Is hij serieus?
vrijdag 29 maart 2019 om 11:56
Hoi allemaal
Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?
Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?
Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
vrijdag 29 maart 2019 om 21:20
Lieve schat,
Zoals zoveel voor mij ga ik het nu ook zeggen, nee deze man is niet serieus. En dat wist je eigenlijk zelf ook al wel, anders zou je het jezelf niet afvragen.
Een man die met jou serieus wilt zijn laat dat weten, wilt met jou gezien worden en leuke dingen doen. Stelt je voor aan zijn familie en dergelijke.
Een jaar lang jou aan het lijntje houden.. dat doet hij.
Iemand die jou blokkeert en altijd gelijk heeft nee, daar wil je niet mee samen zijn toch?
Je verdient zoveel beter meissie. Ik herken je gevoelens maar breek ervan los.
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een man maar JIJ bent degene die je rot voelt!! En waarom? Omdat zo'n lapzwans jou niet goed behandeld.
Nee nee, zet jezelf boven dit. Hak de knoop door en blokkeer hem. In het begin zak het moeilijk zijn en pijn doen maar je komt er overheen. Durf jezelf te zeggen dat jij beter verdient dan dit.
Deze man houd niet van jou maar van de toegang die hij heeft tot jou. Jij houd van hem jij bent verliefd dus je doet veel voor hem, denk ik? Mannen zijn gemeen lieverd.
Hou meer van jezelf, vind jezelf en een man vind jou!
Misschien komen mijn woorden hard over maar ik ben geen held in dingen sugarcoaten, en dit soort dingen maken mij erg boos. Mijn excuses alvast
Zoals zoveel voor mij ga ik het nu ook zeggen, nee deze man is niet serieus. En dat wist je eigenlijk zelf ook al wel, anders zou je het jezelf niet afvragen.
Een man die met jou serieus wilt zijn laat dat weten, wilt met jou gezien worden en leuke dingen doen. Stelt je voor aan zijn familie en dergelijke.
Een jaar lang jou aan het lijntje houden.. dat doet hij.
Iemand die jou blokkeert en altijd gelijk heeft nee, daar wil je niet mee samen zijn toch?
Je verdient zoveel beter meissie. Ik herken je gevoelens maar breek ervan los.
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een man maar JIJ bent degene die je rot voelt!! En waarom? Omdat zo'n lapzwans jou niet goed behandeld.
Nee nee, zet jezelf boven dit. Hak de knoop door en blokkeer hem. In het begin zak het moeilijk zijn en pijn doen maar je komt er overheen. Durf jezelf te zeggen dat jij beter verdient dan dit.
Deze man houd niet van jou maar van de toegang die hij heeft tot jou. Jij houd van hem jij bent verliefd dus je doet veel voor hem, denk ik? Mannen zijn gemeen lieverd.
Hou meer van jezelf, vind jezelf en een man vind jou!
Misschien komen mijn woorden hard over maar ik ben geen held in dingen sugarcoaten, en dit soort dingen maken mij erg boos. Mijn excuses alvast
maandag 1 april 2019 om 11:12
Hij is ook niet vrijgezel.Honingdropje2 schreef: ↑29-03-2019 16:38Ben ik de enige die denkt dat die man helemaal geen vrijgezel is?
Nooit thuis geweest en regelmatig op de blokkeerstand zetten, vind ik verdacht..
Dat Co-ouderschap en die Kinderen kloppen, maar om nu te spreken over co-ouderschap terwijl je gewoon nog met de moeder van je kinderen in dezelfde woning zit en nog gewoon elke nacht bij haar in bed kruipt en nog gezellig bij de schoonfamillie op visite gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 1 april 2019 om 12:07
woensdag 10 april 2019 om 12:43
Bedankt voor de reacties, pijnlijk sommige maar misschien ook wel waar
Ik weet zeker dat hij niet getrouwd meer is. Ik zie op zijn fb dat hij dingen heeft geplaatst rond de scheiding.
Wat ik nu besef is dat ik niemand ken uit zijn leven en weet niet of iemand van me af weet dus miss verbergt hij wel iets
Ook weet ik ergens dat hij niet om me geeft maar ermee stoppen is zo moeilijk.
Ga er goed over nadenken hoe verder.
Ik weet zeker dat hij niet getrouwd meer is. Ik zie op zijn fb dat hij dingen heeft geplaatst rond de scheiding.
Wat ik nu besef is dat ik niemand ken uit zijn leven en weet niet of iemand van me af weet dus miss verbergt hij wel iets
woensdag 10 april 2019 om 13:17
woensdag 10 april 2019 om 14:00
Hij wil een lekker jong blaadje als hapje tussendoor. Als jij die ouwe bok zijn zin wil geven, ga je gang. Ga anders weg bij dat gemekker.
PS. Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Kwam achter duistere geheimen toen ik wel iets over zijn leven wilde weten. Dat hoeft niet direct zo te zijn, maar hij wil duidelijk niet dat jij onderdeel uitmaakt van zijn leven. Of hij verbergt duistere geheimen, of jij bent het duistere geheim. Of allebei.
PS. Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Kwam achter duistere geheimen toen ik wel iets over zijn leven wilde weten. Dat hoeft niet direct zo te zijn, maar hij wil duidelijk niet dat jij onderdeel uitmaakt van zijn leven. Of hij verbergt duistere geheimen, of jij bent het duistere geheim. Of allebei.
zephora wijzigde dit bericht op 11-04-2019 09:21
52.41% gewijzigd
woensdag 10 april 2019 om 16:08
Serieus? Je wilt meer, hij duidelijk niet en eigenlijk vind je dat eigenlijk wel best. Goed verhaal.coco95 schreef: ↑10-04-2019 12:43Bedankt voor de reacties, pijnlijk sommige maar misschien ook wel waar
Met andere woorden, eigenlijk vind je de huidige situatie wel prima. Je wilt helemaal geen serieuze relatie, anders zou je niet bij hem blijven.
Dus ik begrijp niet dat je hier op het forum advies vraagt...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 10 april 2019 om 16:20
Zoek desnoods een ander, of richt je op een hobby/vriendschappen. Een zak uit je leven zetten gaat veel beter als je voor een goed gevoel niet van zijn aandacht afhankelijk bent.
Daarnaast ben ik ook van '95 en zou ik echt niet zo wanhopig achter een vent met kinderen aanlopen, wtf. Beter neem je iemand die helemaal voor jou kan gaan
Daarnaast ben ik ook van '95 en zou ik echt niet zo wanhopig achter een vent met kinderen aanlopen, wtf. Beter neem je iemand die helemaal voor jou kan gaan
woensdag 10 april 2019 om 20:13
Had je gedacht dat maar 1 iemand hier zou zeggen dat hij serieus is? En je geeft zelf aan dat je ergens wel weet dat hij niet om je geeft maar... stoppen moeilijk is?!
Kortom: hij is niet serieus, doet ruk en geeft niet om je....en jij vindt stoppen moeilijk?
Werk aan de winkel meid....richting jezelf! Kappen hiermee en eerst aan de slag met een gezonde dosis zelfrespect enzo.
Kortom: hij is niet serieus, doet ruk en geeft niet om je....en jij vindt stoppen moeilijk?
Werk aan de winkel meid....richting jezelf! Kappen hiermee en eerst aan de slag met een gezonde dosis zelfrespect enzo.