Is hij wel single?

11-07-2009 19:05 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers,

Ik zit even ergens mee, waar ik graag jullie feedback over zou krijgen;

Via internet heb ik een man leren kennen. We hebben nu een paar dates gehad. Hij lijkt werkelijk perfect! Okee, dat is niemand natuurlijk, maar toch.....

We hebben veel contact per telefoon, sms en msn. In ieder geval dagelijks smsjes en vaak bellen of chatsessies. We hebben het beiden druk en dus is afspreken beperkt tot de weekends.

Hij is nu 2 keer bij mij geweest, waarin we ook sex hebben gehad maar niet "all the way". De bedoeling was beide keren om te blijven slapen, maar telkens kwam dat er niet van. Eerste keer vanwege onverwachtse freelance-klus de volgende dag vroeg en 2e keer vanwege crisis op zijn werk, waardoor hij wel overdag een paar uurtjes is geweest maar sávonds weer weg moest.

Na deze 2e afspraak waarin slapen niet doorging begon ik te twijfelen. Zou het kunnen dat hij niet single is? Er zijn nog een aantal dingen die hier eventueel op zouden kunnen wijzen, namelijk;

- Al 2 keer telefoon "vergeten" op 't werk en dus een hele dag geen contact

- Hij komt altijd hier, ik heb aangeboden naar hem te komen maar dit houdt hij af. Naar eigen zeggen omdat hij eigen vervoer heeft en ik niet, dus makkelijker voor mij. We hebben wel afgesproken dat ik volgende keer naar hem toe kom.

- Geen douchegel willen gebruiken als hij hier weggaat

- Soms blijft hij eerst heel vaag als het op afspreken aankomt, een dag later maken we dan wel gewoon een afspraak.

Nu hebben we vandaag weer afgesproken, bij mij. Krijg ik net een smsje dat hij een acuut medisch iets heeft en in 't ziekenhuis is (ik zeg niet wat ivm. herkenbaarheid, hij had wel eerder iets gezegd over de betreffende aandoening). Hij weet dus nog niet of hij de afgesproken tijd gaat halen. Ergens verwacht ik dat hij wel komt, maar weer niet kan blijven omdat hij dan morgen een nader onderzoek heeft oid....... Dat het dus gewoon een smoes is....

Maar het kan uiteraard ook allemaal waar zijn, en gewoon een heel ongelukkig toeval. Er zijn nl. ook dingen die wel "kloppen" of in ieder geval geen vraagtekens oproepen.

- Chatsessies met cam, tot heel laat in de nacht, waarbij we nooit gestoord worden of ineens afgebroken moet worden oid.

- Veel contact over telefoon / mail

- Als hij duidelijk bij anderen in de auto zit belt hij mij gewoon terwijl aan gesprek best af te leiden is dat ik zijn vriendinnetje ben (koosnaampjes etc.)

- Ik heb zijn sport op internet opgezocht (combi van woonplaats en niet al te veel voorkomende sport googelen), en hem op foto's van die club gezien (was er maar 1 in die plaats). De trainingstijden kloppen met wanneer hij zegt te moeten trainen.

Ik zit nogal in dubio. Er rinkelen erg veel bellen, maar tegelijkertijd vind ik het ook een nogal zware "beschuldiging". Het voelt allemaal heel goed als we samen zijn, en hij heeft het ook over dingen als weekendjes weg gaan enzo. Maar ik vind t heel naar dat ik bij afspraken zelf al allerlei vraagtekens ga zetten. Zoals vandaag dus......

Ik zou graag jullie reactie op dit verhaal horen, welke indruk geeft het jullie? Is het overduidelijk maar wil ik het gewoon nog niet zien, omdat hij verder zo leuk is? Of kan er gewoon sprake zijn van hele vette pech?

Hoe zouden jullie de eventuele twijfels naar voren brengen? Direct zijn, en gewoon aangeven welke gedachten opkomen? Of misschien subtieler door onderwerp in het algemeen aan te snijden en reactie te polsen? Grapje maken zo van "er komt steeds iets tussen, het lijkt haast wel alsof....."?

Alvast heel hartelijk dank voor 't lezen en meedenken!!!!!
Een aandoening waardoor je niet kunt bellen? Heeft ie een oorontsteking? Dan hoef je echt niet de volgende dag terug voor een nader onderzoek hoor.
quote:bergkristal schreef op 11 juli 2009 @ 21:23:

@ Jacqui; voor het smsen in plaats van bellen is wel een verklaring. Heeft met de aandoening te maken. Sorry dat het zo vaag is, maar wil het niet te herkenbaar maken.

Tja dat zal dan wel zo zijn als jij het zegt. Ik denk alleen dat als mijn vriend naar het ziekenhuis is geweest omdat hij plotsklaps ziek werd, ik het toch wel heel fijn zou vinden om hem even te spreken.

Even te weten wat er uit is gekomen en hoe het nu met hem is.

Zijn stem te horen, zegt meer dan sms
Heet hij soms Edgar?
@ Bergkristal, volg je gevoel die laat jouw nooit in de steek zeggen ze altijd. Je verhaalt klinkt mij bekend in de oren. Ook ik had een tijdje geleden zo een vriend en die bleek achteraf ook gewoon bezet te zijn. Vergat zijn telefoon op zijn werk, zijn moeder was beland in het ziekenhuis, telefoon stond vaak wel aan maar hij nam 9 van de 10 keer niet op. En ook op mijn smsjes reageerdde hij nauwelijks. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij kon mij niet recht in mijn gezicht aan kijken dat was voor mij al een reden genoeg dat deze meneer erg tegen mij zat te liegen. Ik heb een nare ervaring met hem achter de rug. Ik heb er van geleerd en zulke smoesjes zal ik in het vervolg niet zo snel meer vergeten. Veel succes.
Als je zijn adres weet, ga er morgen dan gewoon heen, en neem meteen wat fruit mee voor de zieke, dan heb je tenminste een reden en weet je meteen hoe laat het is
@madhe; ik zal zeker de alarmbellen niet negeren.....

Hij heeft overigens niet gezegd dat hij morgen terug moet voor onderzoek. Was meer dat ik vooraf dacht dat hij dat als smoes zou gaan gebruiken, maar is dus niet zo.

@kersenoogje; nee, geen Edgar....

@bloemetje; meestal reageert hij wel op telefoon / sms hoor.

Ik heb net een adres gevraagd, onder het mom van "kan ik je iets leuks sturen". En geen reactie....terwijl 'ie net steeds heel snel reageerde......geen goed teken (om het zacht uit te drukken).

Denk dat er morgen een confrontatie gaat komen.....bah! Ik baal hier echt van! Ik vond hem echt wel heel erg leuk.....maar hier heb ik geen zin in....
This stinks!

En zoals iemand al zei: al zou er niks aan de hand zijn; JOUW alarmbellen gaan niet voor niks af, luister er maar naar!
Klote!

Krijg ik gisteren laat een smsje, dat hij al sliep (terwijl het smsje daarvoor 10 minuten eerder was), en daarom niet reageerde op mijn verzoek om adres.....

En ik kreeg het adres van zijn WERK...hmmmmm.....duidelijk verhaal lijkt me....

Ik baal echt enorm....
quote:bergkristal schreef op 12 juli 2009 @ 07:52:

Klote!

Krijg ik gisteren laat een smsje, dat hij al sliep (terwijl het smsje daarvoor 10 minuten eerder was), en daarom niet reageerde op mijn verzoek om adres.....

En ik kreeg het adres van zijn WERK...hmmmmm.....duidelijk verhaal lijkt me....

Ik baal echt enorm....

Ja duidelijker kan niet.

Ga je nog energie in hem steken of ga je jezelf de leugens/uitvluchten etc besparen?

Vind het wel klote voor je, maar die alarmbellen had je dus duidelijk niet voor niets
Dit is echt lullig zeg. Wat een hufter, BAH.

Hou de eer lekker aan jezelf, zeg dat je hem door heb, en dat ie kan opdonderen.

Sterkte meid.
Ik heb geen motto.
Ik zou als ik haar was alsnog wel naar zijn adres vragen. Kijken ofie der onderuit ken komen.
Dus uhm wacht nog even met dumpen, en kijk wat hij te zeggen heeft op je vraag. Of hij zijn adres kan geven.
Volg hem naar huis als ie de volgende keer bij jou is geweest. Ik zou 't ook zeker willen weten. Misschien woont ie nog wel bij z'n mammie en schaamt zich daarvoor?
TO maar zie je hem wel vandaag? of heeft hij niks gezegd daarover?
Ik heb een sms gestuurd met daarin wat ik denk. Nog geen reactie (maar is nog vroeg). Ik zie wel of hij nog reageert, maar voor mij is het nu wel duidelijk. Ik ben er in ieder geval klaar mee.....

Things that seem too good to be true usually are...........
mag ik vragen hoelang jullie contact hebben?
Naar huis volgen wordt lastig, ik heb geen eigen vervoer namelijk.....

We hadden een (vage) afspraak voor vandaag, maar tenzij er ineens een hele goede verklaring komt (mijn verstand zegt dat dat echt niet gaat gebeuren maar ja, mijn gevoel hoop er wel op.....) gaat dat niet door wat mij betreft.
We hebben pas een paar weken contact.
persoonlijk zou ik graag willen weten hoe of wat maar het word vechten tegen de bier kade, deze man heeft iets te verbergen, denk ik. als hij geen adres geeft is het en blijft het vaag.

ik zou hier erg onzeker van worden maar het triggert ook wel weer om het uit te zoeken maar hoe???
Het is een bierkaai, Festen
Jeetje wat een ***situatie.... Moet eerlijk zeggen dat het inderdaad allemaal heel verdacht klinkt.

Ik denk dat je met je gevoel erg goed zit. Dit klinkt niet als zuivere koffie.

Probeer echter wel sterk te zijn en niet in eventuele valkuilen te trappen (geloof me, ook al ben je van plan dat niet te doen, zo snel er gevoel bij komt kijken blijft dat ontzettend lastig, been there, done that...).

Sterkte!
Wat voegt het toe als je wel zijn huisadres weet?

Of hij wel of niet getrouwd is of een relatie heeft, denk dat je dan jezelf alleen maar meer verdriet bezorgd.
@Bloemetje 79

Misschoen is mijn manier wel niet de juiste hoor. Het is hoe ik zou reageren.

Als je pas zokort een relatie heb, en er is al zoveel voorgevallen wat meer vraagtekens geeft, dan antwoorden opleverd.... Tsja, dan houd ik de eer liever aan mezelf.

Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, dan mag hij (als hij echt gek op mij is) het tegendeel bewijzen.

En wat elninjoo zegt kan natuurlijk ook. Misschien woont ie nog bij zijn moeder en schaamt ie zich, maar ik blijf het vreemd vinden.
Ik heb geen motto.
quote:misschicken schreef op 12 juli 2009 @ 08:53:

Het is een bierkaai, Festen zat te twijfelen
Ik wil idd ook wel erg graag weten hoe en wat....en ben ergens wel benieuwd met wat voor excuus hij gaat komen....

Beetje dubbel gevoel; ik denk dat het beter is om meteen alles af te kappen, maar ergens wil ik hem ook gewoon spreken. Omdat ik nu eenmaal verliefd op hem ben. Of in ieder geval op wie ik dacht dat hij is....

Er zit alleen nu even niets anders op dan wachten. Zucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven