Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
nicola: klinkt heftig! maar wel heel fijn dat julie dit zo met elkaar hebben kunnen bespreken....

kan me voorstellen dat je je kl*te voelt nu, maar aan de andere kant beter dat het nu op deze manier stopt dan dat het maar een beetje door blijft sudderen en ook op niets uitdraait....denk ik....t is gewoon balen...

moeilijk dat je dan niet kunt openstellen voor elkaar
I always tell the truth, even when I lie
nicola, een knuffeltje voor jou! balen meid. Maar ik snap het wel, je kan er niet eewig mee doorgaan natuurlijk, op een gegeven moment moet er toch een moment komen waarop je voor elkaar kiest. Het was mooi geweest als het voor hem op deze manier nog even ok was geweest, maar helaas.

Jammer hoor. Ga maar een hoop leuke dingen doen de komende tijd, en heel belangrijk: troost jezelf met wat chocolade!

Giraf, dat klinkt leuk zeg! Jij helemaal verliefd. Volgens mij heb jij op dit topic nu al niet zoveel meer te zoeken
Al die mannen van mij? Praatjesman is de enige die ik de laatste tijd in het echt gezien heb hoor, en wat pagina's terug heb ik daar een heel boekwerk over geschreven. De rest is gewoon kletsen op de datingsite. Nog geen bijzondere in zicht.

Leuk dat je zoveel lol had op je date! Dit is wel een succesvol topic, ook al blijft dat succes niet bij iedereen hangen. De eerste dates zijn hier in elk geval vaker leuk dan niet leuk.

Waarom sms je niet gewoon dat je het erg leuk vond gisteravond? Je hoeft hem niet meteen op een tweede date te vragen toch? Gewoon losjes.

Nicola, balen meid! Ik snap helemaal wat je bedoelt. Een maand geleden heb ik het om dezelfde reden weer afgekapt met de man waar ik toen een tijdje mee uit ging. Ook al is het rationeel gezien het beste, het voelt toch kut, je was toch verliefd op hem. Wel sterk van je dat je die beslissing gemaakt hebt. Verwen jezelf maar even lekker de komende dagen.
Boebele,jammer zeg maar wat je zegt..des te leuker het wordt :-)

Nicola,dat is balen zeg..een dikke knuffel voor jou..

Giraffe, echt leuk jou date al helemaal hoteldebotel :-)

Tierney, dat smsje van praatjes man is raar idd jij wilde helemaal geen relatie met hem haha :-)

I
oke ik heb maar de stoute schoenen aangetrooken en hem ge-smst...en nu komt hij vanavond langs leuk!!!!!!! (als ik te veel doordram moeten jullie t zeggen hoor) maar ik ben gewoon denk ik echt verliefd op deze jongen..denk ik...het voelt iig goed...verliefd is mischien wel een groot woord.

Ik wil jullie nog wel om advies vragen, aangezien hij bij mij thuis komt ben ik er wel zeker van dat hij een move gaat maken...(als je begrijpt wat ik bedoel :P) wat zouden jullie doen? t is de derde date maar gaat wel heel snel allemaal...
Als je het te snel vind gaan hoef je toch niets te doen, Giraf? Gewoon je eigen grenzen aanhouden. Als je zin hebt er helemaal voor te gaan, dan lekker gaan. Als je liever nog wil wachten moet dat ook kunnen. Maar leuk dat je alweer een date hebt. Jullie hebben elkaar gisteren toch nog gezien?

Ah Boebele, tot zaterdag wachten is niks! Ik wacht al bijna twee volle weken... Heb ontzettend veel zin om hem te zien . Het begint nu ook een beetje in m'n vriendenkring door te dringen. Hij is al voor van alles uitgenodigd. Ik hou de boot een beetje af, in het verleden is het nogal eens voorgekomen dat ik er na een maand of 3 helemaal klaar mee was . Al voelt dit vooralsnog compleet anders, hihi.

Nicola, wat balen zeg! Maar inderdaad, beter nu een punt achter zetten dan dat je er tot over je oren inzit. En als jullie allebei twijfelen dan is het hem gewoon niet. Vanavond met een bak ijs op de bank en van het weekend lekker de stad in meid ;).

Tierney, zit er inmiddels al wat tussen waar je mee zou willen daten?

En Slowdance, dit klinkt als een gebed zonder end. Ik heb ook wel eens zo'n kerel aan mijn broek gehad. We hadden heel veel contact, maar het kwam zelden tot afspreken. We scharrelden alleen wat, maar hij bleek ie er nog een ander op na te houden. Toen ben ik er mee gekapt. Veel te laat natuurlijk.

VEO, ik word ook niet zo vrolijk van die man van je. Hou je eigen behoeftes en grenzen in de gaten he. Daar is niks mis mee. Zoals mijn moeder altijd zegt: geen hand vol, maar een land vol .

Ik zal vast nog iemand missen, maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden

Liefs, VLA
ja daar heb je ook gelijk in vla, en aan de ene kant wil ik het ook wel...maar ergens ben ik heel bang dat het hem alleen daarom te doen is, en dus als ik nu toegeef ik morgen niks meer van hem hoor...
Tsja, dat weet je nooit. Dat kan ook na 10 keer daten gebeuren. Die garantie is er gewoon niet. Maar goed, ik ben er zelf vrij gemakkelijk in, als ik zin heb heb ik zin. En als hij je echt leuk vindt vindt hij je echt leuk, of je nou wel of niet gaat gymnastieken in bed
Giraffe, ik ben toch van dat idee afgestapt. Als ik seks heb met iemand, dan is dat omdat ik het wil. En tja het kan dat hij je daarna niet meer wil zien, maar wat vla zegt, dat kan altijd. Ik volg gewoon mijn gevoel daarin, en als het toch niks wordt dan voelde het op dat moment nog steeds goed. Of hij je relatie-leuk vind of niet staat los van seks of niet.

Je moet gewoon doen waar jij zin in hebt op dat moment. En als hij een move maakt en jij wil nog niet, dan niet toch?
ja jullie hebben ook helemaal gelijk, en normaal ben ik ook zo hoor...maar voel me nu toch wat onzeker

ik wil het zelf wel dus denk dat t er ook wel van gaat komen...en idd wat jullie zeggen het voelt nu goed, en dan zien we morgen wel weer verder

oow nog een uurtje dan is die er beetje jammer dat de wekker morgen weer om 6 uur gaat haha
giraf007 wijzigde dit bericht op 19-10-2011 19:32
Reden: spelfouten :S
% gewijzigd
nicola: gaat het een beetje met je? Knuff! Heb je een beetje afleiding nu?

Veo: heb ergens ook een onderbuikgevoel bij 'jouw' man. De manier waarop hij met je omgaat als je daar bent...

vla: is het gelukt dat hij een dagje eerder kan komen?

giraf: gewoon doen wat goed voelt.

hier begint het een beetje saai voor jullie te worden hij komt straks weer, en hoogstwaarschijnlijk zal het weer goed, fijn en leuk zijn heb er wel weer veel zin in, lekker fijne kriebels in mijn buik.
Hm, ik ben met echte seks niet heel snel, dwz, soms duurt het wel een maandje voordat het er van komt. Maar op andere gebieden ben ik eigenlijk helemaal niet zo terughoudend. Heb nu wel tegen mijn date gezegd dat ik met echte seks even wil wachten... al vraag ik me nu af hoelang het nog gaat duren, want de aantrekkingskracht is behoorlijk groot ..
Wat is het nut van wachten als de aantrekkingskracht zo groot is? Ik zeg altijd maar zo: het leven is kort, geniet ervan en wacht niet te lang met de dingen die je wilt. Het leven is zo ontzettend betrekkelijk. Klinkt zwaar, maar het is wel zo.

Life is what's happening to you while you're making other plans.
yay nou na een date of 4 heb ik een relatie :-) nu maar afwachte hoe dat gaat
Het is druk hier vanavond!

Heeft hij z'n ex gedag gezegd, zwartrood? Na die vier dates en het officiële begin van jullie relatie elkaar nog vaker gezien?

Heb hier met een vriend zitten sparren en we zijn er uit: Die gast is waarschijnlijk met meerder aan het daten. Wie van de drie aan het spelen Daar ga ik natuurlijk niet op zitten wachten.

Wanneer seks maakt mij ook niet zoveel uit. Seks voor de seks is ook prima, geen probleem met sv'tjes. Maar als ik echt iemand leuk vind zou ik eerst zeker willen zijn of die ander mij ook leuk vind om teleurstellingen te voorkomen.
Grappig trouwens dat praatjesman opeens met zoiets om de hoek kwam kijken. Wat denkt hij wel niet! Haha..
hey slowdance

ja it seems so :-) heb het al de 4 de weekenden/keren gehad dat ie me bij het afscheid nog een keer voor concertje uitnodigde of iets anders :-)binnenkort ook naar verjaardag en eerste ontmoeting schoonouders ( hellup)

jammer dat het niets geworden is met hem! lijkt me ook niet leuk om dan laatste keus bij gebrek aan beter te zijn idd,kan je beter iemand hebben die 100% voorje gaat
@ Tierney: klinkt echt als een 'praatjes'man. Zodra jij afstand neemt, komt hij je weer opzoeken. Dat zijn voor mij altijd alarmbellen;-). Goed dat je er zo in staat. Menig vrouw zou er weer voor gevallen zijn.

@Boebele: leukleukleuk!

@Giraf: ook leukleukleuk. Zo hoort het te lopen. Je hoeft je niet te moeten afvragen of je wel of niet kunt smsen. Als je elkaar leuk vindt, vindt je elkaar leuk, en dan hoef je geen spelletjes te spelen. Maar klinkt goed allemaal. En als de behoefte er is om het bed met elkaar te delen, waarom niet?

@ Roos: ook superleuk. Zo hoort het te gaan!

Met mij gaat het weer redelijk. Ben nog wel beetje verdrietig, en baal er beetje van dat ik me niet open heb kunnen stellen en dat dat iets is wat wel een patroon aan het worden is, ook met andere mannen. Dus ik ben nu in dubio of ik hier iets mee moet in de zin van hulp zoeken of iets dergelijks. Ik heb gewoon vette bindingsangst:-), en ik vraag me af of ik het niet altijd moeilijk vind om me open te stellen en mannen tegen een muur aanbotsen
Maar nicola, hij durfde zich ook niet zo goed open te stellen toch? In die zin ligt het niet alleen aan jou. misschien heb je gewoon pech gehad tot nu toe! En een man die jou écht leuk vindt breekt wel door dat muurtje heen hoor.

Maar dat is mijn mening, zie onderschrift

Mijn date was me gisteren weer druk aan het smsen, en vanochtend vroeg hij of we elkaar niet eerder al konden zien dan zaterdag ... Pfff, werd er helemaal blij van. Niet dat dat gaat lukken, maar dat is een ander verhaal, haha.

Hij heeft morgen een feestje bij vrienden, ben benieuwd of hij me mee vraagt.. zou ik best leuk vinden namelijk!
Wat is hier de laatste tijd weer veel geschreven, en leuke dingen. (En helaas ook een paar minder leuke. VEO, ik ben het met de anderen eens, dat het niet echt heel goed klinkt, dat jij steeds naar hem toegaat, dat hele eind, en hoe hij dan met je omgaat!)

Zelf heb ik van de week op RP een andere profielfoto gezet, en hierop een reactie gekregen. Ik ben gratis lid, dus kan alleen interesseberichtjes sturen; vraag dan ook in de profieltekst om contactgegevens van de ander. Stuurde hij me alleen zijn telefoonnummer; was ik niet zo blij mee. Gisteravond kreeg ik laat weer een berichtje, dat ik hem nog kon bellen. Toch maar gedaan (mijn nummer afgeschermd), en aan de foon klonk hij wel goed en leuk; een half uur gebeld. Maar: bij zijn profiel staat geen foto, dus geen idee, hoe hij eruitziet. Vanmorgen had ik alweer een mailtje van hem met zijn mailadres. Op zich vind ik het een beetje beklemmend worden. Ik heb hem daarop toch mijn nummer doorgemaild, dacht vandaag niets van hem te horen, belde hij me in zijn pauze op, en weer even gekletst. Meteen daarna kreeg ik een sms'je, dat hij het zo fijn gevonden had mijn stem gehoord te hebben. En volgende week wil hij wel met me afspreken. Ik merk, dat het mij allemaal wat erg snel gaat, maar dat dit ook komt omdat ik 'wandelman' nog niet vergeten ben.... En eigenlijk wil ik voordat ik afspreek ook wel eerst een foto zien! Pfff, geen idee, wat ik ermee aan moet...
Een foto is hier een must hoor.... ik laat mezelf ook zien op de site, dan mogen anderen ook wel laten zien wie ze zijn. vind geen foto altijd een beetje verdacht, kweet niet waarom.
Vind ik ook! Geen foto, vind ik ook altijd verdacht. Heb op RP mijn foto wel afgeschermd staan(op verzoek), omdat iedereen op die site kan kijken.

Tja, hij vond het ook lastig, maar hij botste ook steeds tegen die muur op van mij. En die muur is best wel hoog, hoor. En ik weet dat een man, die echt voor me gaat, daar wel op wil wachten. Maar ik heb nu wel een beetje het gevoel dat ik een lieve jongen heb laten gaan
quote:Nicola2882 schreef op 20 oktober 2011 @ 12:40:

Vind ik ook! Geen foto, vind ik ook altijd verdacht. Heb op RP mijn foto wel afgeschermd staan(op verzoek), omdat iedereen op die site kan kijken.

Tja, hij vond het ook lastig, maar hij botste ook steeds tegen die muur op van mij. En die muur is best wel hoog, hoor. En ik weet dat een man, die echt voor me gaat, daar wel op wil wachten. Maar ik heb nu wel een beetje het gevoel dat ik een lieve jongen heb laten gaan

Mijn foto staat er nu wel gewoon op (al een hele tijd, voorheen ook alleen op verzoek), maar ik denk, dat ik toch maar aanstuur op een foto van hem.

Nicola, die muur, het niet toe kunnen/durven laten, heel herkenbaar, maar ergens lees ik bij jou toch ook wel, dat deze man, hoe lief ook, het niet echt voor je was?
Nicola, ik herken het heel erg wat je zegt. Ik weet niet hoe openstellen werkt, dus ik heb geen tips. Je moet er maar op vertrouwen denk ik dat er vanzelf een man komt bij wie het wel soepel verloopt en bij wie het wel lukt. Het is in elk geval niet allemaal jouw schuld, hij had hetzelfde, en misschien klikte het niet genoeg. In elk geval kunnen de meiden hier op het topic elkaar steunen en raad geven. Volgende keer beter, maar gun jezelf eerst even de tijd om verdrietig te zijn hoor. Knuffel!

Nelleke, ik hou ook niet van blind dates hoor. Ik heb net als Boebele ook gewoon mijn foto openbaar en ik eis dat ook terug. Geen foto, geen reactie. Ik heb een jaar of twee geleden gehad dat ik een paar weken met een man gemaild had en toen eindelijk zijn foto zag... Nou ik ben niet zo oppervlakkig dat ik een paar kilootjes teveel meteen afschrijf maar hij was echt onaantrekkelijk dik!

En nicola, het scheelt dat ik van te voren al niet van plan was om te vallen voor praatjesman, hij heet niet voor niets zo. De crisis bij mij ontstond vooral omdat ik zijn gedrag niet snapte en de situatie te vaag vond. Nu snap ik het dus alles is weer rustig. Maar ik zag hem nooit als relatiemateriaal. Vond zijn berichtje gewoon zo grappig en onverwacht, die moest ik even delen hier.
Tierney, zoals jij het schrijft, heb ik ook één keer meegemaakt: man vond zichzelf best aantrekkelijk, maar had geen foto. Toch afgesproken, maar helemaal niet mijn type. Ook ik ben niet zo, dat uiterlijk alleen alles moet zijn; hij hoeft echt niet de meest knappe man te zijn, die er rondloopt; maar enige aantrekkingskracht in uiterlijk vind ik wel belangrijk. Hoop, dat hij me een foto wil doormailen. Hij zei van wel.....en ik moet zeggen, dat hij er wel werk van maakt door veel contact te zoeken. Ik ben dat niet gewend, weet echt niet wat me nu overkomt, en hoe ik ermee om moet gaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven