Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
woensdag 14 april 2010 om 19:57
@SignOfLife Van de ene kant wordt mijn geduld inderdaad wel wat op de proef gesteld, van de andere kant ben ik toch weer bang dat het met R in het echt heel anders is... En ach, het is simpel, voorlopig zijn er geen andere opties dan elkaar mails sturen. Kan nu wel weer even duren. Vermoed dat hij weer onherbergzaam gebied is in getrokken.
woensdag 14 april 2010 om 21:47
Om eerlijk te zijn vind ik de chatman niet erg enthousiast.
Er is nog niets concreets afgesproken voor komend weekend,heb zondag voor het laatst met hem gesproken via msn.
Klein smsje of leuk mailtje....een beetje aandacht aan Bowiefan geven moet kunnen toch.
Ja,ik kan zelf ook een voorzet geven,maar mannen willen toch graag 'jagen' ?
Er is nog niets concreets afgesproken voor komend weekend,heb zondag voor het laatst met hem gesproken via msn.
Klein smsje of leuk mailtje....een beetje aandacht aan Bowiefan geven moet kunnen toch.
Ja,ik kan zelf ook een voorzet geven,maar mannen willen toch graag 'jagen' ?
woensdag 14 april 2010 om 22:22
vrijdag 16 april 2010 om 16:11
SignOfLife,genoeg reden om achterdochtig te zijn hoor.
Gisteren een kort gesprekje op msn,geen woord over die afspraak,ben er zelf niet over begonnen.Bij geen prioriteit ben ik geen optie.
Tenzij hij vanavond nog belt,maar denk dat dit een gevalletje ' aan het lijntje houden cq warm houden ' is,heb het te vaak meegemaakt.
Gisteren een kort gesprekje op msn,geen woord over die afspraak,ben er zelf niet over begonnen.Bij geen prioriteit ben ik geen optie.
Tenzij hij vanavond nog belt,maar denk dat dit een gevalletje ' aan het lijntje houden cq warm houden ' is,heb het te vaak meegemaakt.
vrijdag 16 april 2010 om 17:43
bowiefan, zou hij niet gewoon onzeker kunnen zijn? in de categorie 'als zij er niet over begint wil ze vast niet meer' ofzo?
ik ben wel een beetje van het lot in eigen handen nemen, dus als je hem wil zien morgen, actie! als het dan niks is, is het ook klaar.(jeetje wat is dit makkelijk om voor anderen te zeggen )
en p.s. ik ben ook heel benieuwd of jullie honden matchen - dat zou wel een teken zijn toch? haha...
ik ben wel een beetje van het lot in eigen handen nemen, dus als je hem wil zien morgen, actie! als het dan niks is, is het ook klaar.(jeetje wat is dit makkelijk om voor anderen te zeggen )
en p.s. ik ben ook heel benieuwd of jullie honden matchen - dat zou wel een teken zijn toch? haha...
vrijdag 16 april 2010 om 23:35
quote:Marieke1979 schreef op 16 april 2010 @ 11:31:
Nog leuke datingsites iemand?
Mijn man is pas bij me weg.
Welkom hier! En sterkte...
Ik vind zelf www.match4me.nl wel aardig. Verder www.relatieklik.nl en (maar daar moet je van houden) www.paiq.nl
Misschien niet zo druk als RP of Lexa ofzo, maar beduidend meer kwaliteit.
Nog leuke datingsites iemand?
Mijn man is pas bij me weg.
Welkom hier! En sterkte...
Ik vind zelf www.match4me.nl wel aardig. Verder www.relatieklik.nl en (maar daar moet je van houden) www.paiq.nl
Misschien niet zo druk als RP of Lexa ofzo, maar beduidend meer kwaliteit.
zondag 18 april 2010 om 03:17
Avond 
Meld me hier ook maar even als startende ( lees 3 maanden) internetdater.
Heb 2 dates gehad, waarvan 1 die erg leuk was, maar niet voor "meer". Daar heb ik dus nog steeds veel contact mee en we bespreken elkaars dates. Erg leuk, is gewoon een goede vriend geworden.
Date 2 was wel supergezellig, tot de vroege uurtjes wezen stappen in Amsterdam. Echter heb ik wel aangegeven dat het niet mijn type was. En nu nooit meer wat van gehoord
Met beide heren wel eerst een tijd gemaild, voordat ik afsprak.
Nu is het binnenkort tijd voor date 3. Per mail, msn en sms en telefoon erg leuke vent. Tijd zal het leren.
Al die gnerkjes en gnoompjes die per mail al zo vreemd beginnen daar reageer ik niet op. Ik reageer alleen als ze vriendschappelijk beginnen zonder gehele checklist. Want daar heb ik echt geen zin in.
Meld me hier ook maar even als startende ( lees 3 maanden) internetdater.
Heb 2 dates gehad, waarvan 1 die erg leuk was, maar niet voor "meer". Daar heb ik dus nog steeds veel contact mee en we bespreken elkaars dates. Erg leuk, is gewoon een goede vriend geworden.
Date 2 was wel supergezellig, tot de vroege uurtjes wezen stappen in Amsterdam. Echter heb ik wel aangegeven dat het niet mijn type was. En nu nooit meer wat van gehoord
Met beide heren wel eerst een tijd gemaild, voordat ik afsprak.
Nu is het binnenkort tijd voor date 3. Per mail, msn en sms en telefoon erg leuke vent. Tijd zal het leren.
Al die gnerkjes en gnoompjes die per mail al zo vreemd beginnen daar reageer ik niet op. Ik reageer alleen als ze vriendschappelijk beginnen zonder gehele checklist. Want daar heb ik echt geen zin in.
zondag 18 april 2010 om 10:12
vind het wel erg snel om meteen te roepen dat een man niet onzeker kan zijn. met mn huidige vriend had ik ook een week van te voren afgesproken. we spraken elkaar daarna alle dagen via msn en sms maar geen van beide durfte over de daadwerkelijke afspraak te beginnen. Uiteindelijk heb ik de dag zelf! gezegd: gingen we vandaag nog afspreken? Waarop hij reageerde: jazeker! en nu alweer 2 jaar samen.
en de zin van 'als ik geen prioriteit ben, dan ook geen optie'
uhm, zolang als je nog geen relatie hebt, zeker nog niet eens een date gehad hebt ben je natuurlijk gewoon een optie. en dat zou hij ook voor jou moeten zijn.
en de zin van 'als ik geen prioriteit ben, dan ook geen optie'
uhm, zolang als je nog geen relatie hebt, zeker nog niet eens een date gehad hebt ben je natuurlijk gewoon een optie. en dat zou hij ook voor jou moeten zijn.
zondag 18 april 2010 om 11:49
Jaja Melanthe,gistermiddag een smsje met de tekst;omdat we heel weinig communiceren stel ik voor om ons contact te beeindigen.
Ik terug;mee eens,bij geen daden en initiatief verlies ik mijn belangstelling,het ga je goed verder.
Over die communicatie is het zo dat we afgesproken hadden om niet zomaar te bellen ivm rondlopende pubers aan beide kanten (oortjes) en vanwege tijdgebrek niet vaak op msn.
Nou ja,next.
@Heyjij;ben het wel eens met je laatste stukje,maar wil toch nadat ik veel tijd aan iemand besteed heb prioriteit zijn.
Helemaal als een man al een datum genoemd heeft voor een afspraak.
Ik terug;mee eens,bij geen daden en initiatief verlies ik mijn belangstelling,het ga je goed verder.
Over die communicatie is het zo dat we afgesproken hadden om niet zomaar te bellen ivm rondlopende pubers aan beide kanten (oortjes) en vanwege tijdgebrek niet vaak op msn.
Nou ja,next.
@Heyjij;ben het wel eens met je laatste stukje,maar wil toch nadat ik veel tijd aan iemand besteed heb prioriteit zijn.
Helemaal als een man al een datum genoemd heeft voor een afspraak.
zondag 18 april 2010 om 12:11
quote:Anne2002 schreef op 18 april 2010 @ 03:17:
Hoe snel kun je bepalen of iemand wel of niet jouw type is? Moet iemand meteen al relatie materiaal zijn? Ik vind dit een beetje alsof iemand aan een eisenpakket moet voldoen.
zondag 18 april 2010 om 12:15
quote:bowiefan schreef op 18 april 2010 @ 11:49:
Wat een vage afspraak. Alsof de pubers continue om jullie heen lopen en anders loop jij of hij even naar de andere kamer of stuur je je puber even voor een boodschap. Dit is natuurlijk onzin - dat je geen telefonisch contact kunt hebben. En tijdgebrek is ook een relatief begrip. Dat maak je maar tijd. En die is er ook wel - maar het moet wel van beide kanten komen.
Jammer dat het zo gelopen is, maar zo'n 46 jarige puber man ben je liever kwijt dan rijk.
Wat een vage afspraak. Alsof de pubers continue om jullie heen lopen en anders loop jij of hij even naar de andere kamer of stuur je je puber even voor een boodschap. Dit is natuurlijk onzin - dat je geen telefonisch contact kunt hebben. En tijdgebrek is ook een relatief begrip. Dat maak je maar tijd. En die is er ook wel - maar het moet wel van beide kanten komen.
Jammer dat het zo gelopen is, maar zo'n 46 jarige puber man ben je liever kwijt dan rijk.
zondag 18 april 2010 om 12:49
Ik zou mij niet prettig voelen wanneer ik een super gezellige date zou hebben gehad, tot in de vroege uurtjes zou zijn wezen stappen, en dan van mijn date zou moeten horen (of zelfs tegen hem zou moeten zeggen), dat ik toch niet zijn type ben. Deze jongen in kwestie moet zich enorm lullig voelen (hebben gevoeld) en het verbaast mij niets, dat hij niets meer van zich heeft laten horen.
Het weten of voelen binnen zo'n kort tijdbestek is echt onmogelijk (althans in mijn belevingswereld).
Het weten of voelen binnen zo'n kort tijdbestek is echt onmogelijk (althans in mijn belevingswereld).