Instagram en relatie..
vrijdag 1 oktober 2021 om 14:21
Hoi!
Sinds kort heb ik een vriend en het is allemaal heel erg fijn tussen ons, alleen word ik een beetje onzeker van hoe hij zijn Instagram gebruikt...
Hij krijgt nog best veel volgverzoeken doordat hij vorig jaar op tv is geweest en ik vroeg aan hem wat voor mensen hem dan zoal volgen
en wie hij terug volgt... Zijn antwoord daarop was dat hij mensen die hij kent en mooie vrouwen terug volgt.
Fijn dat ie eerlijk is maar dit ging op een gegeven moment zo erg door dat ik er onzeker van werd.
Dit heb ik hem aangegeven en hij begreep dat wel en vertelde dat hij daar helemaal niks achter zoekt.
Prima, maar van de 40 volgers per dag, volgt hij er 2 terug die er leuk uit zien en vaak blond of halfnaakt en vervolgens liked hij dan een aantal foto's op dat profiel. (ja ik ben hier op gaan letten)
Ik probeer het van me af te zetten en er niet weer over te beginnen, omdat ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is en ik wil niet
mijn relatie kapot maken door iets wat helemaal niks hoeft te betekenen.
In mijn verleden ben ik best vaak bedrogen waardoor ik gewoon niet kan begrijpen dat dit ook zonder bedoelingen kan zijn.
Nu ik dit zo typ dan schaam ik me best wel dat ik me zo voel.
Heeft iemand misschien wat geruststellende gedachten of tips hoe ik dat van mij af kan laten glijden?
Liefs.
Sinds kort heb ik een vriend en het is allemaal heel erg fijn tussen ons, alleen word ik een beetje onzeker van hoe hij zijn Instagram gebruikt...
Hij krijgt nog best veel volgverzoeken doordat hij vorig jaar op tv is geweest en ik vroeg aan hem wat voor mensen hem dan zoal volgen
en wie hij terug volgt... Zijn antwoord daarop was dat hij mensen die hij kent en mooie vrouwen terug volgt.
Fijn dat ie eerlijk is maar dit ging op een gegeven moment zo erg door dat ik er onzeker van werd.
Dit heb ik hem aangegeven en hij begreep dat wel en vertelde dat hij daar helemaal niks achter zoekt.
Prima, maar van de 40 volgers per dag, volgt hij er 2 terug die er leuk uit zien en vaak blond of halfnaakt en vervolgens liked hij dan een aantal foto's op dat profiel. (ja ik ben hier op gaan letten)
Ik probeer het van me af te zetten en er niet weer over te beginnen, omdat ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is en ik wil niet
mijn relatie kapot maken door iets wat helemaal niks hoeft te betekenen.
In mijn verleden ben ik best vaak bedrogen waardoor ik gewoon niet kan begrijpen dat dit ook zonder bedoelingen kan zijn.
Nu ik dit zo typ dan schaam ik me best wel dat ik me zo voel.
Heeft iemand misschien wat geruststellende gedachten of tips hoe ik dat van mij af kan laten glijden?
Liefs.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:04
+1FeeLucifer01 schreef: ↑01-10-2021 14:43Het heeft niets met bedriegen te maken denk ik, wel met ego.
En ik vind zelf mannen die van die halfnaakte dames gaan volgen sowieso sneu en geen relatiemateriaal.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:06
Gaat waarschijnlijk totaal niet werken en dat doe je dan alleen om bij hem een reactie uit te lokken. Zelf heeft zij die behoefte niet denk ik en als ze hem wel zou hebben is dat ook prima overigens! Maar denk dat ze dan minder moeite zou hebben met het feit dat hij dit ook doet.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:06
als ik me gênant zou gedragen, dan zou mijn partner tegen me zeggen: Jooh schat, dit wordt gênant. Het is niet verboden, maar besef wat je uitstraalt.
En dan kan ik 2 dingen doen, Wakker schrikken en denken, WTF was ik mee bezig?
Of: denken, bemoei je er niet mee, en gewoon doorgaan.
Als ik dat 2e denk, pas ik niet in een relatie met mijn partner. En is het wijs, dat hij het uitmaakt.
Kortom TO, spreek hem aan, leg uit, dat dit raar gedrag is, in jouw ogen, en geef hem de kans te stoppen. Stopt hij niet, ga bij hem weg
Als ik dat 2e denk, pas ik niet in een relatie met mijn partner. En is het wijs, dat hij het uitmaakt.
Kortom TO, spreek hem aan, leg uit, dat dit raar gedrag is, in jouw ogen, en geef hem de kans te stoppen. Stopt hij niet, ga bij hem weg
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:08
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:20
Vind dit altijd zo raar, iets te gaan doen wat je zelf geen behoefte aan hebt of niet leuk vind van de ander. En wat als hem dat niet boeit? Wat dan?
Of als hij inderdaad een schijnheil is en dat niet leuk van zijn vrouwtje en jij dat als punt wil gaan gebruiken zodat hij het misschien snapt, dan is hij ineens een wel leuke vent?
Kunnen mensen stoppen met dit soort debiele adviezen geven?
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:25
Hahaha Amen!FeeLucifer01 schreef: ↑01-10-2021 15:20Vind dit altijd zo raar, iets te gaan doen wat je zelf geen behoefte aan hebt of niet leuk vind van de ander. En wat als hem dat niet boeit? Wat dan?
Of als hij inderdaad een schijnheil is en dat niet leuk van zijn vrouwtje en jij dat als punt wil gaan gebruiken zodat hij het misschien snapt, dan is hij ineens een wel leuke vent?
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:25
Ja dat is dus het gekke, ik vertrouw hem verder wel en we klikken echt op elk gebied tot nu toe.forumdame2011 schreef: ↑01-10-2021 15:08@TO ik had in het verleden ook zo'n vriend. Vond aandacht van andere vrouwen/exen ook erg interessant. Toen was Insta er nog niet of nauwelijks maar bottom line was: we passen niet bij elkaar. Ik kon er niet mee omgaan ook al was hij me trouw.
Maar dat stukje vind ik gewoon lastig, waarom zou iemand dat telkens doen?
Stomme onzekerheid
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:26
Eens, maar dit zou ik ook echt niet doen. Ik heb daar geen behoefte aan hahhahaFeeLucifer01 schreef: ↑01-10-2021 15:20Vind dit altijd zo raar, iets te gaan doen wat je zelf geen behoefte aan hebt of niet leuk vind van de ander. En wat als hem dat niet boeit? Wat dan?
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:26
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:27
Ik heb hem hier 2 weken geleden op aangesproken en hij vond het ook onzin dus als het mij onzeker maakt dan zou hij ermee stoppen..lilalinda schreef: ↑01-10-2021 15:06als ik me gênant zou gedragen, dan zou mijn partner tegen me zeggen: Jooh schat, dit wordt gênant. Het is niet verboden, maar besef wat je uitstraalt.
Maar nu sinds een paar dagen, weer een paar.. dus ja ik weet niet zo goed hoe ik het weer moet aankaarten..
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:27
Hier ben ik het ook mee eens .
Helaas ook na ervaring.
Een man waar de hele tijd zijn ego van gestreeld moet worden en groeit van de aandacht.
Ik ben bang dat je alleen maar onzekerder gaat worden in de toekomst en dan niet eens door alleen zijn Instagram. Hij zal je laten merken als hij vind dat jij niet genoeg zijn ego voed en je zelfvertrouwen daalt naar 0 ben ik bang.
Ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk maar dit is mijn ervaring wat ik zelf mee heb gemaakt.
Blijf in jezelf geloven !
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:28
Precies dit!Honingdropje2 schreef: ↑01-10-2021 14:31Ik weet dat we tegenwoordig geacht worden relaxte chicks te zijn, die dat allemaal prima vinden, maar ik zou er niet blij van worden. Het heeft ook ergens iets sneus ofzo, om zo bezig te zijn met vrouwen online terwijl je gewoon een relatie hebt. Bovendien , als het allemaal zo onbelangrijk is, kan hij het toch ook gewoon niet doen?
Ik zou het ook echt a-relaxed vinden. Totaal niet nodig om andere vrouwen aandacht te geven en hiermee je eigen vriendin onzeker te maken in mijn ogen. Die quote is toch, ‘maak je vriendin niet jaloers op andere vrouwen, maar vrouwen jaloers op jouw vriendin.’
Oh ja en, hoe is hij verder op insta? Post die dingen van jullie twee of houdt ie dit dan wel weer prive?
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:29
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:30
"he schat, ik zie dat je toch nog dames toevoegt, ik had gehoopt dat je dat niet meer zou doen"
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:32
Dit dus.Honingdropje2 schreef: ↑01-10-2021 14:31Ik weet dat we tegenwoordig geacht worden relaxte chicks te zijn, die dat allemaal prima vinden, maar ik zou er niet blij van worden. Het heeft ook ergens iets sneus ofzo, om zo bezig te zijn met vrouwen online terwijl je gewoon een relatie hebt. Bovendien , als het allemaal zo onbelangrijk is, kan hij het toch ook gewoon niet doen?
You’re not ugly, you’re just not your type
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:34
Ja dit inderdaad... ik zou sowieso al niet met een man een relatie willen die zo intensief op die manier met social media bezig is. Dan zouden we al niet levellen.Honingdropje2 schreef: ↑01-10-2021 14:31Ik weet dat we tegenwoordig geacht worden relaxte chicks te zijn, die dat allemaal prima vinden, maar ik zou er niet blij van worden. Het heeft ook ergens iets sneus ofzo, om zo bezig te zijn met vrouwen online terwijl je gewoon een relatie hebt. Bovendien , als het allemaal zo onbelangrijk is, kan hij het toch ook gewoon niet doen?
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:35
Dit!FeeLucifer01 schreef: ↑01-10-2021 14:43Het heeft niets met bedriegen te maken denk ik, wel met ego.
En ik vind zelf mannen die van die halfnaakte dames gaan volgen sowieso sneu en geen relatiemateriaal.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:35
Nee hij houdt niks privé, verteld juist vol trots dat hij sinds kort een vriendin heeft .Streepjesbroek12 schreef: ↑01-10-2021 15:28Precies dit!
Ik zou het ook echt a-relaxed vinden. Totaal niet nodig om andere vrouwen aandacht te geven en hiermee je eigen vriendin onzeker te maken in mijn ogen. Die quote is toch, ‘maak je vriendin niet jaloers op andere vrouwen, maar vrouwen jaloers op jouw vriendin.’
Oh ja en, hoe is hij verder op insta? Post die dingen van jullie twee of houdt ie dit dan wel weer prive?
Dus het is niet dat hij mij buiten beeld houdt, verre van. Daarom snap ik hier ook niks van!
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:37
Nee hij geeft ook aan dat hij geen vrouw wilt die helemaal bezig is met social media, en op momenten dat hij geen volgverzoeken ofzo krijgt is ie er ook weinig mee bezig. Hij plaatst weinig foto's, maar het is sinds kort dat hij weer zoveel verzoeken krijgt, heel irritant.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:38
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:38
Ik snap gewoon niet dat je onzeker word van een man die vrouwen dus voornamelijk als oogvlees ziet en ze gaat volgen.
Het zegt geheel niet over jou maar alleen maar over hem en hoe hij denkt over vrouwen. Meer niet.
En je mag echt zoiets als een afknapper zien. of als iemand die dan niet bij jou past.
Hoeft niet. Maar mag echt.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:39
Dus, je advies is? loslaten?FeeLucifer01 schreef: ↑01-10-2021 15:38Ik snap gewoon niet dat je onzeker word van een man die vrouwen dus voornamelijk als oogvlees ziet en ze gaat volgen.
Het zegt geheel niet over jou maar alleen maar over hem en hoe hij denkt over vrouwen. Meer niet.
vrijdag 1 oktober 2021 om 15:40
Ja lastig.. ik snap je in ieder geval helemaal, zou dit ook echt niet oke vinden.haas774 schreef: ↑01-10-2021 15:37Nee hij geeft ook aan dat hij geen vrouw wilt die helemaal bezig is met social media, en op momenten dat hij geen volgverzoeken ofzo krijgt is ie er ook weinig mee bezig. Hij plaatst weinig foto's, maar het is sinds kort dat hij weer zoveel verzoeken krijgt, heel irritant.