Is hij serieus?

29-03-2019 11:56 62 berichten
Hoi allemaal

Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?

Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem een fijn leven wensen en toedeledoki en tot nooit meer ziens.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Volgens mij ben jij ook niet serieus To anders laat je dit niet al een jaar voortduren (nog afgezien vh negeren en blokkeren).

Tijd om zelf knopen door te hakken.
Echt. Je staart je blind op een fantasie, terwijl jij voor hem slechts een vermaakje bent waar hij fantasietjes aan kan ophangen.

Hou op met contact zoeken, blokkeer hem en wordt eens volwassen. Zoek een echte man, eentje die eerlijk is, geen kinderen heeft en bereid om ook daadwerkelijk een toekomst op te bouwen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
menta schreef:
29-03-2019 14:30
Hij heeft co-ouderschap, dus je had al laaaaang bij hem thuis kunnen komen als de kinderen bij moeder zijn, je had al laaaaang vrienden en familie van hem kunnen ontmoeten en onderdeel van zijn leven kunnen zijn.
Ik zou jezelf niks meer afvragen en dit volledig afsluiten.
Al deze tijd dat je aan hem hebt gespendeerd had je ook iemand kunnen tegenkomen die wel een toekomst met jou wil.
Maak het uit, doet even pijn, maar wordt je veeeel gelukkiger van uiteindelijk. Laat dit niet jaren doorslepen, dat doet alleen maar pijn.
Er valt niets uit te maken, het is geen relatie.
Hoewel ik ‘ghosting’ echt een rotstreek vind, zou ik dat bij deze gozer wel doen.
¡Apagando las luces!
Ben ik de enige die denkt dat die man helemaal geen vrijgezel is?
Nooit thuis geweest en regelmatig op de blokkeerstand zetten, vind ik verdacht..
SombraOnline schreef:
29-03-2019 16:03
Er valt niets uit te maken, het is geen relatie.
Hoewel ik ‘ghosting’ echt een rotstreek vind, zou ik dat bij deze gozer wel doen.

Wat is ghosting? 😏 pure nieuwschierigheid hoor 🤓
Duidelijk verhaal toch. Deze man heeft wat te verbergen. Na een jaar nog niet bij hem thuis uitgenodigd ! 🙄 ik denk dat deze man of een vrouw thuis heeft of jou enkel al tussendoortje ziet en verder duidelijk niet serieus is.

Natuurlijk kan ik hem het voordeel van de twijfel geven en heeft hij relatievrees??🤔
Dan nog: exit, werk aan jezelf, dit soort mannen heeft een neus hiervoor..
jaw schreef:
29-03-2019 14:53
Echt. Je staart je blind op een fantasie, terwijl jij voor hem slechts een vermaakje bent waar hij fantasietjes aan kan ophangen.

Hou op met contact zoeken, blokkeer hem en wordt eens volwassen. Zoek een echte man, eentje die eerlijk is, geen kinderen heeft en bereid om ook daadwerkelijk een toekomst op te bouwen.
Dat dacht ik ook al. Hij heeft gewoon een vrouw / vriendin maar hij wil jou als bijneukertje.
dubbel
Honingdropje2 schreef:
29-03-2019 16:38
Nooit thuis geweest en regelmatig op de blokkeerstand zetten, vind ik verdacht..
Nee, je bent niet de enige.

Maar het advies blijft hetzelfde: dumpen die flapdrol.
Abundance-of-Freedom schreef:
29-03-2019 18:48
Nee, je bent niet de enige.

Maar het advies blijft hetzelfde: dumpen die flapdrol.
Dat sowieso ja
Oh meid hij is gewoon getrouwd... Schiet dat nooit door je eigen hoofd? Of vind je dat niet erg? Het lijkt alsof je een enorm lage dunk van jezelf hebt... Zonde hoor...
Na een jaar nog geen relatie hebben, maar hij zegt dit wel te willen. RED FLAG!
Nooit bij hem thuis geweest. RED FLAG!
Hij blokkeert je als het hem niet uit komt. RED FLAG!

Je schrijft in pak em beet 5 zinnen al 3 dingen waar je heel hard voor weg moet lopen. Je gelooft in een sprookje omdat je verliefd bent. Hij is niet goed voor je. Aan de kant zetten, vandaag nog. Dan houd je de eer nog een beetje aan jezelf.
Madelieff89 schreef:
29-03-2019 18:37
Wat is ghosting? 😏 pure nieuwschierigheid hoor 🤓
Ghosting is dat tijdens het daten, één van de personen ineens niets meer van zich laat horen. Dus denk aan blokkeren op whatsapp, niet opnemen als je belt, niet reageren op sms’jes.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
29-03-2019 20:43
Ghosting is dat tijdens het daten, één van de personen ineens niets meer van zich laat horen. Dus denk aan blokkeren op whatsapp, niet opnemen als je belt, niet reageren op sms’jes.
Ik vraag me altijd af of dit bewust gebeurd of dat mensen ook wel eens gewoon ineens geen zin meer hebben in daten en daarom niks meer van zich laten horen.
Zhenya schreef:
29-03-2019 20:45
Ik vraag me altijd af of dit bewust gebeurd of dat mensen ook wel eens gewoon ineens geen zin meer hebben in daten en daarom niks meer van zich laten horen.
Dat is toch hetzelfde dan? En echt, onbewust iemand ghosten?.. Je bent toch bewust bezig iemand te negeren?
Marigold1986 schreef:
29-03-2019 20:51
Dat is toch hetzelfde dan? En echt, onbewust iemand ghosten?.. Je bent toch bewust bezig iemand te negeren?
Ja dat weet ik dus niet, het kan toch onbewust gebeuren. Iemand die wat wispelturig is kan toch ineens geen zin meer hebben in daten en daardoor niks meer van zich laten horen. Vraag me af of dat dan ook ghosten is.
Onbewust negeren bestaat niet, dat doe je altijd bewust. Tenzij je iemand blokkeert. Als je geen zin meer hebt en niets meer laat horen dan is dat ook bewust negeren.
kopjechino schreef:
29-03-2019 20:55
Onbewust negeren bestaat niet, dat doe je altijd bewust. Tenzij je iemand blokkeert. Als je geen zin meer hebt en niets meer laat horen dan is dat ook bewust negeren.
Oke, ja daar zit wat in
Zhenya schreef:
29-03-2019 20:53
Ja dat weet ik dus niet, het kan toch onbewust gebeuren. Iemand die wat wispelturig is kan toch ineens geen zin meer hebben in daten en daardoor niks meer van zich laten horen. Vraag me af of dat dan ook ghosten is.
Als je geen zin meer hebt in daten of contact, dat is éen ding. Als de ander dan contact blijft zoeken, dat negeer je dat toch BEWUST? Of merk je niet dat ze contact met je zoeken?
Marigold1986 schreef:
29-03-2019 20:56
Als je geen zin meer hebt in daten of contact, dat is éen ding. Als de ander dan contact blijft zoeken, dat negeer je dat toch BEWUST? Of merk je niet dat ze contact met je zoeken?
Ik zou het niet merken omdat ik dan niet meer naar die datingsite ga, iemand toevoegen aan mijn telefoon doe ik namelijk niet.
Zhenya schreef:
29-03-2019 21:03
Ik zou het niet merken omdat ik dan niet meer naar die datingsite ga, iemand toevoegen aan mijn telefoon doe ik namelijk niet.
Okee, in dat geval is het anders. Maar TO en meneer Waardeloos zijn al veel langer 'samen' dan alleen op de datingsite...
Marigold1986 schreef:
29-03-2019 21:06
Okee, in dat geval is het anders. Maar TO en meneer Waardeloos zijn al veel langer 'samen' dan alleen op de datingsite...
Ja dat is waar, ik vroeg me gewoon af of wat ghosten precies inhoud.
Honingdropje2 schreef:
29-03-2019 16:38
Dit denk ik ook.
To heeft niet meer gereageerd, zou ze ook aan ghosting doen?

Hopelijk komt ze nog een update geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven