Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
@Jole & @Rasa

Dank voor jullie reactie.

De dame in kwestie vroeg zelf heel veel foto's, en een beetje voor wat hoort wat had ik wel verwacht.

Anyway, ik vind het hele internetdategebeuren (nieuw voor mij) toch wel een beetje apart allemaal. Ik ben best wel benieuwd naar de slagingskansen.

Zou het 1 / 10 zijn of eerder 1 / 100 ?
Bowiefan, dat had langeman ook, dat hij soms dagenlang wachtte met terugmailen... Ik snapte dat ook niet helemaal. Met vorige dates was dat inderdaad ook veel meer, soms wel dat ik zelf wel eens denk, zo en nu mail ik morgen wel weer terug hoor... Maar het geeft toch een gevoel dat ernaar uit gekeken wordt om je te zien of wat van je te horen. Net of het ze niet zo boeit ofzo. Maargoed, het bleek dus in mijn geval niks met zijn interesse in mij te maken te hebben.

Roosje, Veel pezier met het eten, N. erbij is toch wel leuker denk ik Ik hou daar ook erg van, lekker wat luxe en uitgebreid koken voor mezelf.

Rasa, dat van rugbyman klinkt niet goed meer vind ik. Het is nou al best lang geleden en hij had inmiddels best wel even mogen reageren. Raar hoor. Gewoon lekker verder kijken weer.

Nou mensen, ik heb langeman maar gemaild met hoe het zit. Dat ik het leuk vond, maar meer vriendschappelijk. Ben benieuwd wat hij zegt. Ik denk dat er geen date meer komt.

Vakantieman had me nog een lief smsje gestuurd vanmiddag... wat is dat toch dat als je ze afwijst of een beetje harder aanpakt dat ze dan ineens heel lief gaan doen.

Maargoed, hem wil ik nog wel ontmoeten.

Ik heb vanmiddag ook een berichtje gekregen van een andere leuke man, even mee gechat en die klinkt echt wel heel erg leuk. Maar deze man wordt voorlopig echt de laatste hoor. Ik ben niet klaar met internetdaten ofzo, maar de frequentie mag wel iets omlaag!

Is zo grappig. Een maand geleden kreeg ik van mijn moeder bij wijze van grap een armbandje van rozenkwarts, om me te helpen de liefde te vinden, voor mezelf, van vrienden en de ware. Sinds ik hem om heb komt er vanalles leuks op mijn pad. Ik geloof er niet in, maar toch.... ik durf hem niet af te doen en nu heb ik het razenddruk met daten hihi!
@tierney, doe mij dan ook maar zo'n armband van rozenkwarts!

@bowie shit zeg... Ik vind het altijd lastig om mannen te beoordelen op hun mail- en sms-gedrag. Sommige mannen zijn daar nou eenmaal niet van. Heb je weer een nieuwe afspraak in het verschiet? Dat lijkt me een beter peilmoment.

@man1973 Ah, dat verandert de zaak. Als zij eerst een hoop foto's van jou heeft gevraagd is het logisch dat daar ook iets voor terug moet komen Enne slagingskans? Ik ben geen goed voorbeeld. Ik heb de afgelopen jaren tussen de 30 en 40 internetdates gehad, schat ik. Een keer verliefd geworden (maar uiteindelijk niets geworden), twee keer enkele maanden gescharreld, maar meer is mij nooit gelukt.

@roosje Ik ben ook op paiq ingeschreven. Rugbyman 'ken' ik daar ook van. Paar dates gehad via die site. Vind het een originele aanpak, maar wel wat vermoeiend. Heb niet altijd zin in die ellenlange chatsessies. Heb ook al vaker gehad (omdat je geen features ziet) dat je dan twee uur heel leuk zit te kletsen en dan blijkt ie een pakje shag per dag te roken of in een 'open' relatie te zitten ofzo...
Tierney ik wil ook zo'n armband!

@Rasa,dat is ook lastig om iemand daar op te beoordelen,hij sms't op momenten dat ik het niet verwacht,b.v. vanmorgen om 8.00 uur of als ik net aan het werk ben,denk ook dat hij niet van het veel smsen is.Geeft ook wel rust,en hij heeft uitspraken gedaan afgelopen dinsdag die er niet om liegen,n.l. dat hij mij erg lief vind en wil ervoor gaan met mij om te kijken of er meer kan groeien.

Ik heb ook op Paiq gestaan,heb toch een plaatje nodig bij een man en dat viel te vaak tegen.

En idd open relaties,met fles bier proostend op de foto of wonen nog bij moeke thuis.
@bowie, die uitspraken lijken me meer waard dan zijn sms-gedrag! Keep faith!
Ik wil ook zo'n armbandje tierney :p

ik ken mijn spirituele man ook via paiq :-)
Heb 7 jaar gedate via internet maar er is nooit iets uitgekomen. Ik kan genoeg oorzaken aan mezelf wijten want ik ben geen typische mannelijke man. Ik heb Paiq, Lexa, Stedendating, Badoo, Relatieplanet en Relatieklik geprobeerd en er veel geld aan uitgegeven.

Een tijd lang heb ik het vanuit een psychologische hoek benaderd en mezelf als typische man opgesteld....ongevoelig, stoer, niet betrokken, zeker en het regende toen reacties. Maar als ik mezelf was: niet zo zeker, gevoelig, betrokken, overmatig romantisch dan lukte het me nooit iemand te interesseren. Ik werd daar steeds geïrriteerder over: ik mag blijkbaar niet mezelf zijn, maar ik moet liegen om iemand tegen te komen. Daar pas ik voor en dus heb ik mijn abonnementen voor al die sites stopgezet. Het is jammer, want nu heb ik nog minder hoop dat ik nog eens een leuke relatie in kan gaan, maar liegen over wie ik ben is iets wat ik niet meer wens te doen.

Wie heeft er gelijke ervaringen (ook al zijn de meesten van jullie dames....jullie zullen dit toch ook zien)?
Ik geloof er echt helemaal niks van dat vrouwen afknappen op die karaktereigenschappen vuurstarter, wat een onzin zeg.
quote:Rasa schreef op 13 november 2011 @ 21:17:

@bowie, die uitspraken lijken me meer waard dan zijn sms-gedrag! Keep faith!

En toch,actions speak louder then words,daar geloof ik echt in.

Ik wacht het maar af,eind deze week wil ik duidelijkheid anders ga ik verder kijken.
Ik heb het hele topic al mee gelezen, en wat een herkenning zeg! Van de bibbers van eerste date (die ik zo meteen heb) tot het 'wegrennen' zodra het serieus wordt of de ander laat merken dat 'ie het wel ziet zitten....

Ik heb in het verleden een paar blinddates gehad, allemaal eigenlijk erg gezellig verlopen, 1 was een serieuze potentiele toekomstige liefde, maar vanwege het 'wegren-syndroom' is dat niets geworden.

Vanavond heb ik na lange tijd weer een internetdate. En ik ben toch best wel zenuwachtig! Ben benieuwd hoe het zal gaan. Hoop dat het in ieder geval leuk/gezellig is, en niet dat het vanaf het eerste moment al niet loopt.....
Saraatje veel plezier vanavond
@vuurstarter Ik vind het verschil wel erg extreem. Hoe deed je dat dan stoer en ongevoelig zijn op een profiel? En toen regende het opeens reacties? En hoe ging het dan verder? Kwam het ook tot dates?

@bowie Hoor je nu helemaal niks meer van hem? Shit zeg, en je was zo positief...

@Saraatje Veel plezier! Kom je hier verslag uitbrengen?
Vuurstarter, natuurlijk houden vrouwen ook van romantiek en gevoeligheid, maar misschien ligt het aan de manier waarop je jezelf bent? (ik vraag me trouwens af of je zo zwart wit in types kunt denken) Het is niet aantrekkelijk als iemand die je niet goed kent, meteen veel intimiteit vraagt (overmatig romantisch), dat komt wanhopig over (zo ook je post hier). Of onzekerheid, natuurlijk heeft iedereen dat, maar dat is niet wat je als eerste laat zien, komt zeurderig over. Als jij wil dat iemand je leuk vindt, dan moet je eerst jezelf leuk vinden. Zo komt je post bijvoorbeeld ook erg negatief over, je zet jezelf nou niet echt neer alsof je er trots op bent.

Dus ga eerst eens lekker met je eigenwaarde aan de slag en verdiep je eens in hoe je jezelf (je echte zelf) op een positieve manier kunt verkopen, want dat doe je met daten.

Bowie, ik geloof ook meer in daden dan in woorden. Maar ik hoop wel met je mee.

Veel plezier op je date Sara!

Meiden, die armbandjes hangen gewoon bij de Tuinen Dus geluk is goedkoop als het daaraan ligt haha! Heeft meer met mijn instelling te maken denk ik.... maar ik doe hem toch lekker niet af :P

Ik heb nog wat gemaild met chatman, en die klinkt echt best wel leuk, ik denk dat ik dat ook wel tot een date ga laten komen. We zitten wat humor betreft in elk geval goed op een lijn en hij zit ook vol met verhalen

Vakantieman zal ik van de week maar weer eens mailen om de date in te plannen. Het stomme is, ik heb deze week geen tijd, dus het wordt minimaal over een week pas. Dat vind ik wel jammer, boete voor mijn escapades van van het weekend

Ik heb een beetje opgelet op hoe ik me voel zo na dat ik praatjesman weer gezien heb, en ik voel me een stuk beter dan de laatste keer. Ik voel me erg voldaan en sexy haha! Ik mis zijn smsjes een beetje, maar verder niet eigenlijk. Alles oke nu dus Ik kijk gewoon lekker rustig aan uit naar de volgende keer.
Wie is chatman? Chatman is van mij! haha..

Heb van het weekend maar weer eens een mailtje gestuurd, maar die zit waarschijnlijk ergens in the midle of nowhere.

Het is dat ik van het weekend weer moest werken, anders had ik nog wel geprobeerd ergens een date vandaan te krijgen, want heb wel weer zin om iemand te ontmoeten.
Zal ik nog even laten weten hoe het met die man is afgelopen waar ik vorige week mee op date zou gaan, die tot aan de date ineens niets meer van zich liet horen waardoor ik toen maar niet ben gegaan, en die ik later als samenwonend op Hyves vond?

Hij heeft idd nog wat laten horen. Z'n oma was opgenomen in het ziekenhuis (matig ziek, niet heel ernstig) en z'n tante had die dag een slecht bericht gekregen, en z'n Hyvesprofiel had ie vergeten aan te passen.

En hij dacht nu dat het toch niets meer ging worden omdat ik te snel oordeel.

Ammehoela!

Hij heeft nu wel z'n Hyves-profiel aangepast, als single, dus het zal wel kloppen allemaal. Maar sowieso had ie af moeten bellen of mailen. Kleine moeite, zou ik ook gedaan hebben, vind het gewoon onbeschoft.
Klinkt als heel veel dikke smoezen tjoepertje!
Een man die me vrijdag een chatverzoek had gestuurd en die toch wel leuk bleek te zijn. Nu mailen we alleen nog. Anders noem ik hem eeeeeh: zonnebril, omdat hij op veel foto's een zonnebril draagt en ik helemaal moest vragen om een foto waarop ik ook zijn ogen kon zien.

En misschien volgend weekend een date voor jou?

Ik hoop dat jouw chatman (pipapapadopooo! sorry liedje ) snel terug mailt.
Ja tjoepertje, ik vind dat dus ook respectloos, natuurlijk kan dat allemaal waar zijn (wat ik betwijfel) maar dan is het een kleine moeite om gewoon even te reageren.
En vuurstarter, ik vind je ook heel negatief overkomen. Klinkt in zo'n beetje al je zinnen door. Daar zou ik sowieso geen zin in hebben of je je nu als uberronantisch of ubercool presenteert. Tierney heeft wat goede tips gegeven, daar zou ik eens mee aan de slag gaan als ik jou was!

Slowdance, help me out: wie was chatman ook alweer? Of was dat die pipo de clown .

Saraatje, veel plezier! Morgen verslag hier hoor!

En VEO, jij nog maar een nachtje slapen!!

Hier begint de twijfel steeds meer toe te slaan. Ik mis op het moment de woorden en de daden. En ben toch een beetje op mijn pik getrapt dat ie me dit weekend niet wilde zien.
Oké, ik hou het nog maar even op paiq, geloof ik. Op knuz veel kaf weinig koren, op relatieklik überhaupt weinig materiaal, match4me vond ik leuk maar daar staan al jaren dezelfde mensen op (waaronder ikzelf, ahum...) en lexa en relatieplanet vind ik te groot (helemáál veel kaf).

Het is nu een week geleden dat ik Rugbyman uitnodigde voor een biertje en hij zegt nog steeds niks terug (was vandaag wel weer gewoon online). Klaar mee dus. Had een paar dagen geleden een leuk hoofd een oneliner gestuurd (voor de intimi op paiq) en dat leuke hoofd heeft mijn oneliner geaccepteerd. Eens kijken of ik daar eens een digitale boom mee kan opzetten binnenkort. Het weer opnieuw gaan daten heeft nog niet echt een moordend tempo...

Tierney, misschien kan ik straks wat leftovers van jou overnemen

En naar de Tuinen dus...
@boebele, Het zijn natuurlijk slechts observaties; er is niemand die eerlijk antwoorden geeft als je op de man (nou ja...vrouw) af naar meer redenen vraagt. Ik heb het wel eens geprobeerd.

@tierney, ik werk al bijna 11 jaar aan mezelf en ik heb heel wat bereikt al heb ik nog steeds een gebrek aan zelfvertrouwen. Ik was ook een heel aantal jaren wanhopig (op zoek). Dat is nu gelukkig niet meer zo, want dat is echt slopend voor je.

@vivalaaclohol Heel negatief, dat kon nog wel bij;-) Mijn post hier was meer uit nieuwsgierigheid of er hier mensen gelijke ervaringen hadden. Maar deze reacties zijn "niet echt lekker" voor me als HSP-er.
Of misschien toch RP proberen, daar heb ik mijn dates vandaan. Veel kaf inderdaad, maar meer koren dan je denkt

De dates die ik gehad heb mochten dan wel niet mijn ware zijn, maar geeneen was een nepperd of een echt raar figuur.
quote:vivalaalcohol schreef op 14 november 2011 @ 22:42:

Slowdance, help me out: wie was chatman ook alweer? Of was dat die pipo de clown .

Nee, pipo was niet van mij, volgens mij van tierney en anders van boebele. Chatman had ik op een vage chatsite ontmoet en daar mailde ik tien keer per dag mee en msn-de en skype-te ongeveer twee uur per dag mee de ander halve week voordat ie op vakantie ging.

En ik zou me ook gepasseerd voelen als m'n kersverse vriendje een weekend wil overslaan :(
Vuurstarter, ik zeg dus dat je nog steeds wanhopig overkomt. En je doet het nu weer: geen lekkere reacties voor jou als hsp'er? ik weet wat dat is, en daar kun je ook je kracht uit halen, jij zet je nu in een slachtofferrol. Negatief dus.

Je krijgt hier goede aanwijzingen en tips, gebruik ze en steek je hoofd niet zo in het zand.
haha pipo was niet van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven