Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Nicola, ik herken het heel erg wat je zegt. Ik weet niet hoe openstellen werkt, dus ik heb geen tips. Je moet er maar op vertrouwen denk ik dat er vanzelf een man komt bij wie het wel soepel verloopt en bij wie het wel lukt. Het is in elk geval niet allemaal jouw schuld, hij had hetzelfde, en misschien klikte het niet genoeg. In elk geval kunnen de meiden hier op het topic elkaar steunen en raad geven. Volgende keer beter, maar gun jezelf eerst even de tijd om verdrietig te zijn hoor. Knuffel!

Nelleke, ik hou ook niet van blind dates hoor. Ik heb net als Boebele ook gewoon mijn foto openbaar en ik eis dat ook terug. Geen foto, geen reactie. Ik heb een jaar of twee geleden gehad dat ik een paar weken met een man gemaild had en toen eindelijk zijn foto zag... Nou ik ben niet zo oppervlakkig dat ik een paar kilootjes teveel meteen afschrijf maar hij was echt onaantrekkelijk dik!

En nicola, het scheelt dat ik van te voren al niet van plan was om te vallen voor praatjesman, hij heet niet voor niets zo. De crisis bij mij ontstond vooral omdat ik zijn gedrag niet snapte en de situatie te vaag vond. Nu snap ik het dus alles is weer rustig. Maar ik zag hem nooit als relatiemateriaal. Vond zijn berichtje gewoon zo grappig en onverwacht, die moest ik even delen hier.
Tierney, zoals jij het schrijft, heb ik ook één keer meegemaakt: man vond zichzelf best aantrekkelijk, maar had geen foto. Toch afgesproken, maar helemaal niet mijn type. Ook ik ben niet zo, dat uiterlijk alleen alles moet zijn; hij hoeft echt niet de meest knappe man te zijn, die er rondloopt; maar enige aantrekkingskracht in uiterlijk vind ik wel belangrijk. Hoop, dat hij me een foto wil doormailen. Hij zei van wel.....en ik moet zeggen, dat hij er wel werk van maakt door veel contact te zoeken. Ik ben dat niet gewend, weet echt niet wat me nu overkomt, en hoe ik ermee om moet gaan....
ooooww, uiterlijk is zoooo belangrijk!! Als ik iemand fysiek niet aantrekkelijk vind houdt het gewoon op! Tja, zo werkt dat toch gewoon? Daarom dus altijd een foto en anders niet.
oow ja, van mijn kant waren er ook twijfels, maar soms is het zo lastig om te bepalen of die twijfels er zijn vanwege mij niet open durven stellen, of dat het ook echt zo is. Nou ja, de tijd zal het leren. Ik hoop dat ik ooit iemand tegenkom waarbij ik die twijfels niet voel

Wat betreft uiterlijk....zeer belangrijk! Maar een foto wil niet altijd alles zeggen vind ik. Uitstraling en nonverbale signalen zijn ook superbelangrijk!
Nou: hij heeft me net een foto doorgestuurd en mijn eerste reactie is 'nee'...weet nog niet of ik er iets mee doe, of dat ik hem toch een keer ga zien, kijken hoe hij er werkelijk uitziet, maar denk dat hij niet het type is, waar ik verliefd op zou worden...
Weet je wat zo dubbel is? Nu is hij niet meer beschikbaar en kan ik ineens die gevoelens wel toelaten! Ik zou zo graag bij hem willen zijn nu. Ik weet ook dat als hij nu toenadering zoekt, ik weer op slot ga. Zo frustrerend!
Hallo, ik ben nu al een paar dagen bezig om dit hele forum door te lezen en ik zit nu op blz 45, maar mede door het lezen van dit forum heb ik me van de week ingeschreven bij rp.

Ik ben sinds 6 mnd weer vrijgezel na een relatie van 10 jaar zelf te hebben beeindigd. Mijn ex heb ik toevallig ook via het net leren kennen, dus ik weet dat het wel degelijk kan.

Nu heb ik inmiddels al wat reacties gehad waaronder die van een leuke man, alleen is hij wel heel direct en wilde meteen al afspreken. Ik heb hem uitgelegd dat ik eerst even wat mailcontact wilde en daarna pas afspreken. Hij schrijft alleen al meteen met kusjes en goedemorgen liefje etc... dat schrikt me aan de ene kant best wel af. Normaal gesproken ren ik dan keihard weg, maar op de een of andere manier ben ik zo benieuwd naar hem en wil ik meer van hem weten.....dus ik wacht zijn reactie maar even af.

Het is wel grappig om al die verhalen te lezen, heel herkenbaar en als ik het zo lees bij een andere kan ik zo adviezen geven, maar als je er zelf in zit is het soms zo dubben. Verstandelijk gezien weet je wat je moet doen, maar gevoelsmatig blijf je dan toch bij zo'n man hangen. Gelukkig heb ik rustig mailcontact met een andere man en die is niet zo snel en direct. (maakt me zo wantrouwig als iemand al meteen bij 1 mailcontact doet alsof je alles voor hem bent. Nu ik dit lees denk ik dan ook...snel afkappen??? ) Moest dit even kwijt en ga zo snel verder met het lezen van dit forum zodat ik mee kan reageren op de recente verhalen.
@nelleke: als de foto al nee zegt, zou ik er niet verder mee gaan als ik jou was...hoe leuk iemand ook schrijft, als je m niet aantrekklijk vind, als er geen fysieke spanning is, wordt het waarschijnlijk toch niet veel meer als"een gezellige vriend"

@nicola: wat frustrerend dat je t nu zo voelt...kan me voorstellen dat je daar moelijk mee hebt, mischien toch een idee om er is met iemand over te praten?

@leeuwtje: vind het wel heftig hoor als hij meteen begint met liefje en xxx enzo...maarja mischien bedoelt hij het wel echt lief? en vind hij je gewoon erg leuk!

nog even over mijn date: was erg gezellig gisteravond en ben dus ook met m naar bed geweest, voelde gewoon goed en wilde het zelf ook...dus dacht waarom niet...ben nu dus wel heeeel erg benieuwd of ik nog wat van m ga horen, ik hoop het , ik hoop het!!!
I always tell the truth, even when I lie
zo, eindelijk klaar met het hele forum lezen.... Wel ontzettend herkenbaar al die verhalen. En wat ontzettend leuk dat er toch nog successtory's zijn (tot nu toe).

Wat ik nog het leukste van alles vind is dat als je elkaars verhalen leest weet je heel goed welke adviezen je moet geven. Maar zodra het jezelf overkomt hoor je van iedereen in 1 klap die onzekerheid boven komen.... Ik denk ook altijd bij anderen van: joh als hij niets meer van zich laat horen of hij heeft een raar berichtje gestuurd of juist niet.....wacht rustig af, maar zodra het jezelf overkomt slaat de paniek toe. Heel herkenbaar.

Hetzelfde geldt voor de onzekerheid bij je eigen foto's. Ik ben best tevreden met mezelf maar ik weet ook dat ik geen model ben en ik denk altijd van: iemand moet me maar nemen zoals ik ben en anders niet, maar als je niets meer van iemand hoort of weinig reacties krijgt, maakt dat je meteen weer onzeker.

Wat is daten (en alles wat daarbij komt kijken) toch eigenlijk een rotperiode. Gelukkig bestaat er zoiets als een viva forum waarbij je elkaar kunt steunen en misschien ook wat van elkaar kunt leren.

Ik heb zelf maar wel de berichten waarin mannen kunnen aangeven geinteresseerd in je te zijn geblokkeerd, want dat waren echt de meest vreselijke en oude mannen. Wat denken die oude mannen wel niet? en bovendien vind ik het leuker als je toch een persoonlijk berichtje krijg. Deze mannen krijgen van mij ook altijd wel een persoonlijk berichtje terug.

Giraf: wat ontzettend leuk voor je dat je date zo goed is bevallen! En gewoon lekker je gevoel volgen hoor!

Boebele: heel herkenbaar zoals die man van jou reageert. Had ik kunnen zijn maar dan in vrouwelijke vorm. Maak je niet al te druk, volgens mij vind hij je gewoon ontzettend leuk en wordt hij vanzelf wat opener.

En wat je zegt over iemands foto is waar: ik kreeg soms best leuke mailtjes, maar als ik de foto zag en bij mezelf denk: kan ik daar ook naast wakker worden? En het antwoord is nee, dan kap ik het toch echt af. Geeft anders zo'n rare situatie, dat je iemands persoonlijkheid wel ontzettend leuk vind, maar dat je je schaamt om naast hem te lopen of bij elke intimiteit je ogen dicht moet doen....dat gaat niet werken.... Ik heb zelf ook gewoon een gemiddelde foto op mijn profiel staan, zodat ik weet dat als iemand mij mailt hij in ieder geval niet geschrokken is van mijn foto.

Ik wacht rustig af op mijn kale man (ja hij is kaal) die de hele ochtend en middag zoveel mailtjes stuurde met lieve berichtjes, maar nu even stil is.... Op zoek naar een ander? of gewoon zijn dag doorbrengt zonder de hele tijd achter de computer te wachten? (ik heb wel een mail met meerdere foto's opgestuurd, maar kon niet terugvinden dat hij verzonden was, dus nu maar via RP berichtje gestuurd met de vraag of hij het wel ontvangen heeft. Of hij is zo geschrokken....hahaha kan natuurlijk ook, maar dan verwacht ik wel een berichtje, met sorry.....geen interesse)

Ik hoop dat ik me aan mijn voornemen kan houden om er niet al te veel mee bezig te zijn...kijken of me dat gaat lukken.
Hey leeuwtje, welkom!

Ik kan me voorstellen dat als iemand al helemaal digiverliefd op je is na een paar mails dat het benauwend werkt. Ik zou dat ook niet vertrouwen. Weet je al wat je ermee doet?

En die man die wel rustig mailt? Wel leuk hoor dat je ook de stoute schoenen weer hebt aangetrokken.

Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Zelf sta ik ook op RP, en ik heb de afgelopen twee en een half jaar 6 keer gedate, waarvan 3 keer leuk. Er is alleen niks serieus uit voortgekomen, maar wie zegt dat je alleen van de top van de berg moet genieten ;) RP is in elk geval net een bruincafe, altijd bekijks, altijd wat te praten.
Nelleke, balen dat de foto je niet warm of koud liet. Maar dan hoef je daar ook verder geen energie meer in te steken toch? Wel jammer dat je net een beetje enthousiast werd.

Giraf, leuke avond gehad dus! Goed van je dat je van je eigen gevoel bent uitgegaan, heb je al wat van hem gehoord weer?

Nicola, als je echt zo twijfelt over wat je voor hem voelt, waarom heb je het dan toch uitgemaakt? Misschien had je het toch even een paar dates aan moeten kijken....

Slowdance, hoe is het bij jou? Nog wat vage telefoontjes gehad ;) Maar even serieus, misschien heb je wel gelijk, hij gedraagt zich niet alsof hij staat te springen om je weer te zien, maar houdt wel de opties open. Klinkt niet zo goed... Als hij het vraagt, zou jij dan nog willen?

VEO hoe is het met jou nu?
Bedankt voor jullie mening! Hij belde vanmiddag weer op, dat hij mijn reactie op de foto gelezen had (ik had gestuurd, dat hij niet mijn type was....), en vroeg of we toch nog een keer af konden spreken. Ik heb het even opengehouden, maar als ik hier jullie reacties lees, i.c.m. mijn gevoel, denk ik, dat ik het gewoon af moet kappen... Hahaha, nee, ik zie me niet naast hem wakker worden...
Wow, ik ben de hele dag druk geweest. Net toch de nieuwsgierigheid niet bedwongen, had ik allemaal interesseberichtjes gekregen. Er zitten wel een paar leuke tussen! En ik had vakantieman ook nog in de wacht. Morgen maar even selecteren.... Goed einde van de dag!
verslavend zo'n forum...

tierney; doet je echo toch wel goed als je zoveel reacties krijgt en dan morgen rustig selecteren.....lijkt wel een veekeuring! (maar ja dat doen de mannen ook)

Nelleke; het kan nooit kwaad om even af te wachten, maar een eerste indruk moet toch wel een beetje positief zijn.

