Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
quote:Summergirl36 schreef op 16 februari 2009 @ 09:32:

Hi karin,

Lees net je verhaal...jullie hebben blijkbaar veel gepraat...maar eigenlijk is er niks veranderd...daar komt het toch op neer? Het gaat uiteindelijk namelijk om zijn daden,niet om de woorden...hij kan het allemaal mooi brengen en zeggen dat hij je mist en dat hij je begrijpt etc, maar uiteindelijk moet zich dat uiten in zijn daden ik vraag me af of dat gaat veranderen,ben bang van niet...maar goed..ik vind het voorstel van hem op 2 weken geen contact te hebben/afstand te nemen eigenlijk wel een goed plan. Ga jij lekker je eigen ding doen,met vriendinnen op stap,krijg beetje de indruk dat je veel dingen voor hem opzij zet? dat is niet goed natuurlijk..je vriendinnen zijn heel belangrijk. En zo kan je letterlijk ook wat afstand nemen van hem en zien dat het leven zonder hem best leuk kan zijn!

hier alles prima hoor..ben alleen nog heel erg moe.het weekend is gewoonweg te kort....werk gewoon fulltime,5 lange dagen, dus weekend bijkomen komt er eigenlijk niet van..je wil toch vriendinnen zien,stappen, langs familie, uitslapen, boodschappen/huishouden, pfff...ben echt nog aan het bijkomen. Maar het was een gezellig weekend hoor..iets teveel biertjes/wijntjes... ben toe aan weekend

Maar goed, zaterdag lekker carnavallen!! Eerst nog drukke werkweek!

Ik zet mn vriendinnen zeker niet opzij voor hem we zijn allemaal erg druk en zien elkaar als we kunnen. Laat regelmatig wat van me horen en mail/sms/bel altijd terug. En voor mij is het geen probleem om in t weekend af te spreken alleen anderen werken of zien hun vriendje standaard in t weekend vandaar ik ook.

Hij zegt idd een heleboel maar daden moet ik zien, heb je gelijk in en daar beoordeel ik 't ook op..en op mn gevoel wat ik over n tijdje heb.

Probeer t nu wat te laten rusten want alles bij elkaar is een beetje teveel, werk relatie en alles eromheen.

Ja als je 5 volle dagen werkt is het weekend idd te kort!

heb je nog iets van meneer gehoord?

En leuk carnaval :D! Gaat hij ook feestvieren of doet hij niet aan carnaval?
Hi Karin,

Het is inderdaad veel allemaal, eigenlijk al een hele tijd...je hebt zelf in de hand hoe lang je dit nog laat voortduren uiteindelijk..maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, ik kan je alleen meegeven hoe ik erover denk en hoe het op mij als buitenstaander overkomt. dit is geen gezonde situatie (letterlijk ook niet,want je gezondheid lijdt eronder). Maar denk dat het even tijd nodig heeft om het bij je te laten bezinken..

Hier erg druk,dus snel weer verder.Nee,niks gehoord hoor van date,had ik ook niet verwacht.Ik verwacht helemaal niks meer ook. Beter zo! Merk het vanzelf wel wat er weer op mijn pad komt!
Schiet mij maar lek. Karin, je blijft jezelf voor de gek houden zo. Maar als jij daar blij van wordt moet je dat vooral doen. Je zegt dat de liefde op is. Tja, vooral doorgaan dan.
misschien heb je gelijk summergirl en moet t allemaal wat bezinken.

Was vandaag wel druk bezig met mn eigen dingetjes en stage dus dat was wel fijn. Morgen weer een drukke dag.

Dat is zo summergirl, er komt wel weer een andere leuke man op je pad .
Mooi zo,dan kan je je gedachten verzetten.....maar wees eerlijk t.o.v. jezelf!
Ja doe ik!

het wordt me wel duidelijker hoor, voel me er ook niet meer zo gestressed of emotioneel over..
En Karin...nog nieuwe ontwikkelingen?
Summergirl! hoe was/is carnaval?

Ontwikkelingen mmm, we hebben het erg gezellig maar hebben het wel veel over onze relatie, op een open en gevoelige manier. Soms wel moeilijk omdat t emotioneel is maar we doen moeite voor elkaar en dat vind ik al erg fijn. Soms laten we het even want een heel weekend praten is ook niet alles dus tijd voor leuke dingen is er ook.

Totnu toe positief. Vind t wel moeilijk om alle energie er in te steken zegmaar om moeite te doen enzo maar dat begrijpt ie gelukkig ook wel.

Ja weet zo verder niet wat ik erover moet zeggen.. we kunnen er iig goed over praten en dat is voor mij wel erg belangrijk.
Als je wil dat het echt iets wordt tussen jullie moet je dit met hem bespreken. Dat je het begrijpt, en denkt dat het zus en daarzo door komt, maar dat je het ook jammer vindt.

Hij doet dan hopelijk iets meer zn best, en jij begrijpt het weer wat beter misschien, waardoor je minder teleurgesteld bent.

Reageert hij geirriteerd, dan weet je gelijk dat je dr niet zo veel aan hebt.

Ik bel of sms vanaf het begin al dagelijks met vriend. Gaat gewoon vanzelf. Hij vindt dat ook fijn.
Dat is hier ook zo, het dagelijks bellen of smsen. Het hoeft niet, we doen het gewoon omdat we elkaar graag horen/spreken en contact hebben. En als we elkaar niet zien missen we elkaar dus dan is bellen helemaal fijn.

Karin, openheid en eerlijkheid is zo belangrijk. Het is goed dat je erover kunt praten, dat lijkt dus al beter te gaan. Nu moeten zijn woorden nog daden worden, zodat je daarnaar kunt kijken. Heb je ook veel meer aan, ja toch!
Fijn Karin,je "klinkt" een stuk beter in elk geval! De tijd zal het leren vrees ik,is een dooddoener,maar wel waar.

Carnaval was geweldig!!! leuke kerel ontmoet :-)
Madhe, ja heb je gelijk in hoor! Moet 't ook maar zien.

Praten is wel erg fijn maar een goed gevoel krijg ik alleen als hij ook echt rekening met me houdt.

Ik denk veel na, of dit wel is wat ik wil. En dat weet hij ook wel, daar zijn we ook heel eerlijk over tegen elkaar.

Het is soms best verwarrend, dan hebben we een goed gesprek en begrijpt ie me goed en dan zegt hij ook dingen waarvan ik denk; ja idd dat bedoel ik precies!

En dan hebben we bv. een discussie en dan voelt dat weer niet zo. Dan voel ik afstand en snap ik niet waarom hij zo doet.

En hijzelf vind dan bv. helemaal niet dat hij raar doet.

Terwijl ik m dan toch echt wat bot/niet helemaal aardig vind. En als iemand dat ontkent ga je soms toch aan jezelf twijfelen maargoed, ik vind bepaalde dingen afstandelijk en niet aardig en als hij dat zelf niet zo ziet, zal het ook niet anders worden, want waarom zou hij als hij er geen last van heeft (ja ik vind 't niet prettig maargoed :- S. )

Dusja, daar denk ik over na..

Summergirl,

Haha ik vind afwachten niet zo fijn als t om dit soort dingen gaat, ik hoop dat t beter gaat maar echt geduld heb ik soms niet en dat is ook mn eigen schuld. Verandering komt niet zomaar.

wat???? iemand ontmoet! :D wat leuk!!

Vertel een romantisch carnaval verhaal? (A)
T blijft lastig he, volgens mij,jullie relatie..verwarrend kan ik me goed voorstellen..het ene moment heb jet het idee dat hij je volledig begrijpt en het andere moment begrijpt hij je weer niet..moeilijk!! Maar kijk het nog maar even aan, als het veel energie blijft kosten zeg maar, zou ik er nog eens goed over nadenken..maar op een gegeven moment ben je ook weer "uitgedacht" kan ik me zo voorstellen.

Jaaa..was supergezellige carnaval!! Inderdaad leuke vent ontmoet, paar uur mee staan kletsen,dansen en zoenen..zucht..ja,er was natuurlijk wat alcohol in het spel en met carnaval hele bijzondere sfeer.Veel losser,je praat makkelijker met elkaar enzo.Maar goed,aan het eind van de avond, ik wilde weggaan,vroeg hij dus om mijn mailadres,uiteindelijk heeft hij mijn telnr..sloeg het meteen op in zijn telefoon..neem aan dat je niet mn nr vraagt voor de lol..dus ben errug benieuwd of ik wat hoor van hem! Heb zijn nr dus niet..ik zei nog wel even,oh,maar heb nu jou nr niet..toen zei hij,ik bel jou..dus we wachten het af..hoop stiekem wel dat ik wat hoor..ook wel grappig dan, want mochten we elkaar nu weer spreken/zien,is dat toch heeeeel anders dan met carnaval,haha!
Ja idd..

Ik kan ook geen andere oplossing bedenken dan die ik de afgelopen weken heb bedacht. Soms gaat het zo lekker en dan ben ik echt happy en hebben we weer een vage discussie terwijl hij vind dat hij niet raar reageert. Nouja pff.

We'll see ik probeer gewoon mn best te doen en dat verwacht ik ook van hem,.. heb verder ook geen idee wat ik anders moet doen. (om t beter te maken). We hebben ons best gedaan qua praten en bespreken..nu moeten we t nog ff zien..hoe t gaat.

Klinkt goed summergirl . Superleuk!

Ben benieuwd wanneer hij belt/smst! hihi

Laat je het ons weten? :D
Ja..praten is goed, maar uiteindelijk moet het gevoel ook goed zitten, het "hele plaatje" moet kloppen.Maar kijk het nog maar even rustig aan,je komt er vanzelf denk ik wel achter wat goed is zeg maar.

Jaa..ik ben benieuwd...denk eigenlijk niet dat hij wat laat horen,maar goed, je weet het nooit.Misschien was hij ook wel gewoon getrouwd(net als 1 van zijn vriendeN)..je weet het niet. Zelf zou ik misschien ook wel paar dagen wachten met wat laten horen..maar goed,we zien wel.Ben ook nog met aantal leuke kerels van datingsite aan het mailen,met 1 staat al een date zelfs..maar weet niet zo goed of ik hem wel leuk vind, gewoon een gevoel zeg maar..we zien wel!
Ja idd.. vind het zo moeilijk om even afstand te nemen van het gebeuren en het even te laten gaan..zonder er veel voor te doen zegmaar, weet niet hoe ik 't moet uitleggen.. maar uiteindelijk moeten we het samen doen en kan ik wel van alles willen en bedenken etc etc dat heeft toch geen zin..

Ik voel me tot nu toe niet super.. maar soms heb ik wel mn momenten dat ik voel wat ik al een lange tijd niet gevoeld heb, die blijheid.

Oeii ging 1 van zijn vrienden vreemd dan met carnaval?

Nouja je zult t wel zien.. er zijn ook weer 'regeltjes' dat je niet gelijk moet smsen want dan kom je wanhopig over dus je weet t maar nooit hoe hij denkt.

Je moet altijd naar je gevoel luisteren maar een korte simpele date kan altijd en dan weet je t snel genoeg denk ik .
Balen dat je je niet super voelt..maar de lente komt eraan,ik voel het :-). Zonnetje maakt een hoop goed altijd,vindt je niet?

Ja...die vriend was getrouwd die stond te zoenen met iemand.Maar dat soort dingen gebeuren veel met carnaval..je wil het niet weten! Maar goed, wil niet zeggen dat deze kerel in kwestie getrouwd is/vriendin heeft,hoeft natuurlijk niet zo te zijn.Was ook wel ander type, die vriend van hem was echt een womanizer.Die van "mij" redelijk rustig typje en beetje nerderig zelfs..hihi! Maar dat was wel weer leuk..en hij zoende erg goed..zucht! Maar goed..kan goed zijn dat het gewoon bij 1 avondje blijft hoor,who knows en zoek ik er ook teveel achter...maar er was wel een klik..dat was duidelijk..en waarom vraag je anders om een telnr als je toch niet van plan bent er wat mee te doen..??

We zien het allemaal wel!
Hihi ja als het zonnetje schijnt ben ik ook een stuk happy'er!

De lente doet een mens goed denk ik zo :D.

Wordt soms zo moe van al het gedoe, wil het liefst helemaal happy en hoteldebotel zijn..maja wie niet.

Ik weet niet echt wat ik nu nog kan doen.. aan de ene kant wil ik niks meer doen..aan de andere kant.. als het ons kan helpen..why not.

Ik zit een beetje met 2 gevoelens, aan de ene kant vind ik m erg leuk,lief,fijn. Aan de andere kant durf ik mezelf niet helemaal te geven. Soms ben ik lekker mezelf maar als er een gespannen sfeer hangt ofzo dan durf ik niet zo goed en raak ik wat in paniek, wordt ik emotioneel omdat ik bang ben voor een ruzie of discussie waarbij nare dingen worden gezegt.

Ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet.

En mijn gevoel, is dat echt een kwestie van tijd?

Ik heb m gevraagd hoe hij zijn toekomst ziet, ook qua werk.

Hij steekt zoveel energie in zijn werk ik geloof nu echt niet dat hij volgend jaar op zoek gaat naar ander werk, in de provincie waar we beide willen wonen. Ik wil niks vastzetten want super gaat het nog niet maar ik wil wel een beetje weten wat hij in de meest ideale situatie zou willen. Of hij dan nog 3jr daar wil wonen/werken of dat hij dan volgend jaar een huisje wil zoeken met mij.. wat wil hij?

Wat ik wil dat weet hij wel.. in de ideale situatie dan.

Hij zei dat hij er eerst een paar weken(??!!!) over moest nadenken. Vind dat een beetje onzin, je weet toch wel waar je van droomt, wat je graag zou willen in de meest ideale situatie. Daar zijn dromen en fantasieën voor toch.

Hij zei dit weekend; als je een ander vriendje krijgt, zal daar ook heus wel iets bij zijn wat je mist ofzo.

Heb m toen ook gezegt..dat wat ik bij hem soms mis, heel erg belangrijk voor me is en niet zomaar te accepteren is.

Ik weet nog niet of ik wel een relatie op deze manier wil.

Ik baal er zo van, hij heeft echt leuke kanten en hij is ook echt wel leuk.. alleen er zijn dingen die vind ik echt niet leuk.

En dat is oa. dat hij mij het gevoel geeft dat ik niet helemaal leuk ben zoals ik ben. En omdat hij zo kritisch op me is geweest altijd, ben ik ook kritischer naar hem gaan kijken, zo van; ben jij dan wel zo perfect?

En dat vind ik helemaal niet leuk.. om zo te denken.

Ben een beetje in de war hierover..soms :(.

Ook met seks enzo.. dan zit hij de hele tijd aan me als we op de bank liggen ofzo, dan zeg ik dat ik daar geen zin in heb en dan begint ie over seks zo van; het is toch belangrijk.

en je zei toch een x dat je soms gewoon ff zin moet maken? (ikzelf ben hier geen voorstander van als ik echt geen zin heb maar soms moet je er ff zin in maken) maar dan gebruikt ie dat gelijk.. hoe belangrijk hij t voor een relatie vind enzo.

Ik voel me dan onder druk gezet en daar wordt mn zin alleen maar minder van. Ik ben nu eignl bang dat ik hem niet genoeg kan geven zegmaar terwijl het hele seksuele probleem begon omdat ik er weinig genot aan beleefde en dit niet met hem kon bespreken. Als hij dan uitpufte van genot dan had ik zoiets van hmmm ok.. en uiteindelijk heb je dan geen zin meer.

Ik vind seks ook belangrijk, ik vind t ook erg fijn en ik hou ervan om iemand te verwennen enzo maar door zijn gedrag ben ik er steeds minder van gaan houden. En we kunnen ook niet over seks praten, dan raakt hij geirriteerd.

Terwijl ik er wel graag over wil praten.. dat moet ook kunnen toch. Gewoon wat ik graag zou willen of wat ik prettig vind of waar ik mee zit of wat ik niet leuk vind.

En omdat we er nooit over praten weet hij dus eigenlijk ook niet wat ik leuk vind. Ik heb 1x gezegt dat ik het wel fijn vind als hij soms eens plaagt of uitdaagt of over seks begint enzo.

Maar dan doet hij dat gewoon altijd ookal zeg ik dat ik het niet zo leuk vind om zoveel grapjes over seks te horen. Soms ben je daar niet voor in de mood. En dan zeg ik t ook niet bot ofzo maar als hij dan wel doorgaat..ja dan vind ik 't wel irritant.

En dan bedoel ik grapjes als dat ik buk ofzo dat hij dan gelijk over pijpen begint.

Hij heeft het altijd over pijpen of dat hij seks wil of zin in seks heeft. (hij heeft het altijd over pijpen, als ik hem zie echt meerdere malen per dag, terwijl toen ik hem nog helemaal verwende zegmaar, was hij daar helemaal niet zo op gefocused, heb m eignl leren genieten ervan, hij kon zich niet zo goed ontspannen daarbij)

Ik hoor hem eignl nooit over; zal ik jou.... wat wil jij...waar heb jij zin in... ?

Dat heb ik m dit weekend ook gezegt. Vond t nogal egoïstisch overkomen. Vooral omdat ik niet vaak genot heb als ik seks heb met hem. Doet het pijn of weetikveel hij luisterd niet zo goed naar mn aanwijzingen. Waarom is hij niet wat meer geïntereseerd in mij? Dan zou ik er wat meer voor openstaan. Maar hij zegt het met grapjes te benaderen om het luchtig te houden. Maar grapjes over dat ik hem wel ff kan pijpen in de auto ofzo vind ik helemaal niet luchtig en zijn soms ookwel irritant.

Dan heb je al zo'n dip..en dan is de seks ook nogsteeds niet oke..en dan wil hij er ook niet over praten.. (heeft ie eignl nooit gewild, daar is het hele probleem met seks ook door ontstaan) ik heb nooit kunnen zeggen waar ik mee zit of hoe ik me daarbij voel ofzo. Als het kwetsend voor hem is doet hij gelijk geirriteerd terwijl ik m echt niet wil kwetsen maar goed..soms is iets gewoon niet fijn of prettig, dan moet ik dat kunnen zeggen..

Ik vind het zo moeilijk.. wou dat dát op zn minst goed zat.

In zoveel belangrijke dingen zit iets wel niet goed zegmaar.

Ik wou dat ik alles kon fixen..

Maar dat kan ik niet.

En daarnaast.. als ik denk aan mezelf als single.. dan ben ik bang dat ik nooit meer iemand zal tegenkomen. Ben teveel aan het werk en eignl nooit op stap ofzo ik weet t niet.. ben daar gewoon bang voor. Terwijl ik wel spontaan ben etc daar ligt het niet aan en aandacht krijg ik ook wel van de mannen.. maar ik weet het niet.. ben daar gewoon bang voor.. soms misschien bang om alleen te zijn.. ook omdat mn vrienden ook druk bezig zijn met afstuderen... ik zie hun ook veel minder.

Er speelt zoveel! Ik wilde het even met jullie delen sorry :$ pfffff.

summergirl;

Ja kan me er wel wat bij voorstellen dat mensen vreemdgaan met carnaval..

Klinkt echt leuk mmmm een lekkere zoen is mooi meegenomen.. zucht.

Ja idd, als iemand je nr vraagt..dan laat ie wel wat van zich horen.

Haha ja ben benieuwd hoe t loopt! :D
Hey Karin,

even kort..krijg straks vrienden op bezoek,maar wilde toch even nog reageren op je post...mmh...het klinkt niet goed meis, je klinkt zo niet happy tussen de regels door (lees:ongelukkig)..en hij weet het, je hebt het hem immers tig keer gezegd,laten merken,etc...vind hem erg egoistisch overkomen,zoals jij een en ander schetst,ook op het gebied van sex. Sex is niet het belangrijkste in een relatie,maar als het niet goed gaat in een relatie is sex wel een van de eerste aspecten waarbij je merkt dat het niet goed zit..je hebt minder zin, krijgt irritaties omdat de een wel wil en de ander niet,etc. Vind het ook niet bepaald leuke opmerkingen (zacht uitgedrukt!) die hij maakt over wat je allemaal bij hem moet doen (over dat pijpen enzo)..en hij denkt dat je daarna nog wel zin hebt? En HIJ zegt dat hij nu moet nadenken?? Hij moet inderdaad eens even goed nadenken waar hij mee bezig is, volgens mij ben jij heel lief voor hem,staat altijd klaar voor hem,pikt heel veel van hem...hij mag in zijn handjes knijpen met zo iemand! Sorry...maar ben echt boos op hem,ken hem niet,ken jou niet,maar puur op wat jij aangeeft...meis, kies voor jezelf en maak je niet druk over of je uberhaupt nog wel iemand tegenkomt. Is onzin,tuurlijk kom je wel weer iemand tegen. Maar om bij iemand te blijven omdat je bang bent dat je niemand meer tegenkomt is ook niet goed! Ik denk dat je gelukkiger bent "alleen" (je bent natuurlijk niet alleen, je hebt je vrienden,familie,werk,etc) dan met hem eerlijk gezegd..dat zie je nu misschien nog niet helemaal zo,maar ik denk dat het een enorme opluchting zal zijn als het over is...en straks zit je weer helemaal lekker in je vel en dan kom je een jongen tegen die het wel helemaal is voor jou, die wel dat ene heeft wat je nu bij je huidige vriend mist. Maar dat komt wel,alles op zijn tijd.. eerst maar zelf gelukkig worden en keuzes maken. Het is moeilijk, maar hoe langer dit voortduurt hoe moeilijker en pijnlijker het wordt denk ik...misschien eerst anders even "pauze" inlassen van een aantal weken,even radiostilte,kijken hoe dat voelt.En daarna hak je misschien zelf de knoop door om het uit te maken. Maar goed,dit is mijn advies..uiteindelijk moet je doen wat je gevoel je ingeeft..sterkte daarbij!

Is toch wel weer lang verhaal geworden,haha! Ben nooit zo kort van stof!

Tja..mr. Carnaval...hoop stiekem wel dat hij wat laat horen van zich..gewoon,om het idee...ook frustrerend dat dit buiten"mijn macht" ligt, kan hem zelf niet benaderen natuurlijk...ach ja....we zien wel..
Summergirl, fijn dat je zo snel hebt gereageerd!

Hihi is het toch een lange post geworden :D!

Ja ik ben ook niet helemaal gelukkig.. en ik vind m ook wel egoïstisch..

Over seks; ik vind zijn opmerkingen ook niet oké..en heb ik idd geen zin in seks. Vind ze soms nogal grof of bot en gevoelloos, meer op lust gericht dan op liefde. En seks is natuurlijk ook lust maar als je bijna geen seks hebt dan heb je eerder seks omdat je het fijn hebt dan uit lust..want de lust is wat minder als het niet zo goed gaat..zegmaar.

Lief dat je dat zegt :$

Ik heb wel veel van hem gepikt en misschien nu nogsteeds maar ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan als ik iets niet leuk vind.. als ik erover praat..gebeurd er eignl weinig mee omdat hij het niet zo ziet. Als ik er boos om wordt..precies hetzelfde. Ik weet het gewoon niet zo goed.

Als hij het niet raar vind of het geen probleem vind..doet hij er eignl niks mee. Ookal weet hij dat hij me ermee kwetst.

Terwijl ik hard heb gewerkt om bepaalde dingen aan mezelf te veranderen..waaronder onzekerheid.

Natuurlijk wilde ik dit zelf ook graag maar het moest van hem en ik had eigenlijk weinig steun van hem. In het begin van onze relatie wel maar later niet echt.

Hij is zo zeker van zijn mening, zichzelf etc dat wat hij doet/denkt goed is dat ik er onzeker van wordt als ik iets anders denk. En hij neemt ook niet zovaak iets van me aan als hij iets anders denkt zegmaar.

Terwijl hij mij ervan verwijt dat ik mijn mening niet aanpas ofzo als ik een discussie met m heb. Terwijl ik soms echt zeker weet dat ik gelijk heb, of ik soms gewoon iets anders vind (ieder zn mening toch?) dat vind ik ook zo vaag.. maargoed.

Ja..ergens weet ik wel dat ik niet bang hoef te zijn dat ik nooit weer iemand tegenkom zegmaar want mensen trouwen en scheiden en komen ook weer iemand tegen.. elk persoon past wel bij iemand zegmaar.

maargoed..

Ja ik kijk het nog even aan, moet ook even rust houden.. ben er zoveel mee bezig geweest.

Carnaval: Ja snap wel dat het frustrerend is.

Aan de andere kant, als je zijn nr wel had, was je hem misschien gaan bellen/smsen en als hij geen interesse had, had jij misschien wel moeite gedaan. Nu..als hij interesse heeft belt hij en dan weet je genoeg. Hoor je na een week nog niks, weet je ook genoeg en kun je dat afsluiten .

Ik vind een week of 2 weken toch wel een max voor als je iemand op stap hebt ontmoet en een nr. hebt gevraagd om dan iets van je te laten horen.. Wat vind jij?
HI Karin,

Wat je zelf zegt, je hebt wel even rust nodig..kan je niet leuk een weekendje weggaan ofzo,of weekje vakantie met een vriendin ofzo?Even je gedachten verzetten,wel goed in dit soort situaties!

Ja..het was een carnavalsflirt,vonden het allebei erg leuk,maar denk dat het daarbij gaat blijven...maar je weet nooit inderdaad. Als hij reageert zal dat deze week zijn,daarna verwacht ik helemaal niks meer eerlijk gezegd..ach,mannen zat!
quote:Summergirl36 schreef op 25 februari 2009 @ 14:12:

HI Karin,

Wat je zelf zegt, je hebt wel even rust nodig..kan je niet leuk een weekendje weggaan ofzo,of weekje vakantie met een vriendin ofzo?Even je gedachten verzetten,wel goed in dit soort situaties!

Ja..het was een carnavalsflirt,vonden het allebei erg leuk,maar denk dat het daarbij gaat blijven...maar je weet nooit inderdaad. Als hij reageert zal dat deze week zijn,daarna verwacht ik helemaal niks meer eerlijk gezegd..ach,mannen zat!

Ik kan niet op vakantie omdat ik dus aan het afstuderen ben en mn vriendinnen ook :(.

Verder is er alweer teveel gebeurd.. dit weekend maak ik het uit.

Ben het zat om me altijd zo schuldig en kut te voelen.

Ik laat me van alles aanpraten door hem en ik geloof het ook nog en dan ga ik ook nog mn best doen om alles te fixen.

En omdat ik dan mezelf niet ben, doe ik dat blijkbaar op een manier waar hij zich niet beter van voelt en ik ook niet.

Ik wilde het te graag

Nu zei hij ook dat hij tegen me heeft gelogen over allerlei dingen, o.a zijn seksuele behoeften. Bij zijn ex is hij ook vreemdgegaan met iemand van een datingsite en nouja.. dat maakt me wel bang omdat hij die contacten nog allemaal in een andere msn heeft staan. Nouja en als je over het 1 al anderhalf jr liegt..waarom dan niet ook over andere dingen. Daar ben ik bang voor. Het schijnen best veel dingen te zijn.. terwijl ik altijd eerlijk ben geweest over alles, dacht dat hij daarmee wel het gevoel kreeg dat hij ook de moeilijke dingen wel kon vertellen want over mijn dingen konden we wel redelijk praten.

Hij was niet bang dat ik boos zou worden bleek maar iets over dat ik onzeker zou worden. Terwijl ik m zovaak heb gezegt dat ik er onzeker van wordt als iemand liegt, ivm vertrouwen. En dat ik liever nare dingen hoor dan dat ik erachter kom dat iemand liegt.

Als ik een voorgevoel had dan werd hij altijd boos op mij dat ik niet moest zeuren oid. Terwijl ik dus gelijk had dat er dingen zijn die niet kloppen.

Ben hardstikke gestressed en mn maagproblemen spelen weer op ivm die stess. Wordt er weer klote ziek van en ik haat t.

Wilde dat dit stomme gedoe nu eindelijk is afgelopen.

Er komt elke x wel weer wat nieuws bij he? :S en blijkbaar heb ik dat zelf toegelaten maar shit voelt t wel.

En hij maar zeggen; vind je zo lief en leuk blabla.

Terwijl ik me hardstikke kut voel maar dat niet durf te zeggen omdat hij pas morgen alles gaat opbiechten naar mij en ik moest beloven dat ik niet boos zou worden of n andere reactie die hij niet leuk vind.

Maar summergirl, hoe zou jij reageren als je vriend allerlei dingen op te biechten heeft. Ik vind dat wel moeilijk maar ik doe er wel mn best voor en ik ben nu ook minder kwaad dus als ik m morgen zie kan ik wel rustig zijn maar ik voel me gevangen en ik vind t toch oneerlijk... hoe dan ook.

Maar ik doe 't zelf want ik wil horen wat hij te zeggen heeft.. kon m ook bellen en zeggen dat hij op kon rotten.. maargoed.

Het topic is voor mij wel klaar.

Heb wel nuttige adviezen gehad waar ik iets mee kan/ga doen dit weekend. En natuurlijk moet ik over mezelf nadenken hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

Shitzooi. Vind dit echt waardeloos.

Hoe gaat het bij jou met de mannen? hoop een stuk beter! Haha.
quote:trixy schreef op 13 februari 2009 @ 19:31:

Lieve lieve lieve lieve Karin.......

En NU ben jij zover!

En het heeft lang geduurd, en veel gevivaad, geforumd, gesmst, gemaild, gebeld, en gehuild en getwijfeld en gefrustreerd.

Maar nu ben je er zelf toch uitgekomen, en ik ben blij voor je.

Moest ook niet langer doorgaan zo.

Meissie, tzal nog even k*t zijn, maar je komt hier sterker uit, en je hebt ook jezelf een beetje beter leren kennen!!!

Heel heel heel veel succes en sterkte!!!!

En natuurlijk een hele hele hele dikke knuffel,

* ENNE; WEES LIEF VOOR JEZELF!!!!!!! *

Drink lekker die fles leeg, eet die doos chocola en/of die zak chips en/of die hele pizza en heb verder eventjes overal schijt aan!

Heel veel sterkte meissie!!
quote:Karin24 schreef op 27 februari 2009 @ 09:58:

[...]

Ik kan niet op vakantie omdat ik dus aan het afstuderen ben en mn vriendinnen ook :(.

Verder is er alweer teveel gebeurd.. dit weekend maak ik het uit. Verstandig van je Karin. Doe dat meteen, je hoeft niet op een geschikt moment te wachten, want die bestaan niet. Zo hoef je ook niet al die ellende die hij je nog wil vertellen aan te horen. Daar schiet je namelijk niets mee op. Als je weer thuis bent kun je altijd hier je hart luchten. Wanneer ga je naar hem toe?

Ben het zat om me altijd zo schuldig en kut te voelen.

Ik laat me van alles aanpraten door hem en ik geloof het ook nog en dan ga ik ook nog mn best doen om alles te fixen.

En omdat ik dan mezelf niet ben, doe ik dat blijkbaar op een manier waar hij zich niet beter van voelt en ik ook niet.

Ik wilde het te graag

Nu zei hij ook dat hij tegen me heeft gelogen over allerlei dingen, o.a zijn seksuele behoeften. Bij zijn ex is hij ook vreemdgegaan met iemand van een datingsite en nouja.. dat maakt me wel bang omdat hij die contacten nog allemaal in een andere msn heeft staan. Nouja en als je over het 1 al anderhalf jr liegt..waarom dan niet ook over andere dingen. Daar ben ik bang voor. Stel hij zegt dat hij niet liegt. Onthoudt dat je je niet fijn voelt in deze relatie, en dat dát je reden is om het te beeindigen. Omdat je beter eerst voor jezelf kunt kiezen en daarna eventueel een relatie in te stappen. Laat het niet van zijn reactie afhangen. Het schijnen best veel dingen te zijn.. terwijl ik altijd eerlijk ben geweest over alles, dacht dat hij daarmee wel het gevoel kreeg dat hij ook de moeilijke dingen wel kon vertellen want over mijn dingen konden we wel redelijk praten.

Hij was niet bang dat ik boos zou worden bleek maar iets over dat ik onzeker zou worden. Terwijl ik m zovaak heb gezegt dat ik er onzeker van wordt als iemand liegt, ivm vertrouwen. En dat ik liever nare dingen hoor dan dat ik erachter kom dat iemand liegt.

Als ik een voorgevoel had dan werd hij altijd boos op mij dat ik niet moest zeuren oid. Terwijl ik dus gelijk had dat er dingen zijn die niet kloppen.

Ben hardstikke gestressed en mn maagproblemen spelen weer op ivm die stess. Wordt er weer klote ziek van en ik haat t.

Wilde dat dit stomme gedoe nu eindelijk is afgelopen. Nog een nachtje, daarna is het afgelopen.

Er komt elke x wel weer wat nieuws bij he? :S en blijkbaar heb ik dat zelf toegelaten maar shit voelt t wel.

En hij maar zeggen; vind je zo lief en leuk blabla. Het kan dat hij dat oprecht vindt, maar dat wil niet zeggen dat een relatie dan kán of slim is. Misschien vindt hij je niet leuk en lief genoeg, misschien wel, maar er zijn duidelijk redenen om eerlijk aan jullie zelf toe te geven dat een relatie tussen jullie twee geen goed plan is.Terwijl ik me hardstikke kut voel maar dat niet durf te zeggen omdat hij pas morgen alles gaat opbiechten naar mij en ik moest beloven dat ik niet boos zou worden of n andere reactie die hij niet leuk vind. Dit stuk kun je overslaan. Je verbreekt de relatie, hij hoeft jou geen verantwoording af te leggen, jij hem niet. Jullie wegen scheiden zich.

Maar summergirl, hoe zou jij reageren als je vriend allerlei dingen op te biechten heeft. Ik vind dat wel moeilijk maar ik doe er wel mn best voor en ik ben nu ook minder kwaad dus als ik m morgen zie kan ik wel rustig zijn maar ik voel me gevangen en ik vind t toch oneerlijk... hoe dan ook.

Maar ik doe 't zelf want ik wil horen wat hij te zeggen heeft.. kon m ook bellen en zeggen dat hij op kon rotten.. maargoed.

Het topic is voor mij wel klaar.

Heb wel nuttige adviezen gehad waar ik iets mee kan/ga doen dit weekend. En natuurlijk moet ik over mezelf nadenken hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

Shitzooi. Vind dit echt waardeloos.

Hoe gaat het bij jou met de mannen? hoop een stuk beter! Haha.

Karin, ik wil je heel veel sterkte wensen morgen. Al geloof ik er geen bal van dat je werkelijk de relatie verbreekt. En dat is best triest. Je blijft steeds op hetzelfde punt hangen, zoals dat ook al wordt gezegt in het andere topic. Je blijft in de slachtofferrol, je blijft excuses verzinnen, je blijft de controle zoeken. Je laat niet los, je klampt je alleen maar steviger vast aan iets waar je niet eens gelukkig van wordt.

Ik ga ervanuit dat je wel weer een reden vindt om tóch in die ongelukkige relatie te blijven. Toch weer hoop krijgt en doorgaat met die ellende. Toch blijft controleren en in je slachtofferrol blijft zitten. Wil je zó gezien worden? Zo bén je toch niet. Kom op!

En kom niet met smoesjes; het is niet makkelijk.. kijk eens realistisch en zie; dit is JE EIGEN KEUZE!!
Je vraagt btw aan Summergirl hoe zij zich zou voelen als haar vriend iets op te biechten had. Ik hoop dat ik daar ook even op mag reageren.

Als mijn vriend iets op te biechten had, dan zou ik niet gerust zijn, dat is zeker. Hij weet dat, hij kent me namelijk al redelijk goed.

Onafhankelijk van wat het zou zijn, zou ik bij mezelf te raden gaan waarom hij eerder het gevoel had iets niet te kunnen vertellen. Lag dat aan mijn gedrag/houding en moet en wil ik daar nog in groeien? Of was dit iets waarvoor hij eerder nog niet klaar was om te vertellen? Waren we daar nog niet aan toe? Dit staat even los van het feit dat ook ik niet alles hoef te weten van hem.

Afhankelijk van wat het zou zijn (en het betrekking heeft op onze relatie), zou ik mijzelf een vraag stellen; Kan ik het accepteren of niet. Zo ja, dan loslaten en accepteren. Aannemen als feit en verder gaan, niet over zeuren, nadenken, mijn leven laten beinvloeden.

Of nee, en dan de relatie verbreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven