen weer te werken! Ben zo blij en trots op hem! Hij heeft het erg zwaar gehad en nu begint hij weer. Daar kan ik alleen maar blij om zijn. Op m'n werk(stage) gaat het ook steeds beter. Krijg steeds meer positievere reacties wat me ook weer motiveert en het voelt ook wel goed.

Lastig idd jou situatie..

En het is idd ook moeilijk te zeggen omdat je hem helemaal niet zo goed kent. Aan de andere kant, als hij meer met je deelde kon je hem beter begrijpen. Als hij af en toe liet horen dat hij zo druk is en er bv. van baald en jou erg leuk vind en dat deze situatie lastig is omdat hij bv. veel gedoe heeft wat betreft zijn werk enzo zou je hem kunnen begrijpen en zou het makkelijker zijn om met deze situatie om te gaan denk ik, dan zou het misschien minder erg zijn als het wat langer duurd voordat er een date is. Maar er is tussendoor helemaal geen contact dus kun je hem en zijn situatie ook niet begrijpen. Je kunt je wel wat inleven omdat je iets weet over zijn situatie maar zijn gevoelens en gedachten erbij weet je niet.

Het is een minimale basis en als hij bv. niks van zich laat horen dan blijft er denk ik ook weinig over om verder op door te gaan wat betreft daten.. Je wordt tot nu toe vooral teleurgesteld.

Ik hoop echt dat de date doorgaat, dan weet je ook voor jezelf wat jij hiermee wilt. En als de date niet doorgaat is het ook een beetje.. leeg.. Weet niet zo goed hoe ik dat moet beschrijven.

Maar dat is mijn gevoel erover :$.
Wat goed zeg en wat fijn voor je broertje dat hij weer aan het werk kan! Super! En je klinkt positief,you go girl,thats the spirit!! Goed zo! De kracht komt uit jezelf,klinkt misschien zweverig,maar alleen wijzelf kunnen ervoor zorgen dat ons leven leuk is en niemand anders, geen kerel,niemand. Een kerel is een leuke aanvulling, dat dan weer wel.

En ook goed dat je lekker met vriendinnen op stap gaat!

Ik heb voor zaterdagavond ook met aantal vriendinnen afgesproken te gaan stappen, mocht date niet doorgaan (waar ik eigenlijk van uit ga),vriendin van mij heeft ook soortgelijk geval (een "misschien-date"),dus wel lachen! Onder het motto van "niemand moet alleen zijn met Valentijn"(hihi,bedenk ik ter plekke hoor,heb er helemaal niks mee verder!). Maar ben inderdaad van plan niks van me te laten horen. Graag of niet. Als dit zeg maar een "voorbode" is van hoe het altijd zou gaan,dan liever niet dan wel!! Op naar de carnaval )

Ga als "tiroler deerndl",hihi..op zoek naar mijn Peter!
quote:Karin24 schreef op 12 februari 2009 @ 11:26:

Wat madhe zei, ik moet hem opnieuw leren kennen.

En ik krijg het al steeds meer door.. ik begin verbanden te leggen tussen wat hij ooit verteld heeft en wat hij nu doet.

Ik bedoelde hiermee, dat als jij verder wilt met je relatie, je het vanaf nú moet kijken. Niet steeds terugkijken naar hoe het eerst was, toen hij nog wel deed zoals jij wilde. Toen hij nog wel interesse toonde en jullie het leuk hadden. Leer hem kennen zoals hij zich nú gedraagt, en bedenk vooral of je dat wel wilt. Ga niet wachten tot het veranderd, VOEL hoe het nu voelt en trek daar je conclusies uit.

Nouja 2 voorbeelden waar ik best wel kan inkomen omdat hij nu ook zo doet. als ik niks van me zou laten horen zou hij ook geen idee hebben wat ik doe omdat hij er weinig naar vraagt.

En hij leeft nu ook een beetje langs me heen. Misschien is hij gewoon zo.. En wil jij hem als hij zo is?

Sorry dat ik hier zoveel ellende neer schrijf maar het maakt voor mij ook zoveel dingen helder als ik het zie staan..dat dat mijn gedachten zijn.. en door jullie advies blijf ik scherp.

Als het jou helpt moet je gewoon door blijven schrijven hier.

Nouja mijn conclusie voor deze week..

Ik ben veel te veel met hem bezig. Alles draait om hem en mijn relatie te verbeteren. Waar ben ik? Waar is mn werk? En waar zijn de andere dingen die belangrijk zijn voor mij. Ik wil me daar meer op focussen want ik ben nu te afhankelijk. Dat word elke week al minder maar toch vind ik het niet prettig. Dus wat ga je hieraan doen? Je voelt je al een tijd niet prettig, maar het enige dat je doet is afwachten.

Ik wil gelukkig zijn :( en ik merk dat ik elke x weer wat probeer.

Jullie advies blijft me goed doen en scherp houden. Ik kan niet stil zitten als ik een mogelijkheid heb om er iets aan te doen.

Terwijl ik er misschien beter niks meer aan kan doen omdat het misschien verspilde moeite is. Maar ik wil zeker weten dat ik alles gedaan heb wat ik kan. Ik denk dat je alles hebt gedaan wat je kon, maar eigenlijk vergeet je het belangrijkste; Bedenken of jij dit wel wilt, en zo niet... afkappen.

Het maakt me verdrietig omdat ik zoveel om hem geef omdat hij écht leuke kanten heeft, het wordt overschaduwd door al het gedoe.. Ik wil alleen maar dat het goed zit.. dat hij er voor me is. Dat moet hij dan ook willen meissie, en blijkbaar wil hij niet. Anders was hij er wel voor je. Dan ging het vanzelf, en dan waren er niet eens zoveel nare dingen. Dan was het gewoon leuk tussen jullie, zoals het hoort Maar hoe gelijkwaardig is een relatie waarbij je moet roepen,schreeuwen om te krijgen wat je verdiend? Terwijl je superveel voor de ander over hebt en voor de ander wil doen.

Het zit hardstikke scheef.

Vandaar, en dat beloof ik hier plechtig (nu zal ik me eraan houden hihi) Na dit weekend.. als er geen verandering op treed..

Verbreek ik mijn relatie. Dat betekend dat ik mijn best zal doen om aan te geven wat ik belangrijk vind, wat ik graag met hem wil, en daarbij rekening houdend met wat hij belangrijk vind. Door middel van het boek begrijpt hij mijn gevoel misschien beter. En dat is alles wat ik tot nu toe nog kan doen om gelukkig te worden in deze relatie. Zegt hij me te begrijpen, zegt hij er weer voor te willen gaan met mij en zitten we op 1 lijn wat betreft wat we willen in onze relatie.. en uiteindelijk blijft het zoals het altijd was.. dan weet ik genoeg.

Je gaat dus opnieuw uitleggen naar hem toe wat jij mist, terwijl hij echt niet uit een ei komt en het allang doorheeft maar het je niet WIL geven? Het zit er niet in, het gaat er ook niet uitkomen. Laat je hoop los en kies toch voor jezelf! Anders ga je na het weekend tóch weer afwachten of het er nog uit komt, en sterker nog. Je gaat hopen dat hij op zijn knieën terugkomt en je alsnog gelukkig maakt. Maar geloof me! Dat gaat hij niet doen.

En ookal is het nog lang geen april.. de grens is voor mij al hier. En april is nog ver weg. Duurd te lang..zolang kan ik niet in deze situatie blijven.

Bedankt voor jullie tips.. Misschien een vage post van mij.

Maar ik sta hier volledig voor.. en ik ben benieuwd naar de uitkomst.. En je weet hoe je me kunt bereiken als je wilt praten. Sterkte!
nou...ik ga zaterdagavond lekker stappen met de meiden....date heeft vanvaond gesmst dat hij de kans heel groot is dat hij het weekend ook nog steeds in het buitenland zit, waar hij nu ook al zit voor werk..en dat hij liever nu dan afzegt dan op laatste moment zaterdag. Verder nog "sorry" en een "x".netjes dat hij tijdig wat laat horen,had ik niet echt verwacht..mocht hij nog af willen spreken,merk ik het wel en weet niet of ik dan nog zin heb om met hem af te spreken,misschien ben ik dan wel heeel druk..hihi!

op naar de volgende . ben wel met aantal leuke kerels aan het mailen...en natuurlijk carnavallen volgende week..

ga zo maar lekker slapen,nog 1 dagje werken,dan gelukkig weekend! wel zin in!
quote:Summergirl36 schreef op 12 februari 2009 @ 15:08:

Wat goed zeg en wat fijn voor je broertje dat hij weer aan het werk kan! Super! En je klinkt positief,you go girl,thats the spirit!! Goed zo! De kracht komt uit jezelf,klinkt misschien zweverig,maar alleen wijzelf kunnen ervoor zorgen dat ons leven leuk is en niemand anders, geen kerel,niemand. Een kerel is een leuke aanvulling, dat dan weer wel.

En ook goed dat je lekker met vriendinnen op stap gaat!

Ik heb voor zaterdagavond ook met aantal vriendinnen afgesproken te gaan stappen, mocht date niet doorgaan (waar ik eigenlijk van uit ga),vriendin van mij heeft ook soortgelijk geval (een "misschien-date"),dus wel lachen! Onder het motto van "niemand moet alleen zijn met Valentijn"(hihi,bedenk ik ter plekke hoor,heb er helemaal niks mee verder!). Maar ben inderdaad van plan niks van me te laten horen. Graag of niet. Als dit zeg maar een "voorbode" is van hoe het altijd zou gaan,dan liever niet dan wel!! Op naar de carnaval )

Ga als "tiroler deerndl",hihi..op zoek naar mijn Peter!

Ja ben echt blij voor hem :D

Ja ik voel me ook een stuk positiever en iets sterker dan eerst.

haha ja een kerel moet een aanvulling zijn op je leven, het moet geen stress etc veroorzaken.

Wat goed dat je hebt afgesproken met vriendinnen! Zit je iig niet thuis te balen zegmaar.

Haha valentijnsdag ohhh pff... begin me er niet over ;p

Moet zogenaamd romantisch zijn, heb er helaas nu geen romantische gevoelens over jammer genoeg.

Duur hotel geboekt en alles maar kan tot zaterdagochtend nog kostenloos annuleren dus we zien wel.

Carnaval ook superleuuuk :D!!

Ja idd.. graag of niet! :D wie weet kom je iemand tegen met carnaval (A) hihi.
quote:Summergirl36 schreef op 12 februari 2009 @ 23:05:

nou...ik ga zaterdagavond lekker stappen met de meiden....date heeft vanvaond gesmst dat hij de kans heel groot is dat hij het weekend ook nog steeds in het buitenland zit, waar hij nu ook al zit voor werk..en dat hij liever nu dan afzegt dan op laatste moment zaterdag. Verder nog "sorry" en een "x".netjes dat hij tijdig wat laat horen,had ik niet echt verwacht..mocht hij nog af willen spreken,merk ik het wel en weet niet of ik dan nog zin heb om met hem af te spreken,misschien ben ik dan wel heeel druk..hihi!

op naar de volgende . ben wel met aantal leuke kerels aan het mailen...en natuurlijk carnavallen volgende week..

ga zo maar lekker slapen,nog 1 dagje werken,dan gelukkig weekend! wel zin in!

Oww las dit bericht net pas en had toen al gepost.

Pffff meneer kan niet.. sjongejonge. Wel netjes dat hij nu even smst dat wel.

Ik zou me echt niet meer met deze kerel bezig houden hoor..serieus..

Lekker mailen/daten/etc met andere leuke mannen, laat deze maar zitten, kost zoveel energie en t duurd zolang voordat er ooit een date komt.. hoe kun je daar uberhaupt ooit een relatie mee hebben.

Dan komt ie over een maand ofzo maar terug als hij wel de tijd heeft om energie te steken in daten/het beginnen van een relatie.

Dan heb jij lekker de ruimte om rond te kijken en mocht je niet bezet zijn, dan laat hij maar lekker wat van zich horen als hij wel tijd heeft. Dit is ook niks.. Toch??
Madhe:

Dat leren kennen; ja dat bedoelde ik. Vond ik een hele goede tip van je . En daarbij leg ik toch wel verbanden tussen wat hij me ooit verteld heeft en wat hij nu doet. Ipv dat ik afga op hoe hij in het begin tegen mij deed, dat ik me niet zou kunnen voorstellen dat het ook zo tussen ons zou kunnen worden, zo individueel in een relatie..zegmaar.

en nee.. ik zou niet willen dat hij zo is zoals ik hem beschreef in andere relaties. Ik zou dan teveel missen. Wat ik opschreef is natuurlijk 1 ding maar er speelde nog veel meer en dat allemaal zou ik echt niet in een relatie willen.

fijn dat je dat zegt, ik vind het soms moeilijk om zoveel te schrijven maar aan de andere kant helpt het me heel erg veel.

Ik wil niemand tot last zijn maargoed deze topics zijn er om over dit soort dingen te praten dus als iemand het niet wil lezen is diegene vrij om dit niet te lezen of om hier niet op te reageren, dat is ook wel zo.

Ja bedenken wat ik wil vind ik moeilijk, ik denk dan vaak; ohh als ik dit bespreek ofzo...misschien komt het dan goed.

Maar ik merk nu steeds meer dat hij gewoon is zoals hij is, en daar is niks mis mee maar ik vind sommige dingen erg jammer omdat ik dacht dat hij anders was, die indruk kreeg ik..

Ik weet wel dat als dit zo blijft ik deze relatie echt niet wil.

En daar wil ik dit weekend naar kijken, is dit alles? Of kunnen we nog verder komen?

En als het zo word dat ik me weer zorgen ga maken, oplossingen ga bedenken etc omdat ik niks van zijn kant zie, dan wil ik dit niet meer. Het zit allemaal zo scheef als wat.

Ja je hebt gelijk.. hij is er niet voor me.. en het gaat niet zoals het hoort..

Hij vind zelf niet dat het raar is hoe hij doet, zegt hij tegen mij. Hij vind het gewoon oké dat je een paar dagen niks van je laat horen, terwijl je weet dat je partner dat niet echt prettig vind.. Blijkbaar ziet hij het probleem (nogsteeds) niet. Nouja oké als hij dat vind.. Dan weet ik dat ik beter verdien.

Ik weet dat hij niet op zn knieën terug komt en hij waarschijnlijk ook niks wil verbeteren met mij. Omdat hij geen probleem heeft, hij heeft er geen last van en hem boeid het blijkaar niet. En hij zegt dat hij echt van me houdt maar als ik zo kijk dan geloof ik dat niet echt.

Ik geloof dat er intensere en echte liefde bestaat.

En ik wilde dat graag met hem, en ik heb het ook echt gevoeld maar hij vond dat na die roze-wolk-periode je wel minder contact kon hebben en minder moeite voor elkaar kunt doen, want goh, de verliefdheid is minder en je hebt al een relatie.. je houdt van elkaar dus moet je nu maar gewoon weten dat je elkaar kunt vertrouwen en dat je van elkaar houdt. Daar hoef je niet echt meer iets voor te doen.

Terwijl liefde en vertrouwen altijd blijft groeien.. elke dag.

En ik hou ervan om iemand regelmatig te laten weten dat ik diegene waardeer en dat ik van diegene hou en al die dingen.

Ik ga na een jaar toch niet op mn kont zitten en denken; ach hij weet dat ik van m hou, dus waarom zou ik deze week iets van me laten horen?

Die redenatie snap ik niet zo goed, en misschien overdrijf ik het nu wel een beetje maar dat is grof gezegt wel een beetje waar het op neer komt.

Lief van je madhe .
quote:Karin24 schreef op 12 februari 2009 @ 23:34:

Madhe:

Dat leren kennen; ja dat bedoelde ik. Vond ik een hele goede tip van je . En daarbij leg ik toch wel verbanden tussen wat hij me ooit verteld heeft en wat hij nu doet. Ipv dat ik afga op hoe hij in het begin tegen mij deed, dat ik me niet zou kunnen voorstellen dat het ook zo tussen ons zou kunnen worden, zo individueel in een relatie..zegmaar. Hij is zo, hij doet dit nu!

en nee.. ik zou niet willen dat hij zo is zoals ik hem beschreef in andere relaties. Ik zou dan teveel missen. Wat ik opschreef is natuurlijk 1 ding maar er speelde nog veel meer en dat allemaal zou ik echt niet in een relatie willen. Dat zeg ik, hij doet al zo. Hij is zo!

fijn dat je dat zegt, ik vind het soms moeilijk om zoveel te schrijven maar aan de andere kant helpt het me heel erg veel.

Ik wil niemand tot last zijn maargoed deze topics zijn er om over dit soort dingen te praten dus als iemand het niet wil lezen is diegene vrij om dit niet te lezen of om hier niet op te reageren, dat is ook wel zo. Je bent niemand tot last, want wie het niet wil lezen, leest het inderdaad gewoon niet. Dat is het fijne aan het forum. Er zit geen geluid bij

Ja bedenken wat ik wil vind ik moeilijk, ik denk dan vaak; ohh als ik dit bespreek ofzo...misschien komt het dan goed. En dat is dus een inschattingsfout. Bespreken geeft duidelijkheid, niet perse een oplossing. Helemaal niet als de personen tussen wie het besproken wordt een andere mening of visie hebben. Geloof me, ik ben vóór dingen bespreekbaar maken, maar je verwacht er veel te veel van.

Maar ik merk nu steeds meer dat hij gewoon is zoals hij is, en daar is niks mis mee maar ik vind sommige dingen erg jammer omdat ik dacht dat hij anders was, die indruk kreeg ik..

Ik weet wel dat als dit zo blijft ik deze relatie echt niet wil. Het blijft zo Waarom zou hij dit veranderen. Je pikt dit toch? De enige manier om te laten zien dat je dit niet pikt is door de relatie te verbreken.

En daar wil ik dit weekend naar kijken, is dit alles? Of kunnen we nog verder komen? Je weet het antwoord zelf al denk ik. Al maanden loop je je rot te voelen. Dat gaat niet weg dit weekend, hoe graag je het ook wilt.

En als het zo word dat ik me weer zorgen ga maken, oplossingen ga bedenken etc omdat ik niks van zijn kant zie, dan wil ik dit niet meer. Het zit allemaal zo scheef als wat. Je maakt je nú al zorgen, bedenkt nú al oplossingen. Je bent er geen seconde mee gestopt. Maar een dood paard gaat niet ineens op zijn benen staan om door te wandelen.

Ja je hebt gelijk.. hij is er niet voor me.. en het gaat niet zoals het hoort..

Hij vind zelf niet dat het raar is hoe hij doet, zegt hij tegen mij. Hij vind het gewoon oké dat je een paar dagen niks van je laat horen, terwijl je weet dat je partner dat niet echt prettig vind.. Blijkbaar ziet hij het probleem (nogsteeds) niet. Nouja oké als hij dat vind.. Dan weet ik dat ik beter verdien. Het hoeft geen probleem te zijn om een paar dagen niets te horen. Zoveel relaties zitten zo in elkaar. Veel mensen kunnen daar prima mee dealen, omdat ze weten dat het goed zit tussen hun. Vaak zit het ook goed, behalve als die behoeften zo verschillend zijn. Het gaat er bij jullie denk ik om dat jij heel veel behoefte hebt aan bevestiging, en hij die behoefte om dat te geven niet heeft. Of dat nu desinteresse is of gewoon een karaktertrek doet er niet eens toe. Jullie zien dit verschillend, willen andere dingen hierin en dat ontmoet elkaar niet op een bepaald punt. Of je dealt ermee dat hij minder behoefte aan contact heeft en gaat er gewoon normaal mee om, zonder je meteen onzeker of beledigd/verontwaardigd te voelen. Of je zet er een punt achter omdat jouw behoefte hieraan te groot is voor hem.

Ik weet dat hij niet op zn knieën terug komt en hij waarschijnlijk ook niks wil verbeteren met mij. Omdat hij geen probleem heeft, hij heeft er geen last van en hem boeid het blijkaar niet. En hij zegt dat hij echt van me houdt maar als ik zo kijk dan geloof ik dat niet echt. Dus zou ik vooral het weekend ook nog maar even aankijken. Die paar dagen kunnen er ook nog wel bij toch? En ja, dit is vrij sarcastisch opgeschreven. Omdat ik je wil laten zien hoe zot het eigenlijk is, zoals je met jezelf omgaat. Je verwacht van hem de hemel, maar je geeft de liefde die je verdiend en wilt niet eens aan jezelf. Je zit nu in een slachtofferrol en je lijkt bang om eruit te stappen.. maar zoals het nu gaat maak je jezelf niet gelukkig, wordt je niet gelukkig en dat laat jij zelf toe.Ik geloof dat er intensere en echte liefde bestaat.

En ik wilde dat graag met hem, en ik heb het ook echt gevoeld maar hij vond dat na die roze-wolk-periode je wel minder contact kon hebben en minder moeite voor elkaar kunt doen, want goh, de verliefdheid is minder en je hebt al een relatie.. je houdt van elkaar dus moet je nu maar gewoon weten dat je elkaar kunt vertrouwen en dat je van elkaar houdt. Daar hoef je niet echt meer iets voor te doen. Je zegt het zelf al. De verliefdheid is minder, maar als dat na zo'n korte tijd al is. Hoe moet dat dan over 10 jaar? Het is een aflopende zaak, en jij laat het toe dat het nu een slepende zaak is.Dat je elkaar moet kunnen vertrouwen is helemaal waar. Ook klopt het dat hij die bevestiging niet steeds zou moeten geven, maar dat gaat eigenlijk (naar mijn mening) alleen maar op als het goed zit, als je aan daden (hoe dan ook, ingevuld naar beider behoeften) merkt dat het goed zit, dat er wederzijdse liefde is. En als je dat niet aan daden merkt, dan moet je het niet eens meer willen.

Terwijl liefde en vertrouwen altijd blijft groeien.. elke dag.

En ik hou ervan om iemand regelmatig te laten weten dat ik diegene waardeer en dat ik van diegene hou en al die dingen.

Ik ga na een jaar toch niet op mn kont zitten en denken; ach hij weet dat ik van m hou, dus waarom zou ik deze week iets van me laten horen? Eigenlijk is iets laten horen, zeker in de beginperiode vrij egoistisch denk ik. Eigenbelang.. je laat niet zozeer iets horen, je wilt zelf die ander horen (dat voelt fijn, goed, zucht & zwijmel). En daarom bel je, om je eigen behoeften te vervullen. Bij jullie is dat niet zo. Hij heeft niet de behoefte om je te horen want zijn verliefdheid is weg/minder. Dat gaf hij zelf toch aan? En als hij het wel nog voelde heeft hij die behoefte toch minder dan jij. Dat gaf hij ook aan. Waarom dan afdwingen? Wat bereik je ermee als hij je belt omdat dat moet. Helemaal niets. En als je gaat bellen om de ander maar vooral te laten weten dat je die zo lief vind, zit er ook al iets scheef. Ik geef je vriend daarin gelijk. Die ander merkt dat omdát je bijvoorbeeld steeds zijn stem wil horen, op de hoogte wil blijven, interesse toont, aan diegene denkt (anders kom je niet op het idee je telefoon te pakken,toch). En daarnaast moet de ander (jij dus) genoeg eigenwaarde hebben en zelfliefde om het niet bij een ander vandaan te willen trekken. Dat sloopt.. dat zie je zelf ook wel.

Die redenatie snap ik niet zo goed, en misschien overdrijf ik het nu wel een beetje maar dat is grof gezegt wel een beetje waar het op neer komt.

Lief van je madhe .Meissie, de invloed die jullie verschillende behoeften heeft op jullie relatie is funest voor de leuke tijd die jullie samen kunnen hebben. Je kunt wel van hem houden (al is dat niet zo, je houdt van het idee van wat het kan zijn, van hoe hij zou zijn als hij in jouw straatje past), maar dat is niet altijd voldoende voor een goede relatie. Ik blijf erbij dat jullie nu (ook al hebben jullie het soms leuk) een vreselijke basis hebben. Het is zo kort, en nu al vraagt het zoveel energie van je. Gun jezelf toch wat beters, en hem ook. Dit gaat het voor jullie beiden niet zijn.
Karin...ben het wel met Madhe eens eigenlijk..waarom jezelf nog langer kwellen, elke dag is er een teveel eigenlijk...je weet diep van binnen ook wel dat deze situatie niet goed is voor je..tijd om de knoop door te hakken....hoe rot ook,daarna zal je je echt opgelucht voelen en "bevrijd" denk ik...

Voor wat betreft mijn date, daar ben ik helemaal klaar mee!! Op naar de volgende!

Ik heb besloten mn gereserveerde hotelkamer voor valentijnsdag af te zeggen. Was zo'n leuk plan, met whirpool en alles op de kamer. Maar helaas.

Ik ben tot dit besluit gekomen omdat meneer zo extreem weinig van zich heeft laten horen deze week, terwijl ik me zo klote voelde door dat leugen gedoe en alles en ik had de hoop dat we er samen 100% voor zouden gaan! Dat had hij immers met tranen en tuiten beloofd. Maargoed, wat is een belofte dan nog waard.

Hij heeft me deze week nauwelijks interesse in mij getoond, nauwelijks moeite.

Ik kreeg een brief van hem, had ik jullie verteld, nou dat was een voorkant van een klein A4tje. Stond gewoon kort feitelijk beschreven wat hij ongeveer had gedaan, en de helft miste nog.

Sorry misschien ben ik wel helemaal verpest zo dat ik zo veeleisend ben nu maar alles steld me zo teleur.. Ik dacht echt dat we er voor zouden gaan :(.

Verder had ik m gisteravond nog een leuk smsje gestuurd, niks terug terwijl we wel altijd een weltrustensmsje sturen.

Vanmorgen checkte ik even of hij m wel had gehad want mn telf. doet soms wel vaag. Ja hoor hij had t gehad (en de vragen hoe hij had gewerkt en hoe t voetbal was geweest?? waarom zou hij die beantwoorden?) maar hij had lekker tv gekeken voor t slapengaan ennuhm tsja hij ging nu maar weer aan t werk.

En dat was 't.

En dat allemaal heeft me doen besluiten die stomme dure hotelkamer af te zeggen. Ben het helemaal zat.

Had nog wel iets anders leuks voor valentijn dat laat ik wel doorgaan maar vond t zo leuk om moeite te doen maar als ik al weet dat ik baal omdat de hele week weer klote was vind ik het zonde.

Zal nu even op jullie reageren..

Madhe;

Ja hij doet/is zo :( bah!

Misschien verwacht ik er idd wel teveel van. Maar als iemand je beloofd of toezegt daar ook voor te willen gaan neem ik dat aan. Dan moet hij gewoon zeggen dat hij het liefst de hele week werkt, gamed en tv kijkt en me in t weekend wel weer ziet. Wees dan duidelijk en eerlijk en zeg niet A en dan B doen.

Ik weet ook wel dat dit gevoel na t weekend of na praten niet weggaat, misschien een klein beetje hoop dat ik krijg maar verder is er al teveel kapot. Ik weet het wel.

Dat van t dode paard vind ik wel grappig :$ maar je hebt gelijk.

Ja we hebben een behoefte verschil en ik kan wel leven met de middenweg, als ik zie dat hij me af en toe tegemoet komt en ik hem. Maar niet allemaal volgens zijn manier. Want hij denkt al maanden dat zijn manier en zijn beeld van een relatie perfect is. Terwijl je met zn 2en bent. Mijn idee van een relatie is misschien niet perfect voor hem daarom is een middenweg altijd beter. Je moet toch altijd een stap in de ander zn richting doen.. en als hij dat ook doet komen we een beetje dichterbij elkaar maar hij wil dat dus niet. Hij wil zijn ding doen, werken, tv kijken, gamen en in zijn wereldje leven en in t weekend mag ik in zijn wereldje zijn maar daarna heeft hij zijn eigen leven weer.

Simpel..

Ja ik wordt ook niet gelukkig en ja ik laat het zelf toe.

Toen ik vannacht/vanmorgen/zonet wakker werd was ik het er elke x klaar mee. Ik ben er ook klaar mee.

Een paar maanden geleden zou ik dat hotel echt nooit afgezegt hebben dan zou ik kijken hoe t zou gaan, ik zou moeite voor hem willen doen, laten zien wat ik voor m over heb. Maar ik heb nu al meer dan genoeg laten zien hoeveel ik voor m over heb en hij wil dat niet.

Ook prima.. maar dat was me eerst nog niet zo duidelijk en is best wel pijnlijk.

Waarom wil iemand maar 50% als je 100% kunt geven.

Er gaat een groot deel van mijn liefde verloren omdat ik dat gewoon niet kan geven. 't is niet zozeer alleen dat ik het fijn vind om bevestiging in de liefde te krijgen, ik vind het ook super belangrijk om t te kunnen geven.. een bepaalde band te hebben. En met hem zal ik dat nooit krijgen.

Ja de verliefdheid is minder, t is houden van blabla dat zijn, zijn woorden! Ik was helemaal gek op hem, nog op een roze wolk.

Maar daar ben ik langzamerhand keihard vanaf gedonderd.

Als het aan mij lag was ik nogsteeds op mn roze wolkje en had ik m ervan laten meegenieten zegmaar. Maar dromen, roze, zoetigheid, fantasie.. nee dat is niks voor hem.

Na een tijd wordt verliefdheid minder, dan is t zoals t is, moet je elkaar accepteren en laat je elkaar helemaal los en je ziet elkaar wel weer eens en dan doe je gewoon leuke dingen. En in zijn wereld is dat die 2dagen in t weekend dat ik hem kan zien .

Ja dat sloopt idd.. je hebt gelijk hoor, hij heeft die behoefte niet (meer) hij is niet geïntereseerd in wat ik doe, hij geloofd t wel en hij hoort t wel in 't weekend.

Ik vind dat zo jammer omdat.. en ja nu zeg ik t weer.. een lange tijd wel zo was en toen opeens niet meer. Dat doet pijn maar blijkbaar is hij zo en heeft hij toen even extra zn best gedaan..

Je hebt gelijk hoor... het zou zo leuk kunnen zijn en dat wil ik ookwel maar it takes two en hij heeft een ander idee van leuk hebben.. nouja oké.

En ik gun hem alles en daarom wilde ik hem ook alles geven.

Andersom is dit duidelijk niet zo dus moet ik mn conclusie trekken.

Ik ben het echt ongelovelijk ZAT maar ben blij dat t steeds duidelijker wordt

Wat ik nu ga doen, ik ga dit weekend wel naar m toe, ik wil wel met hem praten maar niet om op te lossen, maar om duidelijkheid te krijgen en om te zeggen wat mijn gevoel hierover is dus. Mijn liefde is op.

Mijn liefde zit weer achter slot en grendel want het enige wat hij ermee doet is afstoten en dat hoort gewoon niet.

Al deze stomme dingen horen gewoon niet in een relatie.

En misschien ben ik wel teveel bezig geweest met oplossen en doen zodat ik niet naar de realiteit hoefde te kijken maar heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden.

Summergirl:

Heb je helemaal gelijk in hoor. Ik wilde graag doorzetten omdat ik zo'n leuk weekend had geplanned :( had er zoveel moeite voor gedaan. Heb de hele maand bijna niks kunnen uitgeven omdat ik voor dit weekend van alles geregeld had.

Gelukkig kan ik het hotel kosteloos annuleren voor morgen.

Ik had er hoop in, maar hoop heb ik niet meer.

haha jij bent er dus ook klaar mee

op naar carneval ;) hihi
quote:Karin24 schreef op 13 februari 2009 @ 12:26:

Ja we hebben een behoefte verschil en ik kan wel leven met de middenweg, als ik zie dat hij me af en toe tegemoet komt en ik hem. Maar niet allemaal volgens zijn manier. Want hij denkt al maanden dat zijn manier en zijn beeld van een relatie perfect is. Terwijl je met zn 2en bent. Mijn idee van een relatie is misschien niet perfect voor hem daarom is een middenweg altijd beter. Je moet toch altijd een stap in de ander zn richting doen.. en als hij dat ook doet komen we een beetje dichterbij elkaar maar hij wil dat dus niet. Hij wil zijn ding doen, werken, tv kijken, gamen en in zijn wereldje leven en in t weekend mag ik in zijn wereldje zijn maar daarna heeft hij zijn eigen leven weer.

Simpel..

Ja ik wordt ook niet gelukkig en ja ik laat het zelf toe.

Toen ik vannacht/vanmorgen/zonet wakker werd was ik het er elke x klaar mee. Ik ben er ook klaar mee.

Ook prima.. maar dat was me eerst nog niet zo duidelijk en is best wel pijnlijk.

Waarom wil iemand maar 50% als je 100% kunt geven.

Er gaat een groot deel van mijn liefde verloren omdat ik dat gewoon niet kan geven. 't is niet zozeer alleen dat ik het fijn vind om bevestiging in de liefde te krijgen, ik vind het ook super belangrijk om t te kunnen geven.. een bepaalde band te hebben. En met hem zal ik dat nooit krijgen.

Ja de verliefdheid is minder, t is houden van blabla dat zijn, zijn woorden! Ik was helemaal gek op hem, nog op een roze wolk.

Maar daar ben ik langzamerhand keihard vanaf gedonderd.

Als het aan mij lag was ik nogsteeds op mn roze wolkje en had ik m ervan laten meegenieten zegmaar. Maar dromen, roze, zoetigheid, fantasie.. nee dat is niks voor hem.

Na een tijd wordt verliefdheid minder, dan is t zoals t is, moet je elkaar accepteren en laat je elkaar helemaal los en je ziet elkaar wel weer eens en dan doe je gewoon leuke dingen. En in zijn wereld is dat die 2dagen in t weekend dat ik hem kan zien .

Ja dat sloopt idd.. je hebt gelijk hoor, hij heeft die behoefte niet (meer) hij is niet geïntereseerd in wat ik doe, hij geloofd t wel en hij hoort t wel in 't weekend.

Ik vind dat zo jammer omdat.. en ja nu zeg ik t weer.. een lange tijd wel zo was en toen opeens niet meer. Dat doet pijn maar blijkbaar is hij zo en heeft hij toen even extra zn best gedaan..

Je hebt gelijk hoor... het zou zo leuk kunnen zijn en dat wil ik ookwel maar it takes two en hij heeft een ander idee van leuk hebben.. nouja oké.

En ik gun hem alles en daarom wilde ik hem ook alles geven.

Andersom is dit duidelijk niet zo dus moet ik mn conclusie trekken.

Ik ben het echt ongelovelijk ZAT maar ben blij dat t steeds duidelijker wordt

Wat ik nu ga doen, ik ga dit weekend wel naar m toe, ik wil wel met hem praten maar niet om op te lossen, maar om duidelijkheid te krijgen en om te zeggen wat mijn gevoel hierover is dus. Mijn liefde is op.

Mijn liefde zit weer achter slot en grendel want het enige wat hij ermee doet is afstoten en dat hoort gewoon niet.

Al deze stomme dingen horen gewoon niet in een relatie.

En misschien ben ik wel teveel bezig geweest met oplossen en doen zodat ik niet naar de realiteit hoefde te kijken maar heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden.

Je ziet zelf zo goed hoe het zit. Hij wil niet, het komt niet, het is over van zijn kant. En waarom iemand maar 50% wil? Omdat dat nog wel makkelijk is voor hem, die aandacht. Hij gaat iig niet echt voor je, en JIJ LAAT DAT INDERDAAD TOE. Stop daar toch mee, het gaat alleen maar ten koste van jezelf en je wint er niets mee. En daarbij, een dood paard is niet grappig, maar ik weet wat je bedoelt.

Je gaat nog met hem praten, maar waarom nu nog die energie erin steken. Hij zegt dingen die hij niet meent, belooft waarschijnlijk weer dingen die hij niet waar gaat maken en er komen vast weer tranen met tuiten bij kijken die het jou allemaal alleen maar moeilijker gaan maken om voor jezelf te kiezen. Een afsluitingsgesprek is wel netjes, maar houd het kort, houd het bij jezelf en verwacht inderdaad niets wat je niet gaat krijgen. Succes hoor!!
dankjewel!!! ik moet nu weg dus heb niet echt tijd op te reageren maar heb t gelezen en je hebt gelijk.

laat van me horen

liefs!
Heb ooit eens een boekje gehad van een vriendin van mij "He is just not that into you"..nogal cliche-boekje,maar toch wel herkenbaar.....het evenwicht is gewoon zoek bij jullie, jij steekt veel meer energie in jullie relatie dan hij en je krijgt er (bijna)niks voor terug..terwijl hij volop aandacht krijgt van je. Je verdient gewoon iemand die voor de volle 100% voor je gaat,niet minder! Tijd om aan jezelf te gaan denken!
Ik heb veel van de afgelopen pagina's gelezen (het verhaal van Karin) en ik heb eigenlijk niks in dit verhaal te zoeken maar ik moet het zeggen... STOP ERMEE.

Hou de eer aan jezelf, je hebt zóveel geprobeerd maar hij wil gewoon niet. En dan houdt het op. Been there done that (al besloot ik gelukkig al véél eerder dat ik niet langer meer aan dat dode paard ging trekken) en het heeft geen nut.

Ooit, als je van hem af bent en je beseft weer wat je waard bent, kijk je met spijt terug op al die tijd die je verspild hebt met vast te houden aan iets wat niet (meer) is en aan iemand die het niet waard is.

Je kunt het!
Lieve lieve lieve lieve Karin.......

En NU ben jij zover!

En het heeft lang geduurd, en veel gevivaad, geforumd, gesmst, gemaild, gebeld, en gehuild en getwijfeld en gefrustreerd.

Maar nu ben je er zelf toch uitgekomen, en ik ben blij voor je.

Moest ook niet langer doorgaan zo.

Meissie, tzal nog even k*t zijn, maar je komt hier sterker uit, en je hebt ook jezelf een beetje beter leren kennen!!!

Heel heel heel veel succes en sterkte!!!!

En natuurlijk een hele hele hele dikke knuffel,

ENNE; WEES LIEF VOOR JEZELF!!!!!!!

Drink lekker die fles leeg, eet die doos chocola en/of die zak chips en/of die hele pizza en heb verder eventjes overal schijt aan!
Karin, hoe gaat het met je?
Ben ook wel erg benieuwd hoe het gaat...heb je er een punt achter gezet?
Hai iedereen,

Pff moeilijk weekend.

Hij merkte gelijk dat ik ergens mee zat en hij had het helemaal niet zo bedoeld (niet verkeerd/om me pijn te doen) maar dat had ik ook niet verwacht.

Heb goed met m gepraat en hij wist t ook wel maar hij denkt dat t vanzelf wel veranderd als ik ouder wordt enzo dat ik dan die behoefte in contact niet meer heb want zo was t ook bij hem ofzo.

En heb toen echt duidelijk gemaakt hoe frustrerend ik het vind als hij mn gevoel voorbij gaat. Want ik vind het wel belangrijk en iemand kan tocht niet zeggen; over 5jr denk je hier anders over?? Het gaat er nu om hoe het nu is.

Nouja heb zaterdag mn spullen gepakt en wilde toen naar huis als we gewoon niet verder zouden komen. Heb m gezegt dat ik geen hoop meer had maar dat ik hem niet kwijt wilde want hij is gewoon wel hardstikke leuk maar sommige dingen willen gewoon niet. Té dubbel en té scheef.

Nouja hij wilde hetzelfde als ik maar dan op een andere manier. Nouja waarom dan niet op een manier die we beide oké vinden?

Hij gaf toe dat hij soms dacht, omdat hij een beetje ouder is enzo, dat hij het beter wist en dat hij wel snapt dat het frustrerend is voor mij. Want ja.. als hij elke x zegt; nee karin, het moet zo en zo dan komt het echt wel goed. Terwijl dat helemaal tegen mn gevoel in gaat... dan is het niet oké dat hij niet naar mijn gevoel luisterd.

Ik heb gezegt dat ik 't maar raar vond dat we hier zoveel gedoe om hebben. We willen beide een goede band maar we hebben er beide een ander idee over. Ik wil wel iets zijn kant op komen zegmaar, maar hij niet mijn kant.

Hij zegt; als we t in 't weekend leuk hebben, komt het vanzelf wel goed.

Maar door de week moet je het toch ook leuk hebben..?

Hij gaf toe dat hij wel erg veel bezig is met zn werk.

En als er nu al geen 'ruimte' was voor mij, hoe moest het dan als hij kinderen had? Blijkbaar neemt zijn werk zoveel tijd en ruimte in, dat zijn sociale leven/huishouden/relatie erbij in schieten.

Nouja hij vond dat ook wel.

(het is wel moeilijk om gesprekken te typen maar zo ongeveer ging t)

Nouja hij vond het ook niet eerlijk voor mij en als hij erop terug kijkt snapt hij het ook wel.

We hebben toen goed gepraat en hij wilde ook niet dat ik behoefte had aan aandacht van andere mannen omdat ik dat bij hem niet krijg.

Nouja en die behoefte begin ik zo langzamerhand wel te krijgen omdat ik gewoon genegenheid en aandacht mis.

En ik heb nu elke x het gevoel dat ik teveel ben, dat hij het lastig vind dat ik hem veel mail/sms enzo terwijl ik gewoon enthousiast ben en open ben. Nouja dat begreep hij dus ook wel.

Die tegenzin die hij voelt als hij mailtjes/smsjes van mij krijgt zit in hem dus hij moet bedenken waar dat vandaan komt zodat we er wat aan kunnen doen. Ikzelf snap wel dat iemand daar tegenzin van krijgt als hij 12uren op een dag werkt en allerlei mensen hem mailen/bellen om oplossingen over bepaalde pc problemen. Dus als je thuis komt en er staat een mailtje dan snap ik wel dat hij kan denken van ohhh nogmeer emailtjes etc etc.

Maargoed ik mag niet voor hem denken. Maar die tegenzin komt natuurlijk ergens vandaan. En misschien ookwel van mij kan ook.

Nouja hij vond het jammer dat ik t hotel had afgezegt want hij had er erg zin in maar hij begreep het heel erg goed en vond t ook wel sneu.

Hij wil er echt voor me zijn en hij had het blijkbaar niet zozeer door hoe ik me voelde door wat hij deed. Maar we hebben ook goed over zijn gevoel gesproken en wat hij wilde.

We wilden beide niet dat het uit ging want ik zou het vreselijk jammer vinden. Hij zei ook dat hij in t begin van de relatie erg zijn best heeft gedaan voor mij omdat hij wilde dat ik m leuk vond. Dus ik begreep nu ookwel waarom het soms zo anders voelt omdat hij dus niet altijd die moeite kan doen.

Hij heeft wel in andere dingen dit weekend laten zien dat hij het echt goed met ons voor heeft.

Nu nog vertalen in acties.

Ik weet het nogsteeds niet.

Aan de ene kant denk ik echt NEE

aan de andere kant denk ik; maar t kan zo leuk zijn tussen ons.

Hij heeft ook voorgesteld om elkaar even 2 weken niet te zien zodat ik kan nadenken enzo maar ik weet niet wat ik daarvan vind. Ook zei hij; anders ga je dit weekend even met vriendinnen op stap ofzo..

Allemaal goed bedoeld.

Maar ik weet niet of ik daarmee verder kom?

Ik zie hem liever zodat ik weet wat ik voel zegmaar.

Als ik opstap ga en weg dan weet ik misschien niet wat ik bij hem voel.

Ik vind dat dit gedoe al lang genoeg duurd daarom ben ik er niet zo'n voorstander van om iemand een tijdje niet te zien.

Hij wilde graag een tijdje laten zien dat hij wilde dat t goed kwam, en daarbij komt natuurlijk dat ik ook gewoon mn best doe.

Hij wil ook niet dat dit alles invloed heeft op mn gezondheid/werk dus hij wil ook niet dat t zo gaat.

Conclusie; kijken hoe t nu gaat en aanvoelt en blijft het zoals het de afgelopen weken was dan is het voor mij dus over.

Zoals ik dus in mn post zei voordat ik wegging dit weekend..

Ik kan niet zo goed beslissingen nemen :(

maar deze belofte heb ik mezelf gemaakt en blijf ik ook doen.

Want nu blijf ik wat in het midden, wel,niet,wel,niet.

't is ook ingewikkeld.

Maar hij heeft het me beloofd.. hij wil het zo graag en hij zegt ook dat t kan.. ik wil m geloven.

maar ik moet t wel zien..
Hoe was jullie weekend?

Summergirl, hoe was t op stap?
Hi karin,

Lees net je verhaal...jullie hebben blijkbaar veel gepraat...maar eigenlijk is er niks veranderd...daar komt het toch op neer? Het gaat uiteindelijk namelijk om zijn daden,niet om de woorden...hij kan het allemaal mooi brengen en zeggen dat hij je mist en dat hij je begrijpt etc, maar uiteindelijk moet zich dat uiten in zijn daden ik vraag me af of dat gaat veranderen,ben bang van niet...maar goed..ik vind het voorstel van hem op 2 weken geen contact te hebben/afstand te nemen eigenlijk wel een goed plan. Ga jij lekker je eigen ding doen,met vriendinnen op stap,krijg beetje de indruk dat je veel dingen voor hem opzij zet? dat is niet goed natuurlijk..je vriendinnen zijn heel belangrijk. En zo kan je letterlijk ook wat afstand nemen van hem en zien dat het leven zonder hem best leuk kan zijn!

hier alles prima hoor..ben alleen nog heel erg moe.het weekend is gewoonweg te kort....werk gewoon fulltime,5 lange dagen, dus weekend bijkomen komt er eigenlijk niet van..je wil toch vriendinnen zien,stappen, langs familie, uitslapen, boodschappen/huishouden, pfff...ben echt nog aan het bijkomen. Maar het was een gezellig weekend hoor..iets teveel biertjes/wijntjes... ben toe aan weekend

Maar goed, zaterdag lekker carnavallen!! Eerst nog drukke werkweek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven