It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

quote:badmeester schreef op 13 juli 2008 @ 14:02:

waar is tientje trouwens gebleven?Hard aan het werk denk ik!
Hey Kreeft, nee ik heb geen berichtje ontvangen.

Hoop zo dat je snel beter bent iig helemaal fit voor jullie aanstaande vakantie, ik gun het jullie van harte

Snel verkocht toch dat huis van ons, voor ik het wist gleed het onder mijn bevallige kont door

Sta er dus ook van te kijken hoor, als je de huidige prijzen ziet van de koopwoningen. Nouja, ik had gewoon geluk om het zo snel kwijt te zijn, maar eerlijk is eerlijk het huis is top, schoon en had het heel aantrekkelijk gemaakt door middel van nieuwe spulletjes enz. Tuin staat er prachtig bij en terras was ook een plaatje, krijg soms een benauwd gevoel dat het huis niet meer van ons is.

Wij hebben een nieuwbouw huis gekocht, vorig jaar al, maar is in april 2009 pas klaar, tot die tijd gaan wij van november 2008 tot april 2009 naar Wassenaar, bivakkeren in een huisje, helemaal leuk, dit hebben wij 7 jaar geleden ook zo gedaan met onze aanschaf van ons 1e koophuis, dit huis is ons 2e koophuis en vertrekken dus nu naar nr 3, ach het houdt ons vd straat zullen we maar denken...

hoop je snel te horen lieverd, doe je rustig aan? vanaf morgen moet het dus beter gaan met jou! hou mijn fingerscrost!!!!
Vast veel naar de huisdokter gekeken, en misschien heeft dat bevallige kontje ook wel geholpen. Een mooi huis verkoopt toch vrij makkelijk denk ik. Wij hadden er met ons vorige huis ook weinig moeite mee. We zijn ook 2 keer met nieuwbouw begonnen, en dat is hartstikke goed bevallen.

De internet verbinding was een paar dagen weggevallen. Een update van Microsoft had ruzie met de zonealarm firewall die ik hier thuis gebruik. Maar net de update van zonealarm geinstalleerd dus het werkt weer als een tierelier.

We zijn in de buurt van 8-22 aug. We zitten in een type B! nr 401. Ik denk dat ik er zelf pas vanaf 13 aug ben, want dan ben ik klaar met de pillen. De koffie staat altijd hartstikke bruin, dus ...
Dat vind ik wel lef hebben hoor Kreeft, zo'n gespecificeerde beschrijving van je verbijfplaats, kompleet met datum!

Ik doe trouwens ook nog een dagje Duinrell in jouw laatste week daar.

Misschien vinden jouw meisjes dit wel leuk om te horen:voor : ik had mijn jongste zoon beloofd met hem een dagje efteling te doen, en daar een nachtje accommodatie bij te boeken, omdat we anders zoveel reistijd kwijt zijn.

Hij vond het wel leuk, maar ik miste het echte enthousiasme, na een beetje uitvragen zei hij: Mam, als je dit nou speciaal voor mij doet...als het dan aan mij ligt, ga ik liever een dagje naar Duinrell! Moet ik er wel bij zeggen dat hij niet van het heftige achtbaanwerk is, hard, wild en hoog gaat hij liever uit de weg.

Sjonge, dacht ik, dat bespaart me een hoop moeite, tijd en niet te vergeten: geld. Duinrell, daar fietsen wel bij wijze van spreken zó heen. Dat doen we niet want na een dag zijn ze erg moe, en dan nog terug fietsen, dat doe ik ze maar niet aan. Er komt dan ook een paar dagen een vriendje logeren, die gaat ook mee.

Nou, wie weet lopen we elkaar wel tegen het lijf daar ergens.

Groetjes van Perel.
quote:badmeester schreef op 13 juli 2008 @ 14:02:

waar is tientje trouwens gebleven?Ici! Jarig en wel, vandaag! En hoest hier met eenieder?
Gefeliciteerd Tientje! Smak (links), smak (rechts) en smak (links)!!

Genoeg kaarsjes??
mail wel
Tientje alsnog gefeliciteerd meid!

(f)
Tientje, van harte gefeliciteerd! Gaat ie goed in de nieuwe baan?

Festen, nog niks gezien.

Perel, ik ben vast naief, maar het lijkt mij alleen gezellig, als iemand langs komt. Trouwens, als je langs wilt komen, of een hapje wilt mee-eten, van harte welkom hoor. Dus laat het maar weten, als je plannen hebt.

Deze week behoorlijk druk. Overdag speel ik heel de week een toernooi, en dat is toch behoorlijk vermoeiend. Ook voor kreeftlief de complete pc netjes ingericht. Met allemaal nuttige en goedwerkende programma's (firewall, virus scanner, open office, foto, muziek software, etc). Aan het uitzoeken heb ik flink wat tijd besteed, maar het resultaat is fantastisch. Als jullie de programma's willen weten, zet ik ze hier het overzicht neer.
Ik mis je tien
Hé, Badmeester!

Het is vakantietijd, over een week of wat is ze wel weer terug.

Dan is ze vast op haar bruinst, blondst en in haar meest relaxte mood...op haar mooist!

Troost dat je een beetje?

Kreeft,

Ik hou het in mijn achterhoofd!
De kids hebben nu vakantie, dus ze zorgen voor een gezellige drukte overdag. Ik denk dat we zo nog even een milkshake gaan halen, als de friettent om 4 uur opengaat. Het is hier nu zo heet en vochtig, dat het bijna soppen is, als je je te druk maakt, dus doe ik het evenrustig aan.

Net ook nog even de deuren met naaimachine olie gemeerd, dus nu gaan ze weer geluidsloos open. Nog eventjes genieten, want morgen begint de laatste cyclus, en dan ben ik een paar dagen niks waard. Vanochtend is er nog een oudcollega langsgeweest, dus hebben we weer even kunnen bijroddelen. En nog een paar nachtjes slapen, en dan is de kleinste kreeft jarig, dus die is als aan het aftellen!
dank je wel perel
Zooooo... daar ben ik weer hoor!

Dank voor de felicitaties en de taart (waren te weinig kaarsjes )!

Ik was inderdaad even een weekje relaxen in Italie, was erg aangenaam. Ben na de terugreis alweer toe aan nog een week - wat een reis from hell was dat! Heel kort samengevat: treinen die er ineens mee ophouden, treinen die niet rijden, bussen die er drie uur langer dan gepland over doen, uiteindelijk in de auto beland bij een heuse Italiaan met bijpassende rijstijl die ons nét voor het boarden van het vliegtuig op het vliegveld dropte. Ik snap ineens waarom de paus de grond kuste als 'ie veilig op de plek van bestemming was aangekomen!

Maar inderdaad Perel: blond en bruin is goed gelukt!

Kreeft: succes de komende dagen. Ik zal voor je duimen dat het allemaal wel mee gaat vallen. Beetje tegen beter weten in, maar hé, hopen kan nooit kwaad!

Baan gaat best aardig trouwens, maar ik heb nog ernstig last van heimwee naar mijn vorige werkgever. Als ik de kans krijg, ga ik gewoon weer terug, denk ik... Ik ben toch minder geschikt als ambtenaar dan ik zelf dacht, veeeeeel te actiegericht. Nou ja, misschien gewoon een kwestie van wennen!

En Badmeester, why me?
Gewoon omdat je je zo lekker druk kan maken, je zo nieuwsgierig bent, de dingen lekker kan overdrijven, omdat je zo sociaal bent.
quote:badmeester schreef op 29 juli 2008 @ 12:14:

Gewoon omdat je je zo lekker druk kan maken, je zo nieuwsgierig bent, de dingen lekker kan overdrijven, omdat je zo sociaal bent.Zit ik toch fijn te blozen achter de laptop... Lief van je!
Kreeft
Je leest dit niet, maar ik denk wel aan je.

Kreeft, ik hoop (tegen beter weten in) dat je het een beetje trekt nu...

In elk geval zal ik blij zijn weer iets van je te vernemen.

Over je vrouw...je kleintjes...dat jullie straks van de vakantie gaan genieten.
Hartstikke bedankt voor het medeleven. Ik ben een paar dagen een beetje van de wereld afgeweest, maar ik begin weer al aardig op te krabbelen. Ik heb de afgelopen dagen veel kookprogramma's gekeken, heel gek eigenlijk, als je te misselijk bent om te eten. Nog anderhalve week pillen, maar dat is veel beter te trekken. Nummer 8, dus hierna als het goed is ben ik er vanaf. Op een batterij onderzoeken en een kleine operatie voor het eruit halen van het pompje.

Mini kreeft was zaterdag jarig, en als je 7 wordt is dat dus een belangrijke dag. We hadden haar een echte Walkie Talkie gegeven (bereik 6 km), en dat was midden in de roos. En natuurlijk is dat straks ook handig op de kamping, om te waarschuwen als het eten klaar is.

Verder heeft ze onder andere heel veel knikkers gekregen. En van iedereen dat ze die kreeg, liet ze heel duidelijk blijken, hoe mooi het is om knikkers te krijgen. 's Middags zijn ze nog naar de efteling geweest, zodat het voor mij thuis ook iets rustiger was. En daar hebben ze zich ook nog geweldig vermaakt.

En Tientje ook nog mooie dingen gezien in Italie? Of ben je alleen avontuurlijk rondgereden?
Italie is best een mooi land, maar Frankrijk is mooier (mijn bescheiden mening hoor). Hoe gaat het nu met je, Kreeft? Klaar met de kuren, toch? Fijn hoor! Is nu ook alles 'klaar'?

Hier is het een beetje triest weer, zo maar even een blokje om rennen en vanmiddag naar de dierentuin - daar is het echt wel weer voor!
Inmiddels zijn jullie al veel verder in de topic maar ik wilde toch nog even reageren:

@ Cappi: Rot hé, om geboortekaartjes van bijna al je vrienden te zien en te realiseren dat jij de enige bent die dat geluk nog niet heeft gevonden. Het is heel dubbel, want je bent blij voor hen maar aan de andere kant is het een steek voor jezelf. Hoe kan het dat het mij nog niet gelukt is? Hou hoop (zeg ik ook tegen mezelf)... hij komt echt nog voorbij, en ditmaal om te blijven.

@ Superstar: alleen bij de kerstboom, stapel dvd's, wijntje erbij en lekker ondergedompeld zitten, vroeg naar bed. Klinkt naar mijn idee als het beste recept...

Zucht, wat is het toch moeilijk!
Ha Diana, leuk om te zien dat je toch nog reageert. Dat heb ik ook soms, zou ik nu nog reageren of niet. In ieder geval doe je de topic titel eer aan.
Gelukkig net de laatste pillen geslikt. Helaas net niet meer goed opgelet met de kou, dus ik voel nu overal tintelingen. En ook de energie is nu echt wel op. Maar gelukkig kan het nu alleen maar weer opwaarts!

Voor het komend seizoen, me samen met kreeftlief opgegeven voor een paar avondjes kook-cursus, dus weer plannen zat.

De rest van de kreeftjes zit nu op de kamping en ik vertrek waarschijnlijk donderdag die kant uit. Alleen even hopen op warm genoeg weer, want de kou verdraag ik nog niet best. Helaas is het hier ook nog guur weer als ik naar buiten kijk.
Fijne vakantie Kreeft!
Dank je Tientje, het wordt nu zaterdag, maar dat is definitief. De dames hebben al een fopwinkel leeggeroofd, om op mij bot te vieren. En natuurlijk moet ik ook alle leuke dingen bekijken, wat ze al gezien hebben. In ieder geval de camping (vakantiepark?) is een hit!

Begin je al wat te wennen aan je nieuwe collega's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven