Ik zit op chats sites

23-11-2017 20:41 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken zit ik op chats site's.
Wat begonnen is met nieuwsgierigheid..is nu best verslavend!
Thuis is t niet echt spannend meer...
Ben ik echt de enigste vraag ik me af.
Enige
Je zit als enige op een chatsite... Te kletsen met jezelf
Veel plezier dan maar he!

(gratis tip: doe wat aan je spelling)
Alle reacties Link kopieren
Stop ermee, kijk wat je jouw partner aandoet en eventuele kinderen die je hebt als ze erachter komen. Wat dat zal doen met je vertrouwensband. Als het thuis niet spannend genoeg is, praat er dan over of kap het af hoe hard dat ook klink
Sites.

Niet site's
Nee. Ik kwam je man daar ook tegen laatst
Alle reacties Link kopieren
roosjexoxo schreef:
23-11-2017 20:46
Stop ermee, kijk wat je jouw partner aandoet en eventuele kinderen die je hebt als ze erachter komen. Wat dat zal doen met je vertrouwensband. Als het thuis niet spannend genoeg is, praat er dan over of kap het af hoe hard dat ook klink
Ze zegt toch niet dat ze met een partner samenwoont? Misschien woont ze wel bij familie/vrienden.

En chatsites zijn niet allemaal datingsites. Ik heb ook periodes gehad dat ik veel chatte, toen had je nog die chatboxen van TMF, 538 e.d. Maar dat had niks met dating te maken.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
23-11-2017 20:52
Ze zegt toch niet dat ze met een partner samenwoont? Misschien woont ze wel bij familie/vrienden.

En chatsites zijn niet allemaal datingsites. Ik heb ook periodes gehad dat ik veel chatte, toen had je nog die chatboxen van TMF, 538 e.d. Maar dat had niks met dating te maken.
Als ze zegt dat het thuis niet meer zo spannend is denk ik wel dat ze dat bedoeld, maar je hebt gelijk
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip over de grammatica controle!!!
Laat vóór op staan...dat ik echt gelukkig getrouwd ben.
Hoe raar dat ook klinkt.
Mis alleen wat spanning in ons liefdes leven.
Ik kom er eerlijk vooruit...en vraag gewoon of iemand dit ook doet.
Het zijn inderdaad geen datingsites...
Lizetjenoedel23 schreef:
23-11-2017 21:01
Bedankt voor de tip over de grammatica controle!!!
Laat vóór op staan...dat ik echt gelukkig getrouwd ben.
Hoe raar dat ook klinkt.
Mis alleen wat spanning in ons liefdes leven.
Ik kom er eerlijk vooruit...en vraag gewoon of iemand dit ook doet.
Het zijn inderdaad geen datingsites...

Dus je man is op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
hmm, ik zou je aanraden om er met je partner over te praten, misschien ervaart hij dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Verhip schreef:
23-11-2017 21:03
Dus je man is op de hoogte?
Scherp!
Alle reacties Link kopieren
Nee...is niet op de hoogte.
Dan kom je er dus ook niet eerlijk voor uit.
Wat is voor jou de betekenis van ‘eerlijk’?
Dat is niet anoniem je geheim delen op een één of ander forum...
Alle reacties Link kopieren
Lizetjenoedel23 schreef:
23-11-2017 21:01
Bedankt voor de tip over de grammatica controle!!!
Laat vóór op staan...dat ik echt gelukkig getrouwd ben.
Hoe raar dat ook klinkt.
Mis alleen wat spanning in ons liefdes leven.
Ik kom er eerlijk vooruit...en vraag gewoon of iemand dit ook doet.
Het zijn inderdaad geen datingsites...
Wat voor sites dan waar je wel de spanning kunt vinden die je in je liefdesleven mist?
En waarom ga je dan niet samen met je man ervoor zorgen dat de spanning weer terug komt?
Alle reacties Link kopieren
Wat is voor jou de betekenis van ‘eerlijk’?
Dat is niet anoniem je geheim delen op een één of ander forum...sinnombre

Idd scherpe opmerking..
Thks allemaal....voor de reacties
Investeer die tijd in je eigen vent en jullie seksleven, ipv de boel opblazen als hij er achter komt. Keispannend joh, ineens gescheiden vrouw zijn op een flatje driehoog achter!
Doreia schreef:
23-11-2017 20:43
Je zit als enige op een chatsite... Te kletsen met jezelf
:rofl:
Dit is een ervaring vanaf de andere kant, degene die er bij stond en er alleen maar verontwaardigd naar kon kijken.

Voor de ander, zo spannend, die lettertjes op het scherm, dat flirten, je voelt je zo bijzonder, want nog nooit in het echt ontmoet en nu vind iemand je al helemaal fantastisch, dat moet wel speciaal zijn, misschien wel een soulmate, zoveel herkenning, en altijd een opperbest humeur.
En daar worden sommige mensen ook werkelijk verliefd op, want aandacht is aandacht.

Als jij een fijne relatie hebt TO, zou ik er maar mee stoppen, voor je je te ver in de fantasie-wereld laat slepen.
Uit zeer nabije omgeving meegemaakt, en het kan je je relatie kosten, en je krijgt er geen zak voor terug, ja een stel pixels en een hoop gebakken lucht.
Als jij spanning en aandacht in je relatie mist, zoek het dan bij je partner, praat erover, doe er wat mee, ipv je heil te zoeken bij vreemden die je nep-bevestiging geven.
anoniem_312539 wijzigde dit bericht op 23-11-2017 21:56
Reden: toevoeging
10.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
iemand00 schreef:
23-11-2017 21:53
Dit is een ervaring vanaf de andere kant, degene die er bij stond en er alleen maar verontwaardigd naar kon kijken.

Voor de ander, zo spannend, die lettertjes op het scherm, dat flirten, je voelt je zo bijzonder, want nog nooit in het echt ontmoet en nu vind iemand je al helemaal fantastisch, dat moet wel speciaal zijn, misschien wel een soulmate, zoveel herkenning, en altijd een opperbest humeur.
En daar worden sommige mensen ook werkelijk verliefd op, want aandacht is aandacht.

Als jij een fijne relatie hebt TO, zou ik er maar mee stoppen, voor je je te ver in de fantasie-wereld laat slepen.
Uit zeer nabije omgeving meegemaakt, en het kan je je relatie kosten, en je krijgt er geen zak voor terug, ja een stel pixels en een hoop gebakken lucht.
Als jij spanning en aandacht in je relatie mist, zoek het dan bij je partner, praat erover, doe er wat mee, ipv je heil te zoeken bij vreemden die je nep-bevestiging geven.
Dit! Niets aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Snap je wel. Soms ervaar je dingen als werk, relaties etc. als niet meer spannend en ga je je horizon verbreden. En kan de conclusie zijn dat je het toch eigenlijk best goed voor elkaar hebt. En als je het niet zo goed voor elkaar hebt moet je aan de slag om het wel beter voor elkaar te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
tja, wil je aan het probleem iets doen, namelijk dat je je verveelt 'thuis'

of wil je aan symptoombestrijding doen en je vermaken buiten 'huis'?

want op het moment ben je bezig met het laatste
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wanneer leren mensen nou eens te praten met elkaar ipv het elders te zoeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven