It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
dinsdag 18 december 2007 om 22:55
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:49:
Ik heb nooit ook maar enige aanleiding gegeven aan jou om te denken dat ik denk dat jij akelig bent
daarvoor complimenteer ik je veel te vaak...Je hebt ooit gezegd dat mannen me w.s. eng vinden. Die ben ik nooit vergeten
Ik heb nooit ook maar enige aanleiding gegeven aan jou om te denken dat ik denk dat jij akelig bent
daarvoor complimenteer ik je veel te vaak...Je hebt ooit gezegd dat mannen me w.s. eng vinden. Die ben ik nooit vergeten
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 18 december 2007 om 22:55
Haha Tientje, nou die kinderen hebben mij wel eens gezien hoor na een nacht slaapgebrek of na een nacht drankgebruik.... volgens mij viel het hen niet eens zoveel op, alleen werd ik helemaal gek van ze, terwijl ze natuurlijk niet anders dan altijd deden.... Vroeger kon ik er veel beter tegen
Ja Tim waar ben je? heb je zoveel vrienden die je een kaartje moet sturen? Of schrijf je ze gelijk allemaal een brief?
Ja Tim waar ben je? heb je zoveel vrienden die je een kaartje moet sturen? Of schrijf je ze gelijk allemaal een brief?
dinsdag 18 december 2007 om 22:56
dinsdag 18 december 2007 om 22:57
dinsdag 18 december 2007 om 22:58
quote:tweeling26 schreef op 18 december 2007 @ 22:57:
Ja lastig is het als je dan zo denkt... (ik zou denk ik ook zo denken hoor!) Maar ja, Tientje geeft wel duidelijk aan dat het haar leuk lijkt. Of ze denkt op dat aanbod van mij gaat toch niemand in dus kan ik het hier wel veilig neerzetten Ja, dat laatste denk ik... hahahahaha
Ja lastig is het als je dan zo denkt... (ik zou denk ik ook zo denken hoor!) Maar ja, Tientje geeft wel duidelijk aan dat het haar leuk lijkt. Of ze denkt op dat aanbod van mij gaat toch niemand in dus kan ik het hier wel veilig neerzetten Ja, dat laatste denk ik... hahahahaha
dinsdag 18 december 2007 om 22:59
quote:Vinyl schreef op 18 december 2007 @ 22:55:
Ja, das wel zo....
(twijfel, twijfel... eigenlijk moet ik eens gewoon gek doen, maar ja.. dan denk ik weer: Tientje gaat al met een vriendin, en dan kom ik er ineens tussen en verpest in hun avond als aanhangsel...)Vorig jaar ben ik ook geweest en toen ging een vriendin van deze vriendin mee, die heeft de hele avond eigenlijk niks gezegd, niet gedanst (had de hele avond sjans, grrrrr - maar daar zeg ik niks over) en tóch hebben we een leuke avond gehad. Dus...
Ja, das wel zo....
(twijfel, twijfel... eigenlijk moet ik eens gewoon gek doen, maar ja.. dan denk ik weer: Tientje gaat al met een vriendin, en dan kom ik er ineens tussen en verpest in hun avond als aanhangsel...)Vorig jaar ben ik ook geweest en toen ging een vriendin van deze vriendin mee, die heeft de hele avond eigenlijk niks gezegd, niet gedanst (had de hele avond sjans, grrrrr - maar daar zeg ik niks over) en tóch hebben we een leuke avond gehad. Dus...
dinsdag 18 december 2007 om 23:02
dinsdag 18 december 2007 om 23:04
Van mij mag iedereen mee! En nee, ik heb gewoon een heel botte manier van een punt maken, geloof ik. Ik bedoel dat ik het altijd wel leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en het helemaal leuk is als ze ook wat te melden hebben. En zo niet, dat ze dan leuk kunnen dansen. Zoiets. Ik lijk wel bezopen, zo onsamenhangend....
Bedtijd, denk ik!
Bedtijd, denk ik!

dinsdag 18 december 2007 om 23:07