Is dit normaal?

07-03-2012 00:27 55 berichten
Mijn vriend heeft heel vaak dat als we bellen en 2 minuutjes gepraat hebben hij zegt ik ga nu ophangen zomaar opeens of ik ben moe, of ik ga even eten, vind ik het echt niet meer leuk. Is dit normaal?
Alle reacties Link kopieren
coco = niet klaar voor een relatie.

Misschien eens een assertiviteitscursus?
Dump die sukkel nou gewoon.. Jemig..
Voor mij hangt het van de situatie af:

- Wie belde wie op? Als je vriend jou belde en hij na een korte tijd het gesprek afkapt, vind ik dat iets normaler dan als jij hem belde, maar hij kapte het gesprek af. In het eerste geval nam hij het initiatief om jou te bellen;

- Hoe laat is het? Tegen etenstijd en tegen bedtijd vind ik het vrij normaal het gesprek af te kappen omdat hij iets wil eten, of omdat hij moe is.
World of Warcraft: Legion
quote:mika77 schreef op 07 maart 2012 @ 10:40:

[...]

Stop igg met zuigen.Welke man wil dát nou?
Maar even OT: Vriend en ik bellen dus echt nooit. Tenzij we iets van elkaar moeten weten/nodig hebben etc. "Wat wil je eten" "Hoelaat ben je bij mij" etc.

Maargoed, wij zien elkaar praktisch elke dag.
Coco, de reacties worden nu misschien wat harder, maar zie je zelf ook in waar die reacties vandaan komen? Lees je eigen topics eens door. Beetje cliché-vraag hier op het forum () maar stel jouw vriendin zat in jouw situatie, dan zou je toch ook adviseren dat ze beter verdient en deze kerel niet zoveel waard is?
Wat ik niet normaal vind is dat een verbroken relatie na 1 belletje weer helemaal aan is.
quote:annelaure schreef op 07 maart 2012 @ 15:29:

Wat ik niet normaal vind is dat een verbroken relatie na 1 belletje weer helemaal aan is.Welke relatie...Dit doet me zooooo denken aan een andere forumster in het blauw
Oei, nu ik ben gaan loepen moet ik VotesforLeo gelijk geven! Ik vind het niet normaal dat dat een relatie wordt genoemd.
Huh het was toch uit?

Nou ja eind maart t/m september mag je toch sowieso al niks van je laten horen?
quote:hans66 schreef op 07 maart 2012 @ 13:48:

- Hoe laat is het? Tegen etenstijd en tegen bedtijd vind ik het vrij normaal het gesprek af te kappen omdat hij iets wil eten, of omdat hij moe is.Of dat de wedstrijd begint en je je biertje wilt drinken ...
quote:superstar_2 schreef op 07 maart 2012 @ 17:07:

Huh het was toch uit?

Nou ja eind maart t/m september mag je toch sowieso al niks van je laten horen?AH, was dat deze to!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is niet uit tussen maart en september hij heeft dan gewoon geen zin-tijd om met me af te spreken. Maar uit is het niet.

Ik zie nu ook in dat ik hem gek maak ik verplicht hem altijd me te bellen elke dag maar ik zie nu dat het niet normaal is.
"Het is niet uit tussen maart en september hij heeft dan gewoon geen zin-tijd om met me af te spreken. Maar uit is het niet.

Ik zie nu ook in dat ik hem gek maak ik verplicht hem altijd me te bellen elke dag maar ik zie nu dat het niet normaal is."

Meen je dit nou echt?!

En jij wil niet liever een vriendje die tijd voor je heeft en jou wil zien?
quote:coco95 schreef op 07 maart 2012 @ 17:43:

Het is niet uit tussen maart en september hij heeft dan gewoon geen zin-tijd om met me af te spreken. Maar uit is het niet.

Neeeeee, dat is iets heel anders natuurlijk

En wat dacht je dat hij tussen maart en september aan het doen was dan?

In het klooster aan geheel onthouding aan het doen of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Ik zie nu ook in dat ik hem gek maak ik verplicht hem altijd me te bellen elke dag maar ik zie nu dat het niet normaal is.Ben jij nou echt zo dom of doe je nou zo dom?

Ik zie nu ook in dat ik hem gek maak ik verplicht hem altijd me te bellen elke dag maar ik zie nu dat het niet normaal is.Hoe noem je die periode dan?
Weet hij eigenlijk dat jullie een relatie hebben?
quote:Chardonnay schreef op 07 maart 2012 @ 18:32:

[...]

Hoe noem je die periode dan?Nou eeeeh dan heeft hij echt geen tijd enzo dussssss...
Tussen maart en september is het zomer, komt hij meer andere vrouwen tegen en dan kan hij coco natuurlijk niet gebruiken. Vanaf september wordt het weer weer slechter, zitten mensen meer binnen, en komt hij niet zo snel aan andere scharrels. En dan mag coco weer komen opdraven. Fijne relatie toch? Ze weet in ieder geval waar ze aan toe is!

En nu serieus: coco, je bent toch niet helemaal gek zeker dat je zó misbruik van je laat maken? Het grootste deel van het jaar heeft je vriendje geen tijd voor je en/of geen zin in je, dat kun je toch geen relatie noemen? Wanneer ga je beseffen dat je meer waard bent dan zo'n lamlul, en wanneer maak (en houd!!) je de relatie uit?

Ik zie nu ook in dat ik hem gek maak ik verplicht hem altijd me te bellen elke dag maar ik zie nu dat het niet normaal is.Je zegt hier zelf dat het uit is. Ben je dat misschien vergeten?
quote:yvonjaspers schreef op 07 maart 2012 @ 18:37:

Tussen maart en september is het zomer, komt hij meer andere vrouwen tegen en dan kan hij coco natuurlijk niet gebruiken. Vanaf september wordt het weer weer slechter, zitten mensen meer binnen, en komt hij niet zo snel aan andere scharrels. En dan mag coco weer komen opdraven. Fijne relatie toch? Ze weet in ieder geval waar ze aan toe is!

En nu serieus: coco, je bent toch niet helemaal gek zeker dat je zó misbruik van je laat maken? Het grootste deel van het jaar heeft je vriendje geen tijd voor je en/of geen zin in je, dat kun je toch geen relatie noemen? Wanneer ga je beseffen dat je meer waard bent dan zo'n lamlul, en wanneer maak (en houd!!) je de relatie uit?Zo'n relatie zou nou echt perfect voor mij zijn en dan heb ik eigenlijk het liefst een miljonair,of is dat teveel gevraagd?
quote:jaschenca_2 schreef op 07 maart 2012 @ 18:38:

[...]

Je zegt hier zelf dat het uit is. Ben je dat misschien vergeten?

Ja eh hij heeft vast een keer gebeld,ge-whatssappt etc en dan is het zomaar weer aan..

Je moet wel een beetje met je tijd meegaan hoor..

Het is niet uit tussen maart en september hij heeft dan gewoon geen zin-tijd om met me af te spreken. Maar uit is het niet.En mag jij in die periode zelf ook met anderen rotzooien, of geldt dat alleen voor hem?
Het was éindelijk UIT. Houden zo. Ga op je telefoon stáán, gooi 'm in de plomp, braad 'm met een uitje, maar HOUD OP contact op te nemen met die man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven