Intentie van daten

12-07-2018 08:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje! Ik spreek nu een tijdje af met iemand waarvan niet uitgesproken is wat de intenties zijn. Ik zag hem niet als relatiemateriaal dus na onze hebben we een date gehad en heb ik seks gehad. Ik weet nog steeds niet of hij relatiemateriaal zou kunnen zijn, maar we hebben het gewoon leuk. En wat mij betreft kijken we wat eruit komt.

Nu wil hij vanavond afspreken. Super gezellig natuurlijk, maar ik ben heel licht ongesteld. Het is bijna voorbij. Nu weet ik dus niet naar wat zijn intentie is. Het lijkt mij dus raar om te zeggen dat ik ongesteld ben vanuit het niets. Of kan ik zeggen: he ik weet niet wat jouw intentie is, maar ik ben ongesteld. Ik vind het alsnog gezellig dat je komt, maar we kunnen dan niet seksen. Of er helemaal niks over zeggen en pas hier zeggen als hij een move maakt om te seksen.

Ik weet niet wat slim is. Ik ben niet zo subtiel vaak met dit soort dingen. Dus kan wel wat tactische hulp gebruiken haha
Voor de duidelijkheid: hij komt om te neuken, en zal dus waarschijnlijk ook niet moeilijk doen om wat lichte ongesteldheid

*mannen zijn voorspelbaar*

:biggrin: O_O
Perfecte kans! Ik zou gewoon iets zeggen a la: “gezellig als je langs komt maar meer dan een filmpje kijken zit er deze week niet in if you know what I mean”

(Even vanuitgaande dat jij geen sex wilt tenminste zolang je nog ongesteld bent...)

Zegt die af met een vaag smoesje weet je meteen waar je staat
Want in het Engels klinkt het minder erg.

Je kunt ook buiten de deur afspreken. Bijv zelf voorstellen om in een café af te spreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat wil jij?

Heb je zin om te seksen, dan hoef je niks te zeggen. Liever een andere keer, dan spreek je een andere keer af.

Je hoeft niet voor hem te denken, hij heeft zelf een hoofd.
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
12-07-2018 08:26
Wat wil jij?

Heb je zin om te seksen, dan hoef je niks te zeggen. Liever een andere keer, dan spreek je een andere keer af.

Je hoeft niet voor hem te denken, hij heeft zelf een hoofd.
koekies zijn lekker
Drie gradaties: voor seks, voor gezelschap of om een partner te vinden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sommige mannen zeggen het erbij: ook als je ongesteld bent heb ik heel graag dat je komt.
Als je de man wat beter kent; je hebt hem een aantal keren (zo'n tien keer) gezien, dan zou ik zeggen: "ik kan niet komen want ik ben ongesteld". En dan wacht je zijn reactie af.

Als je hem minder goed kent en je verwacht seks dan zou ik zeggen dat ik ziek ben. En de volgende keer de pil doorslikken als je een afspraak maakt of later afspreken. Je wordt meestal ongesteld op dag drie na de laatste dus dat is goed in te schatten.
En dat moet in 3 berichten?
koekies zijn lekker
Wat Quattro zegt: sommigen hebben geen last (pijn) van menstruatie maar hoe groot dat aantal is weet ik niet.
Frutteput schreef:
12-07-2018 08:17
Perfecte kans! Ik zou gewoon iets zeggen a la: “gezellig als je langs komt maar meer dan een filmpje kijken zit er deze week niet in if you know what I mean”

(Even vanuitgaande dat jij geen sex wilt tenminste zolang je nog ongesteld bent...)

Zegt die af met een vaag smoesje weet je meteen waar je staat
Dit, behalve "you know what i mean" gedeelte. Gewoon "heb wel zin in je maar ik ben nog net niet van mijn ongesteldheid af"
Je kunt hem toch ook pijpen?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Oh, en Beppy's halen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
12-07-2018 09:59
Je kunt hem toch ook pijpen?
Dat kan, als je echt geen pijn meer hebt. Ik zou dat niet voor een vage kennis overhebben om te pretenderen dat dat niet zo is hoor.
retrostar schreef:
12-07-2018 09:36
Als je de man wat beter kent; je hebt hem een aantal keren (zo'n tien keer) gezien, dan zou ik zeggen: "ik kan niet komen want ik ben ongesteld". En dan wacht je zijn reactie af.

Als je hem minder goed kent en je verwacht seks dan zou ik zeggen dat ik ziek ben. En de volgende keer de pil doorslikken als je een afspraak maakt of later afspreken. Je wordt meestal ongesteld op dag drie na de laatste dus dat is goed in te schatten.
Want iedereen is vanzelfsprekend aan de pil?
Ik ga altijd vanuit dat een date komt om een leuke avond te hebben, eten, wijntje, gezellig enzo en niet alleen voor sex, dus vind het wat raar om de keuze om af te spreken, af te laten hangen of je wel of niet ongesteld bent. Ergens komt er wel een moment dat ik zeg dat ik ongesteld ben, blijkt niet echt een onoverkomelijk probleem te zijn is mijn ervaring :rolling: Gewoon afspreken TO :cheer2:
Niks zeggen pas als hij een move maakt. Het gaat er ook niet om wat hij wil en wat zijn intentie is. Wat wil jij, wat is jouw intentie en daar van uit gaan.
Haha oké! Ja voor mij maakt het niet uit of ik wel of niet seks tijdens ongesteldheid. Alhoewel het bij de wat hevigste bloeddagen niet mijn favoriet is. Maar heb nooit last van mijn ongesteldheid.

Ok dan laat ik het gewoon doorgaan en zien waar het schip strandt :p
ananassje schreef:
12-07-2018 14:57
Haha oké! Ja voor mij maakt het niet uit of ik wel of niet seks tijdens ongesteldheid. Alhoewel het bij de wat hevigste bloeddagen niet mijn favoriet is. Maar heb nooit last van mijn ongesteldheid.

Ok dan laat ik het gewoon doorgaan en zien waar het schip strandt :p
in de rode zee :mrgreen:
Wil jij seks als je nog licht ongesteld bent TO?
Dat lijkt me alleen belangrijk.
Al de rest is onzin.
ouwewijsneus schreef:
12-07-2018 15:03
in de rode zee :mrgreen:
Hahaha toen ik het tikte dacht ik oke in goeie context geplaatst ;) ben benieuwd of iemand er een opmerking over gaat maken.
-Bloem- schreef:
12-07-2018 15:26
Wil jij seks als je nog licht ongesteld bent TO?
Dat lijkt me alleen belangrijk.
Al de rest is onzin.
Ja ik wil wel seks :D
ananassje schreef:
12-07-2018 15:34
Dan krijg je seks! :whip:
koekies zijn lekker
ananassje schreef:
12-07-2018 15:34
Oké, dan laat je de date gewoon doorgaan en gezien nog maar licht ongesteld bent dan zal daar tijdens jullie minnespel niet veel (of zelfs niets) meer van te merken zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven