Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
quote:famkej schreef op 14 januari 2015 @ 10:22:

[fgcolor=#b11892]

Vraagje, is er hier iemand die via de A12 naar de date rijdt? Ik zou liever met iemand willen rijden (ik rijd wel ) i.v.m. de terugreis, want alleen terug naar auto of met trein zie ik niet zitten eigenlijk.Ik heb je een PB gestuurd!
@misspatrice

Dit klinkt leuk! Is niet te doen om niet te snel te gaan in je hoofd, tenminste mij lukt dat nooit als er zoiets hoopvols gebeurt op mannengebied. Hopen maar dat de teleurstelling wegblijft!

@systeemkast

goed om je te focussen op andere dingen (die wel goed gaan). Alles wat je aandacht geeft wordt groot/groter, dus ook de slechte dingen. Dan maar focus op de goeie dingen!
Alle reacties Link kopieren
@Koekske, wow gefeli!! :D

@ngs, date 4 al! Goed bezig!

@Qian, ehm als ik iemand leuk vind, dan zoek ik af en toe wel oogcontact ja, meestal als híj praat. Maar lang..

Als ik zelf praat, heb ik gemerkt, dat ik sneller weg kijk.

@MissPatrice, oh dat is bijzonder wel.. Succes!

@Famke, ach ja..hoe erg is het om eerlijk te zijn.. Ben je bang dat hij je daardoor minder met rust laat? Hij weet toch ook dat je niet op m gaat zitten wachten?

Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. 2 interessante dates. Verwegman en lekkere man. Verwegman wil ik sowieso zien en lekkere man heb ik al een week uitgesteld. Ik hoop maar dat hij er zelf niet over begint voor dit weekend, want ik vind t denk ik te snel op elkaar. En als ik verwegman wel iets vind en nog een kans wil geven en ik zeg lekkere man af met een smoes.. dan is dat ws geen optie meer voor later evt..? ;)

Lekker ingewikkeld.. Ik wil lekkere man niet helemaal afzeggen, maar wil me eigenlijk maar op 1 tegelijk richten.

Ja, ik ga verwegman toch een kans geven.. Ik woon nog niet zo lang hier en zo ver weg is het nou ook niet. Mocht het echte liefde zijn, dan heb ik t er denk ik wel voor over om te verhuizen.

Sowieso als ik een man dichter in de buurt zou ontmoeten, dan is de kans ook niet zo groot dat we in mijn wijk gaan wonen. En dan hou ik mijn dochter denk ik ook niet op deze school.. Ja, ideaal gezien natuurlijk wel, maar hoe groot is die kans? Mijn toekomst is nu toch onzeker.

Maar.. ik twijfel wel over verwegman. Ik vind zijn uitstraling erg leuk, hij voldoet helemaal aan mijn harde eisen, we klikken op papier. Eerste dag heen en weer gemaild en afgelopen 2 avonden tot laat aan een stuk door geappt..

Maar iets in zijn foto's vind ik ook minder aantrekkelijk.. En hij lijkt al helemaal hoteldebotel. Dat stoot wel een beetje af. Zodra hij over intieme dingen begint, zeg maar.. Lastig lastig, maar ik vind t te interessant om niet door te laten gaan. Meestal moet ik al kriebels krijgen bij de foto/app, wil het irl ook zijn.

@Amy, hm.. ja je kunt t proberen. Ik had laatst ook een date die nog een hele tijd samen had gewoond, terwijl ze al uit elkaar waren. Dat was ondertussen 4 mnd geleden, maar hij leek nog niet over dr heen. Maar dat verschilt uiteraard per persoon.

Zelf vraag ik wel altijd hoe lang ze al single zijn. Het eerste jaar lijken de meeste mannen nog niet zo heel serieus.. Tja en als ik naar mijzelf kijk, twijfel ik soms ook over hoe serieus ik zelf ben. Al weet ik dat ik zodra ik verliefd ben, toch wel voor de toekomst ga.

@Systeemkast, beetje vaag ja.. maar Famke heeft het mooi samengevat ;) Knuffel voor jou iig!

@Winkje, herkenbaar dat het daten prettig gaat als je niet meteen head over heals bent.

@Renske, ik snap het wel dat je het hem ergens niet gunt hoor.

Foute man heeft mij teveel pijn gedaan, dat ik het hem niet gun dat ie me weer zo makkelijk zou krijgen. En voor mij geldt denk ik zeker dat als ik weer aan m toe geef, mijn gevoel toch weer snel binnen komt. Even dat heerlijke gevoel weer, maar zodra ie weg is, komt de ellende weer binnen. En hij heeft nergens last van en lacht in zijn vuistje. Echt niet!

Dan liever een lekkere man die geen relatiemateriaal is; makkelijker los te laten denk ik?
Als ik iemand aankijk, extra lang in het kader van flirten, komt het soms wat al te imponerend over, geloof ik. Schijn een nogal ehh krachtige blik te hebben. Dus alleen daarom al moet ik geen 'hey hey'. Die trekken dat niet 😎

(nou ja, ik schrik er zelf ook vooral een beetje van.. Ik dacht dat oogcontact hoorde bij flirten 😉)
@ famke, ingewikkeld dat gedoe met G, vooral omdat er dingen gezegd zijn die misschien beter niet gezegd hadden kunnen worden. Ik hoop wel dat de situatie misschien een storm in een glas water blijkt.

@ patrice, in jouw geval klinkt het meer als iemand die in de lucht bleef hangen tot het goede moment...

@ amy, ik vind nog bij ex wonen altijd een moeilijk iets. Je weet niet of het echt een ex is of het wordt misschien een genante sitcom-achtig iets als je op bezoek is en ex is er. Of hij/zij nou gekwetst/boos/ongemakkelijk/dolenthousiast is,

Wat betreft net uit een lange relatie komende mensen, die zijn er vaak echt niet klaar voor om weer in iets te stappen. Of ze zijn niet over de ex heen, of ze willen alleen iets leuks of ze weten eigenlijk helemaal niet wat ze willen. Of alledrie. En dan de groep die meteen het omgekeerde doet een zowat het huwelijk in springt met de eerst beschikbare....

Zijn vast uitzonderingen.
Hi allemaal,

Leuk, meet datum & locatie bekend! Ben echt heel benieuwd en heb er zin in. Kom met de trein dus moet wel de laatste halen om weer thuis te komen.

Wat betreft internetdates. Heb/had wel een leuke man via Paiq, paar keer tot laat geappt en er waren plannen om elkaar te gaan ontmoeten. Echter begin ik me al wat aan hem te ergeren.. Hij heeft het over dat ik uit de hemel gevallen ben, en dat ik hem sprakeloos maak enz. Heel klef en nep, terwijl we elkaar nog helemaal niet ontmoet hebben. Ben er wel weer klaar mee denk ik.

Foute man blijft maar in mijn hoofd.. (en bed af en toe) Maar het wordt echt tijd voor een echte leuke betere kerel!

Zal proberen wat vaker mee te schrijven, maar moet me er dan echt toe zetten. Lezen blijf ik sowieso.
Klaar mee
.
quote:waaromdaarom schreef op 14 januari 2015 @ 20:01:

Van dates die je schaamteloos de weg naar de pinautomaat wijzen, tot totaal onaantrekkelijke onderbroeken op het moment suprème en dates die na hun 30e nog altijd bij paps en mams blijken te wonen (ik moet m'n kamer opruimen... Say what)

oh wat erg!

@Sybreed (en anderen met twijfels); ik deel jullie twijfels. Samenwonen met een ex is niet aantrekkelijk. Ik ga gewoon, (alhoewel ik er verdorie WIDM voor moet missen) en er gewoon eens over kletsen. En misschien is hij helemaal niet leuk, dan hoeven we het er ook niet over te hebben.

@Famke; bedankt voor het regelen!

@Reske; dat niet zwichten is moeilijk ja. Maar je zegt het zelf al; staar je niet blind, dat gaat extra pijnlijk zijn als het uiteindelijk klapt.

@Maka; ooh die mannen die al helemaal hoteldebotel zijn nog voordat je ze ontmoet hebt. Brr. Gewoon gaan als je het toch te interessant vind, weggaan is altijd een optie

Wat betreft mezelf; ik heb, geheel zoals verwacht, gehoord van mijn FWB. Een dag voordat hij mij van alles aan zou leveren om te fiksen voor hem, hij probeert het deurtje dus gewoon weer open te zetten. Ik ga straks dus de confrontatie aan; want helemaal klaar mee. Wish me luck!
Zo, taak zit erop , iedereen bij en erbij? Ngs, ik heb jou een PB gestuurd, omdat je de enige bent die op die datum niet kon. Misschien heb je de mogelijkheid om iets te ruilen of te regelen aangezien het nog ver weg is? Ik zou het in ieder geval leuk vinden als er ook bij kunt zijn!

@Imo, let je even op! I've made the impossible happen: de date (met jou erbij).

@Sybreed, heb jij eigenlijk invloed op je stagerooster? Zo ja, gooi je je charmes even in de strijd voor de date datum? . en ja het is ook stom en ingewikkeld en ik had die uitspraken niet moeten doen (hoewel het juist zo vanzelfsprekend is tussen ons om gewoon te zeggen wat we vinden en voelen - gek want zo goed kennen we elkaar niet). Het waait wel over en doe die uitspraken niet meer. Fijn zo'n nuchtere opmerking van jou (dus goed dat je nog schrijft ondanks je break!). En hoe herkenbaar die mannen die je omschrijft: de mannen die niet klaar zijn, de mannen die alleen de lol willen en dan de mannen die direct de volgende bruid zoeken. Run! Jij trouwens echt rust gevonden met je 'niet daten fase'?

@Efelide, PB terug! En bedankt voor de jouwe!

@Amy, zo is het ook, eerst die kerel maar eens zien. Ik dacht WTF is WIDM, maar na Google snap ik het (valt het op dat ik dat nog nooit gezien heb....). Graag gedaan en jij nogmaals bedankt voor jouw hulp! Ongelooflijk dat die FWB je links laat liggen en dan net voor de deadline weer van zich laat horen. Dat had je goed ingeschat. Snap dat je daar klaar mee bent, succes zo! Nooit leuk zoiets.

@Waaromdaarom, welkom en leuk dat je mee komt schrijven. Wat ik me wel afvraag, hoe kom jij aan die vreemde mannen hahaha. Dat zijn wel 3 hele erge voorbeelden hoor! Date je al lang, hoe oud ben je en hoe oud zijn de mannen die je date

@Buffie, jammer dat leuke Paiq man zulke overdreven opmerkingen maakt. Heb je er al iets van gezegd, misschien denkt hij dat vrouwen dat leuk vinden? Ik zou er ook op afknappen hoor.

@Maka, ik herken dat enthousiasme af kan schrikken, meestal omdat je het zelf nog helemaal niet weet. Ik weet niet wat voor opmerkingen hij maakt, maar als die op zich alleen maar enthousiast zijn dan gewoon gaan, niets te verliezen en goed gevoel verder over toch? V.w.b. je 2 dates, ik zou juist bij 1e dates naar allebei gaan. Dan kun je daarna altijd kiezen op wie je je richt toch? Juist als je de een al gedatet hebt en twijfelt wordt het lastiger om met nog een ander te gaan daten is mijn ervaring. Lekkere man zal vast niet wachten tot je uitgedatet bent met verwegman en dan zul je je misschien altijd afvragen of hij echt leuk was. Ideetje om in je vrije weekend 2 avonden achter elkaar te daten? Is mijn logica hoor. En nee eerlijk zijn is goed, dus geen spijt van omdat ik eerlijk was. Meer omdat het niets toevoegt, het is zoals het is. Hij laat me wel met rust, want eerlijk en oprecht en wil eerst eigen keuzes maken. Ik laat het nu zo en dan slijt het wel. Ga niet wachten en wie weet komt er ooit een moment waarop we beiden vrij zijn.

@Renske, als je het kunt bespreken met foute man dan zou ik dat doen. Het lijkt erop, zoals jij het omschrijft, dat het nooit het juiste moment is geweest. Hij heeft tenslotte ook al eens iets voor je gevoeld.
Oepsie. Ik dacht een knipoog te bespeuren in een profielfoto (als in: expres een beetje rare bek trekken) en maakte daar een klein grapje over. Ik geloof dat het een serieuze profielfoto was. Zucht.
Famke, ik zag het idd. Helaas heb ik nauwelijks oppas mogelijkheden, dus ik ga gewoon niet mee. Wellicht een volgende keer.
@Famke; ik ken hem langer dan vandaag Ik heb hem best een lange app gestuurd die een beetje beschuldigend is, maar wel onderbouwd met feiten. Ik hou helemaal niet van dit soort confrontaties, en ben er dus ook een beetje zenuwachtig van nu, maar ik zie wel of en hoe hij reageert.

@ngs; wat jammer!

@Reske; eens met Famke!
Vergeet mijn eigen ontwikkelingen.... ik ben er even klaar mee denk ik. Feit is dat ik een hele rare eigenschap heb, als het over is met iemand dan zoek ik direct afleiding bij oude bekenden en nieuwe mensen. Ik 'vergeet' (bewust) dan hetgeen waar ik mee bezig was een 'plekje' te geven, want ik ben lekker aan het ouwehoeren met anderen. Nu duurt dat 'plekje geven' nooit heel lang (geen maanden), maar even rust (paar weken) kan geen kwaad en ik sla dat dus over. Sowieso heb ik moeite met het afsluiten als ik iets gevoeld heb, daarom kap ik nooit iets af en houd ik vaak nog contact ook al is het over. Ik denk omdat het dan minder definitief voelt.

Als ik heel eerlijk ben weet ik dat ik voor G. iets voel, maar daar kan ik niets mee en heb ik verder nu niet zo'n last van. Dat moet ik dus niet bewust gaan opzoeken (en dus gesprekken aangaan over gevoel). Die beslissing had ik al genomen dus dat is goed.

Verder vind ik het eigenlijk nog steeds heel jammer dat ik bij de laatste man iets miste. Hij was oprecht en voelde vertrouwd, we zaten alleen in verschillende fases denken we. Ik heb heel af en toe nog vriendschappelijk contact met hem en dat is prima. We gaan elkaar ook nog wel een keer zien. Wel opletten dat ik niet alsnog iets ga voelen, maar het lijkt me leuk om hem terug te zien (op dit moment). Belangrijkste is dat hij me heeft laten zien en voelen hoe het ook kan voelen bij een man. Na mijn laatste korte relaties was ik een soort van vergeten dat het ook zo kan zijn. Ik vind het een fijn idee dat een man je ook zo kan behandelen. Ik wil nu dus het 'jammer' en 'kan niet' een plek geven, voordat ik verder ga.

De andere contacten die ik heb, nieuwe Tinders, oude foute man met goede bedoelingen etc. brengen me op dit moment dus niets. Ik wil even rust en daarom heb ik Tinder eraf gegooid en nieuwe T. ook gezegd dat ik het niet weet.

Kortom ik heb de keuze gemaakt me even op alles te richten behalve daten of het moet vriendschappelijk zijn. Kan mezelf nu gewoon even niet opladen om weer te investeren. Goede keuze denk ik. Beetje lang verhaal, maar schrijven helpt.
Jeej, we hebben een date! Dank, famke!

@Renske, ik heb geloof ik ergens iets gemist. Wat is het verhaal van foute man? En is ie bewezen fout, of denk je dat ie fout is?

@Ngs, wat een fijn verhaal zeg! Dus al 4 leuke dates!

@Amy, you go girl. Dump die profiteur. Al snap ik dat het kut is hoor. Maar als je dat gesprek die chat eenmaal gevoerd hebt, voel je je vast beter.

De 4e date met Kerstman staat inmiddels ook. We zien elkaar deze vrijdag weer. Merk wel dat ik het nu al lastig vind dat hij in een andere stad woont. Veruit de meeste mannen met wie ik heb gedate woonden gewoon hier. En nu zijn we dus op de weekends aangewezen en is het voor een van ons best een reis. En dat doe je dan ook weer niet voor twee uurtjes. Ik had het fijner gevonden als we wat spontaner even snel iets konden eten samen na het werk ofzo. Hij valt trouwens op twee punten buiten de grenzen waarbinnen ik normaal gesproken vis: hij woont niet in mijn stad en hij is jonger dan ik.
@Ngs, wat jammer! Op elke andere datum lukte het meer mensen niet, dus het ging niet alleen om Imo of iemand anders hoor. Iedereen was onmogelijk en moet zelf ook oppas zoeken want het is mijn weekend ook niet. Ken je situatie met ex niet, maar begrijp dat ruilen met ex geen optie is. Sorry.

@Rasa, leuk gaat echt goed he? En 2 punten buiten je vijver, maar wel de eerste waar je je zo goed bij voelt. Dus who cares?! Hoe lang is de reistijd?
@famke, het is zeker leuk. Al ben ik nog steeds absoluut niet zeker van mijn zaak en spookt dat nogal beroerde avontuur in bed nog wel vaak door mijn hoofd. Ik heb wel twijfels of we het op dat vlak nog de goede kant op kunnen buigen. De volgende date komt er in ieder geval even geen bed aan te pas. We gaan weer gewoon lekker samen de stad in. Dat vind ik nu ook wel even oké. Van deur tot deur is het zo'n anderhalf uur reizen.

Ik snap je keuze om even afstand te nemen van het daten. Die pauzes heb ik ook steeds nodig. Wat ik alleen niet snap: waarom wil je voor 'de laatste man' geen gevoelens krijgen? Je vond hem toch heel geschikt en oké alleen voelde niet genoeg voor hem? Zou het dan niet een geweldige oplossing zijn als je die gevoelens wel zou krijgen?
Geeft niet Famke, ik snap het hoor! Ik vind het wel wat zuur dat ik nu als enige niet mee kan maar goed, dat is niet anders. En ruilen is idd ook geen optie.
@Rasa, ja dat zou geweldig zijn maar helaas hebben we het ook nog eens allebei dat er iets mist. Kan niet in details treden, maar we zitten in verschillende fases waardoor het niet werkt en dat is wellicht ook de reden dat het niet goed genoeg voelt. Wie weet verandert dat nog in de toekomst mochten we elkaar blijven zien. Anders heb ik er een leuke kennis bij.

@Ngs, dat snap ik. Met zoveel kruisjes en vraagtekens was het ondoenlijk om iedereen bij elkaar te krijgen. Heb ook alleen gekeken of en hoe ik de groep zo groot mogelijk kon krijgen. Helaas ben jij nu degene die niet mee kan. Lastig trouwens dat je zo 'vast' zit. Ik heb gelukkig ouders die me helpen en sinds korte tijd een oppas (al heb ik daar alleen iets aan voor een paar uurtjes). Die laatste heb ik bewust gezocht omdat ik voor mijn gevoel nooit meer iets kon. Misschien ook iets voor jou? Niet voor deze date maar om meer bewegingsvrijheid te krijgen? Als het financieel ook kan natuurlijk, want alleen is het altijd even rekenen (tenminste bij mij wel haha).

@Amy, al antwoord?
Je hoeft het niet uit te leggen hoor Famke, ik snap het wel! Maar aangezien ik wekelijks twee avonden 'vrij' heb en dan ook nog het weekend om de week vind ik het niet nodig om daarnaast nog een oppas te nemen. En kan ik niet, dan dus maar niet. Ik zou eventueel nog kunnen vragen of de kinderen bij mn moeder mogen logeren.... Maar ik kan het zoiezo niet laat maken aangezien ik de laatste trein terug moet nemen en het nog wel even reizen is naar mijn woonplaats.
@Famke; ja, een paar apps, maar nog geen zin om te lezen. Of te laten zien dat ik het gelezen heb Aan de preview van de 1e 2 regels van de app te zijn lijkt hij te begrijpen waar ik vandaan kom. Doe ik wel even voor ik ga slapen.

@Rasa; jij gaat lekker hoor!
Yay we hebben een date! Leuk! Duurt nog wel ff.... Hier beetje aan het chatten. Eentje was leuk maar maakte beetje cynische opmerking en dat trok ie toch slecht. Hij ging voor altijd afscheid nemen (we kenden elkaars naam net..) gek. Nou graag of niet hoor. NEXT!

Kom ik er een tegen op okc, die zoekt iemand om zn luier fetish op los te vieren!! Zat met vriendin net te eten en te gieren. Vriendin is lief maar wat naief en las voor, BDSM, DIAPER. Ik huh, geef mn telefoon ns. Ik uitleggen wat dat betekende... Hilarisch. Zij dacht dat BDSM een of andere psychologische term was....

Verder heb ik volgende week een date met kerel die erg stil is. Ach we zien wel waar het schip strandt. Hij wilde bij mij op de bank komen zitten. Dat was dus een resolute nee. Ergens idee dat dit wel eens een no show zou kunnen zijn. Hij is erg geheimzinnig en cryptisch.

Overigens over de date:start om 20 uur maar de meet lokatie kun je ook eerder komen en wat eten. Voor de mensen die een bodempje willen leggen voor niet te wild geld. Moeten we maar ff per pb doen. Overigens krijg ik geen melding dus meld hier ook ff als je me een pb stuurt...
Maka: Als ik jou verhaal lees denk ik: die maakt vast hele rare gedachtegangen in haar hoofd... Ik snap je verhaal ook niet helemaal geloof ik. Je hebt het over verhuizen en in je eigen wijk blijven wonen... Eeh, het is toch pas de eerste date? Komt tijd komt raad en zo...

Misspatrice: Ik vind je ex heel lief / betrokken klinken. Laat het op je af komen zaterdag!

Yeah, we hebben een date!

Famke: Ik denk dat het verstandig is om even een pauze in te lassen. Altijd maar doorgaan helpt ook niet.

Rasa: Veel plezier alvast. Zie gewoon hoe het gaat. Nog steeds hoef je geen beslissingen te nemen.

Ja je hebt wat gemist. Ik haal mijn berichten soms (gedeeltelijk) weg omdat ik bang ben voor herkenbaarheid. Ik heb aangegeven dat ik even een pauze inlas omdat ik 1: wel even mijn buik vol had van internetdaten en 2: er iemand in mijn hoofd zit die ik ken uit RL. Ik noem hem foute man omdat het verhaal een beetje lijkt op dat van Makka. Ik ken hem al sinds ik jong was, nu zo'n 16 jaar. Steeds als hij geen relatie heeft zoekt hij weer contact. Het idee is steeds kopje koffie, maar het wordt altijd eeh... beschuitje eten zeg maar. Nu zit hij in mijn hoofd en daar baal ik van want ik denk niet dat hij echt open staat voor een relatie.

Foute man zou vanavond komen maar hij vroeg of we het konden verzetten naar zaterdag. We hebben wel maar 1,5 uur gebeld... Met HET gesprek ( over gevoelens dus) wacht ik wel tot zaterdag.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Thanks for the update, Renske! Wel spannend zeg. Bang om gekwetst te worden dus, begrijp ik. Hoop dat het anders uitpakt! Vind het wel verstandig van je dat je zaterdag het onderwerp 'gevoelens' meteen wilt aansnijden.
@famke, daten even op een kleine pauze. Wel links en rechts contact/chat. De laatste date was wel leuk, maar voelde zelfs al op de app 'antwoord-verplichtings-druk'... Zij zag het nogal zitten ("waar gaan we straks wonen..." "Als je wilt kan je morgen blijven"), nog een kansje gegeven en dus wel nog netjes naar de tweede date geweest, maar toch teruggereden. Ging hem niet worden en vind dat dan niet fair... Ben ik misschien wat braaf in en heb ik mezelf mee... Maaruh voelde me stiekem verlost, hahaha.

@imo, Ferdinand wel meegekregen. Heb snel zijn Ferrari geclaimd, voordat die aan witte wijntjes opgaat... Weet nog niet helemaal of ik de anonimiteit wel wil door breken.... mmm, misschien eerst mijn posts teruglezen wat ik overal beweert heb... hahaha nee hoor, valt mee....
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
@waaromdaarom, welkom! Nog niet echt succesvol, maar wel goed bezig op t moment dus ;)

Ik vind t op zich niet erg als een man de rekening wil delen hoor.

@Famke, ja, maar bij mij kriebelt het meestal al bij de chat als ik iemand irl ook echt leuk vind.. Dus ben daar een beetje bang voor. Nou ja, bang. Zo niet, dan niet hoor. Hoef ik me ook geen zorgen meer te maken over die afstand ;)

Op zich vind ik veel appen wel gezellig.. maar begin me er soms wel wat aan te irriteren.. En hij vertelt ook bepaalde dingen dat ik denk van..hm, minder.

Lekkere man, die app ik nu ff zelf niet. Heb al langer contact met hem, met vaker stiltes tussendoor. Hij is volgens mij nog niet toe aan een relatie. Heeft niet gedate, alleen een onenightstand gehad. Maar hij vind mij volgens mij wel materiaal voor FwB ofzo. Denk ik..

@Amy, maar wie is je FwB dan.. heb je die al langer? VOor af en toe ofzo? En met weinig gevoelens, begrijp ik ;) Is t gelukt?

@coopack, haha.. Beetje scheef gezicht gewoon :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven