Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Tis meer een gevoel wat ik heb, wat ik niet echt kan plaatsen. We hebben onze afspraak gewoon verzet, maar ik zou eigenlijk vanavond bij hem blijven slapen, en morgenmiddag ga ik naar hem toe. Ik kijk even morgen hoe het voelt, maar denk dat ik wel even wil benoemen dat t voor mij anders voelt, of is dat stom?
Nou, uitnodiging is de deur uit. Nu nog een uur of vier wachten en dan weet ik het wel

Veel dates komende dagen in deze groep zeg! Dat zijn nog eens gezellige herfstavonden. Mag ook wel met dit rot weer.
Hey meiden,

Wat een gesprekken weer. Nicola, ik zou even wachten met het zeggen dat je je zo voelt tot je gezien hebt hoe jullie contact morgen is. Misschien is hij echt gewoon moe en is er niks aan de hand, en als jij dan meteen begint 'te zeuren', dat zou niet goed zijn. Als je morgen op de date nog steeds dat gevoel blijft houden, zou ik er heel neutraal en positief over beginnen. Niet meteen met het analyseren van zijn houding naar jou toe. Boebele heeft wel gelijk, ik ben ook voor openheid, maar er is een verschil tussen openheid en meteen al problemen creeeren. Maar ik snap je onzekerheid heel goed hoor. In het begin heb je dat toch wel dat je alles analyseert en snel onzeker bent.

Giraffe, hoe was het?

Ik heb van de andere van de twee toch weer een mailtje gehad. Ik had het niet meer verwacht, want we hadden twee mails gewisseld eergister en toen van zijn kant niks meer. Maar nu krijg ik dus een mail dat hij op vakantie is en dat hij uitgebreider reageert als hij terug is. Wie weet

Ik heb ook iets geks gehad, er stond een hele leuke man in mijn geblokkeerde profielen, en dat had ik dus gemaild en ik kreeg een leuke reactie terug. Dus nog steeds lekker aan het mengen in de crowd

Gister met een man gemaild die vroeg of ik van uitdagingen hield. Dus ik zei, tja ligt eraan hoe je het bekijkt. Wat hij in gedachte had was dat we elkaar zouden ontmoeten, bij aantrekkingskracht seks, en dan een date. Ehhhh, en hoe is dat leuk voor mij dan?? Ik wil toch op zijn minst wel eerst een avondje verwend worden om in de stemming te komen hoor. Hij was in elk geval duidelijk over wat ie wilde haha!
Tierney, je hebt het er maar druk mee! Maar je bent toch wel op zoek naar een serieuze kandidaat toch? Al die praatjes over seks, ik knap daar persoonlijk meteen op af. En hoe zag die man dat voor zich dan, eerst seks en daarna pas een date? Vaag...

Nicola, ik zou er morgen niet over beginnen als ik jou was maar het gewoon even aankijken. En misschien komt er wel een geschikt moment om er toch over te beginnen, maar ik zou het toch zo lang mogelijk uitstellen. Ben benieuwd hoe het gaat zijn morgen.

giraf, hoe was je date??

VEO, ben jij er ook nog? hoe ging het afgelopen weekend?

VLA, lief van hem dat hij gaat regelen dat hij je eerder gaat

zien! Dat zit ook wel goed zo te horen.

Roosje, bij jou is er nog niks veranderd zo te lezen, nog steeds onverminderd verliefd

Ik kreeg vanavond een paar smsjes van hem, hij vroeg hoe het ging en of ik een leuke avond heb gehad. En nog wat grappige dingen over running jokes die we inmiddels hebben Dat voelt dan toch wel vertrouwd. Hij had het er ook over dat "we" in de stad gespot waren door een vriend van hem.

Naja, volgens mij is het dus wel serieus. En toch ben ik nog steeds bang voor een moment dat hij ineens zegt: en nu heb ik er geen zin meer in. Ik heb de afgelopen jaren zoveel onbetrouwbare of grillige mannen ontmoet dat ik het nu echt niet meer zeker weet hoor, ook al denk ik dat deze jongen wel echt serieus is. Maar je weet het nooit hè... denk dat ik pas "zekerheid" heb als hij me wil gaan voorstellen aan zijn familie of vrienden ofzo.

Hm.. misschien stel ik me een beetje aan hoor.. maar ik voel me altijd zo kwetsbaar in relaties.
Haha.. tierney, zulke ben ik er ook regelmatig tegengekomen. Ik krijg moeite om je mailmannen uit elkaar te houden. Is mailman nou de caravanman? Hmm.. krijg de neiging om dingen terug te gaan lezen, maar daar is het te laat voor vandaag.

Denk dat Giraffe nog niet terug is, ze zouden naar de laatste film. Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad.

Ik heb nog niets gehoord. Dus ga voor de derde keer deze week heel hard roepen dat het hem niet word. Ok, ik wacht nog even tot morgenmiddag. Goed. Misschien denkt ie dat ie mysterieus is met dat late reageren, maar ik vind het maar vervelend.
Tja, ik reageer ook niet op veel van die berichtjes. Maar ik lach er wel om als ik ze lees. En ik raakte aan de praat met deze omdat hij 'pas' na 4 mails ofzo vertelde over zijn 'plan'. Ik bedoelde het voor de grap hoor, stel dat... Dan is er voor de vrouw toch niets aan?
Wel leuk hoor Boebele, dat je daar al helemaal aan denkt. Ik denk echt wel dat het goed zit tussen jullie
Oh het is op dit moment niet het uit elkaar houden waard. Caravanman is geen datekandidaat dus die hou ik uit het topic.

Zodra ik meer dan een beetje rondkijken en kletsen ben geef ik die persoon wel een naam. :-)

Er is er nu dus een die op vakantie is, en een die eerst geblokkeerd was, waar ik nu serieus mee mail, de rest zijn gewoon grappige reacties.

Ik had ook een man benaderd die ik echt wel een leuk profiel vond hebben, geen reactie, maar hij kijkt dagelijks op mijn profiel. Dus gemaild of hij het er leuk vond. Geen reactie, maar wel weer een paar keer op mijn profiel geweest. Vaaaaag!
Haha.. ja dat herken ik ook nog wel. Nu geen betalend lid, dus kan het niet meer zien. Maar van die sjaakies die dan regelmatig je profiel komen bekijken. Ik denk dat die de hele dag zo over de site aan het surfen zijn. Tenzij die man van jou een redelijk normaal profiel heeft, dan is ie gewoon vaag.

Of dat ze iedere week braaf een interesse berichtje sturen, ook terwijl je ze negeert na drie keer een geen interesse berichtje gestuurd te hebben.

Maar de raarste dingen joh. Een vent zat bijvoorbeeld te zeuren dat hij bestolen was op een afspraakje. ipv de vrouw kwamen er twee mannen opdagen. Dat heb ik destijds braaf aangehoord. Zo van: och, arme vent, wat zielig. Krijg ik van die sukkel tegenwoordig iedere maand een berichtje dat ik een x bedrag voor seks kan krijgen, zoveel keer per maand, waarmee ik dan wel zo en zoveel per maand zou kunnen verdienen.. En die stuurt hij niet alleen naar mij. Tja, jonge, waar moet het heen met de wereld denk ik dan wel eens.

Nou goed, er zijn niet voor niets genoeg boeken over geschreven.
Owh.. lees net dat hij wel een leuk profiel heeft. Hmm, vreemd.
Haha slowdance, daar hebben ze andere internetsites voor toch, betaalde seks??

Ach nou ja, ik lach maar om die vreemde figuren, er zitten gelukkig ook genoeg leuke bij.

Truste meiden! En geniet van alle kriebels, verliefdheid, dates enzo.
Zo.. hij heeft weer netjes vier uur gewacht hoor. Het begint voorspelbaar te worden

Maar goed, heb er niets aan. Kan morgen niet, houd het graag tegoed.
slowdance, hoelang blijf je nog achter hem aanlopen dan?
Slowdance: hoe vaak hebben jullie al date gehad? Als een man je echt leuk vindt, komt hij echt vanzelf wel....

Boebele: irritant hè, die onzekerheid? Ik voel me zelf ook altijd zo kwetsbaar en snel afgewezen, terwijl we beiden hebben afgesproken om rustig aan te doen en elkaar op een rustige manier te leren kennen. Maar bij jou zit het wel goed hoor!

Ik kijk het vanmiddag even aan. Heb me steeds goed gevoeld en niet onzeker bij hem, maar nu hij zowel letterlijk en figuurlijk meer afstand neemt, voel ik me al snel afgewezen. Maar ik zie het wel. Vanavond update!
slowdance, inderdaad, als een man je echt leuk vindt komt hij vanzelf naar je toe. Ik zou het even loslaten als ik jou was.

Nicola, succes zometeen en niet te druk maken hè?

Mijn date smste me net weer, daar is hij heel trouw in, vooral 's ochtends vroeg Vroeg zich af wanneer hij me weer ging zien. Nou, misschien vanavond al weer, als hij kan tenminste. Anders wordt het vrijdag pas.
hahaha.. ik wist niet dat ik zo zielig over kwam. Maar ik laat liever iets van mezelf horen, dan dat ik een beetje ga zitten wachten. Maar goed, ik beloof dat ik nu braaf niets meer van me laat horen.

Ik ben benieuwd Nicola! Of je gevoel er naast zat of niet.

Hoop het voor je boebele.
Hey meiden,

Leuk allemaal nieuwe internetdaters erbij :-)

Ik weet het ben schuldig zolang niks van me laten horen..

Eerst even op jullie reageren :-)

Boebele,die van jullie klinkt echt wel goed hoor en hij wil je graag weer zien echt heel positief..je hoeft je echt niet onzeker te voelen.

Roosje,bij jou nog steeds alles helemaal goed..hebben jullie het al een naam gegeven?

Tierney,succes met het rondsnuffelen op profielen :-) ik moet eerlijk zeggen ik stond een tijdje op RP en daar krijg je echt heel veel sexueel gerichte berichtjes ..op lexa is het niveau kwa opleiding wat minder maar wel serieuze reactie's en helemaal geen sexuele berichtjes.

VLA,wat lief dat hij gaat proberen om een dag eerder te komen..bij jullie zit het ook echt zeker goed.

Nicola,ik denk ook dat je er even niet over moet beginnen,kijk het even aan en als je dat tijdens de date weer voelt dan kan je er altijd nog wat van zeggen.

Giraffe,hoe was jou date?

Hoop dat ik nieman vergeten ben :-)

Ik was zaterdag bij mijn date alleen meneer ging zaterdag avond naar voetbalwedstrijd in het stadion dus tussen 19:00 en 23:30 was ik alleen,daarna kwamn hij thuis in bed sex gehad..de volgende ochtend moest hoj zijn zoontje ophalen bij zijn ouders kwam pas om 12:00 weer thuis..later samen ontbeten even op de bank gezeten en rond 15:00 ging ik weg..soms denk ik echt dat het alleen om de sex gaat (heb hem dat ook gevraagd) hij zegt van ik ga toch niet iemand die 150 km ver woont voor de sex nemen dat is niet echt verstandig.

Maar ik heb er echt geen goed gevoel over..als ik bij hem geweest ben stuurt hij erg weinig berichtjes..en als we weer bijna een date hebben dan begint hij smsjes te sturen dat hij me erg mist bla bla..

Ik vind sowieso dat hij helemaal geen rekening houdt met mijn gevoelens..gisteravond had ik een hele nare droom gezien en schrok wakker het eerste waar ik aan dacht was het met mijn date delen..dus ik schreef via whatsapp dat ik (én) nare droom gezien had bla bla en viel weer in slaap..de volgende ochtend werd ik om 09:07 wakker en keek of hij wat had geschreven (hij moest namelijk al op zijn werk zijn) en zag dat hij om 08:14 had gelezen wat ik had geschreven maar nog niks terug had geschreven..en dat bleef de hele dag zo..ik had op zijn minst wel iets liefs verwacht.

Maar ja stel ik mij nu aan ??
Nee VEO, je stelt je niet aan. Ik vind dit eigenlijk helemaal niet goed klinken. Mag ik dat zeggen? Want jij weet het natuurlijk wel het beste, maar ik vind niet dat hij klinkt als iemand die er helemaal voor je is. En dat wil je toch wel, neem ik aan?

En nu maakt hij ook nog steeds minder tijd voor je vrij.. hm, zou bij mij wel de alarmbellen doen rinkelen.

Wat ga je nu doen?
Nee dat denk ik ook niet idd..heel soms als ik over mijn zoontje praat en zeg dat ik wil dat hij snel terug komt zegt hij alleen maar ja of ik hoop het ook voor je en dan begint hij gelijk over iets anders of over zichzelf..

Ik weet niet wat ik hiermee ga doen..ben er eigenlijk wel klaar mee..maar ben erg gewent aan hem..maar dit is echt niks..we hadden vorige week ook weer over relatie gesproken en hij zegt steeds "komt nog wel" maar ja denk dat ik dat zelf niet eens meer wil
Blijf bij jezelf en je eigen gevoel, meid! Je verdient iemand die voor je gaat en die ook geinteresseerd is in jouw leven.

Ik ga mijn date waarschijnlijk pas zaterdag weer zien... aw, dat duurt nog zo lang. Maar dan is het wel weer extra leuk. Kan ik tot die tijd gewoon mijn eigen dingetjes doen.
Leuk boebele maar heeft hoj vanavond geen tijd dan? Zou je toch vragen of niet?
VEO, dat klinkt niet goed hoor! Hij is duidelijk niet zo verliefd op je, als hij zegt dat een relatie nog wel komt dan betekent dat dat je nog niet zo belangrijk voor hem bent. Bovendien plant hij andere bezigheden op tijden dat hij jou ziet. Bekijk het eens rationeel, stel jij zou je zo gedragen, waarom is dat? Volgens mij alleen omdat je hem niet zo leuk vindt. Natuurlijk zal hij niet in je gezicht zeggen dat je voor de makkelijke seks bent als jij wel echt een relatie wilt. Maar zo klinkt het weldegelijk hoor. Ik vind niet dat je overdrijft!

Slowdance, ik vond je niet wanhopig klinken hoor.... Volgens mij loop je niet echt achter hem aan, maar draaien jullie lekker vaag om elkaar heen. Ik zou alleen gewoon lekker verder kijken zolang er niks gebeurt met deze man. Je bent vanaf het begin zelf ook al niet heel enthousiast geweest toch? Ik blijf erbij dat hij ws twijfelt, als hij echt wil dan gebeurt het wel namelijk.

Boebele, balen dat je nog een paar dagen moet wachten! Hopelijk zijn ze snel voorbij.

Praatjesman heeft weer gsmst. Had het absoluut niet verwacht. Hij zei dat hij erover nagedacht had, maar dat hij niet klaar is voor de ware, geen relatie wil. Huh? Dat was toch ook niet de bedoeling? Hij was mijn ware in elk geval absoluut niet, gewoon lol. De ware... hihihaha! Geen wonder dat ie geflipt is, heb hem dit ook gsmst.

I'm back! Dit was wat ik nodig had. Ik kan het nu achter me laten want ik begrijp zijn gedrag. Mijn herinnering klopt zo ook weer.
wat raar tierney, jullie hadden daar toch ook duidelijke afspraken over gemaakt? Wat een rare gast. Die ben je beter kwijt dan rijk hoor! Maar fijn dat je het nu helemaal af kan sluiten.

VEO, ja, ik vroeg of hij vanavond tijd had maar hij had al iets afgesproken en dat geldt ook voor de rest van de week. Maar zaaterdagmiddag zien we elkaar gelukkig weer! Vind het niet erg hoor, ik bedoel, ik wil hem graag zien natuurlijk. Maar vind het ook wel fijn dat hij zijn eigen leven en vrienden heeft en niet zielig op de bank op mij gaat zitten wachten! daar zou ik het spaans benauwd van krijgen namelijk. Ik ben zelf namelijk ook niet zo.
Update van mij!! Mijn gevoel bleek toch te kloppen. Hoevaak ik het al het bij het rechte eind heb wat betreft mijn gevoel...Hij begon er zelf over. Hij bleef steeds een afstand voelen, hij was wel verliefd, maar kon er op een of andere manier niet voor gaan. Ik was ook verliefd, maar ik durfde het ook niet serieuzer te maken en wist ook nog steeds niet of er hier wel echt een serieuze relatie uit kon rollen. Dus hield ik dat ook maar steeds in het midden: we zien wel wat er uit voort kan komen, rustig aan, etc. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je wel ergens voor moet durven gaan, en wel ergens in moet durven te springen. We hadden twee opties: of doorgaan en het allebei niet weten, of stoppen met het idee dat 'het niet weten' niet voldoende is om ermee door te gaan. Ik had hier op zich best nog langer mee door kunnen gaan, maar hoe lang moet je wachten totdat je het wel weet? Dus we hebben voor het laatste gekozen. We waren allebei heel verdrietig en hebben nog een tijdje elkaar heel stevig vastgehouden, maar toch is dit wel het beste voor nu. Met 'het niet weten" een relatie beginnen werkt niet. Ik voel me echt wel klote nu, maar het is wel fijn te weten dat er betrouwbare, lieve kerels zijn. Ik weet zeker dat hij oprecht en eerlijk is. Soms is liefde zo lastig, maar wil je voor iemand door het vuur gaan, dan denk ik wel dat je je voor elkaar open moet durven stellen, en dat lukte ons allebei niet
hey allemaal, wat hebben jullie alweer veel gepost sinds gisteravond...

veo: ik vind dit ook niet echt oke klinken hoor, lijkt er niet echt op dat hij echt in je geintresseerd is...en je idd gewoon makkelijk vind. Vind het zowiezo al vreemd dat jij 150 km naar hem toe komt en hij dan vrolijk naar een voetbalwedstrijd gaat, als ik jou was zou ik er niet te veel energie insteken

boebele: klinkt leuk daar bij jou! wachten duurt lang dan he...

tierney: ik krijg er ook een beetje moeite mee om al die mannen van jou uit elkaar te houden hahah, wel leuk al die contacten, nu hopen dat de juiste er tussen zit ;)

slowdance: zou het ook nu ook een beetje van hem af laten hangen, niet zoveel meer van je laten horne en dan kijken wat hij doet....al is dat soms erg lastig

ooooooooow date gisteravond was ZOOOO leuk! haha ik loop de hele dag al met een big smile rond....t klinkt gewoon zo goed, leuke gesprekken gehad, handje in handje in de bios...en van de tweede helft van de film heb ik weinig meer gezien haha... en nu komt dan ook meteen weer de onzekerheid opzetten, moet ik hem sms-en? of wachten tot hij dat doet? moet ik een nieuwe date voorstellen? (het liefst vanavond nog haha) maar wil ook weer niet te desperate overkomen....pff dit hele date gebeuren is echt niks voor mij
I always tell the truth, even when I lie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven