Is dit humor ?

22-03-2012 23:08 87 berichten
Dag dames (en enkele heer) van het Viva forum!

Ik lees hier al een tijd mee en heb me toch maar geregistreerd om een vraag neer te kunnen leggen. Over humor. Dat is natuurlijk persoonlijk maar toch ben ik benieuwd wat jullie van onderstaande situatie vinden :

Momenteel ben ik ontzettend gezellig na een relatie van 3,5 jaar. Ik ben 33 dus in mijn vriendenkring is eigenlijk iedereen al wel gesetteld; huisje-boompje-beestje. Nu ga ik graag bij mensen op bezoek. Zo was ik laatst bij een vriend op bezoek. Zijn vriendin kwam thuis en er moest natuurlijk even gezoend worden. Niets mis mee natuurlijk

Meestal maak ik dan een opmerking in de trant van : willen jullie even wat privacy, moet ik even kijken of ik niet buiten ben ? Gewoon grappig bedoeld en verder vooral niets.

Stel dat jullie de dame in kwestie zouden zijn en je zou zo'n opmerking horen : zou je het inderdaad grappig vinden of juist niet ? Of zou je juist denken : waar bemoei je je mee ?

Inzichten zijn van harte welkom
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zou dat geen leuke opmerking vinden. Als jij bij mij thuis zou zitten , en met mijn kerel zit te praten en ik kom thuis van mijn werk en mijn vent en ik geven elkaar gewoon een zoen en je zou zo,n opmerking maken...........zou ik je denk ik aan kijken en me meteen afvragen of je aandacht te kort komt. Klinkt lullig misschien maar ik zou me dat dan echt serieus afvragen. Met humor heeft zo,n opmerking in mijn ogen niks te maken dus mocht je in mijn huis in zo,n situatie terecht komen, dan kun je gewoon het beste niks zeggen.
Ik zou het ook niet grappig vinden, raar zelfs.

Waarom zeg je zoiets? Heb je het gevoel dat je er iets van moet zeggen omdat je het ongemakkelijk vindt als het stil is tijdens zo'n moment?
Ik snap 'm eigenlijk niet.

Okay, toch. Het zou wat verkrampt, nadrukkelijk overkomen, maar ach, je weet toch niet altijd wat er in een ander omgaat.
it's a big club and you ain't in it
Maar Leentjedb had je hem nog binnen gelaten?
Nou zou er bij mij ook aan liggen hoe heftig ik aan het zoenen zou zijn, maar eerlijk ik vind dat je het wel een beetje beschaafd zou kunnen houden in bijzijn van bezoek.

Maar hoe dan ook ik zou er niet om kunnen lachen, als het een normale kus is dan denk ik domwijf die hoeft hier ook niet meer te komen. Als ik heftig aan het zoenen zou zijn zou ik me eerder iets beschaamd erdoor voelen en ik vind dat iemand mijn zon gevoel moet geven in MIJN huis.

Daarnaast is het idd een beetje een puber opmerking...
quote:mikje schreef op 22 maart 2012 @ 23:24:

hoezo een zonnesteek? Als je zo raar meent te doen als je vriend/kennis zijn partner begroet vind ik nogal raarBedoelde de TO
Is dit serieus?
@leentje: super! Baal altijd van mezelf dat ik niet zo gevat ben om dit soort dingen snel te bedenken!
@Liora: oeps! Haha dacht dat je het over sommige mensen had die reageerden. In dit geval helemaal met je eens!
quote:leentjedb schreef op 22 maart 2012 @ 23:21:

[...]

Ik had geantwoord: "Ja, ga jij maar even kijken of je niet buiten bent.", en dan de deur achter je op slot gedaan.Je bent me voor, ik zou typen: kijk maar even of je niet thuis bent.
Ik zou nou niet gelijk echt verontwaardigd zijn maar het voegt qua sfeer en humor absoluut 0 toe.
Ik zeg in zo'n geval wel eens "Mag ik er ook zo een?"

Dat kan nog wel es lollig uitpakken.
quote:liora schreef op 22 maart 2012 @ 23:22:

Zou het kunnen dat sommige een zonnesteek hebben opgelopen vandaag?

Oh is het dát?! Ik zie inderdaad een hoop van dit soort eh, opmerkelijke topics vandaag.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hallo dames!

Dank voor alle reacties, ik ben wat wijzer. Ik merk vaker dat grappig bedoelde opmerkingen van mij niet zo opgevat worden en deze kwam gisteren nog langs. Dus vandaar dat ik hem hier even neer legde om te kijken hoe jullie erover denken.

Ik weet weer wat meer en hou voortaan mijn mond dicht

Nogmaals bedankt voor alle reacties tot dusver!
Ligt het aan mij of komen er steeds meer mafklapper topics op dit forum?

Fijn dat je weer wat wijzer bent geworden TO.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben ik toch benieuwd hoe het stel reageerde
quote:Enn schreef op 22 maart 2012 @ 23:45:

Ligt het aan mij of komen er steeds meer mafklapper topics op dit forum?

Ligt aan jou. Houd toch eens op met honing aan je reet te smeren, Enn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:leentjedb schreef op 22 maart 2012 @ 23:21:

[...]

Ik had geantwoord: "Ja, ga jij maar even kijken of je niet buiten bent.", en dan de deur achter je op slot gedaan. DAT IS NOU HUMOR!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 maart 2012 @ 23:46:

[...]

Ligt aan jou. Houd toch eens op met honing aan je reet te smeren, Enn.Ja euh hoe moet ik me anders ontharen? Je denkt er nogal makkelijk over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 maart 2012 @ 23:46:

[...]

Ligt aan jou. Houd toch eens op met honing aan je reet te smeren, Enn.

Dat dus...

Maarre, viel mij ook al op

Ze kunnen ook allemaal steeds slechter spellen.
quote:istar_ schreef op 22 maart 2012 @ 23:48:

[...]

Dat dus...

Maarre, viel mij ook al op

Ze kunnen ook allemaal steeds slechter spellen.Yep, de dyslexie begint hier epidemische vormen aan te nemen. Maar dat geeft niets, je kunt er secretaresse mee worden. Als je scharretel maar goed zit.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 22 maart 2012 @ 23:51:

[...]

Yep, de dyslexie begint hier epidemische vormen aan te nemen. Maar dat geeft niets, je kunt er secretaresse mee worden. Als je scharretel maar goed zit.Zou er een link naar Viva op het dyslexieforum staan? Of kom je inmiddels standaard op Viva uit als je op woortblint googled?
quote:liora schreef op 22 maart 2012 @ 23:25:

Maar Leentjedb had je hem nog binnen gelaten? Ik niet. Mijn man wel. En dan ga ik er ook niet voor liggen of zo. Maar de boodschap lijkt me dan wel duidelijk.
Vind het ongeveer net zo humoristisch als zeggen dat je "vrij gezellig" bent.

Oh wacht...
quote:Dana schreef op 22 maart 2012 @ 23:51:

[...]

Als je scharretel maar goed zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven