Is Hij te Oud?
zondag 31 augustus 2008 om 16:54
ik zou hier niet mee verder gaan als ik jou was, niet omdat ie 31 is, dat is in mijn ogen geen obstakel, maar omdat je zoveel twijfelt...
als je er nu mee doorgaat worden zijn gevoelens alleen maar sterker maar je twijfels niet minder, dat is niet eerlijk tegenover hem en nog belangrijker tegenover jezelf.
als je er nu mee doorgaat worden zijn gevoelens alleen maar sterker maar je twijfels niet minder, dat is niet eerlijk tegenover hem en nog belangrijker tegenover jezelf.
zondag 31 augustus 2008 om 17:17
Wat dat voor onzin? Hoe kan je nou uitrekenen of iemand te oud voor je is!
Leeftijd speelt op zich geen rol, het gaat erom of je van elkaar houd of niet. En om een relatie te laten slagen, moeten jullie 'wegen' wel een beetje dezelfde kant oplopen. Je geeft zelf al aan dat jullie erg verschillen. Hij denkt al aan trouwen en jij vind hem een 'goede jongeman' die je steeds leuker vind? Klinkt niet echt als een goede basis om naar Italie te vertrekken en te gaan trouwen! Dat is echt een enorme stap en daar moet je echt 200% voor kunnen gaan. (ik kan het weten).
Neem een stapje terug, wees duidelijk en vooral eerlijk tegen hem. Als het echt 'ment to be' is, dan komt het wel.
Leeftijd speelt op zich geen rol, het gaat erom of je van elkaar houd of niet. En om een relatie te laten slagen, moeten jullie 'wegen' wel een beetje dezelfde kant oplopen. Je geeft zelf al aan dat jullie erg verschillen. Hij denkt al aan trouwen en jij vind hem een 'goede jongeman' die je steeds leuker vind? Klinkt niet echt als een goede basis om naar Italie te vertrekken en te gaan trouwen! Dat is echt een enorme stap en daar moet je echt 200% voor kunnen gaan. (ik kan het weten).
Neem een stapje terug, wees duidelijk en vooral eerlijk tegen hem. Als het echt 'ment to be' is, dan komt het wel.
zondag 31 augustus 2008 om 17:18
zondag 31 augustus 2008 om 22:21
maandag 1 september 2008 om 10:14
maandag 1 september 2008 om 11:13
Ik ben ietsje ouder dan jij en heb zelf een Italiaanse vriend van 31. Volgens mij heeft het niet zoveel zin om puur naar het getalletje te kijken, maar naar jezelf en naar hem als persoon. Vind jij die 10 jaar een te groot verschil? Ik denk dat je eerder moet kijken of je wel met deze persoon een relatie wilt. Je moet alleen een relatie beginnen als je echt helemaal gek op iemand bent en er is echt geen enkele andere reden te bedenken waarom je het anders zou doen. Dat werkt toch niet. Is het een Italiaan of woont hij daar alleen tijdelijk? En geloof me: een LDR klinkt erg leuk en spannend, maar over het algemeen is het 1keer in de maand een weekend fijn (als je geluk hebt) en de rest van de maand sta jij er simpelweg alleen voor. Dus ook als je verdrietig bent, blij bent enz enz! En msn/telefoon is echt geen vervanger voor die knuffel. MAW wil je een relatie met hem om hem of vind je het wel interessant dat hij jou zo graag wil en om een LDR te hebben?
maandag 1 september 2008 om 11:25
Misschien moet je jezelf andere vragen stellen:
Ben ik verliefd?
Wil ik uberhaupt een relatie?
Mis ik hem?
Zie ik een toekomst met hem voor mij?
Hoe zie ik een relatie voor mij in 2 verschillende landen?
Wat zijn mijn dromen en wensen voor de toekomst?
Wil ik trouwen?
Wil ik kinderen?
etcetera....
En als ik geen antwoord weet op deze vragen wat betekent het dan voor de relatie die ik wel/niet met hem heb?
Sterkte Max
Ben ik verliefd?
Wil ik uberhaupt een relatie?
Mis ik hem?
Zie ik een toekomst met hem voor mij?
Hoe zie ik een relatie voor mij in 2 verschillende landen?
Wat zijn mijn dromen en wensen voor de toekomst?
Wil ik trouwen?
Wil ik kinderen?
etcetera....
En als ik geen antwoord weet op deze vragen wat betekent het dan voor de relatie die ik wel/niet met hem heb?
Sterkte Max
maandag 1 september 2008 om 14:05