Internationale baan

21-08-2021 12:51 26 berichten
Mijn vriendin doet de studie Creative Bussiness. Dit is een internationale studie waarbij ze dus later een baan kan hebben waarbij er een kans is dat ze (veel) in het buitenland zit. Ze geeft aan dat ze veel geld wil verdienen voor haar kinderen later en als het dan een baan is waarvoor ze naar het buitenland moet dan zei het zo, zegt ze.

Natuurlijk gun ik haar een mooie job dat goed betaald, alleen zou ik haar ontzettend missen als ze zovaak van huis weg is. Alles, en dus ook de kids, komt dan later op mij aan als ze in het buitenland zit. Het klinkt misschien egoïstisch als ik zeg dat ze ook een beetje rekening met mij moet houden, als ze echt in onze toekomst geloofd. Ik wil haar echter ook niet in de weg staan.

Ook is ze van plan haar studie een jaar in het buitenland te volgen en weet niet wat dat voor onze relatie betekent.

Wat is jullie ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jarenlang een sedentaire baan in een internationaal bedrijf gehad. Heb vele exportmanagers (ik neem aan dat ze zo n baan wilt) zien komen en gaan. Meestal waren het jonge mannen die van reizen hielden. Na een aantal jaren waren ze daar wel op uitgekeken, zochten ze een meer sedentaire baan en stichtten ze een gezin.
Kortom, ik denk dat het probleem zich vanzelf oplost ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven