Involved met een bekende nederlander????

28-05-2009 00:47 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik lees best wel vaak tussen de regels door dat er heel wat meiden in aanraking zijn gekomen/intiem zijn geweest met een bekende Nederlander. Maar er is nog nooit echt een topic over geopend. Hoe hebben jullie dat ervaren?
Hoe we dat hebben ervaren?

Het lastigst is dat een hoop mensen die er geen reet mee te maken hebben er steeds van alles over willen weten.....

(Even serieus, wat wil je weten? Of een bekende lul lekkerder is dan een onbekende?)
Waarom vroegere scharrels op halen...omdat ze bekend zijn of geweest? Zie het nut niet? Je doet het toch ook niet met een BN'er omdat het een BN'er is?
Nou....
quote:Spijker schreef op 28 mei 2009 @ 08:26:

[...]

Lézen Vinyl, Banba wees mij er net ook al op dat die niet telt.Volgens mij ging dát over een andere Jan
Neuken wil ik wat speeksel uitwisselen niet meteen noemen, maar ik ben wel eens 'involved' geweest met een bekende Nederlander idd. Wel 3 keer zelfs, maar 2 van de 3 werden pas ná ons 'involved' zijn met mekaar bekend, heb ik weer. Zijn vet binnen zelfs momenteel. Huisje hier, huisje daar, vliegen heul de wereld over. Maar ach, je weet wat ze zeggen toch? Geld maakt niet gelukkig enzo

Weet iig heel zeker dat ze mij nooit meer zullen vergeten, en dat is ook wat waard, lol.

En nu?
quote:Vina2009 schreef op 28 mei 2009 @ 08:34:

Waarom vroegere scharrels op halen...omdat ze bekend zijn of geweest? Zie het nut niet? Je doet het toch ook niet met een BN'er omdat het een BN'er is?Om het op zijn oma's te zeggen: je wilt ze de kost niet geven!
Hahaha neuqen is zó 2008

Méns wat een topic weer.

Dat dat nog zó lang heeft moeten duren.

Ón-be-grij-pe-lijk!!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 28 mei 2009 @ 08:22:

Ik loop weer achter, heb ik weer :(

Waarom is dáár geen topic over?Wat let je, open er een.
quote:Poezewoes schreef op 28 mei 2009 @ 01:45:

[...]

Dat was een roddel. Jij of all people, kent dat verschil toch wel. It wasn't me, dat was Leo.Guttegut, moet dat nou wéér opgerakeld worden allemaal? Ik bedoel, kíjk nou naar die man! Die verblindende bruine bast, die heldergele zwembroek, die flitsende coupe soleil.....welke vrouw loopt daar nu niet warm voor? Ik geef eerlijk toe, ik ben blíj dat het niet bij fantasieën is gebleven, ik heb mijn droom tenminste beleefd, dat kunnen heel veel andere vrouwen ook niet zeggen!
quote:sky04 schreef op 28 mei 2009 @ 00:47:

Hey, ik lees best wel vaak tussen de regels door dat er heel wat meiden in aanraking zijn gekomen/intiem zijn geweest met een bekende Nederlander. Maar er is nog nooit echt een topic over geopend. Hoe hebben jullie dat ervaren?

En dan...ga jij er een artikeltje aan wijden?

Of wil je zelf heel graag bekend maken met welke BN-er jij hebt liggen vozen?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Vina2009 schreef op 28 mei 2009 @ 08:34:

Waarom vroegere scharrels op halen...omdat ze bekend zijn of geweest? Zie het nut niet? Je doet het toch ook niet met een BN'er omdat het een BN'er is?Speak for yourself hon, ik heb nu mijn zinnen op Johan Vlemmix gezet en vooral omdat hij BN-er is. Niet alleen om zijn fantastische gebreide truien seksuele uitstraling hoor....
quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 08:46:

[...]

Guttegut, moet dat nou wéér opgerakeld worden allemaal? Ik bedoel, kíjk nou naar die man! Die verblindende bruine bast, die heldergele zwembroek, die flitsende coupe soleil.....welke vrouw loopt daar nu niet warm voor? Nu je het zegt. Ik zag hem een tijd terug in die reclame. Twee uur later kwam ik pas weer bij uit mijn katzwijm(el).
Nee, ikzelf niet, maar mn moeder wel... Maar ja, daar gaat dit topic niet over
Helemaal eens, Leo. Ik zit nu te azen op een van die kerels uit die FRESH reclame. Alleen maar omdat hij door die reclame nu bekend is bij alle Nederlandse reclame kijkers. Verder nergens anders om.
quote:kathykatinka schreef op 28 mei 2009 @ 08:50:

Nee, ikzelf niet, maar mn moeder wel... Maar ja, daar gaat dit topic niet over Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk wel! Ik verwacht nou toch minstens dat jij je moeder belt en haar hierover interviewt. Daarna wil ik daar, hier een uitgewerkt verslagje van zien. Hup, hup, ik wacht!
quote:shahla schreef op 28 mei 2009 @ 08:53:

[...]

Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk wel! Ik verwacht nou toch minstens dat jij je moeder belt en haar hierover interviewt. Daarna wil ik daar, hier een uitgewerkt verslagje van zien. Hup, hup, ik wacht!

Ik zal wel vragen of ze een mooie nick (*wasinvolvedmeteenbner*) aanmaakt en haar verhaal komt doen.

*snelt naar de telefoon*
*Zit helemaal opgewonden het forum af te speuren naar die nieuwe forummer met het meest boeiende verhaal van de week*

Heeft ze zich al aangemeld? Hoe lang moet het nog duren? *Vreet van ongeduldige spanning al haar mooie lange nagels tot aan de nagelriem af*
quote:kathykatinka schreef op 28 mei 2009 @ 08:50:

Nee, ikzelf niet, maar mn moeder wel... Maar ja, daar gaat dit topic niet over o god en jij bent het resultaat?
quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 08:49:

[...]

Speak for yourself hon, ik heb nu mijn zinnen op Johan Vlemmix gezet en vooral omdat hij BN-er is. Niet alleen om zijn fantastische gebreide truien seksuele uitstraling hoor....Jeeeeeeeeeej! Dan is Roelie ein-de-lijk van mij alleen!!
Perfectionisme is niet perfect...
Na Johan Vlemmix (wie wil 'm als ik hem uitgewoond heb?) ga ik voor Harry Piekema, de olijke Albert Heijn reclame bedrijfsleider. Misschien ook interessant voor op dit topic?
Ik snap je volkomen! Kijk nou..aaaah

quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 09:08:

Na Johan Vlemmix (wie wil 'm als ik hem uitgewoond heb?) ga ik voor Harry Piekema, de olijke Albert Heijn reclame bedrijfsleider. Misschien ook interessant voor op dit topic?Nou nou Eleonora, de lat ligt bij jou wel erg hoog hoor.
Cum non tum age
Je kunt altijd nog afzakken.
quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 09:08:

Na Johan Vlemmix (wie wil 'm als ik hem uitgewoond heb?) ga ik voor Harry Piekema, de olijke Albert Heijn reclame bedrijfsleider. Misschien ook interessant voor op dit topic? Eigenlijk ben jij best wel een BN'er slettebak zeg! Neeeeeeeh die AH'er hoef ik niet. Die heeft niet zo'n mooi bruin kleurtje als mijn Driesje heeft!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik wil hem! Die Fresh gast komt daarna wel. En hij is nog vakkenvuller ook. Mèn, als het maar niet té hoog gegrepen is voor me:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven