Is hij wel single?

11-07-2009 19:05 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers,

Ik zit even ergens mee, waar ik graag jullie feedback over zou krijgen;

Via internet heb ik een man leren kennen. We hebben nu een paar dates gehad. Hij lijkt werkelijk perfect! Okee, dat is niemand natuurlijk, maar toch.....

We hebben veel contact per telefoon, sms en msn. In ieder geval dagelijks smsjes en vaak bellen of chatsessies. We hebben het beiden druk en dus is afspreken beperkt tot de weekends.

Hij is nu 2 keer bij mij geweest, waarin we ook sex hebben gehad maar niet "all the way". De bedoeling was beide keren om te blijven slapen, maar telkens kwam dat er niet van. Eerste keer vanwege onverwachtse freelance-klus de volgende dag vroeg en 2e keer vanwege crisis op zijn werk, waardoor hij wel overdag een paar uurtjes is geweest maar sávonds weer weg moest.

Na deze 2e afspraak waarin slapen niet doorging begon ik te twijfelen. Zou het kunnen dat hij niet single is? Er zijn nog een aantal dingen die hier eventueel op zouden kunnen wijzen, namelijk;

- Al 2 keer telefoon "vergeten" op 't werk en dus een hele dag geen contact

- Hij komt altijd hier, ik heb aangeboden naar hem te komen maar dit houdt hij af. Naar eigen zeggen omdat hij eigen vervoer heeft en ik niet, dus makkelijker voor mij. We hebben wel afgesproken dat ik volgende keer naar hem toe kom.

- Geen douchegel willen gebruiken als hij hier weggaat

- Soms blijft hij eerst heel vaag als het op afspreken aankomt, een dag later maken we dan wel gewoon een afspraak.

Nu hebben we vandaag weer afgesproken, bij mij. Krijg ik net een smsje dat hij een acuut medisch iets heeft en in 't ziekenhuis is (ik zeg niet wat ivm. herkenbaarheid, hij had wel eerder iets gezegd over de betreffende aandoening). Hij weet dus nog niet of hij de afgesproken tijd gaat halen. Ergens verwacht ik dat hij wel komt, maar weer niet kan blijven omdat hij dan morgen een nader onderzoek heeft oid....... Dat het dus gewoon een smoes is....

Maar het kan uiteraard ook allemaal waar zijn, en gewoon een heel ongelukkig toeval. Er zijn nl. ook dingen die wel "kloppen" of in ieder geval geen vraagtekens oproepen.

- Chatsessies met cam, tot heel laat in de nacht, waarbij we nooit gestoord worden of ineens afgebroken moet worden oid.

- Veel contact over telefoon / mail

- Als hij duidelijk bij anderen in de auto zit belt hij mij gewoon terwijl aan gesprek best af te leiden is dat ik zijn vriendinnetje ben (koosnaampjes etc.)

- Ik heb zijn sport op internet opgezocht (combi van woonplaats en niet al te veel voorkomende sport googelen), en hem op foto's van die club gezien (was er maar 1 in die plaats). De trainingstijden kloppen met wanneer hij zegt te moeten trainen.

Ik zit nogal in dubio. Er rinkelen erg veel bellen, maar tegelijkertijd vind ik het ook een nogal zware "beschuldiging". Het voelt allemaal heel goed als we samen zijn, en hij heeft het ook over dingen als weekendjes weg gaan enzo. Maar ik vind t heel naar dat ik bij afspraken zelf al allerlei vraagtekens ga zetten. Zoals vandaag dus......

Ik zou graag jullie reactie op dit verhaal horen, welke indruk geeft het jullie? Is het overduidelijk maar wil ik het gewoon nog niet zien, omdat hij verder zo leuk is? Of kan er gewoon sprake zijn van hele vette pech?

Hoe zouden jullie de eventuele twijfels naar voren brengen? Direct zijn, en gewoon aangeven welke gedachten opkomen? Of misschien subtieler door onderwerp in het algemeen aan te snijden en reactie te polsen? Grapje maken zo van "er komt steeds iets tussen, het lijkt haast wel alsof....."?

Alvast heel hartelijk dank voor 't lezen en meedenken!!!!!
Ben je nu vaak genoeg teleurgesteld om het te kunnen afsluiten?

He, wat naar... allemaal mooie woorden en o ja natuurlijk wil ik een kans... vervolgens niets meer laten horen. Deze acties zeggen zoveel meer dan woorden. Het ontkracht alles van hij daarvoor allemaal beweerde dat hij single is en je wil laten zien dat jij het voor hem waard bent. Ik heb je verhaal gevolgd en vind het hartstikke rot voor je! Wat een loser uiteindelijk. Sterkte want je zult er best verdrietig om zijn, hoe het gelopen is!
Hee rot voor je. Ik zou ook erg teleurgesteld zijn. De goede kant, voor zover die er is, is dat je goed naar je gevoel hebt geluisterd en dat je er op tijd achter bent gekomen, zonder dat je al diep in een relatie zat. Sterkte.
Hee Bergkristal, mooi klote allemaal hoor, kan mij voorstellen dat het frustrerend is. Ook heel gemeen van hem, maar wat veel andere dames ook al zeiden: let him go, er zal weinig geluk vanuit zijn kan jouw kant op komen...
Deze man is duidelijk niet betrouwbaar, en ik gok inderdaad dat hij bezet is. Snel uit je hoofd zetten dus!

Ik hoorde laatst van iemand uit mijn omgeving dat ze een paar weken heeft gedate met een man. Die vertelde wel dat hij 3 kinderen heeft en gescheiden was, en hij staat ook gewoon met foto op een datingsite. Hij belde vaak af met de vreemdste smoezen en soms klopten zijn verhalen niet helemaal. Hierdoor gingen er bellen af bij mijn kennis. Hij ontkende dat er wat was... een paar dagen nadat het contact was verbroken ontving ze een email van zijn vrouw!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Jeetje... en ook nog een trap na.

Kan me voorstellen dat je ergens toch nog een sprankje hoop zag.... maar dat is er echt NIET!

En tja, begrijpen die je het nooit. Maar dat soort mensen heeft andere normen en waarden over eerlijkheid. En kunnen liegen alsof ze er zelf in geloven (en soms denk ik dat ze dat ook gewoon doen!)

Sterkte!

(enne ik moet opeens aan die tekst denken: if he fools you ones, shame on him. If he fools you twice: shame on you!.... dus nu niet weer een smoesje accepteren he!)
Ik wilde nog even schrijven dat het toch goed is dat je gegaan bent, hoe teleurstellend het ook geweest moet zijn. Maar het is goed om zelf te merken hoe het gaat, dat dit soort types gewoon zullen blijven liegen en niet plotsklaps eerlijk worden. Onbegrijpelijk he, dat hij gewoon een toneelstukje opvoert terwijl hij toch er mee gaat stoppen. Misschien is zo'n man vooral tegen zichzelf aan het liegen, wat hiltje ook al schrijft. Als hij eerlijk tegen jou gaat zijn zal hij dat ook tegen zichzelf moeten zijn, en dat kan hij niet.
Of misschien wilde hij niet gedumpt worden, maar wilde hij zelf dumpen. Die types heb je ook nog.
Hé bergkristal, ik was gewoon benieuwd hoe het met je ging en of je deze situatie echt heb kunnen afsluiten?
"Ik heb ook gezegd dat het feit dat ik niet meteen alle contact afkap niet betekent dat ik hem zomaar geloof. Dat ik hem in ieder geval graag irl wil spreken omdat ik sowieso moeite heb met het "aanvoelen" of iemand liegt via chat."

Dit zijn openingen voor hem. Dit soort mannen ziet ALLES als opening. Hij redeneert zo: zolang jij 'het wilt afronden' ' nog een keer wilt praten en 'direct wilt horen dat hij vreemdgaat met jou', dan is het voor hem makkelijk.

In eerste instantie ging ik er niet vanuit dat hij vreemdging maar hoe verder ik las, hoe meer ik overtuigd ben.

Vergeet het verhaal dat je het wilt afronden met concreet bewijs. Want concreet bewijs betekent niet dat je het voor jezelf afrond. Veel vrouwen gaan namelijk nog door in de hoop dat hij weg gaat bij zijn vrouw.

Hij heeft maar een doel en dat is een bijvrouwtje. Alles wat hij zegt zal logische en verklaarbaar klinken omdat hij dat doel heeft.

Je bent aan de ene kant heel nuchter maar je laat je erin meeslepen.

Je voelt je toch niet pretig in deze situatie? Waarom zou je het in HEMELSNAAM nog pikken? Why?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven