Is dit een date?
donderdag 22 december 2011 om 19:33
Op mijn werk sprak ik net op de kerstborrel een jongen die me wel aardig lijkt. We werken voor hetzelfde bedrijf, maar andere afdeling. Ik zag hem eigelijk pas voor de 2e keer, vorige keer ook op een feest van het werk. Hij leek me toen al aardig, interessant.
Hij kwam nu steeds zelf op me af. Hij haalde drankjes, wou steeds proosten, zei dat ik er leuk uitzag.
Hij vroeg me of ik alleen woonde en vertelde dat hij ook alleen woonde. Hij luisterde naar me, had door wat ik interessant vond en stelde een uitje voor naar iets dat ik leuk vind.
Eemmm...is dit nu een date?
Hij kwam nu steeds zelf op me af. Hij haalde drankjes, wou steeds proosten, zei dat ik er leuk uitzag.
Hij vroeg me of ik alleen woonde en vertelde dat hij ook alleen woonde. Hij luisterde naar me, had door wat ik interessant vond en stelde een uitje voor naar iets dat ik leuk vind.
Eemmm...is dit nu een date?
vrijdag 23 december 2011 om 12:01
ach ook als 40ger moet je om jezelf kunnen lachen toch?
enne...qua werk valt het wel mee, daar heb ik ervaring en voel ik me geen zeer onervaren iemand.
maar qua daten heeft menig puber meer (succesvolle) ervaring dan ik. Dus inderdaad als het om daten gaat voel ik me zo'n groentje als een jaar of 16. Geen idee hoe je zoiets aanpakt.
Mijn mantra blijft gewoon.....gewoon iets gezelligs doen dinsdag en we zien verder wel. Maar ondertussen.....pppppfffff haha.
enne...qua werk valt het wel mee, daar heb ik ervaring en voel ik me geen zeer onervaren iemand.
maar qua daten heeft menig puber meer (succesvolle) ervaring dan ik. Dus inderdaad als het om daten gaat voel ik me zo'n groentje als een jaar of 16. Geen idee hoe je zoiets aanpakt.
Mijn mantra blijft gewoon.....gewoon iets gezelligs doen dinsdag en we zien verder wel. Maar ondertussen.....pppppfffff haha.
dinsdag 27 december 2011 om 12:34
tja....we zouden vandaag dus iets doen. We hadden geen plek en tijd afgesproken, wel telefoonnummers uitgewisseld. Ik heb nooit iets gehoord.
Ik werd zaterdag wel gebeld door een onbekend nummer en was net te laat met opnemen. Het was iemand zonder nummervermelding, dus ik kon niet terugbellen.
Ik heb vanochtend smsje gestuurd, nooit meer iets op gehoord. Dus....dit wordt niets lijkt me.
Ik ben pissed....op mezelf! Ik lag al weer te dromen. Ik was in gedachte al veel te ver. Nee...daarmee heb ik hem niet afgeschrikt...want we hebben geen contact gehad.
Ik werd zaterdag wel gebeld door een onbekend nummer en was net te laat met opnemen. Het was iemand zonder nummervermelding, dus ik kon niet terugbellen.
Ik heb vanochtend smsje gestuurd, nooit meer iets op gehoord. Dus....dit wordt niets lijkt me.
Ik ben pissed....op mezelf! Ik lag al weer te dromen. Ik was in gedachte al veel te ver. Nee...daarmee heb ik hem niet afgeschrikt...want we hebben geen contact gehad.
dinsdag 27 december 2011 om 12:37
dinsdag 27 december 2011 om 12:40
dinsdag 27 december 2011 om 20:54
dinsdag 27 december 2011 om 22:38
donderdag 5 januari 2012 om 13:33
Hij belde net.....ik zit bijna te shaken hier op mijn werk...ben zenuwachtig.
Wat moet ik hier van denken? We zouden zaterdag afspreken om uit te gaan. Hij belde net of ik naar zijn woonplaats kom. Hij had een afspraak met vrienden, of ik mee ging. Is dat raar nu met vrienden af te spreken?
Hij klonk een beetje chaotisch aan te telefoon....is ie ook zenuwachtig? Of zoek ik teveel er achter wat er niet is?
Wat moet ik hier van denken? We zouden zaterdag afspreken om uit te gaan. Hij belde net of ik naar zijn woonplaats kom. Hij had een afspraak met vrienden, of ik mee ging. Is dat raar nu met vrienden af te spreken?
Hij klonk een beetje chaotisch aan te telefoon....is ie ook zenuwachtig? Of zoek ik teveel er achter wat er niet is?
donderdag 5 januari 2012 om 13:47
Een beetje raar is het wel, op zo'n tweede afspraak. Maar betekend wel dat hij het gewoon rustig aan wil doen en je respecteert. Dus geen slecht nieuws lijkt me. Alleen een beetje ongemakkelijk voor jou misschien. En waarom hij chaotisch klonk? Geen idee. Misschien omdat hij eigenlijk met jou had afgesproken en ook met z'n vrienden en nu dus met een dubbele afspraak zit waar hij een mouw aan probeert te passen.
donderdag 5 januari 2012 om 14:08
Misschien wil hij liever met zijn vrienden doorbrengen, wat al afgesproken is, maar wil hij jou niet alweer voor het hoofd stoten en probeert hij het te combineren. Misschien hoopte ie wel dat je nee zou zeggen, zodat hij zonder morren en schuldgevoel naar zijn vrienden kan.
Of zoek ik er ook teveel achter?
Of zoek ik er ook teveel achter?
donderdag 5 januari 2012 om 14:13
o jee...zou het brandy? Ik hoop toch liever dat slowdance gelijk heeft.
Enne hoe bedoel je met 'alweer het hoofd stoten'? Hij was vorige keer hooguit een beetje laat. Maar volgens mij had hij vorige keer een paar dagen ervoor gebeld....zijn nummerweergave staat uit en ik was te laat bij de telefoon.
Enne hoe bedoel je met 'alweer het hoofd stoten'? Hij was vorige keer hooguit een beetje laat. Maar volgens mij had hij vorige keer een paar dagen ervoor gebeld....zijn nummerweergave staat uit en ik was te laat bij de telefoon.
donderdag 5 januari 2012 om 14:21
Ik denk dat hij die afspraak met vrienden gewoon al had staan en dat vergeten was. Als hij het niet leuk had gevonden om je te zien(met je af te spreken), had hij je nooit mee gevraagd als hij naar vrienden zou gaan. Dan had hij jullie afspraak afgezegd, omdat hij al een afspraak met vrienden had staan......ga ervan genieten.
donderdag 5 januari 2012 om 14:39
Tja, weet het niet hoor Ellenz..dat rare gedoe met nummerweergave uit, en niet nog eens proberen, geen smsjes terug sturen, ja, op het moment dat je het niet meer verwacht.
De vraag om met kerst of oud en nieuw iets te gaan doen, terwijl vrijwel IEDEREEN dan bezet is, of andere plannen heeft, vind ik ook al zoiets..maarja, hij heeft dan wel in ieder geval 'interesse' en 'initiatief 'getoond, toch?
Maar ik hoop ook voor je dat slowdance [en de rest] gelijk heeft en dat ik gewoon dingen denk te zien die er niet zijn!
Zeg dat je meegaat, dan kun je het zelf ondervinden [als hij niet afzegt], wat zijn bedoelingen zijn.
De vraag om met kerst of oud en nieuw iets te gaan doen, terwijl vrijwel IEDEREEN dan bezet is, of andere plannen heeft, vind ik ook al zoiets..maarja, hij heeft dan wel in ieder geval 'interesse' en 'initiatief 'getoond, toch?
Maar ik hoop ook voor je dat slowdance [en de rest] gelijk heeft en dat ik gewoon dingen denk te zien die er niet zijn!
Zeg dat je meegaat, dan kun je het zelf ondervinden [als hij niet afzegt], wat zijn bedoelingen zijn.
donderdag 5 januari 2012 om 14:47
zondag 8 januari 2012 om 14:37
het was heel gezellig. Hij heeft leuke vrienden. Was eigelijk erg relaxt, voelde me thuis in zijn huis zo met zijn vrienden.
Er zijn wel wat blikken gewisseld, wat aanrakingen geweest. Bij het weg gaan zei hij zelf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
pppffff....ik weet het niet...erg leuk maar wat gaat het traag (al is de waarheid dat ik weg zou lopen als het erg hard zou gaan...hihi, ik ben lekker dubbel dus)
Er zijn wel wat blikken gewisseld, wat aanrakingen geweest. Bij het weg gaan zei hij zelf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
pppffff....ik weet het niet...erg leuk maar wat gaat het traag (al is de waarheid dat ik weg zou lopen als het erg hard zou gaan...hihi, ik ben lekker dubbel dus)