It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:49:

Ik heb nooit ook maar enige aanleiding gegeven aan jou om te denken dat ik denk dat jij akelig bent

daarvoor complimenteer ik je veel te vaak...Je hebt ooit gezegd dat mannen me w.s. eng vinden. Die ben ik nooit vergeten
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Haha Tientje, nou die kinderen hebben mij wel eens gezien hoor na een nacht slaapgebrek of na een nacht drankgebruik.... volgens mij viel het hen niet eens zoveel op, alleen werd ik helemaal gek van ze, terwijl ze natuurlijk niet anders dan altijd deden.... Vroeger kon ik er veel beter tegen

Ja Tim waar ben je? heb je zoveel vrienden die je een kaartje moet sturen? Of schrijf je ze gelijk allemaal een brief?
Ja, das wel zo....

(twijfel, twijfel... eigenlijk moet ik eens gewoon gek doen, maar ja.. dan denk ik weer: Tientje gaat al met een vriendin, en dan kom ik er ineens tussen en verpest in hun avond als aanhangsel...)
Haha zoek een adres maar kan hem niet vinden...
quote:tweeling26 schreef op 18 december 2007 @ 22:52:

Oeh ja Vinyl dat kan ik me wel voorstellen hoor, zo met vreemden op stap, maar Tientje lijkt me best wel leuk en gezellig! En je woont er in de buurt toch? Als het niets is ga je weer lekker naar huis toch?

word er helemaal verlegen van...
Ja lastig is het als je dan zo denkt... (ik zou denk ik ook zo denken hoor!) Maar ja, Tientje geeft wel duidelijk aan dat het haar leuk lijkt. Of ze denkt op dat aanbod van mij gaat toch niemand in dus kan ik het hier wel veilig neerzetten
quote:tweeling26 schreef op 18 december 2007 @ 22:57:

Ja lastig is het als je dan zo denkt... (ik zou denk ik ook zo denken hoor!) Maar ja, Tientje geeft wel duidelijk aan dat het haar leuk lijkt. Of ze denkt op dat aanbod van mij gaat toch niemand in dus kan ik het hier wel veilig neerzetten Ja, dat laatste denk ik... hahahahaha
Haha, mooi! Al uit je dip nu Tientje?
quote:Vinyl schreef op 18 december 2007 @ 22:55:

Ja, das wel zo....

(twijfel, twijfel... eigenlijk moet ik eens gewoon gek doen, maar ja.. dan denk ik weer: Tientje gaat al met een vriendin, en dan kom ik er ineens tussen en verpest in hun avond als aanhangsel...)Vorig jaar ben ik ook geweest en toen ging een vriendin van deze vriendin mee, die heeft de hele avond eigenlijk niks gezegd, niet gedanst (had de hele avond sjans, grrrrr - maar daar zeg ik niks over) en tóch hebben we een leuke avond gehad. Dus...
Hahaha, erger kan bijna niet zou je zeggen? hihi
Nou als Vinyl dan de hele avond die sjans heeft, heeft zij zeker een leuke avond! hihi
Mogen tim en ik wel mee
Ja hoor, gelukkig wel! Thanks....

En Tim: misschien moet je even béllen voor het adres. Je bent er potverdorie al twee uur (!!) mee bezig. Je wilt niet weten hoeveel mensen deze weken alleen maar bellen voor mijn adres... Maar sturen, ho maar... Komt morgen vast een hele zak
Grrrr geef het op!

Inmiddels vier kamers, een zolder 7 kasten en heel m'n PC overhoopgehaald en nog niet gevonden. Google-en brengt me ook al niet verder.
En een telefoonboek?
Heb al m'n briefjes van tien inmiddels gecontroleerd,

maar je adres stond er niet op !
Van mij mag iedereen mee! En nee, ik heb gewoon een heel botte manier van een punt maken, geloof ik. Ik bedoel dat ik het altijd wel leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en het helemaal leuk is als ze ook wat te melden hebben. En zo niet, dat ze dan leuk kunnen dansen. Zoiets. Ik lijk wel bezopen, zo onsamenhangend....

Bedtijd, denk ik!
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 23:02:

Mogen tim en ik wel meeJaaaah, dan ben ik niet meer alleen als ik zou gaan!
Ik vind je botte manier wel leuk hoor, ben er zelfs soms ook best goed in. Haha, bedtijd....bezopen.... beiden eindigen toch in hetzelfde, lekker slapen!
Over wie heb je het precies, Tim??

Badmeester zijn adres is: kijkend op het plein, best hoog, Rotterdam. Moet lukken zo, toch?
Moet eerst ff op vakantie
Ik ga dromen van mijn badkamer met zwarte tegels op de vloer en zwart zit aan de wand heheheh
Haha Vinyl, nee alleen ben je dan niet meer, maar wel met nog meer vreemden

Briefjes van tien blijven bij mij nooit lang genoeg aanwezig om iemands adres op te kunnen schrijven...
quote:Tim schreef op 18 december 2007 @ 23:03:

Grrrr geef het op!

Inmiddels vier kamers, een zolder 7 kasten en heel m'n PC overhoopgehaald en nog niet gevonden. Google-en brengt me ook al niet verder.best een groot huis, eigenlijk! Ik ben na twee kamers wel klaar met zoeken...
Nee, maar dan ben je wel met meer mensen in hetzelfde schuitje!!

Zou leuk zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven