In shock wegens reactie

05-11-2017 17:25 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi bedankt x
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2017 09:55
Reden: op verwijderd maatregelen zijn genomen
97.29% gewijzigd
Ja ik vind het echt niet normaal, ik werk fulltime in de zorg en heb geen zin als ik thuis moet komen en iemand zo fel reageert omdat ik zoiets vertel?? Ik merk gewoon dat ik niets bij hem kwijt kan, en het lijkt alsof het steeds erger word
In combinatie met je vorige topic vraag ik me werkelijk af wat je bij deze droeftoeter doet.
Huh? Geen fijne vriend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tornacense schreef:
05-11-2017 17:35
Om snel een kind mee te maken zodat ze huisvrouw kan moet worden van hem?

Want haar werk ... dat trekt toch op niets (dixit hem).
Oh....nou, fantastisch, echt geweldig zo'n vent.

TO, waarom blijf je dit in godsnaam allemaal pikken?! Jij moet jezelf wel heel erg minderwaardig voelen dat je je als een berg stront laat behandelen.
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:38
Ja ik vind het echt niet normaal, ik werk fulltime in de zorg en heb geen zin als ik thuis moet komen en iemand zo fel reageert omdat ik zoiets vertel?? Ik merk gewoon dat ik niets bij hem kwijt kan, en het lijkt alsof het steeds erger word
Waarom zou je dan uberhaupt nog thuiskomen?

Nog 3.5 miljard andere mannen in de wereld.
En dan stookt hij ook nog eens zijn dochter tegen jou op? Wat een broodzak.
En je bent verder heel gelukkig met je relatie want....?
Jouw vriend stelt zich ontzettend aan. Hij zou moeten waarderen dat je er zo open over bent. hij zou moeten weten dat je er niks mee doet. Een relatie berust voor een groot deel op vertrouwen en dat doet hij jou niet.

Uit jouw verhaal maak ik op dat jij geen enkel initiatief genomen hebt om de patient in die toestand te krijgen. Ik, als man, kan me best voorstellen dat je een erectie krijgt als je gewassen wordt. Naast dat het voor jou ongemakkelijk is, zal het voor de patient ook ongemakkelijk zijn.
Ja misschien ben ik dat wel grobbekuiken, probeer altijd me best te doen op me werk voel ik me wel geliefd en geaccepteerd en heel gewaardeerd.
Butterscotch schreef:
05-11-2017 17:40
En je bent verder heel gelukkig met je relatie want....?
Daar ben ik na haar vorige en nu dit topic ook wel benieuwd naar.
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:41
Ja misschien ben ik dat wel grobbekuiken, probeer altijd me best te doen op me werk voel ik me wel geliefd en geaccepteerd en heel gewaardeerd.
Waarom denk je dat je minderwaardig bent?
Ik word misselijk hiervan, probeer altijd goed voor iedereen te zijn, En kan goed met iedereen overweg heb nooit problemen. Maar voor mij voelt het alsof sommige mensen snel misbruik maken van mij.
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:45
Ik word misselijk hiervan, probeer altijd goed voor iedereen te zijn, En kan goed met iedereen overweg heb nooit problemen. Maar voor mij voelt het alsof sommige mensen snel misbruik maken van mij.

Behalve voor jezelf.
Grobbekuiken, ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef, en ik hoopte gewoon op een reactie zoals ' Kan ik me voorstellen of zoiets ' maar niet op agressie. En dat er niet meer tegen mij gepraat word.
anoniem_357896 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:48
39.86% gewijzigd
Waarom gooi je je extreem jaloerse vriend er niet uit? Agressief worden op een lichamelijke reactie van een patient van je. Wat een debiel :@@: .
Het klinkt alsof je vriend ook misbruik maakt van je goedheid. Hoe vervelend ook; bedenk dat wat je anderen geeft, niet terug hoeft te krijgen. Het is aan jou om grenzen te stellen.
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:49
0.28% gewijzigd
Mensen die misbruik van je maken kun je maar beter afstand van nemen.
''voor dat ik verder vertel ik ben best open minded, en wil graag dingen in een relatie erg bespreekbaar maken .ik raak er zelf door in de war, ik werk sinds jaren in de zorg.''

Wáár raak je nou van in de war? Ik snap het niet meer...

''Sinds een halfjaar werk ik met gehandicapten, alleen vandaag had ik een man geholpen met de zorg en hij kreeg een harde, Ik ga er heel proffesioneel mee om en ik doe alsof me neus bloed.. ''

Hm, is dat echt de professionele manier?

''Ik vertelde dit aan mijn vriend dat ik er best ongemakkelijk van werd, alleen ik kreeg zoooo een agressieve reactie terug en hij is ontzettend boos, met spullen gooien. ik weet niet of ik wat verkeerds heb gezegd? Of had ik dat niet moeten zeggen?
''

Serieus? Dit is wat je je afvraagt na zijn reactie? Ik ben in shock...

Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:38

Nou, lekker doorgaan zo dan maar?
s-groot wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:50
1.11% gewijzigd
Oeps, verkeerde topic... haha ^^
probleem is niet je werk of die erectie maar die "vriend"

vriend is een verkeerde term voor een nare man
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:47
ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef,
Als je van jezelf weet dat je gevoelig bent, altijd aan anderen denkt en veel over je heen hebt laten lopen, moet je JUIST leren je goedheid en gevoeligheid te leren combineren met grenzen stellen en assertiviteit. Dat kan een ander niet voor je doen.
In dit en je vorige topic klinkt je vriend niet vriendelijk. Understatement.
Jij hebt zo te lezen nooit vrij...nee flauw. Ik weet niet wat jullie standaarden zijn, tis immers jouw vriend. Tzou de mijne niet zijn TO :rose:
Je vriend wordt jaloers op een verstandelijk gehandicapte patiënt/cliënt/bewoner van jou omdat hij een stijve krijgt tijdens het verzorgen?
:facepalm:
Bedankt vr jullie reacties alweer jullie zouden wel moe van me worden, maar ik trek het niet om alles te accepteren meer. En soms heb je even dat je je verhaal kwijt wilt en gelukkig kan ik dat bij jullie.. Xx😘 thnx en een hele fijne zondag avond nog..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven