is hij echt geinteresseerd?

07-10-2008 15:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vergeef me als ik iets warrig schrijf, maar dit is mijn eerste keer op een forum. Na een relatie van 7 jaar ben ik sinds april weer alleen. De reden van de breuk is het uit elkaar groeien. Mijn ex en ik waren 18 toen we met elkaar kregen en ipv naar elkaar toe te groeien, zijn wij beiden een andere kant op gegaan. Na een jaar vol ruzie en moeilijkheden, is besloten er een punt achter te zetten. Na een toch wel emotionele periode (in één keer ben je weer na lange tijd 'alleen') gaat het sinds een paar maanden weer goed met me. Ik heb mijn leven leuk op de rit, goede baan, veel lieve vrienden en ook in de liefde zijn er weer ontwikkelingen. Toch brengt dat laatste punt voor mij een hoop spanning met zich mee. Ik ben nu 26 en alles is anders. Ik merk dat het daten om het daten niet aan mij besteed is. Ik moet iemand wel echt leuk vinden, anders krijg ik het idee mijn tijd te verdoen. Nu heb ik voor 2 weken terug iemand leren kennen en er was gelijk een klik. Het is haast zo'n verhaal uit een romannetje en ik had nooit verwacht dat dit voor mij was weggelegd. Na de eerste date gelijk een tweede afspraak gemaakt en vervolgens de hele week gesms't en gebeld. hele open gesprekken gevoerd en eerlijk bij elkaar aangegeven wat ons gevoel is. Na date 2, die overigens ook erg leuk was, gelijk een nieuwe afspraak gepland. Deze afspraak gaat deze week plaats vinden. Nu zijn we nog steeds druk aan het sms-en en bellen. Waren de eerste smsjes vooral aftastend en lief van aard, nu zijn de berichtjes ook wat meer algemeen met af en toe een kleine speling over wat komen gaat etc... Ook heeft hij mij uitgenodigd voor zijn house-warming feestje zodat ik zijn vrienden kan ontmoeten en maakte hij een zinspeling over een concert waar ik in maart 2009 naar toe ga, dat hij daar ook wel heen zou willen...;-) Toch twijfel ik, wat voor signalen geeft een man gewoonlijk af als hij je echt leuk vindt? Vroeger (dat klinkt raar, maar zo was het wel) lag alles wat minder ingewikkeld. Nu komt er veel meer bij kijken. Graag jullie advies hoe ik het beste kan handelen en of ik de situatie een beetje goed inschat.

Thanks!
Wat een leuke reacties allemaal! Heb me gisteren eens even goed bij de lurven gepakt... Na een superleuke sms-sessie (die overigens weer ontzettend ego-strelend en plagerig van aard was) kwam ik tot de conclusie dat ik niet moet zeiken. Gewoon genieten en op me af laten komen. Na date 3 ken en moet je ook eigenlijk nog geen zekerheid willen. Gewoon gezellig samen aftasten en genieten van alles wat er langs komt. Tuurlijk werkt het positief als hij (ja, hij heeft het er nog steeds over) me bij zijn housewarming wilt hebben of als hij het over een concert in maart heeft, maar misschien sta ik er dan wel heel anders in. Ik ga vanaf nu weer het initiatief naar mij toe trekken, de touwtjes weer een beetje in handen. Daarnaast blijf ik lekker dicht bij mezelf, wil hij mij niet, verloren kans voor hem. Nog maar ruim 6 uur en dan zie ik hem weer, spannend!!!!
En wacht zo lang mogelijk met seks....dan kun je echt zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
hmmm, dat laatste advies komt te laat denk ik...(was trouwens goed vlees hoor, haha)
Precies, gewoon niet zeiken, hi hi.

Maar ja, als je gek op iemand bent, dan maakt dat je kwetsbaar en wordt je geconfronteerd met angst om het te verliezen. Ik denk dat heel veel mensen dat wel herkennen op dit forum hoor...
Dit is zo herkenbaar hier!

6x Leuk gedated met een jongen, alleen maar gezoend.. Ik wil mezelf niet geven voor een niet-blijvertje en rustig opbouwen met hem. Hij is het met me eens. Ook heb ik bewust het gesprek niet gericht op ons en mogelijke toekomst, maar lekker vrijblijvend gehouden. Maandagavond voor het laatst gezien en sindsdien niets meer gehoord.. Niet per sms of aan de foon. Wat kan ik het beste doen? Lekker laten gaan en zien wanneer hij weer contact opneemt? Ik vind dit moeilijk..
quote:muppet31 schreef op 08 oktober 2008 @ 15:11:

Dit is zo herkenbaar hier!

6x Leuk gedated met een jongen, alleen maar gezoend.. Ik wil mezelf niet geven voor een niet-blijvertje en rustig opbouwen met hem. Hij is het met me eens. Ook heb ik bewust het gesprek niet gericht op ons en mogelijke toekomst, maar lekker vrijblijvend gehouden. Maandagavond voor het laatst gezien en sindsdien niets meer gehoord.. Niet per sms of aan de foon. Wat kan ik het beste doen? Lekker laten gaan en zien wanneer hij weer contact opneemt? Ik vind dit moeilijk..

Tja wat te doen, dat is een lastige vraag. Ik zou doen waar ik mezelf goed bij voel. In mijn geval zou dat zijn contact met hem opnemen... Maar goed dat is misschien makkelijk praten, omdat ik al wel met mijn date gesproken heb over waar we naar op zoek zijn en dat is voor ons beiden niet gewoon een losse scharrel.(maar ook dit biedt geen garanties...)

Hoe snel liet hij eerst wat van zich horen? En kan je je herinneren dat er de laatste keer iets anders was..Het lijkt me niet fijn om nu in de onzekerheid te zitten en denk dat jij de enige bent die er iets aan kan veranderen. Succes! Hoop dat het bij mij niet zo gaat...
Na de eerste dates liet hij gelijk wat van zich horen.. Maandagavond had ik cursus en ben bedolven onder zijn sms. Cursus was tegen 23 uur af en hij wilde me gewoon nog even zien. Kwam dus tegen half 12 nog hier.

Nog gehad over Groningen waar mijn zusje studeert, hij wilde samen met mij daarheen. Niets gebeurd verder, erg leuk.

En ineens is hij stil.. Hij gaf wel aan dat hij druk was deze week met een aantal dingen, maar goed helemaal stil brengt mij aan het twijfelen. Ben ook niet zo ervaren in daten eigenlijk.

Ik ben niet op zoek naar een losse scharrel en hij ook niet..

Misschien zie ik wel spoken die er helemaal niet zijn!
quote:muppet31 schreef op 08 oktober 2008 @ 15:50:

Na de eerste dates liet hij gelijk wat van zich horen.. Maandagavond had ik cursus en ben bedolven onder zijn sms. Cursus was tegen 23 uur af en hij wilde me gewoon nog even zien. Kwam dus tegen half 12 nog hier.

Nog gehad over Groningen waar mijn zusje studeert, hij wilde samen met mij daarheen. Niets gebeurd verder, erg leuk.

En ineens is hij stil.. Hij gaf wel aan dat hij druk was deze week met een aantal dingen, maar goed helemaal stil brengt mij aan het twijfelen. Ben ook niet zo ervaren in daten eigenlijk.

Ik ben niet op zoek naar een losse scharrel en hij ook niet..

Misschien zie ik wel spoken die er helemaal niet zijn!...mannen. Blijft lastig te pijlen. Moet (maar dat blijkt ook wel uit dit topic) toegeven dat ik zeker geen date-expert ben. Daarnaast heb ik hart op mijn tong liggen, dus flap alles eruit. Misschien kunnen de andere dames zo vriendelijk zijn om in jouw geval ook wat advies te geven...(dames, dit is een hint... )
Toch grappig hoe 'wij' (ik reken mezelf hier voor het gemak ook maar bij) leuke, zelfverzekerde vrouwen toch helemaal van slag kunnen raken van wel-of-niet smssende mannen.

Mannen zitten zelf NOOIT met dit soort vragen geloof ik. Bah. Mannen. ;)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Helemaal herkenbaar dit! Van slag afraken omdat hij niet smst.. Pfff ben gewoon niet zo goed in dit soort dingen!

Ga aan mezelf weifelen, terwijl dat niet moet eigenlijk!

Ga zo lekker eten met beste vriendinnetje..Afleiding!
Het is 'maar' 2 dagen dat hij niet heeft gebeld/gesmst. Ik zou proberen je er niet al te druk om te maken. Zeker omdat je weet dat hij het druk heeft deze week.

Maar aan de andere kant: waarom zou hij jou (steeds) moeten smsen/bellen? Dat kan toch ook andersom? Dus als je zin hebt om hem te spreken: pak je mobiel en bel/sms hem. Mocht je dat al geprobeerd hebben dan zou ik het verder wel even bij hem houden en niet blijven smsen.
Ik heb hem gisteren gesmst, niets op gehoord..

Krijg net een sms of zijn portemonnee bij mij is blijven liggen!
Niets gehoord? Alleen of zijn portemennee is blijven liggen? Bel 'm anders even om te zeggen dat 'ie er niet ligt, misschien hoor je aan de toon van zijn stem wel of er wat is....
Ik heb hem gebeld en hij zat bij vrienden.. Vol met branie. Ik had mijn vriendin op bezoek en zij hebben elkaar even gesproken, hij reageerde ook naar haar toe met branie.

Later kreeg ik een sms of ik een striptease voor zijn vriend wilde doen, heb er maar niet meer op gereageerd. Heb nu echt grote twijfels of dit heerschap wel wat voor me is!
mmm, dat klinkt niet al et best muppet... Zal me idd ook afvragen of dit wel de juiste is..!

Ik heb gisteravodn iig een egweldige date gehad. heerlijk van elkaar genoten en gekletst! Toch ook even een serieus onderwerp aangeraakt, hebben beiden uitgesproken wat we van alles vinden. Conclusie: we gaan heerlijk verder met genieten van elkaar en elkaar beter leren kennen. Hij gaf aan nogal een doemdenker te zijn. We wonen op zo'n 60 km afstand van elkaar en hij heeft daar gelijk allemaal ideeën over (moet ik verhuzien, hoe gata dat met mijn baan, heb koopflat etc). Ik laat dat soort zaken op z'n beloop. 60km is wat mij betreft namelijk geen probleem, lost zich vanzelf wel op.

Ik zie hem zaterdag weer, dus ben benieuwd...
Kijk Ukkie,

dat is nu het betere werk Gewoon kunnen genieten van elkaar en zien waar het wel eindigt..

Ik heb vannacht nog een gesprek gehad met een vriendinnetje van me en die had het idee dat hij nogal onzeker was en daarom de branie. Ik was uit eten en zij hebben met elkaar lopen smssen over haar liefdesleven. (Zij is lesbisch). Naar haar was hij erg betrokken geweest dat ze het voorzichtig moest opbouwen bla bla.. Geen woord over mij verder.

Zij vindt ons goed bij elkaar passen, maar snapt dat ik geen zin heb in dit pubergedrag.

Vanmorgen kreeg ik een sms van hem of mijn lingeriesetje al droog was.. Heb gereageerd: Ja is droog en ligt opgevouwen in de kast.

Vind het dubbel: 1 op 1 is het een erg leuke, lieve jongen, maar met vrienden een branieschopper. De eerste bevalt me wel, het 2e rolletje absoluut niet!
quote:EvyBlissy schreef op 08 oktober 2008 @ 17:59:

Toch grappig hoe 'wij' (ik reken mezelf hier voor het gemak ook maar bij) leuke, zelfverzekerde vrouwen toch helemaal van slag kunnen raken van wel-of-niet smssende mannen.

Mannen zitten zelf NOOIT met dit soort vragen geloof ik. Bah. Mannen. ;)

Oh jawel !!

Als ze een vrouw ontzettend leuk vinden, óf als ze er eentje niet gevangen krijgen. Dan zijn het nog ergere telefoonstaarders dan alle vrouwen bij elkaar.
Geweldige opmerking Madhe..

Maar wanneer weet je of een man je ontzettend leuk vindt? Ik kan het nu niet uit mijn date halen.... Of moet ik maar door die mannenbranie heen prikken en geloven dat hij nu naar zijn telefoon staart in de hoop een sms van mij te krijgen?
even een update:

6 x Leuke date gehad, verder niets gebeurd, al 2 dagen is hij stil. Gaf mij een rotgevoel. Totdat ik vanavond gebeld werd door een teamgenootje: Datelief was bij haar op de koffie geweest, ze hebben gezoend. Hij voelde met haar een klik en niet met mij. Ik was een muts die niet met hem naar bed wilde, hield niet van me, raar dat ik smssen kreeg waarin dit wel stond.

Kortom ik was out en zij was in. Ze kon er helemaal niets mee, want zij is getrouwd en heeft een kind, maar heeft wel met hem gezoend en meer. Ze zat hier te janken op de bank als een klein kind. Voor mij was het gelijk duidelijk, exit..

Maar voel me behoorlijk bedonderd door beiden!
Hallo, een stille meelezer hir.

Muppet, wat klote zeg Wat een idioot. Dikke knuffel!
Thanx!

Ik zei tegen haar dat ze hem hebben mocht.. Toen wilde ze hem niet, ik hoef beiden niet meer te zien.. Het voelt als een slechte B-film waarin ik ben beland!

Maar goed, kom er wel boven op!
Vannacht weer een aantal sms van hem gehad.. Waarom ik afstand hield en wat hij fout had gedaan..

Heb er niet op gereageerd, gisteren gesport en zijn nieuwe, getrouwde vlam zat onder mijn neus met hem te smssen en op hem te wachten. Heb de eer aan mezelf gehouden en ben gegaan, tegelijk met de rest van de meiden uit mijn team!
oops, mosterd
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 11-10-2008 11:13
Reden: mosterd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven