It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Oh haha tientje, ik snap hem nu, aanbod was voor Vinyl.... ik voel me altijd gelijk aangesproken
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:33:

Nee geen adder, heb gewoon heel geduldig een jaar gezocht tot ik vond wat ik wilde...Als ik jou was zou ik op de bank zitten met een grijns van oor tot oor, héél tevreden zitten zijn met mezelf....
quote:tweeling26 schreef op 18 december 2007 @ 22:35:

Oh haha tientje, ik snap hem nu, aanbod was voor Vinyl.... ik voel me altijd gelijk aangesproken Ja, dat bedoelde ik, maar niet expres hoor, the more the merrier!!
Het was wel zwaar hoor want ik ben nogal ongeduldig hahaha

Maar goed nu kan ik m dus helemaal inrichten zoals ik wil...

bad van 1 meter 90.....5 pits kookplaat...favoriete gedichten aan de muur...zwarte tegels in de badkamer.....stationsklok dubbelzijdig...eigen ontworpen bed...
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:17:

Nee ik kijk uit op een soort park aan het centrum van Rotterdam

O my fucking God

Welk park precies Badmaster?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee dat ga ik niet zeggen VietCong
Ja, laten we allemaal gaan! Leuk!
quote:Vinyl schreef op 18 december 2007 @ 22:34:

Lijkt me wel grappig. Ben alleen geen discotheektype.... jij?

Of zou het geen enom dansfestijn zijn?

PS. heb je de auditie van Bianca Ryan ooit gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs

Ik ben ook geen partyanimal hoor, ga liever met een stel wat drinken in onze favoriete kroeg dan de discotheek in. Al woon ik in een kleine stad en ken ik dan vaak wel weer mensen die wél gaan dansen en dan ga ik toch wel weer mee (ja, schaap, kuddedier, ik weet het...). Maar ik denk dat ik te oud wordt voor die ongein, ik heb er om 1.00 uur echt spuug genoeg van. Terwijl tegenwoordig het feest dan pas begint! Da's echt erg...

Maar het is geen enorm dansfeest hoor, je hebt allemaal verschillende zalen met verschillende dingen (karaoke, brrrrr). Vooral leuk mensen kijken eigenlijk!

En nee, ik zal eens even kijken...
Een bad van 1,90! Nou daar kun jij wel meester over zijn! Lekker hoor, ik wil ook ooit nog eens een echte woning....woon nu op een appartementje, maar vind het eigenlijk te klein, maar er is zo weinig anders hier in de buurt momenteel wat nog een beetje betaalbaar is.

Nou als we met zijn allen gaan Vinyl, zou het volgens mij in ieder geval errug gezellig worden!
Van mij mogen ze de openingstijden voor dat soort dingen ook wle veranderen. Waarom niet lekker van 20.00 tot 0.00 ofzo? Lig ik er tenminste beetje op tijd in en zie ik er de volgende dag niet zo ontzettend brak uit! Nu ik wat ouder begin te worden trekt zo'n gaar hoofd echt veel minder snel bij jammer genoeg.
Ja, lijkt me superleuk! Er zijn kaarten op Marktplaats..... doen?
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:39:

Het was wel zwaar hoor want ik ben nogal ongeduldig hahaha

Maar goed nu kan ik m dus helemaal inrichten zoals ik wil...

bad van 1 meter 90.....5 pits kookplaat...favoriete gedichten aan de muur...zwarte tegels in de badkamer.....stationsklok dubbelzijdig...eigen ontworpen bed...

Gááf!!! Die gedichten op de muur, dat wil ik ook! Heb het ooit wel eens geprobeerd, maar ik ben niet zo schilder/schrijfvast kwam ik achter, ahum...

Ik heb ook in Rotterdam gewoond trouwens, in dé place to be... voor bejaarden

...
We kunnen toch best van 20.00 - 00.00 uur?
quote:badmeester schreef op 18 december 2007 @ 22:40:

Nee dat ga ik niet zeggen VietCongDa's een goeie

Toch ben ik niet zo akelig als dat jij denkt. En Suup kan het weten
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hillegersberg? Ommoord? IJsselmonde? Kralingen?
Ik ben er ook, dus gezellig wordt het sowieso
Ja maar het is donderdag he? Dan kan ik niet, helaas de verplichtingen op school die roepen...
Ommoord natuurlijk! Duh...
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 22:47:

[...]

Da's een goeie

[afbeelding]

Toch ben ik niet zo akelig als dat jij denkt. En Suup kan het weten Zeker weten,VC is best te pruimen..
Ik heb nooit ook maar enige aanleiding gegeven aan jou om te denken dat ik denk dat jij akelig bent

daarvoor complimenteer ik je veel te vaak...
Stresemannplaats?
Jammer Tweeling... leek me wel leuk!

Tientje... ik vind het wel doodeng, met vreemden. Geen andere vreemden van het Forum die meewillen? Meer vreemden = minder eng
quote:tweeling26 schreef op 18 december 2007 @ 22:48:

Ja maar het is donderdag he? Dan kan ik niet, helaas de verplichtingen op school die roepen...

Eh... hier nog één hoor, maar die ene nacht wat minder slaap kun je het hele weekend - wat zeg ik, de hele kerstVAKANTIE inhalen! Live wild girl, gooi je haar los en leer je leerlingen dat alcohol écht niet goed voor je is - kijk maar naar de juf! (dat het eerder slaapgebrek is, moet je er dan niet bij vertellen) Volgens mij pedagogisch héél verantwoord, hahahaha

Waar is Tim trouwens? Druk aan het schrijven zeker...
Oeh ja Vinyl dat kan ik me wel voorstellen hoor, zo met vreemden op stap, maar Tientje lijkt me best wel leuk en gezellig! En je woont er in de buurt toch? Als het niets is ga je weer lekker naar huis toch?
Nee, ik woonde wel op stand zeg! Betaalde ¤ 600 huur en dan nóg de buurtagent met verrekijker in je keuken hebben posten omdat je tegenover een drugsdealer woont....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven