Is hij serieus?
vrijdag 29 maart 2019 om 11:56
Hoi allemaal
Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?
Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?
Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
vrijdag 29 maart 2019 om 12:00
vrijdag 29 maart 2019 om 12:03
Hm nooit bij hem thuis geweest , waarom niet denk je ?
Ook blokkeert en negeert hij je als jullie een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk ?
Ik denk niet dat dit de liefde van je leven is , je komt vast wel een persoon tegen die je wel met respect behandeld
Ook blokkeert en negeert hij je als jullie een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk ?
Ik denk niet dat dit de liefde van je leven is , je komt vast wel een persoon tegen die je wel met respect behandeld
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
vrijdag 29 maart 2019 om 12:04
Ik denk niet dat TO zo iemand zou herkennen al zou ze er over struikelen.
vrijdag 29 maart 2019 om 12:07
Nee, hij is een scharrel die waarschijnlijk een relatie heeft dan wel hij wil jou niet toelaten in zijn leven. Discussie heeft geen zin want jij weet inmiddels heel goed waar zijn grens ligt. Het is aan jou de keuze om die te accepteren of niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 29 maart 2019 om 12:16
Weet je zijn adres dan wel? Ook al ben je er nooit geweest?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
vrijdag 29 maart 2019 om 12:24
Hij zal vast serieus zijn over hoe hij zichzelf ziet, maar richting jou is hij in mijn ogen, pardonnez-moi le mot, een enorme lul, die het niet verdient dat jij zo gek op hem bent.
Ik zou even het verdriet accepteren en hem nu achter me laten, daarmee bespaar je jezelf volgens mij heel veel meer ellende in de toekomst.
Ik zou even het verdriet accepteren en hem nu achter me laten, daarmee bespaar je jezelf volgens mij heel veel meer ellende in de toekomst.
vrijdag 29 maart 2019 om 12:27
Nee hij is niet serieus.
Een man die het beste met je voor geeft laat je ook bij hem thuis komen en blokkeert je niet. Ook vinft zo'n man niet dat hij altijd gelijk heeft.
Hij gebruikt je. En het is het rot gezegd maar met alle problemen die jij hebt zal je ook geen goede man aantrekken.
De leuke stabiele man die zijn leven op orde heeft en die dus jou ook wat te bieden heeft zoekt een vrouw die ook zo is. Die rennen weg voor probleem gevallen zoals jijzelf.
Dus ga eerst aan je zelf werken en ga dan pas op zoek naar een relatie.
Maak het uit met deze man.
Zo iemand belemmert je alleen maar om iets van je leven te maken.
Een man die het beste met je voor geeft laat je ook bij hem thuis komen en blokkeert je niet. Ook vinft zo'n man niet dat hij altijd gelijk heeft.
Hij gebruikt je. En het is het rot gezegd maar met alle problemen die jij hebt zal je ook geen goede man aantrekken.
De leuke stabiele man die zijn leven op orde heeft en die dus jou ook wat te bieden heeft zoekt een vrouw die ook zo is. Die rennen weg voor probleem gevallen zoals jijzelf.
Dus ga eerst aan je zelf werken en ga dan pas op zoek naar een relatie.
Maak het uit met deze man.
Zo iemand belemmert je alleen maar om iets van je leven te maken.
vrijdag 29 maart 2019 om 14:30
Hij heeft co-ouderschap, dus je had al laaaaang bij hem thuis kunnen komen als de kinderen bij moeder zijn, je had al laaaaang vrienden en familie van hem kunnen ontmoeten en onderdeel van zijn leven kunnen zijn.
Ik zou jezelf niks meer afvragen en dit volledig afsluiten.
Al deze tijd dat je aan hem hebt gespendeerd had je ook iemand kunnen tegenkomen die wel een toekomst met jou wil.
Maak het uit, doet even pijn, maar wordt je veeeel gelukkiger van uiteindelijk. Laat dit niet jaren doorslepen, dat doet alleen maar pijn.
Ik zou jezelf niks meer afvragen en dit volledig afsluiten.
Al deze tijd dat je aan hem hebt gespendeerd had je ook iemand kunnen tegenkomen die wel een toekomst met jou wil.
Maak het uit, doet even pijn, maar wordt je veeeel gelukkiger van uiteindelijk. Laat dit niet jaren doorslepen, dat doet alleen maar pijn.