Is dit humor ?

22-03-2012 23:08 87 berichten
Dag dames (en enkele heer) van het Viva forum!

Ik lees hier al een tijd mee en heb me toch maar geregistreerd om een vraag neer te kunnen leggen. Over humor. Dat is natuurlijk persoonlijk maar toch ben ik benieuwd wat jullie van onderstaande situatie vinden :

Momenteel ben ik ontzettend gezellig na een relatie van 3,5 jaar. Ik ben 33 dus in mijn vriendenkring is eigenlijk iedereen al wel gesetteld; huisje-boompje-beestje. Nu ga ik graag bij mensen op bezoek. Zo was ik laatst bij een vriend op bezoek. Zijn vriendin kwam thuis en er moest natuurlijk even gezoend worden. Niets mis mee natuurlijk

Meestal maak ik dan een opmerking in de trant van : willen jullie even wat privacy, moet ik even kijken of ik niet buiten ben ? Gewoon grappig bedoeld en verder vooral niets.

Stel dat jullie de dame in kwestie zouden zijn en je zou zo'n opmerking horen : zou je het inderdaad grappig vinden of juist niet ? Of zou je juist denken : waar bemoei je je mee ?

Inzichten zijn van harte welkom
Ik vind het niet grappig nee, zo'n opmerking.

Voor mij ligt zoiets in de lijn van; Je kunt hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg' en dat soort nutteloze flauwigheid met een baard van twaalfhonderd jaar.

Maar ik kan ook niet lachen om de TV Kantine bijvoorbeeld, waar het halve land om in een deuk ligt, dus misschien zegt het meer over mij dan over de mensen die het wel grappig vinden, dat soort 'opvulzinnetjes voor als je even niks weet te zeggen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:En iemand die zichzelf zo ontzettend gezellig vindt, is bij voorbaat al niet leuk humoristisch.Eens, dat is ook zo afgezaagd. En ik vind zo'n opmerking tegen vrienden ook niet grappig, zeker niet als je hem vaker dan eens maakt. Komt erg puberaal over.
waarom hier helemaal een topic voor openen? Is het echt zo'n issue voor je? En maak je dan elke keer hetzelfde grapje hierover?

Ik snap de clue niet zo goed maar zal wel aan mij liggen
Conclusie;

TO is niet gezellig, niet grappig, puberaal, en wellicht een tikkeltje jaloers op het geluk van haar vrienden.
quote:brandy38 schreef op 23 maart 2012 @ 10:58:

Conclusie;

TO is niet gezellig, niet grappig, puberaal, en wellicht een tikkeltje jaloers op het geluk van haar vrienden.ik denk dat dit het inderdaad is.
Ik vind het helemaal geen lollige opmerkingen eigenlijk. Heb heel andere humor dan dit. Ik snap niet wat er grappig aan is en waarom je wilt weten of je grappig bent. Denk je dat het door je humor (of humorloosheid in dit geval) niet gelukt is om op je 33e nog niet gesetteld te zijn? Just asking.
quote:wiesdie schreef op 22 maart 2012 @ 23:24:

Voel je je misschien wat ongemakkelijk als die vriend zijn vriendin kust vlak voor je ogen, terwijl je er als enige bij bent? Kan ik me nog wel wat bij voorstellen.

Ik zou die opmerking alleen achterwege laten. Niet grappig...Of misschien zou hij liever zelf zijn tong erin hangen, dat kan ook nog. Begrijp ik goed dat TO een man is? Heb niet het hele topic gelezen...
Als het leuke mensen zijn, zou ik vragen of ik mee mocht doen.

(wanneer het erg lang duurt)
Hee Solarangel, waar ben je gebleven? Nu moet je niet gelijk laten afschrikken he door de dames en paar heren hier op het forum. Je kunt er toch wel de humor van inzien hoop ik?
Je zou mij er het gevoel mee geven dat je me ofwel terecht wil wijzen, ofwel afgunstig bent (of allebei).

Hoe dan ook zou ik het niet als 'humor' interpreteren.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zou me er een beetje ongemakkelijk door voelen denk ik. Alsof het raar is dat ik mijn eigen allerliefste met een zoen begroet.

Grappig, neuh. Maar ergerlijk ook niet. Gewoon een beetje niksig eigenlijk.

Opvulzinnetjes voor als je even niks weet te zeggen. Haha, leuk, Eleonora.
quote:Moonlight82 schreef op 23 maart 2012 @ 16:56:

Als het leuke mensen zijn, zou ik vragen of ik mee mocht doen.

(wanneer het erg lang duurt) Dat heb ik bij een kennis dus echt een keer meegemaakt. Dacht ook een jongen grappig te zijn door te vragen: "Oeh, mag ik meedoen??" Die had vervolgens dus echt een tongsandwich te pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven