It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36

zaterdag 3 mei 2008 om 22:42
Ik ben gisteravond met een vriendin naar 27 dresses geweest. Ik vond hem erg leuk, net als vriendin. Wij vrijgezellige meiden hebben lekker zitten wegdromen hahaha. Vanmorgen toen vriendin weg was lekker gesport en verder in het zonnetje gezeten. En met mijn ma het dorp in geweest.
En vanavond heb ik gebowlt met vrienden, me zusje en me ma. Ik heb 1 keer gewonnen We hadden 2 banen. We waren met zijn 6e dus we konden lekker vaak Ik was met me ma en een vriendin. En we hebben alle drie 1 keer gewonnen, dus dat was erg mooi
@Tangerine. Leuk dat je 2 poesjes hebt gekocht...lief hoor. Ik vind alleen zo'n nadeel dat katten en honden zo verharen en daardoor dus vaak alles onderzit
@ Tientje Ja BQQ is wel erg leuk ja. Ik hoop dat ik het binnenkort ook eens ga doen. Maar denk het eigenlijk niet. Zal miss pas zijn als het echt zomer is
@ Kreeft, was het leuk bij het spoorwegmuseum?
@ Perel leuk dat je een weekend weg bent geweest.
Ik ga slapen. Trusten!!
MMR
En vanavond heb ik gebowlt met vrienden, me zusje en me ma. Ik heb 1 keer gewonnen We hadden 2 banen. We waren met zijn 6e dus we konden lekker vaak Ik was met me ma en een vriendin. En we hebben alle drie 1 keer gewonnen, dus dat was erg mooi
@Tangerine. Leuk dat je 2 poesjes hebt gekocht...lief hoor. Ik vind alleen zo'n nadeel dat katten en honden zo verharen en daardoor dus vaak alles onderzit
@ Tientje Ja BQQ is wel erg leuk ja. Ik hoop dat ik het binnenkort ook eens ga doen. Maar denk het eigenlijk niet. Zal miss pas zijn als het echt zomer is
@ Kreeft, was het leuk bij het spoorwegmuseum?
@ Perel leuk dat je een weekend weg bent geweest.
Ik ga slapen. Trusten!!
MMR

zondag 4 mei 2008 om 13:47
Badmeester:
men heeft nodig: een site zoals photobucket of mijnalbum.
Upload de foto's.
Copy/paste de direct link. (Buitenste muisknop: eigenschappen: kopieer adres)
Zet de link tussen [ img]LINK[ /img] ZONDER spaties.
Voila, uw foto's zijn zichtbaar.
MMR, ja dat verharen is een beetje jammer, evenals zo'n vieze kattenbak, maar ja, dat hoort er een beetje bij helaas...
men heeft nodig: een site zoals photobucket of mijnalbum.
Upload de foto's.
Copy/paste de direct link. (Buitenste muisknop: eigenschappen: kopieer adres)
Zet de link tussen [ img]LINK[ /img] ZONDER spaties.
Voila, uw foto's zijn zichtbaar.
MMR, ja dat verharen is een beetje jammer, evenals zo'n vieze kattenbak, maar ja, dat hoort er een beetje bij helaas...
zondag 4 mei 2008 om 21:06
Hé Badmeester,
Wat een gaaf kamertje met die ballen, gitaren en de racefiets!
Is het optisch bedrog of slaap je echt in zo'n klein bedje? Het ziet er wel robuust uit, zit je niet onder de blauwe plekken als je 's morgens wakker wordt, of ben je niet zo'n wilde slaper?
Je uitzicht vind ik wel super. Net als je keuken en je badkamer.
En stoer dat je het hier ook neerzet!
Wat een gaaf kamertje met die ballen, gitaren en de racefiets!
Is het optisch bedrog of slaap je echt in zo'n klein bedje? Het ziet er wel robuust uit, zit je niet onder de blauwe plekken als je 's morgens wakker wordt, of ben je niet zo'n wilde slaper?
Je uitzicht vind ik wel super. Net als je keuken en je badkamer.
En stoer dat je het hier ook neerzet!
maandag 5 mei 2008 om 14:04
En weer hebben wij een forummer van de maand op het topic: Tangerine, gefeliciteerd! Nu mag je een interview gaan geven plús een foto.
Ik hoop oprecht dat dat geluk mij nooit ten deel zal vallen, want no way dat ik een interview geef plus een foto!
Zo, nu lekker naar buiten, veel te mooi weer voor binnen!
Ik hoop oprecht dat dat geluk mij nooit ten deel zal vallen, want no way dat ik een interview geef plus een foto!
Zo, nu lekker naar buiten, veel te mooi weer voor binnen!

maandag 5 mei 2008 om 21:24
Ik heb een foto uitgezocht waar ik niet herkenbaar opsta, en ik werd wel een beetje toen ik het aardige berichtje las!!
Heerlijk weer vandaag he? Ben nu weer naar binnen gevlucht. Ik heb nog overwogen naar het bevrijdingsfestival gestaan, ja, ik heb er zelfs voorgestaan. Maar d eongelooflijke massa fietsen en de hoeveelheid dronken mensen die ik zag heeft me overtuigd toch maar naar binnen te vluchten.
Heerlijk weer vandaag he? Ben nu weer naar binnen gevlucht. Ik heb nog overwogen naar het bevrijdingsfestival gestaan, ja, ik heb er zelfs voorgestaan. Maar d eongelooflijke massa fietsen en de hoeveelheid dronken mensen die ik zag heeft me overtuigd toch maar naar binnen te vluchten.
woensdag 7 mei 2008 om 18:52
Hoi,
Nou idd wat een weertje.
En ik had (toen het nog takkenweer was) beloofd dat ik een collegaatje wel even een half dagje zou vervangen ivm haar afwezigheid in de vakantie.....had ik vanochtend wel een btje spt van. Maar de rest van de dag was ook mooi. En morgen vrij en het hele weekend nog...
Heb op weg naar huis een doos aardbeien van de markt meegenomen, daar hoefde niet eens suiker overheen, helemaal lekker van hunzelf zijn ze, en er zijn er al niet veel meer over, heb ze op het aanrecht laten staan en steeds als ik er langsloop moet ik er eentje grijpen.
Verder is de stemming hier zozo.
Heb vandeweek twee diep verdrietige kinderen getroost die in een loyaliteitsconflict zijn geraakt tussen mij en hun vader.
Ze hebben eigenlijk geen zin om naar hem toe te gaan, maar hebben het gevoel dat ze het niet kunnen maken om dit te zeggen omdat ze bang zijn dat ik het op mijn brood zal krijgen.
Ik heb ze gezegd dat als dat zo zou zijn, ik daar best tegen kan, en dat ze zich daar niet rot over hoeven te voelen.
Hoe bot en eikelig hij zich ook heeft gedragen de laatste jaren, ik heb het tot nu toe voor elkaar gekregen om met respect over hem te praten, en zelfs nu, zij het kromme tenen, het lukt me nog steeds.
Ze zijn nu bij hem en ik zit er best wel over in hoe het zal gaan, en hoe ik ze weer terug krijg. Vrolijk en druk, of stil en met witte gezichtjes.
Perel.
Nou idd wat een weertje.
En ik had (toen het nog takkenweer was) beloofd dat ik een collegaatje wel even een half dagje zou vervangen ivm haar afwezigheid in de vakantie.....had ik vanochtend wel een btje spt van. Maar de rest van de dag was ook mooi. En morgen vrij en het hele weekend nog...
Heb op weg naar huis een doos aardbeien van de markt meegenomen, daar hoefde niet eens suiker overheen, helemaal lekker van hunzelf zijn ze, en er zijn er al niet veel meer over, heb ze op het aanrecht laten staan en steeds als ik er langsloop moet ik er eentje grijpen.
Verder is de stemming hier zozo.
Heb vandeweek twee diep verdrietige kinderen getroost die in een loyaliteitsconflict zijn geraakt tussen mij en hun vader.
Ze hebben eigenlijk geen zin om naar hem toe te gaan, maar hebben het gevoel dat ze het niet kunnen maken om dit te zeggen omdat ze bang zijn dat ik het op mijn brood zal krijgen.
Ik heb ze gezegd dat als dat zo zou zijn, ik daar best tegen kan, en dat ze zich daar niet rot over hoeven te voelen.
Hoe bot en eikelig hij zich ook heeft gedragen de laatste jaren, ik heb het tot nu toe voor elkaar gekregen om met respect over hem te praten, en zelfs nu, zij het kromme tenen, het lukt me nog steeds.
Ze zijn nu bij hem en ik zit er best wel over in hoe het zal gaan, en hoe ik ze weer terug krijg. Vrolijk en druk, of stil en met witte gezichtjes.
Perel.
donderdag 8 mei 2008 om 20:39
Gefeliciteerd Tangerine, leuke foto! Mini-kreeft wil dat nu ook gaan doen, of voetbal, wat een keuze he.
Perel, jammer dat sommige mannen het gewoon niet begrijpen, hoe ze zich in zo'n situatie moeten gedragen. Dus die doos met aardbeien heb je wel verdient.
Badmeester, die ballen zijn vast je trots. Zit er nog een speciale tussen?
Perel, jammer dat sommige mannen het gewoon niet begrijpen, hoe ze zich in zo'n situatie moeten gedragen. Dus die doos met aardbeien heb je wel verdient.
Badmeester, die ballen zijn vast je trots. Zit er nog een speciale tussen?

donderdag 8 mei 2008 om 21:35
Perel, ik zuo willen dat ik er veel zinnigs over kon zeggen, over je situatie met ex. Ik kan dat helaas jammer genoeg niet... Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, voor jou en voor je kinderen. Daarom enkel een welgemeende knuffel.
Kreeft, dank je! Grappige keus, tussen ballet en voetbal, haha. Misschien is een combinatie wat?
Kreeft, dank je! Grappige keus, tussen ballet en voetbal, haha. Misschien is een combinatie wat?

vrijdag 9 mei 2008 om 01:15
Halloooo, allemaal...
Na een behoorlijk heftige griep zijn we gelukkig weer terug in het land der levenden. Pff ben de afgelopen 8 jaar niet zo beroerd geweest.
Laatste dagen net als jullie van het mooie weer mogen genieten. Lekker, uit eten op een terrasje buiten...
Tangerine: Wat lees ik, binnenkort twee katers in huis ?
Geloof me, af en toe breken ze het huis af.
Maar het is ook echt bere gezellig...
En ook nog eens forummer van de maand,
Gefeliciteerd, het gaat je goed!
Na een behoorlijk heftige griep zijn we gelukkig weer terug in het land der levenden. Pff ben de afgelopen 8 jaar niet zo beroerd geweest.
Laatste dagen net als jullie van het mooie weer mogen genieten. Lekker, uit eten op een terrasje buiten...
Tangerine: Wat lees ik, binnenkort twee katers in huis ?
Geloof me, af en toe breken ze het huis af.
Maar het is ook echt bere gezellig...
En ook nog eens forummer van de maand,
Gefeliciteerd, het gaat je goed!
vrijdag 9 mei 2008 om 18:02