Irritatie

21-04-2020 17:53 55 berichten
Hoi,

Misschien stel ik me enorm aan, maar ik wil dit graag van me afschrijven.

Mijn vriend zit sinds kort op zichzelf. Hij heeft moeite met keuzes maken waardoor het al 6 weken duurt voordat er een vloer in ligt, witgoed etc. Uiteraard heb ik aangeboden om hem te helpen of voor hem te kiezen maar hij doet het graag zelf. Ik heb vaak aangegeven dat ik hem de ruimte wil geven hiervoor en dat ik me hulp aanbied, maar waar ik nu tegenaan loop is dat we door het hele corona gebeuren veel tijd hebben om deze zaken te regelen, maar dan zit hij elke dag bij zijn vriend te chillen. Ik vind het fijn dat hij een vriend heeft waar hij zich goed bij voelt, maar ik kan me er best aan irriteren dat ik in een bouwval moet lopen/slapen terwijl hij tijd zat heeft nu. Vanmiddag gaat hij weer naar zijn vriend, vraagt hij mij om thuis te blijven omdat hij snel thuis zou zijn (halfuur, uurtje) zodat we samen wat kunnen eten. 3 uur later nog steeds niet te bereiken, ik voel me dan gewoon in de maling genomen...

Pff geen idee waarom ik dit persé kwijt wil.
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 17:59
Omdat ik dacht dat hij snel terug zou komen, omdat hij dat zei.
Ga naar huis dan
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 18:17
Thnx. Dat was idd mijn vraag
Dat kan je prima zelf bedenken toch? Iemand kan dat een keer flikken en dan ga je gewoon naar huis of je spreekt niet meer af op die manier.
Alle reacties Link kopieren
. Uiteraard heb ik aangeboden om hem te helpen of voor hem te kiezen maar hij doet het graag zelf

Hij is verstandelijk beperkt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 17:53
dat ik in een bouwval moet lopen/slapen

Van wie moet dat? Dat doe je toch echt zelf, je kunt ook gewoon naar huis gaan en daar lopen/slapen.
En met de rest moet je je eigenlijk niet willen bemoeien. Ik denk dat jullie niet bij elkaar passen.
Jufjoke schreef:
21-04-2020 18:04
Oh, had ik moeten loepen?
Ja dus...
TO, hoeveel topics ga je nog openen over hem?
oh je bent dus toch teruggegaan. heb je zeker ook die bank die hij toen zo graag wou geregeld terwijl hij jou had gezegd weg te blijven? :roll: ik snap jou echt niet. laat hem los en richt je op je zelf, dit werkt toch niet!
Loepen = dolle pret

Kom TO het is klaar nu, dump die gast
lilalinda wijzigde dit bericht op 21-04-2020 19:07
1.72% gewijzigd
lilalinda schreef:
21-04-2020 18:51
Liepen = dolle pret

Kom TO het is klaar nu, dump die gast
:-D :sherlock:
Oh dit is de man van de keuzestress over een koelkast? Ik vond het ergens al bekend in de oren klinken. Ben je daar nou nog bij, TO, dit is toch dezelfde persoon die jou en jouw familie respectloos behandelde? En zo blijkt nog steeds, want hij belooft slechts een uurtje weg te blijven, blijft drie uur weg en heeft niet eens het fatsoen jou te verwittigen...
leeg
Helena_z schreef:
21-04-2020 19:19
Oh dit is de man van de keuzestress over een koelkast? Ik vond het ergens al bekend in de oren klinken. Ben je daar nou nog bij, TO, dit is toch dezelfde persoon die jou en jouw familie respectloos behandelde? En zo blijkt nog steeds, want hij belooft slechts een uurtje weg te blijven, blijft drie uur weg en heeft niet eens het fatsoen jou te verwittigen...
Thnx! Je hebt gelijk
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 19:25
Thnx! Je hebt gelijk
En nu?
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 18:00
Ik vind idd ook dat hij mag gaan en staan waar hij wilt omdat het zijn huis is, maar ik vind het vervelend dat we afspraken maken en dat hij deze vervolgens niet na komt. Dan zit ik niet voor niets te wachten.
Dan wacht je niet. Dan blijf je thuis.
Ondertussen weet je toch hoe hij is?
Meprim schreef:
21-04-2020 19:34
Dan wacht je niet. Dan blijf je thuis.
Ondertussen weet je toch hoe hij is?
Goeie
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 19:47
Goeie
En nu?
Hoe oud is je zoon?
Murrmurr schreef:
21-04-2020 19:48
Hoe oud is je zoon?
22
Ab_Normaal schreef:
21-04-2020 19:26
En nu?
nu niks natuurlijk, dat blijkt toch wel uit haar vorige topics.. maar to, weet je zeker dat hij ook weet dat jij in zijn huis op hem wacht nu en dat jullie een relatie hebben? zo klinkt het niet nl. anders had hij je vast wel even laten weten dat hij later kwam
Ab_Normaal schreef:
21-04-2020 19:50
22
Dan zal ze hem op eigen benen moeten laten staan.
Murrmurr schreef:
21-04-2020 19:50
Dan zal ze hem op eigen benen moeten laten staan.
Ja maar
Oh, jij bent het...kansloos...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tja, TO, nogal zinloos dat we enkel "dankje" en "goeie" van jou krijgen als reactie op wat we zeggen. Is nogal afscheperig. Waarom een topic openen wanneer je niets wil doen met het advies?
leeg
lilalinda schreef:
21-04-2020 18:51
Loepen = dolle pret
Holy shit

TO het ligt aan jou, ga in therapie
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 18:07
Omdat ik aan hem merk dat hij geen rust heeft door alles wat hij nog moet doen, maar wel die dingen uitstelt waardoor dit ook weer gevolgen heeft over hoe hij zich voelt en gedraagd
Jij maar wanneer jij die gevolgen steeds uit handen neemt dan leert hij er nooit iets van, daarnaast heeft hij 1 zorg minder wanneer jij niet zeurt over wat hij allemaal volgens jou nog moet doen. Dit is zijn eerste huis, geef hem de kans om zelf aan te klooien zonder steeds met je mening en tips hem te overschaduwen. Je bent zijn vriendin niet zijn moeder. Trek je terug en focus op jezelf ipv steeds je ergeris ten toon te spreiden over iets wat door jou gezeur toch niet veranderd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben naar huis gegaan en heb niet eerst gewacht tot hij thuis was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven