Is dit een date?
donderdag 22 december 2011 om 19:33
Op mijn werk sprak ik net op de kerstborrel een jongen die me wel aardig lijkt. We werken voor hetzelfde bedrijf, maar andere afdeling. Ik zag hem eigelijk pas voor de 2e keer, vorige keer ook op een feest van het werk. Hij leek me toen al aardig, interessant.
Hij kwam nu steeds zelf op me af. Hij haalde drankjes, wou steeds proosten, zei dat ik er leuk uitzag.
Hij vroeg me of ik alleen woonde en vertelde dat hij ook alleen woonde. Hij luisterde naar me, had door wat ik interessant vond en stelde een uitje voor naar iets dat ik leuk vind.
Eemmm...is dit nu een date?
Hij kwam nu steeds zelf op me af. Hij haalde drankjes, wou steeds proosten, zei dat ik er leuk uitzag.
Hij vroeg me of ik alleen woonde en vertelde dat hij ook alleen woonde. Hij luisterde naar me, had door wat ik interessant vond en stelde een uitje voor naar iets dat ik leuk vind.
Eemmm...is dit nu een date?
donderdag 22 december 2011 om 19:43
ppppfffff ik ben aan het miepen hoor....excuses...ik weet het ik denk even niet rationeel.
Ik ben soms in mijn hoofd het al bijna aan het verprutsen. Ik zie dingetjes die ik onhandig van hem vind. Terwijl ik ook denk....tja misschien indt die jongen het ook wel spannend.
Of ik probeer dingen te zoeken omdat ik het wel erg spannend (eng) vind.
Vorige keer was er nog niets aan de hand, vond ik hem gewoon leuk. Nu hij toenadering zocht is er iets in me wat afhaakt. Ik ben bang het voor mezelf nu te verprutsen puur en alleen omdat ik daten zo spannend vind.
Ik ben soms in mijn hoofd het al bijna aan het verprutsen. Ik zie dingetjes die ik onhandig van hem vind. Terwijl ik ook denk....tja misschien indt die jongen het ook wel spannend.
Of ik probeer dingen te zoeken omdat ik het wel erg spannend (eng) vind.
Vorige keer was er nog niets aan de hand, vond ik hem gewoon leuk. Nu hij toenadering zocht is er iets in me wat afhaakt. Ik ben bang het voor mezelf nu te verprutsen puur en alleen omdat ik daten zo spannend vind.
donderdag 22 december 2011 om 19:49
quote:ellenz schreef op 22 december 2011 @ 19:43:
Probeer het dan gewoon niet als date te zien.
Je gaat gewoon iets leuks doen met iemand van je werk.
Ga het vooral leuk hebben. Of dat "andere" er dan bij komt zie je dan vanzelf wel.
Probeer het dan gewoon niet als date te zien.
Je gaat gewoon iets leuks doen met iemand van je werk.
Ga het vooral leuk hebben. Of dat "andere" er dan bij komt zie je dan vanzelf wel.
donderdag 22 december 2011 om 19:54
tanks jo12345 je zet me even met de beentjes op de grond. Gewoon iets leuks doen en hem leren kennen (ik weet werkelijk nog erg weinig van hem)
Ik moest erg lachen om het idee dat we tijdens ons 'uitje' (okee, nog een geen date noemen) bedrijfsbeleid gingen bespreken.
Fame en Nicole bedankt.
Enne Pilous...als ik er zo naar kijk ben ik wel minder zenuwachtig.
Stom he...die zenuwen. Gewoon proberen te genieten van iets leuks doen en iemand leren kennen.
Ik moest erg lachen om het idee dat we tijdens ons 'uitje' (okee, nog een geen date noemen) bedrijfsbeleid gingen bespreken.
Fame en Nicole bedankt.
Stom he...die zenuwen. Gewoon proberen te genieten van iets leuks doen en iemand leren kennen.
donderdag 22 december 2011 om 19:57
quote:ellenz schreef op 22 december 2011 @ 19:54:
tanks jo12345 je zet me even met de beentjes op de grond. Gewoon iets leuks doen en hem leren kennen (ik weet werkelijk nog erg weinig van hem)
Fame en Nicole bedankt.
Goed zo! Heel verstandig!
Wanneer gaan jullie op 'uitje' ?
Fame en Nicole bedankt.
Goed zo! Heel verstandig!
Wanneer gaan jullie op 'uitje' ?
donderdag 22 december 2011 om 20:01
ons 'uitje' is dinsdag. Hij leek bijna teleurgesteld dat ik dit weekend niet kon (ja hallo, het is kerst. Ik ben wel single maar heb wel plannen). Hij stelde volgend weekend voor (tja, hallo dan is het oud en nieuw en ik ben een paar dagen weg).
Toen zei hij dat hij de hele volgende week vrij was. Ik ook maar kon alleen dinsdag omdat ik weg ga. Hij hapte meteen bij dinsdag.
Toen zei hij dat hij de hele volgende week vrij was. Ik ook maar kon alleen dinsdag omdat ik weg ga. Hij hapte meteen bij dinsdag.
anoniem_143643 wijzigde dit bericht op 22-12-2011 20:01
Reden: typefout
Reden: typefout
% gewijzigd
donderdag 22 december 2011 om 20:04
quote:ellenz schreef op 22 december 2011 @ 20:01:
ons 'uitje' is dinsdag. Hij leek bijna teleurgesteld dat ik dit weekend niet kon (ja hallo, het is kerst. Ik ben wel single maar heb wel plannen). Hij stelde volgend weekend voor (tja, hallo dan is het oud en nieuw en ik ben een paar dagen weg).
Toen zei hij dat hij de hele volgende week vrij was. Ik ook maar kon alleen dinsdag omdat ik weg ga. Hij hapte meteen bij dinsdag.Leuk! Gaan jullie gewoon wat drinken of ook eten? Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn!
Toen zei hij dat hij de hele volgende week vrij was. Ik ook maar kon alleen dinsdag omdat ik weg ga. Hij hapte meteen bij dinsdag.Leuk! Gaan jullie gewoon wat drinken of ook eten? Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn!
donderdag 22 december 2011 om 21:10
hij vroeg me of ik samenwoonde. Ik vertelde hem dat ik met een kat woonde....haha. Hij vroeg me ***censuur**** kende. Daar gaan we nu naar toe. Gekke plek voor een 'uitje' maar is wel erg grappig.
Hij probeerde te achterhalen waar ik enthousiast over praat. en probeerde iets te verzinnen om samen naar toe te gaan.
Natuurlijk kunnen we nog drinken/eten zat andere dingen daar in de buurt doen
Hij probeerde te achterhalen waar ik enthousiast over praat. en probeerde iets te verzinnen om samen naar toe te gaan.
Natuurlijk kunnen we nog drinken/eten zat andere dingen daar in de buurt doen
donderdag 22 december 2011 om 21:33
Haha wat een leuk topic ellen! Ik vind het klinken alsof hij je wel degelijk leuk vindt. Als ik jou was, zou ik het zien als een gezellig dagje met iemand en als je er onzeker over bent zie je dan wel hoe en wat. Je weet immers nog niet zoveel over hem? Dan kan je ook nog niet zeker of onzeker zijn. En 8 jaar jonger, zou in mijn geval (ik ben 24) wel een drama zijn, maar ligt er maar net aan hoe oud je bent? Leuk, geniet van positieve aandacht zou ik zeggen!
donderdag 22 december 2011 om 21:37
donderdag 22 december 2011 om 21:39
donderdag 22 december 2011 om 21:45
tja uitje is misschien ook de verkeerde tekst...haha...gewoon een bezoekje aan de kattenopvang....haha.Net alsof het uiterst logisch is om met een onbekende collega na werktijd iets af te spreken.
Ik denk niet dat we bij de kattenopvang veel bedrijfsbelangen bepraten ook....hahahaha.
ik zit mezelf nu beetje gek te maken....hoe komt het dat ik het zo eng vind?
Okee...deze date uitje is gewoon om leuk te ontspannen.
Maar help....ik vind daten zo eng en ben zo slecht in flirten. O ja, als het niet serieus is...dan durf ik wel.
Vanmiddag was ik gewoon heerlijk mezelf en stond mee te zingen met een bandje op de borrel, samen met nog wat collega's. Hoe hou ik dinsdag dat gevoel vast?
Ik denk niet dat we bij de kattenopvang veel bedrijfsbelangen bepraten ook....hahahaha.
ik zit mezelf nu beetje gek te maken....hoe komt het dat ik het zo eng vind?
Okee...deze date uitje is gewoon om leuk te ontspannen.
Maar help....ik vind daten zo eng en ben zo slecht in flirten. O ja, als het niet serieus is...dan durf ik wel.
Vanmiddag was ik gewoon heerlijk mezelf en stond mee te zingen met een bandje op de borrel, samen met nog wat collega's. Hoe hou ik dinsdag dat gevoel vast?
anoniem_143643 wijzigde dit bericht op 22-12-2011 21:47
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
vrijdag 23 december 2011 om 11:47
sorry ff miepen......ppppffffff ik zit op mijn werk (alleen iedereen is vrij of in bespreking) moet hard werken eigelijk maar ben met gedachte beetje afwezig.
Waarom vind ik daten een uitje zo spannend?
Ik ben zo'n miep met mannen....pppfffff ik werk met ze samen, maatjes zijn en geinen gaat me goed af. Zelfs flirten met oude en dik getrouwde (dus veilige) mannen gaat me prima af.
Maar met potentie tot mogelijk meer.....ppppfffffff
Waarom vind ik daten een uitje zo spannend?
Ik ben zo'n miep met mannen....pppfffff ik werk met ze samen, maatjes zijn en geinen gaat me goed af. Zelfs flirten met oude en dik getrouwde (dus veilige) mannen gaat me prima af.
Maar met potentie tot mogelijk meer.....ppppfffffff