Is collega verliefd op me?
zaterdag 30 januari 2010 om 15:00
Een keer per week zie ik een collega die iets afgeeft op mijn werkplek, we groeten en dat is het. Dit gaat al 9 maanden zo, slechts 2x hebben we gebabbeld en toen was er een enorme chemie. Als ik hem moet bellen dan is hij erg enthousiast en aardig. Twee keer heb ik hem erop betrapt dat hij me stond aan te staren, maar verder gebeurd er niets, hij is totaal niet opdringerig. Is hij verliefd op me? Ik kan het me niet voorstellen want ik ben al in de vijftig en erg onzeker. Bovendien zijn we beide getrouwd. Ik ben zo verward.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:08
Waarom zou je willen weten of hij al dan niet verliefd op je is? Jullie zijn allebei getrouwd, dus dan is het toch niet relevant? Stel dat je er achter komt dat jullie verliefd zijn op elkaar, dan kan je toch niets met die wijsheid. Lekker laten gaan, dus, en niet verder aanwakkeren.
Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar een hapje voor erbij...
Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar een hapje voor erbij...
anoniem_89186 wijzigde dit bericht op 30-01-2010 15:25
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
zaterdag 30 januari 2010 om 15:08
Enthousiaste en aardige collega's zijn niet bij voorbaat verliefd op je. Dit geldt ook voor starende collega's, collega's kunnen in hun hoofd bezig zijn met hun werk en dan kan het gebeuren dat je soms wat schaapachtig aangekeken wordt. Met collega's met wie je chemie hebt, heb je dan kennelijk een klik. Niet alle collega's met wie je een klik hebt zijn verliefd op je.
Beantwoordt dit je vraag?
Beantwoordt dit je vraag?

zaterdag 30 januari 2010 om 15:33

zondag 31 januari 2010 om 12:00
Ik ken de taal tussen man en vrouw omdat ik al jaren door mijn werk veel (oog)contact heb met mannen, zie er veel op een dag en ben dan helemaal niet onzeker.
Maar deze man kijkt op een andere manier en maakt meer los dan me lief is, wrs. ook omdat mijn huwelijk na 30 jaar een beetje in de slop is geraakt.Tijd om daar aan te gaan werken.
Bedankt voor jullie ontnuchterende reacties. Tips zijn altijd welkom.
Maar deze man kijkt op een andere manier en maakt meer los dan me lief is, wrs. ook omdat mijn huwelijk na 30 jaar een beetje in de slop is geraakt.Tijd om daar aan te gaan werken.
Bedankt voor jullie ontnuchterende reacties. Tips zijn altijd welkom.

zondag 31 januari 2010 om 13:18
quote:Lipje schreef op 30 januari 2010 @ 15:00:
Een keer per week zie ik een collega die iets afgeeft op mijn werkplek, we groeten en dat is het. Dit gaat al 9 maanden zo, slechts 2x hebben we gebabbeld en toen was er een enorme chemie. Als ik hem moet bellen dan is hij erg enthousiast en aardig. Twee keer heb ik hem erop betrapt dat hij me stond aan te staren, maar verder gebeurd er niets, hij is totaal niet opdringerig. Is hij verliefd op me? Ik kan het me niet voorstellen want ik ben al in de vijftig en erg onzeker. Bovendien zijn we beide getrouwd. Ik ben zo verward.Lees het topic "punt erachter" even door. Daarna weet je wat gevoelens voor je collega met jou en je partner kunnen doen.
Ik zeg: lekker met rust laten.
Een keer per week zie ik een collega die iets afgeeft op mijn werkplek, we groeten en dat is het. Dit gaat al 9 maanden zo, slechts 2x hebben we gebabbeld en toen was er een enorme chemie. Als ik hem moet bellen dan is hij erg enthousiast en aardig. Twee keer heb ik hem erop betrapt dat hij me stond aan te staren, maar verder gebeurd er niets, hij is totaal niet opdringerig. Is hij verliefd op me? Ik kan het me niet voorstellen want ik ben al in de vijftig en erg onzeker. Bovendien zijn we beide getrouwd. Ik ben zo verward.Lees het topic "punt erachter" even door. Daarna weet je wat gevoelens voor je collega met jou en je partner kunnen doen.
Ik zeg: lekker met rust laten.
zondag 31 januari 2010 om 13:39