Internetdaten - deel 2
donderdag 13 november 2014 om 17:10
donderdag 13 november 2014 om 17:31
@sybreed, hoe gaat het bij jou dan?
Weet je, tot gister kreeg ik lieve berichtjes, zijn initiatief. Allebei zin in komend weekend. En nu helemaal geen reactie meer. Ik snap het oprecht niet en vraag me daardoor af wat er dan ineens mis is gegaan? Maar goed, soms gaat dat natuurlijk gewoon zo ik internetdatingland. Heel irritant. Zeg dan gewoon hoe het er voor staat. Dat doe ik zelf ook.
Ik ga tot morgen op m'n handen zitten en anders app ik dat ik andere plannen heb gemaakt en dat als hij alsnog interesse heeft, ik het wel hoor.
Nu maar afleiding zoeken
Weet je, tot gister kreeg ik lieve berichtjes, zijn initiatief. Allebei zin in komend weekend. En nu helemaal geen reactie meer. Ik snap het oprecht niet en vraag me daardoor af wat er dan ineens mis is gegaan? Maar goed, soms gaat dat natuurlijk gewoon zo ik internetdatingland. Heel irritant. Zeg dan gewoon hoe het er voor staat. Dat doe ik zelf ook.
Ik ga tot morgen op m'n handen zitten en anders app ik dat ik andere plannen heb gemaakt en dat als hij alsnog interesse heeft, ik het wel hoor.
Nu maar afleiding zoeken
donderdag 13 november 2014 om 18:28
@Rasa, ik word altijd een beetje onrustig van niets op stapel hebben staan. Misschien wil ik wel te graag
De man van afgelopen weekend is inderdaad buiten beeld!
@Bessie, veel plezier!
@Winkje, jammer, dat afzeggen. Vind je hem leuk? Ik hanteer de regel dat wie afzegt iets nieuws voorstelt. Doet hij dat niet; next.
@Koekske, vreemde situatie. Enerzijds zou ik het snappen, maar mijn cynische kant zou zich altijd afvragen of het een lomp, niet de waarheid durven zeggen excuus is.
De man van afgelopen weekend is inderdaad buiten beeld!
@Bessie, veel plezier!
@Winkje, jammer, dat afzeggen. Vind je hem leuk? Ik hanteer de regel dat wie afzegt iets nieuws voorstelt. Doet hij dat niet; next.
@Koekske, vreemde situatie. Enerzijds zou ik het snappen, maar mijn cynische kant zou zich altijd afvragen of het een lomp, niet de waarheid durven zeggen excuus is.
donderdag 13 november 2014 om 18:45
donderdag 13 november 2014 om 18:59
@ koekske, het is meer dat het bij de meeste mannen veel trager gaat met daten. Dus duurt het ook langer voordat je een date hebt die ergens naar toe gaat. Ik bedoel een date die niet blijft hangen in de eerste date. Die zeg je dus niet af als ze interessant is en zeker niet op deze botte manier, want voor je het weet ben je weer een half jaar verder voor je volgende kans op een date met perspectief.
Dit is dus de reden dat ik die plotselinge stilte zo vreemd vindt als hij interesse heeft.
Dit is dus de reden dat ik die plotselinge stilte zo vreemd vindt als hij interesse heeft.
donderdag 13 november 2014 om 19:21
donderdag 13 november 2014 om 21:06
@sybreed nou ja, zo zit ik er ook in maar ja....
We hebben heel even contact gehad en het lijkt er op dat hij me wel echt leuk vindt, maar dat hij door de gebeurtenis even geen ruimte heeft.
Ik heb aangegeven dat hij me mag contacten als hij er aan toe is en dat we dan wel zien. Gek genoeg heb ik het er echt moeilijk mee.
Ga in ieder geval zaterdagavond lekker met vriendinnen de hort op. Er kon nog een kaartje bij voor het theater en dan de kroeg in!
We hebben heel even contact gehad en het lijkt er op dat hij me wel echt leuk vindt, maar dat hij door de gebeurtenis even geen ruimte heeft.
Ik heb aangegeven dat hij me mag contacten als hij er aan toe is en dat we dan wel zien. Gek genoeg heb ik het er echt moeilijk mee.
Ga in ieder geval zaterdagavond lekker met vriendinnen de hort op. Er kon nog een kaartje bij voor het theater en dan de kroeg in!
donderdag 13 november 2014 om 21:15
Goedzo, ik denk dat je er goed aan doet om met je vriendinnen wat te gaan doen!
Ik kom zelf ook net uit zo'n limbo-date-situatie, en heb het daarom pas afgekapt. Dus ik snap dat je je er vervelend over kan voelen, als je geen hoogte van iemand krijgt. Maar probeer er niet teveel bij na te denken, en je er niet te druk om te maken. Je kent hem immers nog niet eens. Je weet nog helemaal niet of hij wel zo leuk is. Waarom verdient hij dat al zoveel aandacht/gemijmer?
Ga leuke dingen doen en leg je telefoon weg!
Ik kom zelf ook net uit zo'n limbo-date-situatie, en heb het daarom pas afgekapt. Dus ik snap dat je je er vervelend over kan voelen, als je geen hoogte van iemand krijgt. Maar probeer er niet teveel bij na te denken, en je er niet te druk om te maken. Je kent hem immers nog niet eens. Je weet nog helemaal niet of hij wel zo leuk is. Waarom verdient hij dat al zoveel aandacht/gemijmer?
Ga leuke dingen doen en leg je telefoon weg!
donderdag 13 november 2014 om 21:47
@koekske, kan me voorstellen dat je baalt! Heb je es een keer een leuke date, verheug je je op de 2e afspraak, krijg je dit... Ik vind het ook goed van je dat je het heft in eigen handen hebt genomen, maar tegelijkertijd blijf je toch hopen en wachten. En daarin ben je nu helemaal afhankelijk van 'de ander'. Geen fijne situatie. Ik hoop dat hij snel wat van zich laat horen! Of het nou positief is of negatief. Dit er tussenin is zo nikserig...
@bessie, jij bent nu op 2e date toch? Ben benieuwd!
@winkje, ik zag een hilarisch beeld voor me van mannen op een rij voor je neus en dan hup de een na de ander naar links smijten (daar ontstaat dan zo'n bergje mannen), in de hoop dat er eentje een duw naar rechts verdient. Dat zou toch wat zijn!
@bessie, jij bent nu op 2e date toch? Ben benieuwd!
@winkje, ik zag een hilarisch beeld voor me van mannen op een rij voor je neus en dan hup de een na de ander naar links smijten (daar ontstaat dan zo'n bergje mannen), in de hoop dat er eentje een duw naar rechts verdient. Dat zou toch wat zijn!
vrijdag 14 november 2014 om 00:04
Nou. Gisteravond rond half elf geappt over het concert. Geen reactie. Vandaag begin avond met wat vriendinnen over gehad en die vonden mijn opmerking erbij (uit onzekerheid) dat ik natuurlijk ook een vriendin kon vragen niet aardig. Dus me laten verleiden vanavond er nog een appje aan te wagen. Weer niks. Ik begrijp er weinig van. Heb nota bene nog verteld dat ik er in het verleden last van had als iemand niet eerlijk tegen je was en het contact liet verwateren. Ik voel me nu een halve stalker. Ja, misschien is-ie nog aan het werk of weer ziek of anderszins, maar ik begin gewoon ernstig aan mijn beoordelingsvermogen te twijfelen. Is er niks anders dan kerels met settelwensen, plakkers en dit soort vaagheden??
vrijdag 14 november 2014 om 00:09
Het is me er ook helemaal niet om te doen dat het zondag al is, daarom had ik er juist bij gezet dat ik ook een vriendin zou kunnen vragen. Het leek mij leuk en ik dacht dat het hem ook wel zou aanspreken. Ik begrijp het niet. Als ik morgenavond nog niks gehoord heb ga ik maar afmelden denk ik. Ik dacht dat we op een lijn zaten qua daten en zien waar het eventueel op uitdraait.
vrijdag 14 november 2014 om 00:30
@ Koekske: goed dat je eigen plannen hebt gemaakt!
@ coolpack: wat irritant dat je niets hoort! Onzekerheid is echt killing! Helaas kun je alleen maar afwachten.. hoop erg dat je morgen wat hoort!
Nou mijn tweede date gehad. Was gezellig, maar was meer als 'vrienden'. Geen klik in andere richting. Wel gezelliger dan over de app
, maar verder dus niet. Maar verder zoeken.. Hopelijk vind ik dit weekend gewoon iemand in de kroeg.. toch wat makkelijker !
@ coolpack: wat irritant dat je niets hoort! Onzekerheid is echt killing! Helaas kun je alleen maar afwachten.. hoop erg dat je morgen wat hoort!
Nou mijn tweede date gehad. Was gezellig, maar was meer als 'vrienden'. Geen klik in andere richting. Wel gezelliger dan over de app
vrijdag 14 november 2014 om 09:41
Ik heb er IRL gewoon het lef niet voor, volgens mij... Maar ja, ik ben inmiddels door mijn mannenvoorraad geswiped en dat heeft geen nieuwe matches opgeleverd. Mijn oude matches misschien nog maar even scannen. Vind ik ook wel weer lastig. 'Hee hallo, we hebben elkaar een halfjaar geleden naar rechts geswiped...'
@Coolpack, wat vervelend! Kun je wel zien dat hij online is geweest?
@bessie, jij ook weer terug bij Square 1, of had je nog andere ijzers in het vuur?
@Coolpack, wat vervelend! Kun je wel zien dat hij online is geweest?
@bessie, jij ook weer terug bij Square 1, of had je nog andere ijzers in het vuur?
vrijdag 14 november 2014 om 10:04
Ik heb er IRL gewoon de tijd niet meer voor. Wat betreft mentale haalbaarheid is deeltijd hbo-v eigenlijk het best te illustreren met het feit dat iedereen in mijn klas, of gestopt is, of een pauze heeft genomen of kraakt onder de studielast (die bepaald niet deeltijd is).
Ik onderhoudt mijn sociale leven, maar dat is alles. Internet is dus momenteel de enige manier om iemand te vinden, al twijfel soms of ik onder deze omstandigheden wel tijd heb voor een relatie...
Maar eigenlijk weet ik dat ik wel een diepe behoefte heb om mijn leven te delen met een leuke vrouw (niet hetzelfde als wanhoop), dus mijn zoekactie stoppen betekend dat ik zeker tot het einde van mijn studie moet wachten. Wil ik niet.
Ik geloof dat ik even aan het dippen ben.
Ik onderhoudt mijn sociale leven, maar dat is alles. Internet is dus momenteel de enige manier om iemand te vinden, al twijfel soms of ik onder deze omstandigheden wel tijd heb voor een relatie...
Maar eigenlijk weet ik dat ik wel een diepe behoefte heb om mijn leven te delen met een leuke vrouw (niet hetzelfde als wanhoop), dus mijn zoekactie stoppen betekend dat ik zeker tot het einde van mijn studie moet wachten. Wil ik niet.
Ik geloof dat ik even aan het dippen ben.