Is dit verkrachting?
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:40
Ik ben er kapot van....na een lange tijd ging het weer goed in onze relatie. We hebben veel problemen gehad en deze leken overwonnen. Samen afspraken gemaakt over de toekomst om niet steeds in dezelfde valkuilen te trappen. Volop plannen voor nu en later. Zo ook op vakantie. Ik had hier zo naar uit gekeken, ik ben heel veel ziek geweest.
De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.
Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.
Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.
Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.
De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.
Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.
Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.
Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:06
Ik denk dat je Rotterdammer verkeerd begrepen hebtKoffiekop schreef: ↑12-08-2017 20:00Inderdaad zeg! Nooit aan gedacht! Anale verkrachting bestaat dus helemaal niet!! Mannen kunenn dus ook niet verkracht worden. Of kinderen, dat zal fysiek ook niet makkelijk gaan.. Jeetje wat een gekke rechters dat ze daar toch mensen voor veroordeelt hebben hè... misschien moet je je ontzettend intelligente mening even aan justitie gaan uitleggen, dat ze ook op de hoogte zijn.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:06
Nou fijn voor jou, niet iedereen kan dat. En wat wil je hier trouwens mee bewijzen?
Ik verstijfde en voelde me heel erg hulpeloos toen ik verkracht werd
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07
ik kan een heleboel over en tegen je zeggen, ben ik gewoon eerlijk. Soms is het beter om gewoon je mond te houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13
Ja dat klopt maar ik ben van gezond verstand hoor schat.
En ik mag graag genieten van seks, lekker boeiend als mijn vent van 30 jaar een vinger in mijn kont stopt in een geile bui maar een scharrel hoeft het niet te flikken.
Dat dan weer wel.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
Kan jij dit niet op en ander topic gaan delen, het is hier ongepast

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:17
Heb jij niet in de gaten hoe vreselijk ongepast en kwetsend je bezig bent in dit topic?
Walgelijk.

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:18
Invisible10 schreef: ↑12-08-2017 19:06Jij bent eng. Gewoon eng. Dit hele topic zit vol enge mensen die in de 18e eeuw thuis horen. Mensen die denken te weten hoe je moet reageren na zo'n gebeurtenis. Mensen die de boel nuanceren 'want ze is niet gelijk naar huis gegaan. Ze is niet gelijk naar de politie gegaan. Ze was vrij om te gaan'. Niemand weet hoe je reageert totdat je zelf in zo'n situatie zit. En mensen reageren nu eenmaal anders.
Dit. is. verkrachting. Dit is verkrachting. Dit is verkrachting. Het maakt niet uit wie of wat of waar of hoe. Dit. is. verkrachting.
Enig idee wat dat woord in houdt? Het ongewenst binnen dringen van het lichaam met lichaamsdelen en/of voorwerpen. Volgens de wet is dit verkrachting.
Verkrachting. Hoe vaak moet ik het zeggen voordat jij en iedereen in dit topic die beweert 'dat het heus wel mee valt', beseft dat dit verkrachting is? 10 keer? 100? Je zegt het maar hoor.
Dit. Wat een walgelijke lui zitten hier, om te kotsen.

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:20
Als je nou gewoon even optieft en een eigen topic maakt?
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:21
Jep en het is hun eigen schuld enseau.MoirenPhae schreef: ↑12-08-2017 20:18Ja, jij bent stoer.
Vrouwen die zich laten verkrachten zijn laffe kutjes.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Niemand heeft je gevraagd om te vertellen wat er allemaal al dan niet in je kont is verdwenen. Daar heb je helemaal zelf voor gekozen en het is dus ongepast, in dit topic dat nota bene over verkrachting gaat. Als je dat niet snapt zijn er echt een paar schroefjes in je hoofd omgevallen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
Of iets wel of niet verkrachting is, is geen mening.
Uit je eerste post blijkt al dat je dat niet begrijpt. Kan gebeuren, je bent helaas de enige niet. Maar aan de reacties kun je ook niet opmaken dat jouw opmerkingen ongepast en kwetsend zijn? Dit is niet bepaald de plek om je gebrek aan inlevingsvermogen te etaleren.
This is an unacceptable timeline