In shock wegens reactie
zondag 5 november 2017 om 17:38
zondag 5 november 2017 om 17:39
Oh....nou, fantastisch, echt geweldig zo'n vent.Tornacense schreef: ↑05-11-2017 17:35Om snel een kind mee te maken zodat ze huisvrouw kan moet worden van hem?
Want haar werk ... dat trekt toch op niets (dixit hem).
TO, waarom blijf je dit in godsnaam allemaal pikken?! Jij moet jezelf wel heel erg minderwaardig voelen dat je je als een berg stront laat behandelen.
zondag 5 november 2017 om 17:40
Waarom zou je dan uberhaupt nog thuiskomen?Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:38Ja ik vind het echt niet normaal, ik werk fulltime in de zorg en heb geen zin als ik thuis moet komen en iemand zo fel reageert omdat ik zoiets vertel?? Ik merk gewoon dat ik niets bij hem kwijt kan, en het lijkt alsof het steeds erger word
Nog 3.5 miljard andere mannen in de wereld.
zondag 5 november 2017 om 17:40
Jouw vriend stelt zich ontzettend aan. Hij zou moeten waarderen dat je er zo open over bent. hij zou moeten weten dat je er niks mee doet. Een relatie berust voor een groot deel op vertrouwen en dat doet hij jou niet.
Uit jouw verhaal maak ik op dat jij geen enkel initiatief genomen hebt om de patient in die toestand te krijgen. Ik, als man, kan me best voorstellen dat je een erectie krijgt als je gewassen wordt. Naast dat het voor jou ongemakkelijk is, zal het voor de patient ook ongemakkelijk zijn.
Uit jouw verhaal maak ik op dat jij geen enkel initiatief genomen hebt om de patient in die toestand te krijgen. Ik, als man, kan me best voorstellen dat je een erectie krijgt als je gewassen wordt. Naast dat het voor jou ongemakkelijk is, zal het voor de patient ook ongemakkelijk zijn.
zondag 5 november 2017 om 17:41
Daar ben ik na haar vorige en nu dit topic ook wel benieuwd naar.
zondag 5 november 2017 om 17:44
Waarom denk je dat je minderwaardig bent?Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:41Ja misschien ben ik dat wel grobbekuiken, probeer altijd me best te doen op me werk voel ik me wel geliefd en geaccepteerd en heel gewaardeerd.
zondag 5 november 2017 om 17:47
Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:45Ik word misselijk hiervan, probeer altijd goed voor iedereen te zijn, En kan goed met iedereen overweg heb nooit problemen. Maar voor mij voelt het alsof sommige mensen snel misbruik maken van mij.
Behalve voor jezelf.
zondag 5 november 2017 om 17:47
Grobbekuiken, ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef, en ik hoopte gewoon op een reactie zoals ' Kan ik me voorstellen of zoiets ' maar niet op agressie. En dat er niet meer tegen mij gepraat word.
anoniem_357896 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:48
39.86% gewijzigd
zondag 5 november 2017 om 17:49
''voor dat ik verder vertel ik ben best open minded, en wil graag dingen in een relatie erg bespreekbaar maken .ik raak er zelf door in de war, ik werk sinds jaren in de zorg.''
Wáár raak je nou van in de war? Ik snap het niet meer...
''Sinds een halfjaar werk ik met gehandicapten, alleen vandaag had ik een man geholpen met de zorg en hij kreeg een harde, Ik ga er heel proffesioneel mee om en ik doe alsof me neus bloed.. ''
Hm, is dat echt de professionele manier?
''Ik vertelde dit aan mijn vriend dat ik er best ongemakkelijk van werd, alleen ik kreeg zoooo een agressieve reactie terug en hij is ontzettend boos, met spullen gooien. ik weet niet of ik wat verkeerds heb gezegd? Of had ik dat niet moeten zeggen?
''
Serieus? Dit is wat je je afvraagt na zijn reactie? Ik ben in shock...
Nou, lekker doorgaan zo dan maar?
Wáár raak je nou van in de war? Ik snap het niet meer...
''Sinds een halfjaar werk ik met gehandicapten, alleen vandaag had ik een man geholpen met de zorg en hij kreeg een harde, Ik ga er heel proffesioneel mee om en ik doe alsof me neus bloed.. ''
Hm, is dat echt de professionele manier?
''Ik vertelde dit aan mijn vriend dat ik er best ongemakkelijk van werd, alleen ik kreeg zoooo een agressieve reactie terug en hij is ontzettend boos, met spullen gooien. ik weet niet of ik wat verkeerds heb gezegd? Of had ik dat niet moeten zeggen?
''
Serieus? Dit is wat je je afvraagt na zijn reactie? Ik ben in shock...
Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:38Ja ik vind het echt niet normaal, ik werk fulltime in de zorg en heb geen zin als ik thuis moet komen en iemand zo fel reageert omdat ik zoiets vertel?? Ik merk gewoon dat ik niets bij hem kwijt kan, en het lijkt alsof het steeds erger word
Nou, lekker doorgaan zo dan maar?
s-groot wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:50
1.11% gewijzigd
zondag 5 november 2017 om 17:52
Als je van jezelf weet dat je gevoelig bent, altijd aan anderen denkt en veel over je heen hebt laten lopen, moet je JUIST leren je goedheid en gevoeligheid te leren combineren met grenzen stellen en assertiviteit. Dat kan een ander niet voor je doen.Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:47ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef,
zondag 5 november 2017 om 18:00