Is dit vreemdgaan?

11-12-2017 14:37 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb een nieuw account aangemaakt omdat ik dit niet onder mijn meer herkenbaar account wil posten.

Ik ben bijna 14 jaar samen met mijn vriend. We hebben een dochter van 2,5 en ik ben zwanger van de 2e heel pril. Net 6 weken. Ik dacht dat we heel gelukkig waren. Mijn vriend is veel weg voor zijn werk. Ik wil het niet te herkenbaar maken maar laten we zeggen dat hij drie weken weg is en dan 1 week hier is. Daarom heeft hij een huisje op een andere locatie.

Gisteren las ik in zijn telefoon, ik wou bestellen via thuisbezorgd en er kwam een berichtje binnen. Hij had een gesprek met een vrouw. Zij sprak hem als eerst aan. Hij kende haar niet. Zij dacht dat hij iemand anders was. Ze bleven toch praten. Hij gaf in het gesprek wel aan een vriendin te hebben dat dan weer wel. Maar hij vroeg ook naar fotos. Het gesprek werd pikanter en zij stuurde hem naakte fotos. Hij had geen fotos van zichzelf gestuurd. Hij had het over afspreken om seks te hebben. Dat ze de mooiste vrouw ooit was en meer van die misselijkmakende onzin.

Toen ik dat las draaide de wereld echt weg om mijn voeten. Mijn vriend zag ik altijd als een lieve man. Als ik vriendinnen hoorde over hun problemen was ik zo blij met hem. Altijd lief en ik dacht altijd nooit het type om vreemd te gaan. Na 14 jaar is ons seksleven de week dat we elkaar zien erg goed. Bijna dagelijks. We bellen elkaar elke dag. Delen alles. Hij is gek op onze dochter hij was dolblij met de 2e zwangerschap. Ik dacht gewoon echt niet dat hij zoiets ooit zou kunnen doen.

Ik heb vriend meteen gevraagd iets wat hysterisch wat dit betekende. Het gesprek was gevoerd een week geleden toen hij niet thuis was. Hij zei eerst dat het een collega was die zijn telefoon gebruikte. Hahahahaha alsof ik gewoon achterlijk ben. Alsof een collega op zijn whatsapp met een vrouw gaat appen. Het was duidelijk zijn schrijfstijl. Toen zei hij dat het niks betekende maar elke keer als ik erover doorga blijft hij ontkennen en zegt dat hij zijn tel had uitgeleend. Dat maakt me zo boos! Ik heb toch het bewijs.

Is het overdreven om de relatie hierover te verbreken? Ik kan een vreemdganger gewoon niet accepteren. En nu dit naar boven is gekomen wie weet wat hij in de afgelopen 14 jaar allemaal heeft uitgespookt. Ik huil sinds gisteren nonstop. Ik ben er echt kapot van vooral omdat ik weet dat het nooit meer goed zal komen. Ik kan dit nooit vergeten en vergeven.

Wat zouden jullie me voor advies geven? Is het normaal dat ik de relatie hierom wil verbreken. Ik denk zelfs over een abortus. Beter alleenstaand en 1 kind. Met dit verdriet kan ik een zwangerschap niet aan.
Stay Strong
Lekker geloofwaardig. Een collega leent zijn telefoon en gaat zijn Whatsapp berichten beantwoorden? En dan een voor hem volslagen onbekende vrouw die schijnbaar de eigenaar van de telefoon kent gaat vragen om foto's?
Alle reacties Link kopieren
Aan TO: ik ben benieuwd naar de status. Weet je al iets meer?
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
11-12-2017 14:59
Seksuele trouw lijkt me heel moeilijk als hij bij herhaling drie weken van huis is. Heb je het er dan niet eerder met hem over gehad dat jouw voorwaarde voor een man-vrouwrelatie absolute trouw is? Ik denk dat het voor een man heel natuurlijk aanvoelt om vreemd te gaan en dat je hem de regels van jouw spel wel steeds moet blijven vertellen, anders denkt hij dat het zo'n vaart niet loopt.
Eh, wat? Je moet in een monogame relatie je man steeds vertellen wat vreemdgaan is? Anders snapt hij het niet?
Zijn mannen echt zo dom?
Hoe gaat het met je TO?
:rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven