Involved met een bekende nederlander????

28-05-2009 00:47 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik lees best wel vaak tussen de regels door dat er heel wat meiden in aanraking zijn gekomen/intiem zijn geweest met een bekende Nederlander. Maar er is nog nooit echt een topic over geopend. Hoe hebben jullie dat ervaren?
Niet geschoten is altijd mis shahla!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik heb Paul van Vliet een keer een broodje rosbief verkocht, maar dat telt zeker niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goh, wat is dit topic vakkundig de nek omgedraaid door de "experienced mob" - Jammer, had wel wat meer verwacht van dit topic. (cynische mode aan) maar ja hier komen geen dames die zich voor de voeten werpen van "celebrities", (cynische mode uit) terwijl ik door de jaren heen in diverse uitgaansgelegenheden behoorlijk wat "onkreukbare" dames zich in allerlei bochten heb zien wringen, om in ieder geval voor die avond de chosen one te zijn van een "celeb"
Opinions just like love do not pay any bills
Helemaal waar, Yathi, kan het altijd proberen. Als het niet lukt, doe ik daarna net of ik zelf niet meer wilde.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:yathibiyya schreef op 28 mei 2009 @ 09:13:

[...]

Eigenlijk ben jij best wel een BN'er slettebak zeg! Neeeeeeeh die AH'er hoef ik niet. Die heeft niet zo'n mooi bruin kleurtje als mijn Driesje heeft! Ik ben géén slet....ik ben wél makkelijk...
quote:Borgier schreef op 28 mei 2009 @ 09:20:

Goh, wat is dit topic vakkundig de nek omgedraaid door de "experienced mob" - Jammer, had wel wat meer verwacht van dit topic. (cynische mode aan) maar ja hier komen geen dames die zich voor de voeten werpen van "celebrities", (cynische mode uit) terwijl ik door de jaren heen in diverse uitgaansgelegenheden behoorlijk wat "onkreukbare" dames zich in allerlei bochten heb zien wringen, om in ieder geval voor die avond de chosen one te zijn van een "celeb" Ik snap je niet zo goed? We geven toch allemaal toe ?

*ff serieus, iedereen vraagt zich de bedoeling af van deze topic, want waarom zou je willen vertellen dat je het met een BN'er hebt gedaan? Zijn zij minder normaal dan de buurman?...Dus even een diepe *zucht* voor jouw reactie
anoniem_48994 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 09:24
Reden: geen goed lopende nederlandse zin
% gewijzigd
Helemaal gelijk, Borgier. (Dimmu Borgir?)

Ik vind het ook echt walgelijk dat mensen doen alsof dit zo'n raar topic is. Het is toch logisch dat je als disco groupie je meteen voor zo'n bekend lekkertje zijn voeten werpt en deze kust en aflikt? Vind het nu nog jammer dat ik alleen maar in de plaatselijke dorps disco terecht kon. De enige bekenden daar waren de boeren op klompen.
quote:shahla schreef op 28 mei 2009 @ 09:23:

Helemaal gelijk, Borgier. (Dimmu Borgir?)

Ik vind het ook echt walgelijk dat mensen doen alsof dit zo'n raar topic is. Het is toch logisch dat je als disco groupie je meteen voor zo'n bekend lekkertje zijn voeten werpt en deze kust en aflikt? Vind het nu nog jammer dat ik alleen maar in de plaatselijke dorps disco terecht kon. De enige bekenden daar waren de boeren op klompen.Dat kunnen nog best wel eens bn'ers worden, moeten ze zich alleen opgeven voor 'boer zoekt vrouw' hup jouw probleem ook weer opgelost

Goh, wat is dit topic vakkundig de nek omgedraaid door de "experienced mob" - Jammer, had wel wat meer verwacht van dit topic. (cynische mode aan) maar ja hier komen geen dames die zich voor de voeten werpen van "celebrities", (cynische mode uit) terwijl ik door de jaren heen in diverse uitgaansgelegenheden behoorlijk wat "onkreukbare" dames zich in allerlei bochten heb zien wringen, om in ieder geval voor die avond de chosen one te zijn van een "celeb"

Ja hoor, vast. Ook allemaal gezien. Nou en?

Je moest eens weten hoeveel BN mannen zich bij mij hebben geprobeerd in te likken, te sjansen en te flemen, alleen om mijn baan. Slettenbak gedrag is niet alleen voorbehouden aan vrouwen lieverd.
En bij de weg Borgier, denk je nu echt dat mensen hier serieus gaan praten over zwoele nachten met de BN-er met wie ze zijn geweest? Zat je daar op te wachten? Kun je lang wachten. Per jaar worden er een paar van dit soort topics geopend, ouwe koek, en de werkelijke ex-geliefden klappen heus niet makkelijk uit de school of zo hoor.
quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 09:25:

Je moest eens weten hoeveel BN mannen zich bij mij hebben geprobeerd in te likken, te sjansen en te flemen, alleen om mijn baan. Slettenbak gedrag is niet alleen voorbehouden aan vrouwen lieverd.

Ik wil ook zo'n baan!

Shahla,

Precies!! Je snapt 'em. Zo moet je omgaan met BN'ers!

Eleonora,

Ach ja,

Slet, makkelijk..... patato, patatoes (of zoiets)

Ps. Wat gebeurd er als je op de meld deze topic knop drukt, ik heb dat per ongeluk gedaan...
quote:Jacqie schreef op 28 mei 2009 @ 09:24:

[...]

Dat kunnen nog best wel eens bn'ers worden, moeten ze zich alleen opgeven voor 'boer zoekt vrouw' hup jouw probleem ook weer opgelost

!

Ik ga meteen hyves op om ze op te sporen en ze aan te zetten tot deelname. Daarna moet ik aan het werk. Ben namelijk BN-spotter van beroep dus ik hang weer heel de dag in de stad rond. Kom vanavond (als ik geen seksueel succes heb gehad) of anders morgenochtend wel ff verslag uitbrengen. Toedels!
quote:eleonora schreef op 28 mei 2009 @ 09:25:

[...]

Ja hoor, vast. Ook allemaal gezien. Nou en?

Je moest eens weten hoeveel BN mannen zich bij mij hebben geprobeerd in te likken, te sjansen en te flemen, alleen om mijn baan. Slettenbak gedrag is niet alleen voorbehouden aan vrouwen lieverd. Ik wil ook zo'n baan!!

Goh, wat is dit topic vakkundig de nek omgedraaid door de "experienced mob" - Jammer, had wel wat meer verwacht van dit topic. (cynische mode aan) maar ja hier komen geen dames die zich voor de voeten werpen van "celebrities", (cynische mode uit) terwijl ik door de jaren heen in diverse uitgaansgelegenheden behoorlijk wat "onkreukbare" dames zich in allerlei bochten heb zien wringen, om in ieder geval voor die avond de chosen one te zijn van een "celeb"Wellicht dat jij in uitgaansgelegenheden komt waar dat schering en inslag is. Of ik ga heel braaf uit, dat kan ook. Ik heb me in ieder geval nog nooit in allerlei bochten gewrongen voor een BN'er.
quote:yathibiyya schreef op 28 mei 2009 @ 09:28:

Shahla,

Precies!! Je snapt 'em. Zo moet je omgaan met BN'ers!

Ps. Wat gebeurd er als je op de meld deze topic knop drukt, ik heb dat per ongeluk gedaan...

Ja, dat zat er al jong bij mij in!

PS: ik vrees dat je nu een spermaban gaat krijgen. JAMMER de bammer, vond je net zo gezellig!

Is nu echt weg (van BN-ers)
Er worden ook nooit namen genoemd.

Kan me een topic van een paar jaar geleden herinneren van iemand die 'het' deed met een bekende zanger, maar ze wilde niet zeggen met wie.

Héééél irritant
He Leo, Soestdijk II is bij mij om de hoek. Zal ik je introduceren?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Soestdijk staat leeg.
quote:sky04 schreef op 28 mei 2009 @ 00:47:

Hey, ik lees best wel vaak tussen de regels door dat er heel wat meiden in aanraking zijn gekomen/intiem zijn geweest met een bekende Nederlander. Maar er is nog nooit echt een topic over geopend. Hoe hebben jullie dat ervaren?Ik heb wel ruzie gehad met een BN-er, dat was ook best intiem. Telt dat ook?
quote:rider schreef op 28 mei 2009 @ 09:43:

[...]

Ik heb wel ruzie gehad met een BN-er, dat was ook best intiem. Telt dat ook?Met wie met wie met wie?
quote:mayou schreef op 28 mei 2009 @ 09:41:

Soestdijk staat leeg.Soestdijk II Ken je klassiekers!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:rider schreef op 28 mei 2009 @ 09:43:

[...]

Ik heb wel ruzie gehad met een BN-er, dat was ook best intiem. Telt dat ook?Een rechtse van Beau op je kaak?
quote:calvijn1 schreef op 28 mei 2009 @ 09:44:

[...]

Met wie met wie met wie?Met de huidige minister van kleine kinderen
quote:elninjoo schreef op 28 mei 2009 @ 05:49:

Ik heb ooit 'n bekende Nederlander paardrijles gegeven. Hij is nu dood. (Niet door het paardrijden of mijn lessen overigens )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven