Is dit verkrachting?

12-08-2017 13:40 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er kapot van....na een lange tijd ging het weer goed in onze relatie. We hebben veel problemen gehad en deze leken overwonnen. Samen afspraken gemaakt over de toekomst om niet steeds in dezelfde valkuilen te trappen. Volop plannen voor nu en later. Zo ook op vakantie. Ik had hier zo naar uit gekeken, ik ben heel veel ziek geweest.

De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.

Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.

Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.

Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.
Bblientje schreef:
12-08-2017 19:01
Tja een ieder beleeft seks op zijn eigen manier.
En zijn manier schoot haar nu even in het verkeerde (keel)gat. Dan heb je daad even een pittig gesprekje over en klaar ermee. Wat een moeilijk gedoe.
Ik walg echt letterlijk van wat je hier schrijft. Onvoorstelbaar slecht moet je dan van binnen zijn om dit tegen TO te zeggen. Of misschien ben jij wel te erg beschadigd om nog over een werkend moreel kompas te beschikken. In dat geval heb ik medelijden met je.
Bblientje schreef:
12-08-2017 19:15
To schrijft dat hij getracht heeft binnen te dringen, dus nee ik vind het nog steeds geen verkrachting mop.
Doe eens een experimentje met een vent en probeer hem te neuken met een voorbind. Wedden dat je je tandjes kunt gaan zoeken en hij het een poging tot verkrachting vindt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bblientje schreef:
To schrijft dat hij getracht heeft binnen te dringen, dus nee ik vind het nog steeds geen verkrachting mop.
lees even verder, hij ís binnengedrongen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bblientje schreef:
Oh, het is 'alleen maar' poging tot verkrachting? En dat is geen probleem?
Misschien moet je het hele topic (of in elk geval alle reacties van daisy) even lezen voordat je oordeel uitspreekt.
Al vermoed ik dat je dan alsnog niet ziet wat het probleem is.
tyche wijzigde dit bericht op 12-08-2017 19:21
9.39% gewijzigd
This is an unacceptable timeline
Bblientje schreef:
Mop ? Heb jij met haar geknikkerd ofzeau ? Anders zwaaaaaar ongepast.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bblientje schreef:
12-08-2017 18:42
Nou ook mijn ex probeerde weleens wat en dan was het eerst nee maar vond ik het uiteindelijk toch lekker. Hoort voor mij bij het seksspel en nieuwe dingen ontdekken maar daar schuilt mss ook het gevaar in dat je niet weet wanneer nee echt nee is maar als hij haar echt had willen verkrachten had ze ook niet weggekomen. Lees in de OP niet dat hij met haar geweld tegen het bed heeft gedruk of vast heeft gebonden om zijn leuter erdoor te drukken. Ze was elk moment vrij om te gaan. Misschien is haar vent daadwerkelijk een hufter die niks om haar gevoelens geeft maar dat hij al zolang bij haar is en aan haar zijde heeft gestaan door goede en slechte tijden zegt wel wat dat hij veel om haar geeft. Beetje overdreven dat er meteen moord en brand word geschreeuwd. Volgens mij is die vent zelf ook heel erg geschrokken van haar reactie en heeft hij zijn lesje wel geleerd voor de volgende keer.
In mijn ogen mankeer je wat. Of ga schrijven in dat BDSM topic. Maar dat je jouw verknipte beeld van seksualiteit gaat projecteren op een zojuist verkrachte vrouw om haar en passant nog even het gevoel te geven dat ze een aansteller is? Schande.
blijfgewoonbianca schreef:
12-08-2017 19:20
Mop ? Heb jij met haar geknikkerd ofzeau ? Anders zwaaaaaar ongepast.
Is dat niet alles wat ze in dit topic schrijft?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
LordVoldemort77 schreef:
12-08-2017 18:32
Nee hoor mop, ik vind dit net zo walgelijk als wie dan ook, maar ik weet hoe de wet werkt, heel ernstige zaken zijn niks waard zonder bewijslast. lullig maar waar. De wet is krom.
De wet is niet krom. Het zou wat zijn zeg als iemand je zomaar van iets kon beschuldigen en dat je dan veroordeeld Kon worden. De buurman zal maar er hekel aan je hebben en dan aangifte doen dat je zijn huis hebt leeg geroofd.

Aangifte doen heeft voor to dan ook geen enkele zin. Het is haar woord tegen het zijne.

Tenzij ze zo hard nee heeft gegild dat de mensen in de naburige hotelkamers het ook hebben gehoord.

Dit is trouwens absoluut zeker verkrachting. To heeft meermaals nee gezegd en man ging toch door.

Lijkt mij schokkend om na 30 jaar huwelijk te moeten ontdekken dat je man zo'n enorme klootzak kan zijn.

Ook vind ik het schokkend dat sommigen dit geen verkrachting vinden.

Een man hoeft een vrouw mar een klein duwtje te geven en het is run forest run voordat je in het ziekenhuis beland.

Maar verkrachting is blijkbaar oke. Nou niet volgens de wet.
Bblientje schreef:
12-08-2017 18:09
Vervelend? Ja.
Verkrachting? Nee.
Verdiep je maar eens in de wet.
Invisible10 schreef:
12-08-2017 19:06
Jij bent eng. Gewoon eng. Dit hele topic zit vol enge mensen die in de 18e eeuw thuis horen. Mensen die denken te weten hoe je moet reageren na zo'n gebeurtenis. Mensen die de boel nuanceren 'want ze is niet gelijk naar huis gegaan. Ze is niet gelijk naar de politie gegaan. Ze was vrij om te gaan'. Niemand weet hoe je reageert totdat je zelf in zo'n situatie zit. En mensen reageren nu eenmaal anders.

Dit. is. verkrachting. Dit is verkrachting. Dit is verkrachting. Het maakt niet uit wie of wat of waar of hoe. Dit. is. verkrachting.

Enig idee wat dat woord in houdt? Het ongewenst binnen dringen van het lichaam met lichaamsdelen en/of voorwerpen. Volgens de wet is dit verkrachting.

Verkrachting. Hoe vaak moet ik het zeggen voordat jij en iedereen in dit topic die beweert 'dat het heus wel mee valt', beseft dat dit verkrachting is? 10 keer? 100? Je zegt het maar hoor.
Goede post. Ik vind al die zieke geesten in dit topic ook echt eng. Ik zit echt met verbijstering te lezen. Deze forummers zal ik ook echt nooit serieus nemen, ervan uitgaande dat ik hun nicks überhaupt kan onthouden.
Bblientje schreef:
...

Hier is dus iemand tegen haar wil, na een herhaaldelijk nee, anaal genomen, en het enige wat jij weet uit te braken is dat ze zich niet aan moet stellen en een totaal misplaatst woordgrapje ook nog. Gadverdamme, gadverdamme, gadverdamme.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 19:35
23.50% gewijzigd
Ik zou hem vastbinden en dan nemen met een voorbinddildo, gewoon om even te laten voelen hoe ongewenste anale penetratie voelt ;-D
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Bblientje schreef:
Nou ook mijn ex probeerde weleens wat en dan was het eerst nee maar vond ik het uiteindelijk toch lekker. Hoort voor mij bij het seksspel en nieuwe dingen ontdekken maar daar schuilt mss ook het gevaar in dat je niet weet wanneer nee echt nee is maar als hij haar echt had willen verkrachten had ze ook niet weggekomen. Lees in de OP niet dat hij met haar geweld tegen het bed heeft gedruk of vast heeft gebonden om zijn leuter erdoor te drukken. Ze was elk moment vrij om te gaan. Misschien is haar vent daadwerkelijk een hufter die niks om haar gevoelens geeft maar dat hij al zolang bij haar is en aan haar zijde heeft gestaan door goede en slechte tijden zegt wel wat dat hij veel om haar geeft. Beetje overdreven dat er meteen moord en brand word geschreeuwd. Volgens mij is die vent zelf ook heel erg geschrokken van haar reactie en heeft hij zijn lesje wel geleerd voor de volgende keer.
Noem eens wat handelingen dan? Waar je eerst nee tegen zei en achteraf toch wel lekker vond?

Nee is nee
rotterdammert23 schreef:
12-08-2017 19:27
Ik zou hem vastbinden en dan nemen met een voorbinddildo, gewoon om even te laten voelen hoe ongewenste anale penetratie voelt ;-D
Smakeloze wraakfantasietjes waar niemand iets aan heeft, zoals van die Scandinavische flutschrijver.
Aangifte heeft wel zin. Alleen al voor als er nog iemand aangifte komt doen.

Dat je geen aangifte wil doen, dat begrijp ik heel goed.
Al dit geruzie is niet echt fijn voor TO denk ik.
@Bblientje, door mensen zoals jij word verkrachting niet serieus genomen/gebagetelliseerd. Ik hoop echt van harte dat je niet meent want je typt hier, zoek anders echt hulp - want je mening is echt niet gezond.
Bblientje schreef:
Wat een gestoorde reactie en visie. Hoe pijnlijk ook voor TO. Alsof ze nog niet genoeg meegemaakt heeft zonder dat jij haar nog even de grond in trapt.
HasseSimonsdochter schreef:
12-08-2017 19:21
Of ga schrijven in dat BDSM topic.
Ook daar gaat dit vér over de grens. Nee is nee en vertrouwen is alles. En zo hoort het ook.

Ik snap experimenteren in bed en uit je comfortzone gaan enzo heel goed, maar dat doe je sámen!
MoirenPhae schreef:
12-08-2017 19:31
Al dit geruzie is niet echt fijn voor TO denk ik.
Nee. Maar liever geruzie dan dat die walgelijke (en imo ook schadelijke!) posts onweersproken blijven. Straks gaat TO of een meelezer nog denken dat ze zich niet moet aanstellen.
HasseSimonsdochter schreef:
12-08-2017 19:35
Nee. Maar liever geruzie dan dat die walgelijke (en imo ook schadelijke!) posts onweersproken blijven. Straks gaat TO of een meelezer nog denken dat ze zich niet moet aanstellen.
X100
MoirenPhae schreef:
12-08-2017 19:30
Aangifte heeft wel zin. Alleen al voor als er nog iemand aangifte komt doen.

Dat je geen aangifte wil doen, dat begrijp ik heel goed.
Dit, en je kunt na een week of maand nog aangifte doen. Het lukte mij pas na een week om aangifte te doen. Het was heel moeilijk maar beste keuze ooit. Maar ik kan goed begrijpen dat het een brug te ver is.
Daisy, ga wel met iemand praten. Ik deed ook heel stoer, heb echt nergens last van hoor. Tot ik na een halfjaar brak omdat ik een potje niet openkreeg ( :$ ) en niet meer kon stoppen met huilen. Beter dat punt voorkomen kan ik je vertellen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Bblientje schreef:
Tja een ieder beleeft seks op zijn eigen manier.
En zijn manier schoot haar nu even in het verkeerde (keel)gat. Dan heb je daad even een pittig gesprekje over en klaar ermee. Wat een moeilijk gedoe.
Echt... hoeveel meer kwetsende onzin kun je nog uitkramen? :facepalm:
blijfgewoonbianca schreef:
12-08-2017 19:19
Doe eens een experimentje met een vent en probeer hem te neuken met een voorbind. Wedden dat je je tandjes kunt gaan zoeken en hij het een poging tot verkrachting vindt ?
Ik ben heel spontaan in bed.
Probeer veel nieuwe dingen en mijn bedpartners hebben dat tot nu toe erg weten te waarderen hoor mop. Ik zou bijna willen zeggen probeer het ook eens maar ik hoef geen aangiftes op mijn dak voor aansporing tot vekrachting.
Laat mij lekker genieten ja.
Bblientje schreef:
12-08-2017 19:37
Ik ben heel spontaan in bed.
Probeer veel nieuwe dingen en mijn bedpartners hebben dat tot nu toe erg weten te waarderen hoor mop. Ik zou bijna willen zeggen probeer het ook eens maar ik hoef geen aangiftes op mijn dak voor aansporing tot vekrachting.
Laat mij lekker genieten ja.
Kots

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven