Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Systeemkast, ah ben jij het type 'ik wou juist dat ik jou was - niet het kussen, maar het matras was'..?
@maka, Haha, ja. Niet de auto, maar de flitspaal was.

Ik heb de illusie wel redelijk veelzijdig te zijn.

Voorzijde, achterzijde, zijdezijde.

Issue is meer dat ik ervaar dat maar één zijde zichtbaar is.

Dat is dan weer de keerzijde.

Daarom probeer ik van zijde te wisselen, zodat ik niet zijdelings

langs al de leuke meiden ga.

Blegh, mijn computer loopt vast.

@famkej, ik heb al een klein aantal nieuwe tinder contacten.

Alleen is de enige die een berichtje terug heeft gestuurd, buitenlands.

Toerist, ramptoerist of expat, geen idee. Ik zie wel.

Haha, je hebt ze gelezen. Zondagochtend begon met een aantal slechte

zinnen in m'n hoofd. Vandaar het verzoek naar kritische ogen.

Ik zal de uitzending vanavond proberen op te vissen.

Misschien slaag ik dan wel eens in hengelen.

Ooooooh! Wat een strijdmoedigheid zo op de vroege maandagochtend.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ Winkje: ik zou het laten. Nooit een man als een hond achterna zitten.

@ Systeemkast: ook hier is er gelachen geworden vanwege de openingszinnen in het Tinder topic. Humor is belangrijk! Wees jezelf. Komt goed. Niet te veel jagen.

@ Famkej: ik weet het. Ik maak mezelf ook gek. Heb alleen geen zin in een herhaling van toen. Denk dat ik gewoon het hem op de man af moet aangeven. Dan kan ik zien hoe hij reageert daarop. Wie weet kan ik daar meer mee :p. Plus, hij weet dan hoe ik erin sta. Zij wil wel op ten duur kinderen maar NU niet. Ze is net afgestudeerd en wil eerst werken. Wat ik ook helemaal begrijp. Maar ja, je weet nooit hoe iemand kan veranderen van gedachte / mening.

Broer begrijpt dat vaak niet. Heeft Asperger. Dus je moet hem vaak 10 x dingen uitleggen. En om dat te doen waar ex lief bij is, komt ook zo bitcherig over. :p
Carpe Diem!
@Systeemkast, haha je bent wel grappig! En dat is iig een goede eigenschap/pre ;).
@MissP, ah ik snap het van je broer. Nee dan zou ik het ook nooit doen, fijn als hij zich veilig voelt bij jou. Hoe lang is het uit met die ex? Want 7 jaar en 2 jaar uit is iets anders dan 7 jaar en 3 maanden uit. Ik merk dat mannen toch meer verwerkingstijd nodig hebben dan ik vaak denk, minstens een jaar is veiliger. Hij is dus vrij stellig over het NU krijgen van kinderen, want hij wil zo te zien niet wachten. Misschien voelt hij dan sowieso niet genoeg? Aangeven is altijd goed, maar dan moet je daarna ook beslissen of je het aandurft of niet ok?
@Famkej: hij is geloof ik 3 of 4 maanden vrijgezel nu. Hij geeft aan nu lekker te genieten maar dat hij toch wel op een leeftijd is aan kinderen te willen beginnen.

Bedoel je voelt hij sowieso niet genoeg voor haar? Omdat hij niet wil wachten op haar meer? Ik kreeg overigens het gevoel dat dat puntje niet het enige was dat er niet goed ging. Hij gaf aan dat ze niets leuks meer samen deden en alleen nog maar op de bank deden hangen. Sleur. Het zal wel een optelsom zijn denk ik.

We zullen zien. Misschien dat ik hem vanavond een apje stuur. Gezien het stil is aan de overkant.
Carpe Diem!
MissP, ik vind 3-4 maanden vrij erg kort na een 7 jaar durende relatie incl. verloving. Dat in combinatie met je voorgaande verhalen roept een gevoel op dat de man niet goed alleen kan zijn en dat het inderdaad weleens een risico zou zijn. Kijk uit hoor!

En hij is wel op een leeftijd om aan kinderen te beginnen..... moet je dan niet eerst een stabiele, goede relatie hebben? En ja ik neem aan dat er meer achter die break up zit, want als hij NU kinderen wil dan moet hij ook maar net iemand treffen die dat ook direct wil. Had hij net zo goed op ex kunnen wachten, dus er moet haast meer zijn.
@Famkej: precies. Dat heb ik hem ook gezegd. In de zin van: ja, ik wil heel graag moeder worden. OOIT. Met de juiste man. En in een stabiele relatie. Dus wat dat betreft ben ik heel duidelijk.

Dat hij slecht is in alleen zijn, weet ik. Hij is meestal wel iemand die snel van de ene in de andere relatie springt. Weliswaar bijna allemaal wel lange relatie maar dan nog. Hopelijk snap je nu dan ook waarom ik niet zo goed weet hoe ik hiermee moet omgaan. Dat ik niet weer het tussendoortje wil zijn.

Hoe staat het bij jou nu? Nog alles in een rustig vaarwater?
Carpe Diem!
@ misspatrice, Het verhaal klinkt niet echt hoopvol. 3-4 maanden is nog echt ontzettend kort, als je het mij vraagt. Ik heb je verhaal niet helemaal gelezen denk ik. maar wat is de rede geweest dat het uit is gegaan tussen jullie?
@Winkje: hij zat (9 jaar geleden) nog te veel met zijn hoofd bij zijn ex. Dat is de reden waarom ik het toen heb uitgemaakt. En dus nu weer de twijfel of dat niet weer zou kunnen gaan gebeuren.
Carpe Diem!
@maka ik denk niet dat het perse is dat hij (in mijn geval) geen tijd genoeg heeft, maar dat het de combi is van beide kinderen (naast werk ed) en we wonen ook niet in dezelfde stad.

Wat ik wel heb, dat het gevoel wat wegzakt als er een week tussen de dates zit met niet heel veel contact tussendoor. Of nou ja, het contact is er wel maar heel minimaal en via app natuurlijk ook best oppervlakkig. Hij lijkt ook niet echt een beller (ik ook niet, maar inmiddels bel ik dus wel af en toe naar hem)

Het wordt anders als de kinderen op een gegeven moment hem leren kennen, dan kan hij veel makkelijker hier komen en ook blijven slapen tzt.

Maar ik merk dus nu wel dat het lijntje een beetje warm moet blijven anders zakt het wat weg. Is dat gek?

Heb jij dat ook @ngs?
Ja, dat kan ik me dan goed voorstellen. Klinkt inderdaad alsof hij van de ene relatie in de andere rolt. Dan wordt je een soort opvulling voor het gat dat zijn ex laat.

Al is het dan wel positief dat hij niet hard achter je aanzit. Klinkt misschien raar, maar als hij dat gat graag wil vullen, zou hij, denk ik, hard op zoek zijn naar een nieuwe vlam.
@misspatrice; ik ben het met de anderen eens. Ik zou vooral goed op mezelf passen en uitkijken dat het geen herhaling van zetten wordt.

Als je dat in je achterhoofd houdt, kan je prima eens kijken hoe het verder gaat. Moeilijke situatie lijkt me!
Voor de ene kant ben ik echt nieuwsgierig waarom hij nu ineens komt met die brief etc. En daar geeft hij me gewoon geen antwoord op. Merk wel dat hij in mijn gedachte zit. En dat was eerst dus niet. Hij heeft me dus wel echt getriggerd door te beginnen over vroeger.

Mijn opgebouwde muurtje staat er, als hij echt wil, zal hij moeite moeten doen om daarover heen te klimmen.

Ik ga me niet zo maar weer erin storten. Thanks voor alle adviezen hier.

Nu weer over tot de orde: internetdaten.

Wie o wie nog leuke / spannende verhalen? :p
Carpe Diem!
Ik denk dat ik twee NEXT gevalletjes heb: eerste-date-seks-man en deze van vorige week.

Gelukkig morgen een nieuwe date. Kan ik makkelijker die andere mannen laten zitten. Hoewel ik het van eerste-date-seks-man wel erg jammer vind. Vers bloed dan maar!

overigens heb ik een profiel op Okc aangemaakt en jezus! wat een opdringerige mensen! ik ben misschien te beleeft dat ik in het begin netjes antwoord geef. Maar sommige mannen blijven maar vragen en sturen. Ik heb al gezegd dat ik geen interesse heb

Hebben jullie hier ook dezelfde ervaring mee?
@miss patrice,

Goed dat je wel voorzichtig bent. Maar je hebt dus wel een goede reden om toch

interesse in hem te hebben. Zijn er geen betere opties in Limboland? Waar je niet

op je hoede voor hoeft te zijn.

Hier weinig, een trofee van die foto competitie@paiq gekregen, berichtje naar haar gestuurd.

En eind van de week even met een wing-lady in het wild (een kroeg) wat proberen

onzin te praten tegen de (waarschijnlijk bezette of totaal niet geïnteresseerde) dames.

En drinken, veel drinken. Sta al maanden droog, lijk op een draadloze mummy.
@ Miss P., wij zitten hier allemaal omdat al onze vorige relaties niet geslaagd zijn. En we zoeken iemand wiens vorige relaties allemaal niet geslaagd zijn. Hopelijk hebben we er allemaal weer van geleerd en kan het nu wel lukken.

Ik vindt 3-4 maanden ook wel heel vroeg, maar eerlijk gezegd is er geen methode om voor een bepaalde situatie te bepalen wat een goede tijd is. Maar eerlijk gezegd, wat heb je te verliezen?

@ rasa, wat een slappe hap-opmerking. Als je wat in iemand ziet, dan doe je je best om goed over te komen en als je dat echt niet kan op brengen afbellen. Nu klinkt het alsof hij alles op jou schuift (wat voor hem mentaal ook zo kan werken. Sommige mensen hebben het nodig dat zij het probleem niet zijn).

@ systeemkast, hoewel ik momenteel geen problemen zal hebben met een FWB, denk ik niet dat het een succesvolle manier naar een relatie is. 1. Iemand die vooral op seks uit is, gedraagt zich anders en is vaak een heel ander type man dan de vaste relatiezoeker. Lijkt mij sterk dat je dat gedrag kan imiteren.. 2. Ik heb eigenlijk geen idee hoe vrouwen aan een FWB komen, want niemand hangt het aan mijn neus dat ze er één hebben. Hoe moet ik er één vinden als man? 3 Er zijn genoeg gegadigden denk ik, dus de concurrentie lijkt mij moordend. 4. Besef dat een FWB waarschijnlijk al afgekeurd is als relatiemateriaal.

Ik schat mijn kansen op een FWB eigenlijk ook erg laag in dit jaar, hoewel het leuk zou wezen.
@ sybreed, volgens mij is een FWB niet vaak een doel voor een vrouw. Het doet zich meestal gewoon voor. In mijn geval is het meestal zo dat ik eerst met iemand date, of er gebeurd wat met iemand in mijn vriendengroep. En dan blijf ik daarbij hangen terwijl ik diegene dan niet leuk genoeg vind voor iets serieus. Soms groeit dat trouwens wel.
MissP, ik sluit me aan bij de rest....

Koekske, het is idd niet zozeer dat hij er geen tijd voor vrij wil maken maar het is gewoon lastig. En mr.leuk woont idd ook niet in mijn stad...en ik heb geen auto... Maakt het niet makkelijk allemaal...maar de tijd zal het leren en idd als de kinderen erbij betrokken zullen zijn word het allemaal makkelijker. En ik zat net te bedenken dat we elkaar 26 dec ontmoet hebben en 27 jan date 5 hebben, 5 dates in 1 maand is best netjes toch?

Ik herken je gevoel tussen de dates niet, maar scheelt misschien dat de berichtjes die wij uitwisselen wat meer diepgang hebben ook al zijn het er niet veel... Wij zijn een beetje in de stijl van mailen doorgegaan alleen dan via de app en dus niet alleen 'werk ze' en 'slaap lekker' etc... Bellen hebben wij dan weer nog niet gedaan...
AAAwwww, Yeah!

Relatieplaneet profiel aangemaakt.

Ff rondgekeken naar wat voor type ladies daar onderduiken.

Ben nog geen rare tegen gekomen, zal wel aan mij liggen.

Maar veel keuze, denk wel dat ik even een maandje volslank member ga worden.
Systeemkast: mag ik vragen waar jij woont?
@Systeemkast, ben benieuwd! Hengelen maar :-)

@Ngs, dat is hartstikke netjes want er zit voortgang in. Klinkt goed hoor, dus niet meer zo onrustig worden he

@Koekske, dat afnemen herken ik wel. On top of the world als je samen bent en dan na een paar dagen neemt dat gevoel af, simpelweg omdat je het contact mist en het gevoel nog zo pril is waardoor het niet vanzelfsprekend of zeker is. Ik denk dat dat een kwestie van tijd en vertrouwen in de relatie is hoor. Zeker met een 'niet-zo'n-apper' is dat gewoon lastiger tussentijds vast te houden. Je moet er dan maar op vertrouwen dat het gevoel nog hetzelfde is, dat weet je wel (op zich) maar maakt soms wat onzeker en dat heeft weerslag op je gevoel. Tenminste zo werkt het bij mij :-)

@Sybreed, ik denk dat een man niet zo snel een fwb vindt, hooguit een seks date. Als ik al met iemand het bed in dook vroeger zonder relatie was het met iemand die in eerste instantie relatiemateriaal was en waarbij dat niet bleek te werken, maar er wel een klik was op emotioneel en fysiek gebied. Ik denk dus dat het vaak 'toevallig' ergens uit voortkomt.

@MissP, als ik heel eerlijk ben vind ik het niet goed klinken. Niet alleen kunnen zijn, van ene relatie in de andere. Bij jou ex niet kunnen vergeten en nu weg na 7 jaar maar pas 3-4 maanden. Zou het niet gewoon vertrouwd kunnen zijn met jou, makkelijker op te pakken dan iets nieuws te beginnen zeg maar. Kijk uit hoor meis en kijk vooral naar gedrag i.p.v. woorden. En ja hier nog steeds rustig, weinig te melden dus.

Hier alleen contact met FB man en dat bevalt me wel die rust. Wel veel en lang contact 's avonds, maar hebben het niet over daten want niet aan de orde. Grappig dat de druk eraf is en dat voelt goed voor nu. Nu maar eens bedenken wat ik met mijn vrije dagen ga doen nu ik niet date :-)
Trouwens nog een vraag voor de forum date. Wie is er absoluut zeker van de partij en wil fungeren als contactpersoon en zijn telefoonnummer in PB sturen wat ik in de bevestigingsmail mag vernoemen? Dit is handig voor mensen die op het laatste moment afzeggen, het niet kunnen vinden etc. Ik wil zelf liever anoniem(er) blijven + ik heb alleen een telefoon(nummer) van de zaak en dat deel ik niet snel. Dus wie o wie :-)
@coolpack2 hahaha inderdaad, het enige wat ik lees is dan: ik ben onzeker.... En: ik durf niets over mezelf te vertellen. Of: nou, als iemand het niet leuk vindt, kan ik altijd zeggen dat het van mijn collega's komt en niet van mij...

Maar geeft niet, hoor. Ik moet er altijd wat om lachen. Tussen de regels door kan je pas echt kezen hoe iemand is!! Geweldig, dat is een studie op zich!
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
quote:famkej schreef op 19 januari 2015 @ 21:58:

Trouwens nog een vraag voor de forum date. Wie is er absoluut zeker van de partij en wil fungeren als contactpersoon en zijn telefoonnummer in PB sturen wat ik in de bevestigingsmail mag vernoemen? Dit is handig voor mensen die op het laatste moment afzeggen, het niet kunnen vinden etc. Ik wil zelf liever anoniem(er) blijven + ik heb alleen een telefoon(nummer) van de zaak en dat deel ik niet snel. Dus wie o wie :-)Als iedereen een anoniem mailadres heeft gebruikt kun je ook de bevestigingsmail naar allen sturen met de mailadressen zichtbaar. Iedereen kan toch wel mail lezen op zijn telefoon en dan kun je dus afzeggen, weg vragen, enz via de groepsmail? Je hebt het er maar druk mee Famke! Leuk dat je het regelt!
Klaar mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven