Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@The_Fonz: Ja nou ja, misschien is het bij vrouwenprofielen anders, maar juist in zulke gevallen valt er weinig tussen de regels door te lezen voor mij. Ik raak snel afgeleid door bepaalde clichés, haha. Wil wel een beetje humor en eigenheid zien.

(al is het maar omdat ik anders mezelf meteen zo'n mafklapper voel 😆)
Alle reacties Link kopieren
@famkej, ik heb me aangemeld als contactpersoon

@Leentje, Utrecht is nu m'n stadje.

Gisteren rp account aangemaakt. Niet al te lang nagedacht over

de porfieltekst, dan is het ook wat oprechter, niet teveel denken.

En vanochtend had ik een mailtje. Ik dacht, spam, maar volgens

mij is er een geïnteresseerde. (Wooh!). Dus in den middag even

een berichtje terug sturen.

Was het tinder een beetje zat ondertussen. Afgelopen 2 weken

best een paar matches, ze praten alleen niet terug -_-

En ik had nog wel de beste van m'n tinder profielteksten gekozen
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Misschien een rare vraag maar vanaf hoeveel dates is het normaal om een keertje seks te hebben? Wanneer is het te snel en hoe weet je of het alleen maar om de seks gaat. Je leest het nog al is dat het bij veel mannen daarom gaat.
Hola ik ben er nog, moet weer rennen. Tis nu met ziekig hoofd zonder grap werken eten slapen!

MissP kijk nou eens wat JIJ wil. Wil jij hem? Hij is jou duidelijk niet vergeten. En heeft ook duidelijk gevoelens. Het is jaren later. Doe nou relaxed en geef het een kans. je kent de risico's kijk daarvoor uit. Heb ik ook gedaan met latter, en toen het de verkeerde kant opging heb ik stappen ondernomen. En nu zien we elkaar nog steeds regelmatig en chat ik een beetje op okc. Mss ook daten. Sta in je eigen kracht en als jij hem wil. Go for it! Zolang je je eisen maar vasthoudt. Maar dat ligt aan jou en niet aan hem!
@winterzalm, ik (man) kan alleen voor mezelf spreken. Bij mij is geen exact moment, heb een keer maanden gedate met een dame voordat het gebeurde. En ook een keer was het de eerste keer, en tweede, al raak. Ik was gek op beide meiden en alleen seks was helemaal niet mijn doel.

Doen waar jij je goed bij voelt, let niet op wat "mannen" willen.
@Buffie, als iedereen een anoniem mailadres heeft gebruikt zou dat kunnen ja..... maar dat is dus niet zo en ik heb beloofd anonimiteit te waarborgen dus vandaar mijn vraag. Maar komt goed we have a volunteer!

@Systeemkast, thanx dat jij contactpersoon wilt zijn! RP is mij wel bevallen in het verleden. Je kunt veel informatie zien en makkelijk contacten onderhouden. Ben benieuwd, vrouw die man benaderd is goed op RP. En vanmiddag, waarom niet nu?

@Winterzalm, ik denk dat daar geen standaard antwoord op is. Belangrijkste is naar je onderbuikgevoel te luisteren v.w.b. intenties. En let op gedrag i.p.v. (mooie) woorden. Hoe snel iemand dat doet verschilt per persoon en er is geen goed of slecht. Je moet het doen als jij dat wilt, niet omdat het verwacht wordt. Persoonlijk vind ik het ook een onderdeel van ontdekken of iemand bij je past, maar ik ben niet van seks op de 1e date. Merk wel dat mannen het 'bijzonder' vinden als je wacht tot na een aantal dates en dat is eigenlijk ook bijzonder (want als ze je echt leuk vinden dan wachten ze wel). Hoe oud ben je? Want ik denk dat dat ook wel van invloed kan zijn.
Update:

Gisteren weer lang met ex ge-apt. Hij komt vrijdag.

Ik ben benieuwd. Gisteren was hij weer super vaag. Volgens mij weet hij echt niet wat hij wil. Wederom complimenten en veel vragen over mijn reis van vorig jaar. Hij gaat deze reis dit jaar maken. Met ex verloofde en familie. Volgens hem kon hij niet meer annuleren... Even een oke momentje. Vooral toen hij zei dat hij die reis liever met mij zou maken. Dubbel oke momentje.

Toen ik aan gaf dat hij nu even lekker single moet zijn en eerst zelf goed weer in zijn vel moet zitten, gaf hij aan: "ja joh. Dit jaar geen relaties voor mij." Vervolgens begon hij over dat hij wel intimiteit miste. Al heel lang. Ook nog toen hij met haar was. Op het laatste van zijn relatie was dat erg min.

Dus, ben nu extra op mijn hoede. Als ik vrijdag het idee krijg dat hij hoopt op fwb, wijs ik hem de deur. En sowieso ga ik hem op de man afvragen waarom hij nu ineens wil praten over toen.

Wordt vervolgd.

Hoe is het met de rest hier? Nog happy stories?
Carpe Diem!
@MissP, ik had een heel verhaal getypt maar ik kan en mag niet oordelen. Ik vind het helemaal niet goed klinken en wat de man ook zegt, het is net uit èn hij gaat nog met ex-verloofde op vakantie.... Hoop dat ik het mis heb.

Hier in ruste zoals je weet, dus geen leuke spannende verhalen. Alleen veel contact met FB man, echt leuk en ben nieuwsgierig maar voorlopig is het alleen dit (al wil hij wel een keer bellen).
@missp, Ik lees 'super vaag' en 'extra op mijn hoede'.

Kan het zijn dat je dat soort types zoekt?

Ik heb net de rp lady een berichtje terug gestuurd. Even rustig afwachten en me

verder krom lachen om het "Zoekt Vriendin" oproepje dat ik gisteren in de appie

zag hangen. Ge-wel-dig, wat een held.

Misschien iets voor mij. Nerd van 30 zoekt vriendin, liefst rokend, drinkend en vloekend.

06-@#$%#$^@#$. En dan proberen te schrijven in comic sans, met wat spelfouten

@famkej, klinkt wel belovend.
@ misspatrice, hmmm, ik denk dat je er goed aan doet om op je hoede te zijn. Als een man zegt dat hij geen relatie wil, kan je hem meestal maar beter geloven. Heb ik zelf ook wel ondervonden. Even afwachten vrijdag. Meestal is het zo dat als iets je zo bezighoudt, dat je intuitie ergens iets oppikt. En dat is meestal geen goed teken. Althans, dat is bij mij meestal het geval.

@winterzalm, wisselt. bijde ene man heb ik 5 dates gewacht. bij de andere ben ik meteen het bed in gedoken. Gewoon doen wat op dat moment goed voelt.

al merk ik dat het mijn blik vertroebelt als ik snel intiem met een man ben. Dan denk ik dat ik iemand leuker ga vinden dan dat ik normaal zou doen.

@ systeemkast, hahah!

Leuk dat je meteen al een berichtje hebt!

ik vind zo'n tekstje (op tinder) best belangrijk merk ik. Als het een suffe opsomming is zakt mijn interesse altijd een beetje in. Bij een tekstje in de trant van 'ik hou van hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.' haak ik helemaal af!

Bij iets grappigs of iets origineels klik ik vaak op like, ook al spreekt het uiterlijk me iets minder aan.

@famke, leuk! toch weer een dingetje in het vat!

Ik heb zelf wel iets van meneer gehoord, alleen heb ik nu al ander dingen afgesproken deze week. Waaronder vanavond een date met een nieuwe man ! Wordt nog druk (luxeproblemen). Ik hoop nog steeds op eerste-date-seks-man, maar ik heb besloten om verder te kijken. Even kijken of die nieuwe leuk is. Ik denk het luxeprobleem zich vanzelf op gaat lossen, omdat ik gebrek aan enthousiasme bespeur bij de andere twee.
Ik kom ook weer eens kijken hier. Had vanmorgen een berichtje van een tindermatch die ik net ken. Of ik van knuffelen hou. Toen hij hoorde dat ik thuis aan het werk was, had hij ineens heel veel zin in een knuffel. Is knuffelen tinderslang voor neuken? Haha, ik had er geen zin in om 9 uur 's morgens

Maar ja, verder niet veel actie hier, dus ik kijk het nog maar even aan. Misschien eerst maar eens een bakkie doen voordat we gaan knuffelen. En misschien ook niet, ligt aan zijn doorzettingsvermogen en veel mannen hebben dat niet echt is mijn ervaring.

Ik vind tekst op tinder ook belangrijk. Geen tekst zal ik zelden liken, of iemand moet echt wel een heel erg leuk hoofd hebben. Een grappige tekst maakt de meeste kans. Al heb ik vanmorgen wel de 'if size matter klik op het hartje' weggeswipet
@winkje

Je weet niet half hoevaak ik "ik hou van leuke dingen doen" tegen kom.

Waarom houden mensen van leuke dingen? Wat is er zo leuk aan leuk?

Sorry, ik kan daar echt niet bij. Tenzij leuk het doorknippen van de lijnen

van mensen die hun hond uit laten is, of stilstaan in een draaideur, snap

ik echt niet de reden om het op je tinder profiel te zetten.

Leuke dingen doen, tinder is een veel te simpel platform voor zulk soort

existentiële openbaringen. Staat haaks op de zonnebril/duckface foto erboven.

In het geval van leuke dingen doen, lees ik toch echt liever functioneel wit.

ps efelide, Size matters. Hoe meer size, hoe meer inhoud
@ systeemkast, haha. Gelukkig houden alle andere mensen niet van lekker eten en leuke dingen doen, maar van verschrikkelijk saaie bezigheden en vies uitgekotst voedsel.

En puppy's...... die mannen hebben waarschijnlijk niet eens een puppy of een kitten. Maar op die ene dag dat ze een puppy vasthielden... jeetje, hebben zij even mooi een foto genomen!.....Alsof je dat beestje aan de andere kant van de lijn krijgt.
Hahaha winkje.

En sommige mensen hebben photoshop
penissen.....
@Winkje, huh Penissen?????? Wat mis ik hier hahahaha
Haha, dat was tegen systeemkast. Over de dingen die we op tinder tegenkomen.(zie gesprek hierboven)

Zonder context lijkt het alsof ik tourette heb, haha
En vrouwen maar klagen, terwijl een stel onthulde borsten geen

negatieve kritieken zouden krijgen op fok.nl

Ik laat tinder even voor wat het is. Een potje tinder strijd is wel weer leuk.

Maar ga nu weer klassiek op een profielen datingsite berichtjes sturen.
Ik klaag niet hoor systeemkast, laat die piemels en tieten maar komen . Ik had het wel gelezen hoor Winkje, maar Systeemkast die het heeft over size does matter en jouw piemels riep bij mij beelden op
hahaha,

Vrouwen willen toch een man met inhoud?

Dan kap ik wel met m'n brood & water gevangenis dieet.

T'is ook nooit goed

Lijkt me wel wat, een dating app waarbij alleen maar de

lady en gentlemen parts op de foto staan.

Gat in de markt als app?

Misschien over 300 jaar.
@Systeemkast, die sites zijn er wel hoor (seks sites veel van dat soort foto's toch?). En normaal volg ik je wel, maar kappen met je brood & water gevangenis dieet? haha
Dat soort sites zijn praktisch allemaal nep, gevuld met nep vrouwen accounts.

Dat... heb ik ergens gelezen op internet.

No worries, dieten doe ik nooit aan. Ik ben gewoon te druk om uitgebreid te koken elke dag.
@ winterzalm, doe waar jij je goed bij voelt. Ik heb een keer een hint genegeerd om seks te hebben omdat ik dame in kwestie echt zag zitten en dat daarmee wilde overbrengen. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen probleem met bij de eerste date seks hebben en neem het een vrouw ook niet kwalijk.

@ koekske, ja, ik kan mij voorstellen dat het wat wegzakt. Het nieuwe is altijd een beetje raar, moet de eerste weken ook altijd wennen aan het hebben van een vriendin, terwijl ik dan al zeker ben van mijn gevoelens.

Vrouwenprofielen zijn vaak erg onderontwikkeld. Ik kijk soms wekenlang tegen "Tekst doe ik later wel." aan.
ik had normaal een afspraakje met iemand volgende week .. ik heb er amper een week mee gechat, was wel tof, hij had ook 1x gebeld en klonk een fijne man te zijn.

Tot hij gisteren belde .. hij was op reis vertrokken en had mij 3x gebeld.. daarna stuurde hij een bericht om te zeggen hoe het daar was, ik regageer niet direct (gsm was aan het laden) dus na 5 min stuurde hij weer exact datzelfde bericht. Nadien belde hij wéér. Ik nam op, wat gepraat. Hij zei dat zn vriend die meewas naar de kapper ging en dat hij ook wou gaan maar eigelijk was zn haar nog te kort zei hij. Hij vroeg dan wat hij moest doen, wtf. Dus ik zei dat ik dat niet kan zeggen (ah nee, heb em nog nooit gezien dus wat weet ik daar nou van)

Alé, na 5 min discussieren besloot hij toch zijn haar te laten korter scheren...( why he wanted my opinion??)

Hij vraagt of ik het nog zag zitten, eerlijk gezegd twijfelde ik wat maar dacht ok,ik geef hem die kans. Alé, gesprek was gedaan.. nog geen halfuur later belde die weer 2x!! Hij vroeg of ik boos was via een sms. Ik zeg nee tuurlijk niet waarom. enzovoort en heb gezegd dat ik het raar vind dat hij zoveel belt, en dat ik m amper ken. Dus komt erop neer dat ik het niet leuk vind hé.

Blijft die hele tijd smsen, en dat hij wil uitleggen waarom hij wou bellen.

Ik zeg dat ik dat niet wil en dat hij maar moet genieten van zn vakantie... Die gaf niet op hé, ik werd kwaad en heb gezegd dat ik ook niet vraag welke kleur van broek ik aan moet en dat ik wil dat hij stopt met te sturen. (eerst doet hij wat zielig, je kent het wel) en ik antwoord weer niet direct, word hij kwaad! Ik zeg sorry ik twijfel om nog af te spreken, als je niet normaal kan doen. (aan telefoon zei hij overigens ook dat hij bezorgd was omdat ik niet opnam wtf) en hij was kwaad en zei "ik dacht dat jij een lief meisje was" en nog vanalles wat verwijtend was. Ik stopte met antwoorden, die blijft gewoon doorgaan. En dan stuurde hij ineens "met bruin zou je mooi staan" ik antwoorde weer niet, en dan stuurde hij snachts "bedankt voor mn vakantie te verpesten!!! dat ben je in geslaagd!"

LOSER. EN dan te bedenken dat die 9 jaar ouder is als mij .... klein kind :')
Hahahah, Nevermind. wat een verhaal. Blij dat je niet met hem afgesproken hebt. Wat een achterlijke vent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven