Is collega verliefd op me?

30-01-2010 15:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een keer per week zie ik een collega die iets afgeeft op mijn werkplek, we groeten en dat is het. Dit gaat al 9 maanden zo, slechts 2x hebben we gebabbeld en toen was er een enorme chemie. Als ik hem moet bellen dan is hij erg enthousiast en aardig. Twee keer heb ik hem erop betrapt dat hij me stond aan te staren, maar verder gebeurd er niets, hij is totaal niet opdringerig. Is hij verliefd op me? Ik kan het me niet voorstellen want ik ben al in de vijftig en erg onzeker. Bovendien zijn we beide getrouwd. Ik ben zo verward.
Nee. Hij is niet verliefd op je. ik weet het zeker.

jammer, of fijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je bent echt onzeker ja,maak een toespeling ofzo,of vraag het.

Wij kennen hem niet!
En nu? Als ik zeg: 'Ja, die man is absoluut verliefd op je!!!'

Of: 'Nee, die is zeker niet verliefd op je!'

Wat dan?
Kwijlde hij bij het aanstaren? Dan ja!

Anders helaas....
Waarom zou je willen weten of hij al dan niet verliefd op je is? Jullie zijn allebei getrouwd, dus dan is het toch niet relevant? Stel dat je er achter komt dat jullie verliefd zijn op elkaar, dan kan je toch niets met die wijsheid. Lekker laten gaan, dus, en niet verder aanwakkeren.

Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar een hapje voor erbij...
anoniem_89186 wijzigde dit bericht op 30-01-2010 15:25
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Nog twee weken afwachten tot valentijnsdag....
Wat me een handiger uitgangspunt lijkt ; ben jij verliefd op hém?
Enthousiaste en aardige collega's zijn niet bij voorbaat verliefd op je. Dit geldt ook voor starende collega's, collega's kunnen in hun hoofd bezig zijn met hun werk en dan kan het gebeuren dat je soms wat schaapachtig aangekeken wordt. Met collega's met wie je chemie hebt, heb je dan kennelijk een klik. Niet alle collega's met wie je een klik hebt zijn verliefd op je.

Beantwoordt dit je vraag?
Wat doet het ertoe of hij verliefd op je is of niet? Ga iets leuks doen samen met je ECHTGENOOT!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Hoe oud schat je HEM eigenlijk? Misschien niet zo relevant....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nee, hij is niet verliefd op je, dat zie ik aan de e's die je typt. Die zeggen alles.
Brummetje
quote:Jaschenca schreef op 30 januari 2010 @ 15:22:

Nee, hij is niet verliefd op je, dat zie ik aan de e's die je typt. Die zeggen alles.Ja maar wat nou als hij nou haaaaaaaaaai zegt?
[quote]Star schreef op 30 januari 2010 @ 15:26:

[...]

Ja maar wat nou als hij nou haaaaaaaaaai zegt?[/quote]

Dan valt ie op mannen??
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Lipje, waarover ben je zo verward? over wat jij voor hem voelt? Over wat je voor je man voelt?
quote:Star schreef op 30 januari 2010 @ 15:26:

[...]

Ja maar wat nou als hij nou haaaaaaaaaai zegt?Haha, ik dacht precies hetzelfde! Hoeveel eeeeee's of aaaaaaa's was het ook al weer?
Hoe meer a's, hoe groter de haai, hoe harder je moet wegrennen, of, eh... wegzwemmen!
World of Warcraft: Legion
Oja, hij is zeker verliefd op je!!!!!

Dat je dat zelf niet in de gaten hebt zeg

Hij staart naar je zeg je....2x!!!!!! zelfs

Nou dan is het wel duidelijk hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ken de taal tussen man en vrouw omdat ik al jaren door mijn werk veel (oog)contact heb met mannen, zie er veel op een dag en ben dan helemaal niet onzeker.

Maar deze man kijkt op een andere manier en maakt meer los dan me lief is, wrs. ook omdat mijn huwelijk na 30 jaar een beetje in de slop is geraakt.Tijd om daar aan te gaan werken.

Bedankt voor jullie ontnuchterende reacties. Tips zijn altijd welkom.
quote:Lipje schreef op 31 januari 2010 @ 12:00:

Ik ken de taal tussen man en vrouw omdat ik al jaren door mijn werk veel (oog)contact heb met mannen, Ben je opticien?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2010 @ 12:08:

[...]

Ben je opticien?Dan zou ze ook veel oogcontact hebben met vrouwen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Lipje schreef op 30 januari 2010 @ 15:00:

Een keer per week zie ik een collega die iets afgeeft op mijn werkplek, we groeten en dat is het. Dit gaat al 9 maanden zo, slechts 2x hebben we gebabbeld en toen was er een enorme chemie. Als ik hem moet bellen dan is hij erg enthousiast en aardig. Twee keer heb ik hem erop betrapt dat hij me stond aan te staren, maar verder gebeurd er niets, hij is totaal niet opdringerig. Is hij verliefd op me? Ik kan het me niet voorstellen want ik ben al in de vijftig en erg onzeker. Bovendien zijn we beide getrouwd. Ik ben zo verward.Lees het topic "punt erachter" even door. Daarna weet je wat gevoelens voor je collega met jou en je partner kunnen doen.

Ik zeg: lekker met rust laten.
quote:Star schreef op 30 januari 2010 @ 15:26:

[...]

Ja maar wat nou als hij nou haaaaaaaaaai zegt?Dat zijn te weinig a's Star, pas bij 13x wil 'ie neuken, bij 12 Jaws kijken, 10x a is helegaar niks.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Lipje schreef op 31 januari 2010 @ 12:00:

wrs. ook omdat mijn huwelijk na 30 jaar een beetje in de slop is geraakt.Tijd om daar aan te gaan werken.

Tips zijn altijd welkom.Ik denk dat je jezelf net de beste tip hebt gegeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven