Is dit verkrachting?

12-08-2017 13:40 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er kapot van....na een lange tijd ging het weer goed in onze relatie. We hebben veel problemen gehad en deze leken overwonnen. Samen afspraken gemaakt over de toekomst om niet steeds in dezelfde valkuilen te trappen. Volop plannen voor nu en later. Zo ook op vakantie. Ik had hier zo naar uit gekeken, ik ben heel veel ziek geweest.

De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.

Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.

Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.

Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-08-2017 13:54
Ik zou hier persoonlijk niet zo'n punt van maken.
Je houdt toch van elkaar?

Verkrachting vind ik toch meer 'van de fiets getrokken worden door een onguur type en in de bosjes (tegen je wil in) ruw gepenetreerd worden'.
Damn! Hoe naïef kun je zijn.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-08-2017 13:54
Ik zou hier persoonlijk niet zo'n punt van maken.
Je houdt toch van elkaar?

Verkrachting vind ik toch meer 'van de fiets getrokken worden door een onguur type en in de bosjes (tegen je wil in) ruw gepenetreerd worden'.
Onder 'houden van' valt hopelijk ook 'respect hebben voor elkaar'.Haar man had bij lange na geen respect voor haar op dat moment.

Op het andere gedeelte van je post ga ik maar niet reageren
Alle reacties Link kopieren
daisymadelief schreef:
12-08-2017 13:47
Ja dat dus. Niet alleen geprobeerd maar ook daadwerkelijk binnen gedrongen . Kost me moeite om dit te typen.
Wat rot, maar hij heeft wel oprecht spijt ervan?
Poging tot. En dus derhalve een ontzettende hufter.
Alle reacties Link kopieren
LordVoldemort77 schreef:
12-08-2017 13:58
Wat rot, maar hij heeft wel oprecht spijt ervan?
Want dan is het goed?
Delhi23 schreef:
12-08-2017 13:54
Ik zou hier persoonlijk niet zo'n punt van maken.
Je houdt toch van elkaar?

Verkrachting vind ik toch meer 'van de fiets getrokken worden door een onguur type en in de bosjes (tegen je wil in) ruw gepenetreerd worden'.
Wat een enorme onzin, verkrachting komt ook binnen relaties voor.
lucky82 schreef:
12-08-2017 13:48
Dan ben je verkracht en dan neem ik aan dat je nu ook aangifte gaat doen.

+1
Ja, dat is verkrachting. Ik zou aangifte doen, niemand, maar dan ook niemand mag dit doen bij jou. Ook je partner van 30 jaar niet, die ook nog eens de boel bagateliseert met z'n 'ik was geil'. De klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Hij had zn geilheid in toom moeten houden en op n andere voor jou en hem fijne manier kunnen bevredigen.
Dat hij weet en spijt heeft dat ie out of line was is ook wel weer eerlijk.
Bimzarellio...what else
Delhi23 schreef:
12-08-2017 13:54
Ik zou hier persoonlijk niet zo'n punt van maken.
Je houdt toch van elkaar?

Verkrachting vind ik toch meer 'van de fiets getrokken worden door een onguur type en in de bosjes (tegen je wil in) ruw gepenetreerd worden'.
Jij bent niet goed wijs. Of enorm wereldvreemd.
Alle reacties Link kopieren
Pretzel66 schreef:
12-08-2017 13:59
Wat een enorme onzin, verkrachting komt ook binnen relaties voor.
Dit. Ik vind het eigenlijk best schokkend dat sommige mensen zo'n rare definitie van verkrachting hanteren.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-08-2017 13:54
Ik zou hier persoonlijk niet zo'n punt van maken.
Je houdt toch van elkaar?

Verkrachting vind ik toch meer 'van de fiets getrokken worden door een onguur type en in de bosjes (tegen je wil in) ruw gepenetreerd worden'.
Man heeft haar toch gepenetreerd tegen haar zin in. Omdat je getrouwd bent is het niet oké.

Vriendin van mij denkt er ook zo over en de heeft op sommige momenten seks ook anaal tegen haar zin.
Maar ze zijn getrouwd dus hij heeft daar "recht" op.

Ik vind dat heel moeilijk zij vind dat het erbij hoort, ookal vind ze het niet fijn.

To accepteerd dit niet en dat is haar goed recht.
Alle reacties Link kopieren
Wat hij heeft gedaan is niet goed, hij is over je grenzen heen gegaan. Excuses zijn niet genoeg voor je nu, maar wat wil je dan?
Wil je aangifte doen tegen je man? Scheiden? Dat je geschrokken bent, ok maar je opsluiten in een andere kamer? Tja....
Maar wat wil je nu doen ?
Hem nogmaals duidelijk maken dat hij veel maar dan ook veel te ver gegaan is ?
Aangifte doen ?
Naar huis ?
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen vind ik wel erg ver gaan.
En of het nu verkrachting is of niet, jij hebt het zo ervaren. Hij is een grens over gegaan en dat hoort absoluut niet thuis in een fijne relatie.
Praat er rustig over met hem, vertel wat het met je doet. In een relatie hoor je je veilig te voelen!
orleander schreef:
12-08-2017 14:02
Man heeft haar toch gepenetreerd tegen haar zin in. Omdat je getrouwd bent is het niet oké.

Vriendin van mij denkt er ook zo over en de heeft op sommige momenten seks ook anaal tegen haar zin.
Maar ze zijn getrouwd dus hij heeft daar "recht" op.

Ik vind dat heel moeilijk zij vind dat het erbij hoort, ookal vind ze het niet fijn.

To accepteerd dit niet en dat is haar goed recht.
Maar die vriendin laat het toe. Dat is geen verkrachting. Dat ze vind dat hij daar recht op heeft vind ik wel heel erg :|

TO heeft heel duidelijk 'nee' gezegd, 2 keer. Waar ik in deze bang voor zou zijn, is dat het weer gebeurt. Zeker omdat hij dit af doet als 'ik was geil'. Ik ben gewoonweg plaatsvervangend razend..
Invisible10 schreef:
12-08-2017 14:01
Ja, dat is verkrachting. Ik zou aangifte doen, niemand, maar dan ook niemand mag dit doen bij jou. Ook je partner van 30 jaar niet, die ook nog eens de boel bagateliseert met z'n 'ik was geil'. De klootzak.
Eens, wat een lef. Aangifte zou ik niet doen, wel een reden voor mij om uit elkaar te gaan.
anoniem_349992 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 14:07
10.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
12-08-2017 13:59
Want dan is het goed?
Nee, zeg ik dat dan? Hij weet wat hij fout heeft gedaan, hij heeft er spijt van, wij weten niet hoe hun seksleven eruit ziet he?
redandwhite schreef:
12-08-2017 14:03
Dat je geschrokken bent, ok maar je opsluiten in een andere kamer? Tja....
Jij kruipt gezellig weer in bed bij een kerel die jou anaal verkracht heeft?
Venusss schreef:
12-08-2017 14:04
Aangifte doen vind ik wel erg ver gaan.
En of het nu verkrachting is of niet, jij hebt het zo ervaren. Hij is een grens over gegaan en dat hoort absoluut niet thuis in een fijne relatie.
Praat er rustig over met hem, vertel wat het met je doet. In een relatie hoor je je veilig te voelen!

Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Hij was geil... god wat een sneu portret, echt.. ik kan echt niets met zo'n vent en zou hem mijn huis uittrappen, en wel direct. Nee is nee, ik neem aan dat ie niet gelijk doof en dement wordt als ie geil is? Wat een zak hooi.
Alle reacties Link kopieren
Alle twee flink aan de drank geweest to?
Alle reacties Link kopieren
ik wil alleen maar even tegen je zeggen dat ik het ongelooflijk rot voor je vind. Je wereld zal wel op zijn kop staan. :hug:
Am Yisrael Chai!
Venusss schreef:
12-08-2017 14:04
Aangifte doen vind ik wel erg ver gaan.
En of het nu verkrachting is of niet, jij hebt het zo ervaren. Hij is een grens over gegaan en dat hoort absoluut niet thuis in een fijne relatie.
Praat er rustig over met hem, vertel wat het met je doet. In een relatie hoor je je veilig te voelen!
Erover praten? Met een man die zegt "ja, sorry, maar ik was geil" een dag nadat hij je anaal verkracht heeft? Ik zou voorgoed uitgepraat zijn na zo'n actie.
7102 schreef:
12-08-2017 14:08
Alle twee flink aan de drank geweest to?
Who cares of ze aan de drank was of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven