It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Ik bén moe....ik hou het allemaal flex en relax dit weekend.

En wat doet de rest?
Ik vind het echt een beetje raar dat jíj ze cadeautjes moet geven Tien. En helemaal die baas van jou, die verdient helemaal niks. Ja, een zuurpruim, of een vergulde eikel.

Hoeveel mannen zijn het? Wat is je budget?

Kun je niet gewoon trakteren als afscheid of zo? Allemaal een kersenbonbon, met zo'n écht stengeltje. Of scoor bij de plaatselijke zonnestudio/sportschool/beauty centre een stel kortingsbonnen
Zijn hier nog mensen....?
Ja hoor... Verbinding van mijn pc lag eruit, dus kon niet op internet gisteravond. Maar hij doet het weer!
Ja hoor, ik ben er ook nog! Wel een beetje rustiger de laatste tijd, want ik zweef tussen 2 PC's, en dat is niet helemaal optimaal.

Ik vind het trouwens ook een rare gewoonte, om cadeautjes te moeten geven, als je vertrekt. Maar goed als het speciaal moet, wie weet is er wat te vinden bij de Wibra of de Action, of de Euroshopper.

Ik ben steeds vaker aan het kokkerellen, en vooral de chinese tomatensoep was goed gelukt. Wie weet wordt ik nog eens een keer een kok.
Tang, trakteren hoort óók... ik word zo moe van al die verplichtingen.... Voor de afdeling waar ik gezeten heb, koop ik een grote snoeppot die ik helemaal vul met snoepjes.

Had ik een leuk idee: is het helemaal het seizoen niet van de vergeet-me-nietjes boehoehoe......

Collega die tegelijk met mij afscheid neemt vond die bekers juist wel een goed idee - zo maak je heel subtiel je punt dat mensen geen tijd nemen voor elkaar, zei ze. Tja... Heb nog twee dagen, dus die wijsheid zal snel moeten komen! Dus misschien is de Action nog zo'n slecht idee niet.

Komt goed!

Ga ik nu een reepje very pure chocolate soldaat maken - eens in de zoveel tijd mag dat he Vinyl ook een hapje ?

Oh en Kreeft: als je nog een proefkonijn zoekt... ik ben dol op chinese tomatensoep!

Ga ik nu fijn toegeven aan mijn wekelijkse uurtje ziekenhuisellende: Grey's Anatomy!
Lekker gezellig hier
Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar ja... ben 2 dagen te laat, het zal wel op zijn
Ik ben er ook nog. Maar heb gewoon niet zo veel te melden

Ik heb vandaag op een ventje van bijna 4 maanden gepast. Van half 8 tot 17:00 uur. Was erg leuk en gezellig!! Het is echt een schatje!!!!
quote:Vinyl schreef op 21 mei 2008 @ 21:28:

Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar ja... ben 2 dagen te laat, het zal wel op zijn Nee hoor... heb heeeeeel veel. Erg lekker! Maar denk niet dat ik dat volgende week nog heb..
quote:MMR schreef op 21 mei 2008 @ 21:31:

Ik ben er ook nog. Maar heb gewoon niet zo veel te melden

Ik ook niet.
Dat maakt jullie niet minder
Geen bericht, goed bericht? Of zoiets.

Maar ik ben d'r ook nog wel hoor.
quote:badmeester schreef op 21 mei 2008 @ 21:49:

Dat maakt jullie niet minderNee, slechts saaaaaaaaaaaai
quote:Perel schreef op 21 mei 2008 @ 22:07:

Geen bericht, goed bericht? Of zoiets.

Maar ik ben d'r ook nog wel hoor.Gelukkig! Alles goed met jou?
Hmmmm.... dan houd ik me wel aanbevolen volgende week voor een blokje
Ja, het gaat goed, gelukkig weer wel.

De zaken zijn nog lang niet opgelost, maar ik kan er wel weer beter tegen nu.

Probeer het te relativeren en bedenk dan maar dat het nu weer onrustig is en dat dat ook weer over zal gaan.

Wat heb je nog voor afscheids-traktatie gevonden?

Wil je weten dat ik een paar dagen terug bij Xenos stond, en naast me aan de paktafel stond een vrouw allemaal mini-doosjes Ferrero Rocher in te pakken.

Ze zei iets van dat het zo'n gedoe was: het lijkt zo makkelijk voor allemaal een presentje, maar dat inpakken was nog een hele klus..

Ik moest gelijk aan jou denken.

Ze had donker haar, als ze blond was geweest, had ik voorzichtig gevraagd of ze iemand kende die Tientje heet...
Na een week warm water en een week alleen warm sina(a)sappelsap (meer dan 2 liter per dag)! Toch maar even om een extra herstel weekje gevraagd bij de arts. Dan kan ik even bij trekken, want het begon toch wat op mijn fysieke gestel te werken.

Mini kreeft (6 jaar) heeft vandaag haar vriendje gekust. Moet ik me nu zorgen gaan maken, of niet. In ieder geval is ze er vroeg bij. Het mannetje is overigens wel een schat van een kind.

En hiep hiep hoera, voor het eerst bami gemaakt, zonder een kruiden zakje te gebruiken, maar gewoon alles zelf gekruid. En het smaakte ook nog lekker. Wie weet wordt ik nog wel eens een goede kok.
Nou Kreeft, ik besef dat dat ene regeltje dat je schrijft zo gelezen is, maar wat zal dat voor jou weer behoorlijk afzien zijn....daar staan maar weinig mensen bij stil denk ik, dat je alles maar gewoon kan eten zonder dat je er nadelige gevolgen van ondervindt, of het nou ijskoud is, of heel warm...

Sterkte, Kreeftemans!
Dank je Perel, gelukkig begin ik me nu weer energieker te voelen (rustweek). Dus dat is wel lekker.
Wat fijn dat je weer wat meer energie hebt.

Je hebt je rustweek geloof ik hartstikke nodig.

Hier is alles goed hoor, maar ook ik heb niet zoveel te melden.

lees wel braaf mee
quote:Perel schreef op 21 mei 2008 @ 22:30:

Wat heb je nog voor afscheids-traktatie gevonden?

Wil je weten dat ik een paar dagen terug bij Xenos stond, en naast me aan de paktafel stond een vrouw allemaal mini-doosjes Ferrero Rocher in te pakken.

Ze zei iets van dat het zo'n gedoe was: het lijkt zo makkelijk voor allemaal een presentje, maar dat inpakken was nog een hele klus..

Ik moest gelijk aan jou denken.

Ze had donker haar, als ze blond was geweest, had ik voorzichtig gevraagd of ze iemand kende die Tientje heet...

Nee, dat was ik niet! Had wel een supergoed idee geweest: die dingen hadden ze niet bij de Xenos hier! Bij gebrek aan verse vergeetmenietjes heb ik nu bij de Xenos een beker voor iedereen gekocht, in een mooi tasje (het halve werk). Ik wilde er ook nog een persoonlijk kaartje bij doen maar mén dat kost een boel! Dus ik heb van die dubbele kaarten zonder opdruk bij de V&D gekocht in creme en donkerblauwe enveloppen. Met een goudstift teksten geschreven, ziet er best leuk uit (al zeg ik het zelf). Moet zo de hele handel in gaan laden, moet me om 18.30 uur melden bij het restaurant. We gaan eten in een restaurant met een Michelinster - sjiek de friemel! Zo maar even iets anders aan dan mijn spijkerbroek

quote:kreeft1 schreef op 21 mei 2008 @ 22:40:

Na een week warm water en een week alleen warm sina(a)sappelsap (meer dan 2 liter per dag)! Toch maar even om een extra herstel weekje gevraagd bij de arts. Dan kan ik even bij trekken, want het begon toch wat op mijn fysieke gestel te werken.

Mini kreeft (6 jaar) heeft vandaag haar vriendje gekust. Moet ik me nu zorgen gaan maken, of niet. In ieder geval is ze er vroeg bij. Het mannetje is overigens wel een schat van een kind.

Jeetje Kreeft, we zouden het makkelijk vergeten, maar dit is wel even heftig hoor. Wel knap dat je blijft relativeren. En je weet waar je het voor doet he...

En voor wat betreft de kalverliefde: leuk! Wel béétje vroeg, maar ach, jong geleerd, oud gedaan he
quote:Vinyl schreef op 21 mei 2008 @ 22:12:

Hmmmm.... dan houd ik me wel aanbevolen volgende week voor een blokje Ik kan niks beloven
En Tientje hoe was het? Ik blijf het trouwens een rare gewoonte vinden.

Wat vond je van het restaurant? Ik vind die Michelin sterren vaak tegenvallen. Het eten is vaak koud, de bediening onvriendelijk of veel te stram en de porties te klein. De bietjes zijn gemaakt in de vorm van champions, dus verwarring alom. De lekkere wijn is altijd op na een paar flessen (willen ze dan dus niet meer schenken). Ze kijken je aan of je gestoord bent, als je een pilsje bestelt. De graten halen ze niet uit de vis, want anders herken je hem niet meer. EN DE KREEFTEN WORDEN LEVEND GEKOOKT.

Nou geef mij de Mac maar!
die laatste zin gaat me nét te ver Kreeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven