Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: Hmm wel nice. Lekker zijn ganetje laten gaan. Wie weet wat ervan komt.

@Winkje: Ik let idd op. Ben natuurlijk wel zo slim om hem eerst aan de tv te laten werken. Als er dan daarna een heftige discussie ontstaat, heb ik er wel iets aan gehad lol. I know, kreng. We zullen zien. Kreeg net weer een berichtje van hem. Hoe het vanmiddag was gegaan in he crematorium. Wel lief weer. Zucht, hij weet het volgens mij zelf echt niet. En dan ga ik mijn handen er ook echt niet aan branden.

Maar eh, hoe komen we van internetdaten in een keer over penissen te praten? Niet dat je mij hoort klagen hoor. Kuch.

Oh ja, was uit verveling aan het tinderen. Ik heb me toch een leuke match. Hij woont alleen in Haarlem. Zijn broertje woont hier. Zaterdag kom hij waarschijnlijk weer naar het zuiden. Wie weet..

Van mijn andere Tinderman (Afrikaantje) niets gehoord. Hij is momenteel bij familie in Afrika. Dat is het laatste dat hij apte.

Ik hou mijn lijntjes warm.
Carpe Diem!
@Nevermind, die is dus compleet van het padje af... En nu? Blijft hij je lastigvallen of is hij afgedropen?

@ngs en @koekske, ik herken dat ook wel hoor, dat het een beetje inzakt tussen twee dates in. De dag na de date zit hij nog vers in je geheugen en ben je aan het nagenieten, maar daarna ga je toch weer over tot de orde van de dag. Het hoort er denk ik een beetje bij als je elkaar op deze manier ontmoet. En zolang je maar in vuur en vlam staat als je hem ziet, is er ook niet zo heel veel aan de hand, toch?
hoe het nu met jou Rasa? Al een beetje bijgekomen van afgelopen weekend?
rasa, ik heb er vandaag gelukkig niets meer van gehoord vandaag .. hopelijk blijft het zo.

Creep.
quote:winkje87 schreef op 20 januari 2015 @ 19:03:

hoe het nu met jou Rasa? Al een beetje bijgekomen van afgelopen weekend?Thanks winkje, ik ben wel weer een beetje over de teleurstelling heen. Het is nu een voordeel dat hij nog geen enkele rol speelde in mijn dagelijks leven. Ik kan dus weer geruisloos over tot de orde van de dag.
@ Miss P: laagdrempelig/praktisch er in staan en andere lijntjes warm houden, lijkt mij verstandig. Touwtjes in handen nemen.

@ Rasa: Fijn dat je de teleurstelling weer een beetje te boven bent, mag best even een week over heen gaan. Even je focus op andere dingen.

@ Systeemkast: Tof dat je gelijk al reactie kreeg, prima toch dat je even paar uurtjes wacht met reageren! Al weer reactie terug?

@ Winkje: veel plezier vnv!

@ Efelide: die knuffel klinkt niet goedddd

@ Nevermind: brrr

Hier gaat het zo zo, naar aanleiding van een gesprekje met een paiq man gister, realiseer ik mij dat ik te graag wil. Moet het een beetje loslaten. Ik focus mij nu even op twee mannen waar ik nu contact mee heb, geen andere contacten. Even rustig aan en meer loslaten.
@Winkje, nee hoor niet echt 'dingen in het vat'. Ik ben echt in de ruststand, al heb ik dus wel al een week veel contact met FB man. Het is veilig want hij is er ook niet klaar voor en dat hebben we ook gezegd. Je went wel snel aan contact, zit snel in je systeem, is dat herkenbaar voor mensen? Op zich kan ik me wel voorstellen dat we elkaar ooit gaan zien, maar dat zal dus nog wel een tijdje duren en ik kan me ook voorstellen dat het op een moment gewoon doodbloedt. Voor mij nog om het even, niet omdat ik hem niet leuk vindt, integendeel, maar omdat ik er gewoon even geen zin in heb om me weer op te laden voor een date.

Hoe is het nu met eerste-date-seks-man (blijft geweldige naam ), hoor je nog weleens wat? En leuk nog een andere date, wanneer staat die gepland?

Ik vind teksten op Tinder niet heel belangrijk, maar als er tekst staat dan let ik er wel meer op (dus beter geen tekst dan verkeerde tekst). In eerste instantie kijk ik dan toch naar de foto's en wat informatie over kinderen/opleiding etc.

@Nevermind, brrrrr, dat zou ik gewoon eng vinden. Blokkeren die idioot!

@Sybreed, grappig wat je zegt. Want je stelt seks uit (hint genegeerd), omdat je daarmee wilde aangeven dat je serieus met haar was maar aan de andere kant heb je geen probleem met eerste date seks en neem je dat een vrouw ook niet kwalijk. Ik volg je, maar kennelijk is uitstellen/wachten wel een teken bij jou dat je het serieus meent en dat zegt ook wel iets. Ik geloof er trouwens ook heilig in dat als een man geïnteresseerd is, echt geïnteresseerd, hij gewoon wacht als dat nodig is.

@MissP, goed dat je ook verder kijkt dan die ex met zijn warrige gedrag. Als je je leven niet stop zet voor hem, dan sta je er misschien ook wat losser in en zie je vanzelf wat er wel of niet van komt en met wie. Die man uit Haarlem vind je echt leuk toch (las ik op Tinder topic), al meer van hem gehoord en heeft hij het al over afspreken?

@Rasa, fijn om te lezen dat je je weer een beetje beter voelt. Je went altijd snel aan contact met iemand en heeft even tijd nodig om weer te ontwennen en dat mag ook. Heb je nog iets van hem gehoord of is het na dat app gesprek gewoon stil?

@Bessie, ach iedereen wil graag toch? Zolang je geen concessies gaat doen die je niet moet doen is dat niet zo erg denk ik. Als het maar geen doel op zich wordt of erger, een obsessie.Twee contacten is toch ook meer dan genoeg, zijn ze leuk?

@Efelide, dat knuffelverhaal kwam uit het niets? Kan best slang voor seks zijn hoor, is vaak een ingang naar ander soort gesprek is mijn ervaring. Op zich heb ik helemaal geen moeite met gesprekken over seks, voorkeuren etc. Op voorwaarde dat het niet te plat wordt en dat ik iemand al wat langer 'spreek'. Lijkt het je een leuke man of gewoon een van de vele contacten? Geef anders aan dat je een avondknuffelaar bent

Willen de mensen die nog mee willen met de date en zich niet opgegeven hebben (Fonz en Coolpack dacht ik) hun (fake) e-mailadressen nog even PB-en. Ga van de week de mail met definitieve locatie en contactnummer versturen en dan krijgen jullie die ook.
@Famkej: ja net even gesproken. Hij ging voetballen. Zaterdag komt hij hierheen. Voor de rest niet veel meer gekletst.
Carpe Diem!
@MissP, ja maar hij komt naar het Zuiden voor zijn broer toch? Of ook al gesproken over eventueel een drankje doen?
Nee, voor zijn broer. Nog niet afgesproken. Het is pas dinsdagavond. Kan nog wel wat gebeuren. Denk ik. En anders een andere keer.
Carpe Diem!
@Famke Ik heb ook geen problemen om over sex te praten, maar we hebben amper contact gehad. En wat we uitgewisseld hadden ging over de kinderen. En toen inderdaad ineens vanuit het niets het knuffelverhaal. Later vandaag kwam wel meer info over dat als de zon schijnt hij zin krijgt en dat hij misschien een beetje te erotisch geladen is... Ik vind het maar een beetje typisch maar ik gooi hem ook niet zomaar weg. Het intrigeert me dan ook wel weer, zo'n aanpak. Ben benieuwd of hij zn best blijft doen of dat hij afhaakt als ik niet hap. Ben echt geen tegenstander van casual sex, maar wil wel graag een klein beetje voorverwarmd worden
@Elifide, dat bedoel ik dus exact. Uit het niets en na weinig contact ben ik daar ook niet happig op. Na veel gesprekken, zoals met FB man, komt er van alles voorbij. Maar hij is wel leuk genoeg om het niet direct af te kappen dus. Ik vind ook wel dat het een beetje ligt aan of hij er over door blijft gaan en bijv. welke woorden hij gebruikt, je snapt me wel. Is dit de enige of heb je er nog meer in de pijplijn?
@famke, ik heb weinig in de pijplijn dus ik vermaak me even met deze. Er is nog een tindermatch maar die is ook wat stilletjes en volgens mij type foute man. En woont ver weg, dus beetje kansloos. Dus dan maar even deze aankijken, deze woont maar 3 kilometer verderop dus of het nu de liefde van mijn leven is of een FWB, best handig, zo dichtbij haha. Maar ik denk dat de kans klein is dat het 1 van deze 2 opties wordt, maar wie weet verrast ie me nog en ga ik toch maar eens een bakkie koffie doen met hem.

Ik heb me ook maar ingeschreven bij e-matching. Net door 500 profielen zitten worstelen en 4 mannen bij mijn favorieten gezet. Dat zijn er toch al 4 meer dan in de 4 maanden die ik bij lexa zit, dus dit is hoopgevend!
Ik zie dat we het over penissen hebben

@nevermind; wat een verhaal! Duidelijk helemaal de weg kwijt hahaha.

@rasa fijn om te horen dat je weer redelijk over kan tot de orde van de dag. Net als Famke zegt; bij mij gaat contact toch in mijn systeem zitten dus kan me voorstellen dat het toch even wennen is zonder contact met date?

Zelf weet ik het even niet meer. Ik vond de gesprekken de laatste date stroef gaan. Net als op de app vroeg hij nu ook weinig. Ik vroeg of hij het nog leuk vond en hij vindt het nog heel erg leuk. We hebben komend weekend afgesproken voor het eerst bij elkaar te blijven slapen. Ik kijk er naar uit maar dus nu ook enige twijfel. Is hij wel iemand die moeite doet voor een ander en oprechte interesse laat blijken

...... Maar even aankijken hè?
@Koekske: knap dat je het wil aan kijken. Als een man tijdens het daten zo stil is, zou ik me ongemakkelijk voelen. Ik zou het dan ook afkappen en hem niet in mn bed willen lol :p.
Carpe Diem!
updateje:

Rp lady is nep, ik heb exact hetzelfde bericht ontvangen van een andere dame.

En zij heeft de profieltekst in het engels, terwijl het bericht nederlands is.

Gisteren wat berichtjes uitgestuurd, dus dat even afwachten.

En nieuwe tindermatch, alleen een stuk groter, toch maar weer ff lengte in m'n profieltekst zetten
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Koekske, lastig maar je twijfelt niet aan je eigen gevoel toch? Is het alleen de twijfel of hij genoeg interesse toont en moeite doet? Ik denk dat je dat vanzelf merkt als je verder date. Komt hij bij jou slapen of jij bij hem? In het laatste geval kun je je op de avond zelf altijd nog bedenken en aangeven dat je het toch te snel vindt gaan of je kunt van tevoren aangeven. Wat MissP zegt zou ik niet doen, het was toch heel leuk en jij vindt hem heel leuk? Of ik zou blijven slapen weet ik niet, maar afkappen vind ik het andere uiterste.

@Systeemkast, wat waardeloos! Ik hoor van collega's ook weleens over nepprofielen, maar eerder op Lexa. Goed dat je ook zelf benadert en gewoon doorgaat. Ik kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt.

Hier gisteren weer een hele tijd geappt. We bespreken echt heel veel en zijn open gesprekken met interesse over en weer. Ook gesproken over de nieuwsgierigheid en dat we het beiden goed vinden zo, maar wel nieuwsgieriger worden. Ik heb wel aangegeven dat mijn ervaring leert dat je niet zo weken of maanden door kan gaan, omdat dan of de verwachtingen te hooggespannen worden (wat altijd fout gaat) of dat het doodbloedt. Hij kent het online daten c.q. daten met onbekende niet en ik merk dat hij echt waarde hecht aan de klik op app. Ik vertel hem steeds dat het niets hoeft te zeggen en dat het heel erg tegen kan vallen irl. Hij denkt van niet . Voorlopig is het dus goed zo maar hoop wel dat als het zo doorgaat dat we elkaar dan bijv. over een week of 2 zien, want ik wil gewoon weten wie ik voor me heb. Overigens zie ik ook wel een paar praktische problemen, maar probeer voor deze keer eerst maar eens af te wachten of ik iemand überhaupt leuk vind. Het is op zich wel even fijn zo'n contact zonder druk erachter en is ook het enige contact, dat is ook nieuw.
@Koekske, voor mij geldt dat geloof ik niet. Als het gevoel heel goed is als we samen zijn, dan blijft dat ook. Helemaal als ik dan weinig hoor, dan word ik alleen maar meer aangetrokken.. Helaas, want is echt niet handig. Zou wat makkelijk over iemand heen willen kunnen komen.

Alhoewel, helemaal in het begin.. ja, dan misschien wel. Heb daar na mijn lange relatie ook nog maar met 1 ervaring mee ;)

Hm, klinkt niet heel hoopgevend nee. Maar zou m toch het voordeel van de twijfel geven, als hij aangeeft dat hij het nog heel leuk vindt.

@Sybreed, denk ook dat vrouwen niet direct een fwb zoeken. Dat is volgens mij meer een mannending. Wel de lusten, niet de lasten (van die zeurende vrouwen).

Als ik naar mezelf kijk, dan zou ik alleen een fwb willen zijn met iemand die ik echt giga lekker vind, maar waar een relatie niet mee zou werken.. (zie onder.. )

@Famke, is het contact met FB man dan vooral vriendschappelijk of wel meer ;)

@Systeemkast, goed bezig, is het wat, je rp contact? Oh, lees net dat t nep is. Hoor dat wel vaker van mannen, vreemd, why?!

Haha, hilarisch dat oproepje.

Met leuke dingen doen, vat ik op dat ze ondernemend zijn, de nadruk dus op 'doen'. Er zijn namelijk ook mensen die van 'niets doen' houden. Mijn ex bijvoorbeeld, die had nooit zin om 'leuke dingen te doen' :P Maarrrr, idd eens dat het nogal een vage omschrijving is.

@Winterzalm, hoeveelste date sex, dat verschilt nogal.. Hoe je zelf bent, hoe en op welke manier je je aangetrokken voelt.

Ben het wel eens met Famke, dat als ze je echt leuk vinden, dan wachten ze wel..

Maar persoonlijk, als ik iemand echt leuk vind, dan hoef ik niet perse te wachten :->

Al denk ik wel dat t klopt wat winkje zegt, dat je blik kan vertroebelen door sex te hebben..

@Missmatrice.. ok, dit jaar geen relatie voor hem. Nou, dat is duidelijk dan. Geen relatie dus, wel intimiteit.

Dus..wat wil jij?

@Winkje, hoe was je date met nieuweman?

@Efelide, verschilt denk ik per persoon. Knuffelen kan gewoon knuffelen betekenen, maar er zullen er vast bij zitten die hopen dat er dan meer uit volgt. Maar genoeg mannen die echt iemand zoeken die (ook) van knuffelen houdt.

Hih, if size matters, klik op het hartje :D

Oh, nu ik je bericht verderop lees, lijkt t er toch op dat ie sex bedoelt ;) Veel plezier, haha!

Alleen als ik iemand heul aantrekkelijk vind, dat ben ik er wel voor in om snel/alleen over sex te beginnen. Als ik weinig voel, dan misschien een klein beetje na verloop van tijd. Ligt helemaal aan de persoon dus.

@Nevermind.. ohhhkee, next!!

@Rasa, gelukkig dat je redelijk snel over hem heen lijkt te komen.

Mja..durf t bijna niet te zeggen, maar ik heb weer contact met foute man..

Ik heb aangegeven dat ik wel open sta voor een sexrelatie/fwb achtig iets. Hij wil ook heel graag, maar gaf wel meteen aan dat ie meer voor me voelt dan alleen sex.. Dat is dan wel weer lief, maar ja, een relatie zit er gewoon echt niet in. Hij wil nog een kind (begon ie ook meteen weer over ), ik niet en ik zou niet kunnen leven met zijn karakter. Maar ik wil wel proberen of ik hem puur voor de sex kan zien en misschien af en toe wat gezellige dingen.

Hij is nu op vakantie, maar de appjes zijn momenteel loeiheet.. Pff, beter dan ooit. Maar ik merk wel dat ik het -tot nu toe iig- niet meer als relatiemateriaal kan zien.

Ik heb t gevoel dat ik op t moment ff door alle mannen in de buurt heen ben. Ik blijf wel rondkijken en gezellig chatten, omdat ik van de aandacht hou (op een manier die foute man niet echt kan geven). Maar ik heb niet meer zo'n zin in dates, waarbij ik van te voren weet dat ze het toch niet zullen zijn. Dan liever een vaste buddy voor af en toe.

Ik weet wel wat voor type (van binnen en buiten) ik zoek voor een relatie, dus daar blijf ik denk ik wel voor open staan.
Koekske, wat jammer van je gevoel! Komt het niet doordat je nu tussen de dates inzit en dus minder contact hebt waardoor je gevoel een loopje met je neemt? Als je twijfelt zou ik het blijven slapen gedeelte afzeggen en er een 'gewone' date van maken om te kijken of je gevoel bevestigd word.

Systeemkast, ook jammer! Wie maakt nou fake profielen aan? Of doet zo'n site dat zelf om mensen aan te trekken? En geef die tinderlady nog ff het voordeel van de twijfel, misschien vind ze het geen probleem dat je kleiner bent.

Klinkt relaxed en gezellig Famke! Van genieten hoor!

Fijn Rasa, dat je je wel weer oke voelt...even date rust nu?

Hier alles prima. We wisselen een paar wat langere berichtjes uit per dag en dat voelt goed. Verder vertelde hij dat het zomers heel rustig is op zijn werk dus dat is een prettig vooruitzicht...
@ Maka: hmmm zou je dat dan wel doen? Een sex "relatie" met iemand aangaan die meer wil. En zelfs al praat over kinderen. Anyway... veel app plezier voor nu ;).

Wat betreft ex: ik wacht vrijdag even af. Ik heb het idee dat hij zelf niet echt weet wat hij wil. Wat ik wil? Duidelijkheid. Daarna kijk ik pas of ik me ervoor open wil stellen. Geen zin in herhaling van het verleden. Bovendien heb ik nog 2 tinder heren waar ik mee kwebbel; ).
Carpe Diem!
@Misspatrice, je kent ons 'verleden' niet. Hij weet ook dondersgoed dat een relatie niet gaat werken tussen ons. En ik noem m niet voor niets foute man ;) Ik weet dat hij ook verder kijkt.

En we moeten er zeker over praten wat we van elkaar verwachten. Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij veel goed zal vinden (hij is iemand die heel erg zijn eigen ding doet, geen rekening houdt etc). En dit is wat hij namelijk eerder ook min of meer had voorgesteld, maar wat ik toen niet wilde.

Maar of het verstandig is.. hm nee, waarschijnlijk niet. Maar wel heel erg aantrekkelijk
@Maka: nee ik ken idd jullie verleden niet.

En is dat helaas niet vaker zo, dat dingen die niet verstandig lijken wel heel aantrekkelijk lijken? :p

Praat er idd over. En als jullie er hetzelfde over denken, dan groen licht. Maar zodra je idd merkt dat hij rammelende ballen krijgt, en hij en kindje wil, zou ik het afkappen :p.

Voor nu: plezier ;)!
Carpe Diem!
@Maka, het is op een nogal aparte manier begonnen, als een grapje zonder intenties. Maar het klikt en de gesprekken zijn heel leuk en elke dag heel lang. Hij was, net als ik, juist op zoek naar rust en daarom staan we er beiden los in. Maar de gesprekken zijn wel persoonlijk, gaat veel verder dan gewoon de oppervlakkige dingen. Schept een soort band, eigenlijk net als bij contact via een datingsite. Het is dus vriendschappelijk, maar de 'misschien, wie weet' ligt bij allebei op de loer. Ik denk dat in the end het net zal zijn als bij online contacten: daten met het idee dat het iets kan zijn. Maar dus nog niet nu.

Foute man, oei..... Ken je het verhaal van de Latter van Imo? Bescherm je hart hoor. Ik begrijp je helemaal, het klikt, de aantrekkingskracht is er en omdat er geen ander is is dit voor nu een leuke invulling. Helaas is het vaak een rationeel verhaal en kun je gevoelens niet zomaar uitschakelen. Ik heb dat ook meegemaakt, dat ik het eigenlijk goed praatte voor mezelf en toch hoopte dat hij zou veranderen en het wel zou werken. Dus geniet maar hou jezelf af en toe een spiegel voor ter bescherming. En loeiheet hahaha, you go girl! Soms is onverstandig heerlijk haha.

@Ngs, wat heerlijk dat het goed gaat en ik vind het goed klinken jouw beginnende relatie(?). Je ziet hem volgende week weer toch? Mijn contact is inderdaad relaxed en gezellig en geniet er ook van. Geen geduw, getrek of verwachtingen en ook geen tig mannen op de app.

@MissP, je klinkt rationeel maar als je eerlijk bent.... hoop je niet dat hij meer wil? En jou duidelijkheid en rust geeft zodat je er aan toe kunt geven? Want je maakt je best druk om iemand waar je nog niets voor zegt te voelen
Famke, ik zie hem dinsdag weer, dus dat is fijn! Beginnende relatie...tja...ik hoop het maar het is nog zo pril... Na hoeveel dates zou je van een relatie kunnen spreken?
@Famke, klinkt wel leuk en relaxed . Vind je m wel aantrekkelijk?

I know.. foutfoutfout en ja, ik ben echt bang voor mijn hart strax en dat ik er dan weer opnieuw doorheen moet..

Maar ja, te aantrekkelijk

@ngs, ja dat ligt er helemaal aan hoe jullie het allebei zien/voelen. Sommige spreken al na 2 weken over een relatie, bij anderen is het na een jaar nog een scharrel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven