Is dit kinderachtig?

21-01-2011 20:40 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanavond een surpriseparty voor een goede vriendin. Om half 8 werd ik opgehaald en even na 8 uur kwam ze thuis. Ze was ontzettend verrast.

Echter zit ik nu alweer thuis, nogal misselijk en met flinke hoofdpijn.

Ik weet dat zijzelf af en toe eens een jointje rookt, maar haar andere vrienden dus ook.

Vanaf het moment dat ik daar was word er flink gerookt en het was duidelijk geen gewone sigaret.

Nu had ik tegen haar gezegd dat ik nogal misselijk van de geur werd en er niet tegen kon.

Haar reactie, misschien moet je er zelf ook eentje nemen.

Nu rook ik niet en zal ik ook nooit roken, dus dit doe ik dus ook niet.

Ik heb geantwoord dat ik nog liever weer weg ging.

En dat vond zij kinderachtig.

Ben ik nu kinderachtig of niet?
helaas voor jou mag zij bij haar thuis doen wat ze wil. ik vind het inderdaad een beetje kinderachtig dat je weg gegaan bent.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor een goede vriendin was gebleven. Je was er in de minderheid en het was in haar huis. Ik vind het ook niet echt sociaal van je vriendin, maar ik had het zelf anders gedaan. Ik zou zelf niet zo'n stempel willen drukken op haar avond.

Ik ben overigens zelf ook niet-roker.
I choose happy!
Pff. Dan heb je dus precies, 22,5 minuut in de rook gezeten. Dat je nog kan typen, meid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
aan de andere kant: als je er echt last van had dan is het verstandig dat je weg gegaan bent.

hoe is het gegaan? hebben jullie ruzie gemaakt?
Tis haar feestje.
Ik vind het wel een beetje kinderachtig van jou om zo te reageren.

Doe anders een raam open en ga er bij in de buurt staan, maar om dan meteen weg te gaan. Bovendien vind ik dat je de keus bij je vriendin legt; zij moet bepalen dat zij en haar vrienden niet mogen roken voor jou, terwijl dat blijkbaar voor haar de 'leukste' manier is om haar verjaardag te vieren. Dat vind ik op dat moment niet gepast.

Je had een middenweg moeten kiezen, bijvoorbeeld door het raam open te zetten. Of na een uurtje moeten zeggen met een leugentje om bestwil.
This is not kosher!
Vind het absoluut niet kinderachtig.

Ik kan zelf ook helemaal niet tegen wietgeur en als ik ergenst ben waar er geblowd word ga ik ook gewoon weg. Jammer voor je vriendin.
quote:Very Cherry schreef op 21 januari 2011 @ 20:44:

Pff. Dan heb je dus precies, 22,5 minuut in de rook gezeten. Dat je nog kan typen, meid..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, ze kan in haar eigen huis doen en (laten) wat ze zelf wil.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tja of het wel of niet kinderachtig is, dat is niet zo van belang.

Het is gewoon een feit dat jij er weinig aan kunt veranderen als er in haar huis een joint wordt gerookt. Had je geen idee dat er gerookt zou gaan worden dan?

Er komt hier met verjaardagen ook een vriendin van ons die dan een jointje of twee rookt. Ik kan me er niet sappig om maken. Ook nog nooit voorgekomen dat andere mensen er moeilijk over deden.
Het was toch een surprise-party?

Dus jij had verwacht dat zij op een voor haar georganiseerde surpriseparty direct andere mensen was gaan vragen niet binnen te blowen?

Ze heeft het niet zelf georganiseerd en is ook niet de gastvrouw.

Laat haar lekker genieten van haar surprise, zou ik zeggen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
ik denk dat als je er niet ziek van wordt, je dit kinderachtig vindt en je t anders wel begrijpt.

Ik heb ook wel eens al een soort aura van mn migraine en als mensen dan gaan roken, krijg ik ook echt migraine. Mijn vriendinnen houden dan wel rekening met me,vind ik niet meer dan normaal, het moet ook een beetje voor iedereen leuk blijven.
Als je t niet fijn vindt.. dan moet je gewoon gaan.. je hebt t geprobeerd, en ik vind t niet kinderachtig! Ik had t zelfde gedaan denk ik.
Als zij er last van hebt en de gasten niet willen stoppen, dan is het toch TO's goed recht om weg te gaan?

Kinderachtig? Hoezo? Moet ze dan misselijk en met hoofdpijn gezellig zitten doen met allemaal stonede mensen om zich heen.
Vind het niet kinderachtig, als ik in die situtatie zou zitten, zou ik zeggen dat ik misselijk was en dat ik naar huis zou gaan. Heb hetzelfde wel eens meegemaakt op een verjaardag waar gewoon gerookt werd, dus geen drugs. Daar werd ik ook kinderachtig gevonden, maar ik had tranende ogen en pijn in mijn keel van de rook. Blijft altijd lastig, roken/niet roken, wel drugs/geen drugs!

Misschien kun je morgen nog een keer in gesprek gaan???

Sterkte ermee!!!
Ik vind het wel een beetje kinderachtig ja.

Ga je een feestje bederven door weg te gaan omdat er gerookt wordt.

Zelf rook ik ook niet (en dus ook geen joints) maar ik zou gewoon gebleven zijn.
Ik kan er gewoon echt niet tegen en word er niet goed van.

Ik heb dit rustig tegen haar gezegd en ze vond het niet erg dat ik naar huis ging, omdat ze wel snapt dat ik er niet tegen kan.

Volgende week ga ik een avondje alleen naar haar toe.

Zo leuk is het ook niet voor haar als ik daar ben met hoofdpijn en misselijkheid.
swimkim wijzigde dit bericht op 21-01-2011 21:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
echt Kate, ook als je er misselijk van wordt?
quote:Very Cherry schreef op 21 januari 2011 @ 20:44:

Pff. Dan heb je dus precies, 22,5 minuut in de rook gezeten. Dat je nog kan typen, meid.

Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik weed, hasj of andere troep om te roken, ook vreselijk vind stinken. Ik word er kotsmisselijk van.
Ik vind het kinderachtig....haar huis, haar regels. Daardoor wellicht wat eerder naar huis gaan, oké, maar zo snel al?
quote:Starshine schreef op 21 januari 2011 @ 21:01:

echt Kate, ook als je er misselijk van wordt?

Nou ja, zoals ik al zei ik rook zelf niet maar ik ben echt niet anti-rook. Ik word er ook niet misselijk van. Hoogstens krijg ik wat last van prikkende ogen (maar dan moet het echt blauw staan van de rook).

Ik kan me niet voorstellen dat het hele huis/kamer vol rook stond. Je had toch even iets open kunnen zetten oid? Ik vind het flauw om 40 minuten na aanvang van het feest alweer thuis te zijn. Ben benieuwd wat het met de vriendschap doet.
Om eerlijk te zeggen vind ik het niet kinderachtig van je. Je had er tenslotte echt last van. Natuurlijk heb je dan het volste recht om dan gewoon weg te gaan . Maar omdat het haar huis is, vind ik niet dat je van haar kunt verlangen dat ze er mee stopt. Vooral ook omdat je in de minderheid was.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Het is niet kinderachtig om weg te gaan, wel om je vriendin hier mee op te zadelen dat het eigenlijk de schuld is van haar en haar andere vrienden. Ik vind dat ongepast, zeker op een surpriseparty. Op zo'n moment moet je haar niet opzadelen met jouw probleem, dan verzin je gewoon een ander excuus.
This is not kosher!
quote:swimkim schreef op 21 januari 2011 @ 21:01:

Ik kan er gewoon echt niet tegen en word er niet goed van.

Ik heb dit rustig tegen haar gezegd en ze vond het niet erg dat ik naar huis ging, omdat ze wel snapt dat ik er niet tegen kan.

Volgende week ga ik een avondje alleen naar haar toe.

Zo leuk is het ook niet voor haar als ik daar ben met hoofdpijn en misselijkheid.nou, dan is er toch niets aan de hand?? als je nu een verschrikkelijke scene getrapt had of als eendramaqueen weg was gestormd.. dan was het kinderachtig. Nu is het toch goed opgelost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven