Is Hij te Oud?

31-08-2008 16:42 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
!
ik zou hier niet mee verder gaan als ik jou was, niet omdat ie 31 is, dat is in mijn ogen geen obstakel, maar omdat je zoveel twijfelt...

als je er nu mee doorgaat worden zijn gevoelens alleen maar sterker maar je twijfels niet minder, dat is niet eerlijk tegenover hem en nog belangrijker tegenover jezelf.
Waarom wil je niet met hem samen zijn?

Als je nu al je twijfels hebt en niet met hem wilt zijn zou ik er zeker mee stoppen..

Leeftijd doet er overigens helemaal niet toe in mijn ogen..
31 gedeeld door twee plus 7 = 22+

Je bent te jong volgens de 'half your age plus 7' regel.

Geen idee of dat klopt.
Wat dat voor onzin? Hoe kan je nou uitrekenen of iemand te oud voor je is!

Leeftijd speelt op zich geen rol, het gaat erom of je van elkaar houd of niet. En om een relatie te laten slagen, moeten jullie 'wegen' wel een beetje dezelfde kant oplopen. Je geeft zelf al aan dat jullie erg verschillen. Hij denkt al aan trouwen en jij vind hem een 'goede jongeman' die je steeds leuker vind? Klinkt niet echt als een goede basis om naar Italie te vertrekken en te gaan trouwen! Dat is echt een enorme stap en daar moet je echt 200% voor kunnen gaan. (ik kan het weten).

Neem een stapje terug, wees duidelijk en vooral eerlijk tegen hem. Als het echt 'ment to be' is, dan komt het wel.
tja mijn (nog altijd) date is 34.. ik ben 21.

Nu ik jouw sitautie lees... dat hij al wilt gaan trouwen en dat jij niet bij hem wilt zijn etc. Begin er dan maar niet aan. Hij wil duidelijk al grotere stappen nemen dan jij wilt. En dat is een probleem.
Ik lees nou echt nérgens dat je gek op hem bent, en leeftijd heeft er niks mee te maken. Lijkt me wel duidelijk.
Hoi, ik krijg eerder de indruk dat je jezelf niet volwassen genoeg voelt voor een relatie met een man van 31.
Voor vrouwen is 'n man van 10 jaar ouder juist veel geschikter dan 'n leeftijdgenoot. Mannelijke begin 20-ers zijn namelijk nog veel te puberaal.
De vraag stellen is ze eigenlijk al beantwoorden denk ik.
Iemand van 31 noem je geen jongen hoor, dat is een man.

En bij een meisje stel ik mij iemand voor van 16 en niet van bijna 21.

(Ik vind die contactadvertenties die beginnen met; "Jongeman, 47 jr. .....", ook hilarisch!)
Als je denkt dat je alles wel zo'n beetje gelezen hebt hier........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik dacht al dat dit over Derek Ogilvy ging.
Stressed is just desserts spelled backwards
leeftijd doet niet ter zake, maar als jij een man "steeds leuker vindt" en hij wil met je trouwen zit er iets niet goed. Je wilt niet met hem samen zijn? Nou dan, dan gaat dit toch nergens over
quote:Chequita schreef op 31 augustus 2008 @ 17:17:

Wat dat voor onzin? Hoe kan je nou uitrekenen of iemand te oud voor je is! Het is ook onzinnig, maar een zinnig antwoord is er niet echt.
29:2= 14,4+ 7+ 21,5

Als die broekies me al zien staan begin ik toch meestal heel hard te lachen.....

Nee ik weet niet waar je hem vandaan hebt maar het is een waardeloze formule
Het geldt ook alleen voor de man he!
Hoe lang kennen jullie elkaar al en hoe vaak hebben jullie elkaar gezien?
hmm dus vrouwen hebben hun eigen formule.... en die is??? x2-7?
Screw de formules...!

Je hebt niets te zoeken met die man. En dat weet je zelf ook wel, als ik door de regels heen lees.

Italianen die je nauwelijks kent die je ten huwelijk vragen...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Eens even kijken. Iemand die in Italië woont wilt dat jij zijn vriendin wordt? En ook gelijk maar met hem trouwt?????

Dus even voor de goede orde, jullie hebben geeneens een relatie? Dit kan je niet menen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het welgrappig om te lezen dat je jezelf over 10 jaar oud vindt! Whahahahaha
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben ietsje ouder dan jij en heb zelf een Italiaanse vriend van 31. Volgens mij heeft het niet zoveel zin om puur naar het getalletje te kijken, maar naar jezelf en naar hem als persoon. Vind jij die 10 jaar een te groot verschil? Ik denk dat je eerder moet kijken of je wel met deze persoon een relatie wilt. Je moet alleen een relatie beginnen als je echt helemaal gek op iemand bent en er is echt geen enkele andere reden te bedenken waarom je het anders zou doen. Dat werkt toch niet. Is het een Italiaan of woont hij daar alleen tijdelijk? En geloof me: een LDR klinkt erg leuk en spannend, maar over het algemeen is het 1keer in de maand een weekend fijn (als je geluk hebt) en de rest van de maand sta jij er simpelweg alleen voor. Dus ook als je verdrietig bent, blij bent enz enz! En msn/telefoon is echt geen vervanger voor die knuffel. MAW wil je een relatie met hem om hem of vind je het wel interessant dat hij jou zo graag wil en om een LDR te hebben?
Misschien moet je jezelf andere vragen stellen:

Ben ik verliefd?

Wil ik uberhaupt een relatie?

Mis ik hem?

Zie ik een toekomst met hem voor mij?

Hoe zie ik een relatie voor mij in 2 verschillende landen?

Wat zijn mijn dromen en wensen voor de toekomst?

Wil ik trouwen?

Wil ik kinderen?

etcetera....

En als ik geen antwoord weet op deze vragen wat betekent het dan voor de relatie die ik wel/niet met hem heb?

Sterkte Max
quote:JohnnyCake schreef op 31 augustus 2008 @ 21:08:

[...]

Het is ook onzinnig, maar een zinnig antwoord is er niet echt.

*Compleet off topic*

Mijn werkgever leeft volgens deze formule. De vrouw kan nog zo leuk zijn, als ze volgens deze formule te jong is, dan komt ze absoluut niet in aanmerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven