Ineens minder contact
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:50
Er zijn hier al vele topics over geopend, maar nu zit ik zelf in een soortgelijke situatie.
Sinds bijna 2 maanden ben ik aan het daten en hebben we uitgesproken er voor te willen gaan en zijn beiden verliefd. Ik ben hem spontaan tegen gekomen, dus niet via datingsite o.i.d.
Ik ben niet zo'n erge apper, maar we apten zo één keer per dag, soms een dag niet.
Afspraken zijn soms van tevoren gepland en andere keren spontaan op de dag zelf ontstaan.
Nieuwe vriend heeft eigen bedrijf, dus heeft het wisselend druk, wat niet altijd te plannen valt.
We hadden afgesproken elkaar donderdag of vrijdag weer te zien. Woensdag en gisteren bleef het stil, maar ik dacht er verder niet over na. 's Middags een appje gestuurd, om iets door te geven en gevraagd hoe het ging. Kreeg korte reactie dat hij druk was met werk.
Rond 7 uur gevraagd of we nog iets zouden afspreken, maar hij gaf aan dat vrijdag beter uitkwam. Oké, jammer, maar dacht er nog steeds niet veel van. Maar vandaag heb ik wederom geen enkel bericht ontvangen, terwijl hij toch af en toe wel goedemorgen stuurt. De laatste twee berichten vond ik ook enigszins afstandelijk.
Ik doe nu ook even helemaal niks, maar inmiddels voel ik wel onzekerheid en onrust. En wat als hij vanavond ook geen initiatief neemt om af te spreken? Ik wil niet achter hem aanlopen ofzo.
Kan zijn dat hij het heel druk heeft, het kan ook iets anders zijn, daar kom ik dan ook vanzelf achter, maar voel me nu even heel onzeker over wat te doen en denk 'laat maar even'.
Wat vinden jullie?
Sinds bijna 2 maanden ben ik aan het daten en hebben we uitgesproken er voor te willen gaan en zijn beiden verliefd. Ik ben hem spontaan tegen gekomen, dus niet via datingsite o.i.d.
Ik ben niet zo'n erge apper, maar we apten zo één keer per dag, soms een dag niet.
Afspraken zijn soms van tevoren gepland en andere keren spontaan op de dag zelf ontstaan.
Nieuwe vriend heeft eigen bedrijf, dus heeft het wisselend druk, wat niet altijd te plannen valt.
We hadden afgesproken elkaar donderdag of vrijdag weer te zien. Woensdag en gisteren bleef het stil, maar ik dacht er verder niet over na. 's Middags een appje gestuurd, om iets door te geven en gevraagd hoe het ging. Kreeg korte reactie dat hij druk was met werk.
Rond 7 uur gevraagd of we nog iets zouden afspreken, maar hij gaf aan dat vrijdag beter uitkwam. Oké, jammer, maar dacht er nog steeds niet veel van. Maar vandaag heb ik wederom geen enkel bericht ontvangen, terwijl hij toch af en toe wel goedemorgen stuurt. De laatste twee berichten vond ik ook enigszins afstandelijk.
Ik doe nu ook even helemaal niks, maar inmiddels voel ik wel onzekerheid en onrust. En wat als hij vanavond ook geen initiatief neemt om af te spreken? Ik wil niet achter hem aanlopen ofzo.
Kan zijn dat hij het heel druk heeft, het kan ook iets anders zijn, daar kom ik dan ook vanzelf achter, maar voel me nu even heel onzeker over wat te doen en denk 'laat maar even'.
Wat vinden jullie?
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:10
Nee, ik hou ook niet van spelletjes. Ik denk ook dat hij het gewoon echt druk heeft, hij heeft al eerder aangegeven dan alleen daarmee bezig te zijn, hij kan ook plotseling gebeld worden en dan moet hij ergens meteen naartoe.
Dat snap ik allemaal wel, maar niet dat hij dan helemaal niks meer laat horen, al is het maar kort 'lukt vanavond niet, bel later of zoiets '
Ik heb hem geappt dat ik merk dat hij het heel druk heeft, ook gezien zijn reactie van gisteren en dat we elkaar wat mij betreft dan morgen zien, dat we eventueel nog kunnen bellen en anders 'prettige avond '
Dat snap ik allemaal wel, maar niet dat hij dan helemaal niks meer laat horen, al is het maar kort 'lukt vanavond niet, bel later of zoiets '
Ik heb hem geappt dat ik merk dat hij het heel druk heeft, ook gezien zijn reactie van gisteren en dat we elkaar wat mij betreft dan morgen zien, dat we eventueel nog kunnen bellen en anders 'prettige avond '
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:46
Kreeg half uur later bericht dat hij net gedoucht en wel op het punt stond naar mij toe te komen, waren inderdaad drukke dagen. Ik denk toch dat het een communicatie ding is, en we dat kunnen bespreken, maar ook weer geen big deal van maken. Vond het vandaag gewoon echt vervelend, maar als ik weet dat hij niets laat horen wanneer hij het druk heeft, dan hoef ik me verder niks in mijn hoofd te halen en kan ook zelf aangeven dat ik voor een bepaalde tijd wil weten wat we concreet afspreken en dat ik anders mijn eigen plan trek.
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:48
En dat kun je zelf niet bedenken? Dat moet hij eerst zeggen?Sunshine585 schreef: ↑05-10-2018 20:46Kreeg half uur later bericht dat hij net gedoucht en wel op het punt stond naar mij toe te komen, waren inderdaad drukke dagen. Ik denk toch dat het een communicatie ding is, en we dat kunnen bespreken, maar ook weer geen big deal van maken. Vond het vandaag gewoon echt vervelend, maar als ik weet dat hij niets laat horen wanneer hij het druk heeft, dan hoef ik me verder niks in mijn hoofd te halen en kan ook zelf aangeven dat ik voor een bepaalde tijd wil weten wat we concreet afspreken en dat ik anders mijn eigen plan trek.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:39
Nou, ik wist niet eens of hij het druk had, maar inmiddels blijkt er inderdaad helemaal niets aan de hand te zijn en had hij gewoon het idee dat onze afspraak stond en dat we na zijn werk zouden bepalen bij wie we zouden afspreken.
Wellicht heeft het ook te maken met mijn ex die niet echt betrouwbaar was qua afspraken en om 11 uur 's avonds nog eens aan kwam zetten etc. Deze man is veel meer van de afspraak is afspraak en komt altijd op tijd. Dus uiteindelijk was het heel gezellig en ben ik blij dat ik niet naar een vriendin ben gegaan.