In het dagelijkse leven zie ik ook wel eens mannen waarvan je in eerste instantie denkt: totaal mijn type niet en niet aantrekkelijk, maar als je ze beter leert kennen dan komt het soms wel eens voor dat je toch denkt....eigenlijk best een leuke man. Maar met DS moet je nu eenmaal selectief zijn anders zit je alleen nog maar achter de PC en opgescheept met kansloze dates.

ik heb inmiddels weer bericht gehad van mijn potentiele date . hij vond mijn foto's leuk en ook zijn foto's zijn niet verkeerd. Gelukkig vertelt hij nu wel meer over zichzelf en zijn dagelijkse leven, want dat is toch wel mijn doel. Eerst elkaar een beetje leren kennen en dan over een paar weken een ontmoeting/date. Het is wel vleiend, maar ik blijf een beetje achterdochtig. Ik heb ook aangegeven dat ik zelf niet zo ben en dat ik er ook een beetje wantrouwend van wordt. Afwachten dus... Maar liever zo dan afstandelijk en weinig reactie, toch??? Het is ook nooit goed!

Ik ga zo de film He's just not that into you ofzoiets kijken naar aanleiding van dit forum (werd in het verleden een paar keer genoemd) Ik ben zoals meerdere van jullie werkzaam in de zorg en ga morgen de nachtdienst in, dus blijf nog even op zodat ik alvast een beetje in het ritme zit.

Je zou bijna denken, met al die verpleging hier op dit forum......hahaha

Het weekend komt er weer bijna aan, dus ben erg benieuwd naar alle verhalen en dates.

welterusten
Nicola,idd niet prettig als het zo voelt..

Giraffe,heeft hij sinds hij weg is nog wat van hem laten horen?

Slowdance,jij nog nieuwe leuke mailmannen? :-)
Ow en leeuwtje welkom :-) veel succes met daten
VEO hoe is het nu met jullie?

leeuwtje welkom! je hebt wel heel wat leeswerk gehad

tierney: je interesseberichtjes al uitgezocht?

nelleke: volg je gevoel...

giraf: weer een leuke date gehad dus! alweer wat van hem gehoord?

nicola: sterkte...ga je wat leuks doen van het weekend?

vla: veel plezier van het weekend!

boebele: hoe is het met jou?!?!

Hier alles goed hoor :-) en hopelijk blijft dat ook gewoon zo gaan!!! :-) Wel weer even een paar dagen wachten tot ik hem weer zie. Maar de zin om elkaar te zien is dan ook nog weer groter. Gisternacht weer een lekker slapeloos (bloos, bloos) nachtje. Nu mega-verkouden...maar hihi dat heb ik er wel voor over.
Hallo allemaal,

met mij gaat het goed! Mijn date komt vanavond al hierheen, dat stelde hij zelf voor Heb erg veel zin om hem weer te zien. en ondertussen smsen we onszelf helemaal gek..

Wordt wel steeds drukker hier. Ik vind het bijna jammer dat ik nu zo goed als een relatie heb en hier meer echt kan meeschrijven Al ben ik natuurlijk ook heel blij, maar zoals jullie weten ben ik ook nog steeds onzeker over hoe het gaat. Maar zolang hij laat blijken me erg graag te zien en we iedere keer snel weer een nieuwe afspraak maken gaat het goed. Ik moet oppassen dat ik soms geen te vanzelfsprekende dingen zeg, waaruit blijkt dat ik het gevoel heb dat hij mijn vriendje is. Want wat als hij er niet zo over denkt?
Roosje, ik heb hem eigenlijk al afgeschreven..ik ga het hem ook 1 van deze dagen vertellen..alleen weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken? Moet ik het face to face doen? Want ik ben een best zwak persoon..ik denk dat als hij iets te lief doet of zo dat ik het niet kan.pfff moeilijk
Hier toevallig op een site aan de chat geraakt en msn uitgewisseld. Op zicht leuke gast en ook wel met the looks die ik leuk vind. Wel minpuntje, hij is zo ongeveer 10 cm kleiner dan ik. (Zegt hij dan, voor hetzelfde geldt is het nog kleiner) Eigenlijk ben ik al druk zat zo, maar heel soms mis ik wel eens een leuke man. Dus zodoende. Na een aantal teleurstellingen te hebben gehad in datingland had ik er wel genoeg van. Wel merk ik, hoe langer ik alleen ben, des te beter het mij bevalt en ik mij maar moeilijk kan aanpassen. Lastig he, maar wie weet..
quote:verliefdenonzeker schreef op 21 oktober 2011 @ 15:01:

Roosje, ik heb hem eigenlijk al afgeschreven..ik ga het hem ook 1 van deze dagen vertellen..alleen weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken? Moet ik het face to face doen? Want ik ben een best zwak persoon..ik denk dat als hij iets te lief doet of zo dat ik het niet kan.pfff moeilijk

hmm das een lastige, zou wel 'netter' zijn natuurlijk...maar dat betekend dat je ook weer een trip die kant op hebt, en idd dat het misschien wel moeilijker is om te doen.

Hoe zou je het anders nog willen doen? hadden jullie alweer een nieuwe afspraak gepland?
goedemiddag allemaal,

verliefdenonzeker: ik ben er ook niet goed in om dat te vertellen, maar draai het eens om, jij zou toch ook willen dat iemand eerlijk is tegen je? Het is nooit leuk om zoiets te doen of te ontvangen, maar doen alsof is ook niet eerlijk. Maar als je zelf zoiets hebt van als ik het face to face doe ga ik weer twijfelen, moet je het misschien nog 1 keer aankijken.

Soms is het ook gewoon je ego die gestreeld wordt door het feit dat iemand je leuk vind en dat je dat gevoel niet kwijt wilt, dan dat je echt verliefd bent. In deze situatie zit ik nu zelf.

We mailen best veel en gelukkig vertelt hij steeds iets meer over zichzelf en zijn foto's zijn echt wel leuk. Wel heel verschillend en daarom ben ik toch wel erg benieuwd om hem in het echt te zien, maar aan de andere kant vind ik dat dooooooooodeng...is ook de confrontatie en bang dat het niets is. Gelukkig heb ik hem nu wel weten te overtuigen dat ik nog min 2 weken wil wachten. Ik heb ook niet echt veel tijd de komende weken. Maar het zijn wel steeds lieve berichtjes en die mis ik ook wel als ik ze langere tijd niet krijg (gelukkig, hij heeft toch ook nog een leven naast DS) Nu is hij weg naar vrienden in het buitenland en heeft zijn 3G uit staan. Ik heb zijn nummer maar ben een beetje huiverig om die van mij te geven, omdat ik dan bang ben dat hij meteen gaat bellen en ik ben niet zo'n beller. Maar aan de andere kant kunnen we dan wel even sms-en. Ik denk toch dat ik het wel doe, want soms moet je risico's nemen om verder te komen toch? en uiteindelijk is zekerheid toch beter dan zo doorgaan en er achter komen dat hij het toch niet helemaal is. (Hij is wel lekker sportief en heeft bij de commando's gezeten....heb ik wel een zwak voor) En hij komt ook niet over als een Nerd of een sexmanniak, maar bij dat laatste ben ik altijd zelf nog bij.

bbibi: Als hij echt leuk is dan maakt lengteverschil toch niet zo veel uit? Maar als hij niet zo leuk is dan gaat het wel meespelen meestal. Ik heb makkelijk praten want ik ben maar 1,62 m. Wacht gewoon af en zie hoe het loopt..Misschien is het totaal je type niet en dan heb je je druk gemaakt over zijn lengte of misschien is hij het helemaal en vergeet je zijn lengte...

Succes!

Boebele: veel plezier vanavond! En uit alles wat je schrijft lijkt me toch echt wel dat hij je heel leuk vind en dat jullie toch echt een beginnende relatie hebben! Die onzekerheid blijft totdat je een paar weken verder bent en het officieel is doordat hij je vrienden/familie heeft ontmoet. Dan is het voor mijn gevoel pas "echt". Geniet ervan en probeer die onzekerheid een beetje los te laten. (o wat is het toch makkelijk om anderen een beetje te adviseren, maar als je het zelf bent.........)
Leeuwtje, ik zie dat jij ook hele verhalen schrijft haha. Heb ik zelf ook wel.

Ik geef altijd mijn nummer met de vermelding dat ik niet aan bellen voor de eerste date doe. Smssen is leuk, maar bellen doe ik pas als ik iemand echt gezien heb. Tot nu toe is die boodschap nooit verkeerd gevallen.

Heeft hij je al eens uitgevraagd? Denk je dat je met hem op een date wilt? Hoe lang mailen jullie eigenlijk?

VEO, ik ben ook van het wel bespreken. Het is makkelijker om het niet te doen, maar niet zo netjes. Zelf zou je ook willen dat iemand eerlijk en duidelijk tegen je is. Ik denk dat jullie elkaar iets te lang kennen om het over de mail ofzo te doen. Zelf zou ik van te voren heel duidelijk bedenken wat ik zeggen wil en me daaraan houden, gezien de afstand misschien wel bellen ipv daarheen. Gewoon niet teveel details, kort houden. Anders geef je hem ruimte voor tegenargumenten en dat is niet de discussie die je zoekt.

Ik heb twee mannen teruggemaild. En die man die op vakantie is had ik dus al. Maar eerst maar eens zien of het mailcontact van de grond komt voordat ik over ze ga vertellen.

Ik had ook nog een derde teruggemaild maar die reageerde met dat hij een weekend wegging en of ik hem op een mailadres wilde mailen, verder helemaal niks over wat ik hem schreef. En ik twijfelde al, dus ik schrijf hem niet meer terug.

Maar als een van de drie uitgroeit tot datepotential, dan laat ik het weten

Hebben jullie trouwens ook dat je je wel eens afvraagt waarom iemand echt altijd online is? Een van de drie is dat dus, maar toch als hij mailt dan is hij net thuis of gaat zo weer weg, enzo, hij klinkt wel druk, maar hij staat altijd online.
VEO, gezien de afstand is het m.i. niet nodig hem face to face te zeggen, dat hij niet de ware is voor jou. Waarom zou jij die hele afstand weer af moeten leggen om hem dat te zeggen? Misschien inderdaad wel bellen, als je er echt uit bent.

Tierney, jij klinkt wel heel druk Ook leuk wel.

Verder twijfel ik nog een klein beetje of ik met die 'niet zo leuke foto' één keer afspreek. Hij weet, dat ik zijn foto niet zo leuk vind; hem één keer live zien, om te zien of het echt niet klikt, zou misschien wel kunnen.

Dan is er nog iemand, die ik een half jaar nu ken; waarin we echt over al die maanden verspreid, 3x een date hebben gehad....en jawel, na de laatste keer, nu 3 weken geleden is er radiostilte. Terwijl ik juist na de derde date mijn gevoelens toeliet; dom! Hoewel ik dus vrijwel zeker weet, dat ik niets meer van hem hoor, wil ik hem toch een keer telefonisch benaderen hoe het zit....laat hem maar uitleggen, dat hij me niet meer wil zien, en dat het voor hem niets betekende. Ik baal hier zó van!
Sommige mannen zijn inderdaad altijd onlijne. Maarja, als je dat ziet.. dan ben je dat zelf dus ook Ik was ook heel veel online, terwijl ik echt wel een leven heb .. al zeg ik het zelf, hihi.

VEO, heel goed dat je er een punt achter gaat zetten! Ik denk echt dat je er goed aan doet. En de manier waarop, tja lastig. Ik heb zoiets weleens per mail gedaan omdat ik wist dat als ik het live zou doen ik zeker aan diegene zou blijven plakken. Hij was helemaal neit blij met de manier waarop ik dat toen deed, maar het was voor mij de enige manier om er van af te komen. dat was ook een man die niet goed voor mij was, maar waar ik wel iedere keer een zwak voor bleef houden, zeker als ik hem zag. En hij was ook nogal vasthoudend, zodat ik extra sterk moest zijn. Altijd lastig, dat soort dingen, maar doe het op een manier die goed voelt voor jou!

Sterkte meid.

leeuwtje, heb je het nu over die voortvarende man, die je het gevoel geeft een beetje hard van stapel te lopen? Of heb ik het nu mis. Soms weet ik het hier even niet meer hoor, zoveel nieuwe verhalen

Ja, ik ga genieten vanavond en morgen en misschien zondag, geen idee eigenlijk tot wanneer onze date gaat duren hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven